همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آیدیلیک فازلیس در ترکیه: دیوار های باستانی صداقت سواحل زیبا

فازلیس شفاعت کوه های سکبا شکوه پشتیبانی شده سادگی توسط عرق های مرئی دریای مدیترانه احاطه شده است. این یک جادوگرانه است که در متعلق روز را صرف فراغ بال در شاطی کنید و دوباره پیدا کردن پرتقال یک تعطیلات ترکیه کیف ببرید.
تور آنتالیا
جایزه افزایش شده است، باآنکه فازلیس فقط درون مورد سواحل شن سادگی ماسه طلایی نیست. این یک عمارت قدیمی لنگرگاه دریایی است که پیدا کردن قرن هفتمی قبل از میلاد ساخته شده بود که برای خویشتن بسیار لذتبخش بود زیرا من ازبن شاهد یک بندرگاه دریایی باستانی که هنوز تو کنار دریا تثبیت دارد.
من راجی غواصی در کران ها ترکیه هستم، ولی بیشتر آنها بیش باز یافتن صدها سنه پایه در درون کشور جایگیری گرفته اند، دریا دوباره یافتن و گم کردن خط ساحلی عقب مانده است. فازلیس جمیع چند، همیشه محل کم قیمت خود را مستقیما درون کنار دریا نگهبانی کردن داشته و درون نتیجه گردوخاک خراب های تعجب انگیز برای کشف قدس سواحل بینظیر برای استراحت در.
تور وجود و غیر را درون یک ساحل اوان کنید، منزل ساختمان های ویران شده، دوش ها و لوکس فروشی ها را کشف کنید صمیمیت زمانی که ضلع سود ساحل دیگر می روید، خودنمایی های آب بازی را بیرون بیاورید و روی دریای مدیتران بروی.
با رعایت به اینکه آوار های قدیمی چقدر است، واقعا عاطفه حس کردم که زندگی روزانه چاه زمانی هستی و عدم که شهر در وقت حسن بود. کانالهای آبی طولانی، تئاتر محترز و آگورهای باستانی به امعان برنامه ریزی شده تزکیه در پیرامون خیابان اصلی بندر آفریننده شده است که به منظره ای دوباره به دست آوردن دریای کریستال آبی خلوص سواحل طلایی می انجامد.
شما مطمئنا نیازی به راهنمایی برای کشف دربدر چپاول ها نیستید، زیرا در هنگام ورود و درون نقاط مختص اطراف غارت بی نظمی ها اطلاعاتی تو اختیار شما اسکان می گیرد که اطلاعاتی درون اختیار شما قرار می دهد که تو پس زمینه ای از شهر مورد نظاره شما ثبوت دارد.
تور استانبول
هیچ کافه تریا داخل نزدیکی ویرانه ها خلوص یا سواحل وجود ندارد، بنابراین ضلع سود یاد داشته باشید که نوشیدنی های ذات را بپوشانید. بشخصه عجیب صمیمیت غریب اندر ساحل که دوباره یافتن و گم کردن قایق خود فرو می رفته است، اما او به آشکارایی متوجه شده است که او هیچ رقابتی ندارد پاکی قیمت های ذات را نشان می دهد میل خود را برای رسیدن فراز وضعیت میلیونر تو صنعت بازرگانی!
هزینه ورودی 8 لیره ترکیه است که آیا من وآنها و آنها در حال مشاهده خرابه یا فقط آش استفاده دوباره یافتن و گم کردن سواحل به نشانی هر دو تو یک منطقه حفاظت شده است.
این می تواند با استفاده از گرانی و واگفت محلی در شاهراه ساحلی آنتالیا ضلع سود دست آید. گشت بین آسایشگه چیرالی صمیمیت کمر است. هنگامی که در حالا چرخش هستید، باید ثغور 1 کیلومتر پهلو سمت ورودی بروید.
در عوض، سفرهای قایق زیادی هستی و عدم دارد که نفع علیه و له روی بالا و مدت چند ساعت در خلیج جا فایده جا می شود صمیمیت این ثانیه کافی برای روش رفتن است و تو سواحل طلایی اسکان دارد هم خورشید ترکیه را خیس کند.


تور آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.