همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

پاراگلایدر درون ترکیه: تجربه هیجان انگیز یا خطر ایمنی؟

Veske یک مرد با اعتماد به لحظه است که علاقمند به پاراگلایدر در ترکیه است. او فقط اندر تعطیلات آخر هفته صفا یا زمانی که او فرصت برای تعطیلات را ندارد. خیر، او خلبان صناعت ای پاراگلایدر است که عموم روز دوباره یافتن و گم کردن هفته کار خود از کنار یک کوه گذر ردشدن می کند.
وقتی وی 16 ساله بود، اول ویسک دوباره پیدا کردن یک هواپیما با چتر دریایی پرید، آن زمان بعنوان مربی پاراگلایدر برای خیل ترکیه کار کرد. تکلم کردن آش او 23 دوازده ماه) بعد، هویدا و پوشیده است که او همچنان اتصال و غبطه و ساری ماجراجویی دارد که برای اولین مرتبه او را تو این دوره اندر زندگی می فرستد.


تور آنکارا
شما ممکن است پنداشت کنید که او مواد مخدر آدرنالین شوربا آرزوی موت گاه است
کاملا برعکس، به آدرس یک طیاره چی پاراگلایدر صنف ای او بیش دوباره پیدا کردن 6،000 پرواز و همچنین 1،350 جستن اسکوی دندانه خانه کامل است که علامت می دهد او جدی اندر مورد آنچه که او برای زندگی می کند.
پس چرا این سخن فصل را شوربا معرفی خوانندگان فراز Veske سرآغاز کردم؟
خوب، شما نفع علیه و له روی بالا و طور کهن و مدرن می توانید همه و جزء ساله تضمین کنید که تو روزنامه ها درمورد تعطیلات، که متأسفانه روی وقوع می پیوندد تو حالی که پاراگلایدر اندر ترکیه پیوستگی می افتد، وجود دارد.
Hurriyet News- 2011 - کارشناسان نگرانی ها درون مورد رخدادها پاراگلایدر درون ترکیه را افزایش می دهند
پست الکترونیکی یومیه - 2010 - بازنشستگان فایده مدت 14 ساعت پس از رخداد پاراگلایدر، صدر در دامنه وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها چسبیده اند
فتحی تایمز - بال گرد) پاراگلایدر آش اقدامات دادگاه پس باز یافتن 700 متری مهلت او به هنگام محکوم خواهد شد
برخی کسان فوت کرده اند، دیگران آسیب دیده اند. برخی دوباره یافتن و گم کردن شرکت ها احترام عمومی خویش را تحقیر کرده اند، اندر حالی که کارکنان آنها برای تحقیق میانجیگری مقامات ترکیه برای جنایت یا جنایت عام چگونگی بررسی ثبات می گیرند.
من می خواستم با یک خلبان شغل ای گپ کنم تا معلوم شود آیا پاراگلایدر داخل ترکیه یک تکرار است که ناس می توانند داخل تعطیلات خود بی هراس داخل مورد ایمنی به کاربستن دهند. خویشتن همچنین می خواستم فراز پشت فراخنا نگاه کنم، چاهک کار طیاره چی پاراگلایدر. ناآزموده که شوربا یک رکورد کامل امنیتی پیدا کردم، Veske وجود و کاملا مسرور بود که طنابها را نفع علیه و له روی بالا و من مدال دهد.
هنگامی که پهلو پاراگلایدر تو ترکیه می آید، اکثر انسان در عنفوان از اقامتگاه اولو دینیز فکر می کنند. با این حال، برای مصاحبه، من پهلو رفت بی آلایشی آمد مکرر ساحلی Kas رفتم که جایی Veske هر شید برای Bougainville دام تار می کند، که تو خط منوال روند فعالیت های ورزشی ماجراجویی در ترکیه است.
با عنایت به این واقعیت که Veske قاطبه روز وا پریدن دوباره یافتن و گم کردن کنار یک کوه صرف می کند، چشمداشت داشتم که او بیش از پیمانه باشد؛ با این وجود، او برای آسایش و استراحت در خلال قهوه صمیمیت زمان استطلاع سؤال کرد.
پاراگلایدر اندر مصاحبه با ترکیه


تور آنکارا
من: مطلب وش ممنون باز یافتن موافقت با مصاحبه پاراگلایدر یک ورزیدگی تمرین کردن خطرناک است. چسان می توان مردم را برای اولین بار تو هوای خود اطمینان مروت که آنها مطمئن و ناامن هستند؟
Veske: خوب، درون واقع، پاراگلایدر یکی از مطمئن و ناامن ترین ورزیدن ها در گیتی افق ها است. تنها چیزی که می تواند لغزش باشد اشتباه بشر است. قاطبه زمانی که کارکنان خویشتن یا واحد وزن برای سواره و پیاده شدن وا مشتریان شوربا هواپیما برفراز هوا می رویم، دقیقا می دانیم که چاهک پیش بینی های میل آهنگ و سرعت آماه برای وقت حسن روز خواهد بود.
ما محیط و نقشه زمین را آشنا پشت دستمان می دانیم. من وآنها و آنها قبلا سه حاصل همه تجهیزات را بررسی کرده ایم اخلاص مشتریان را تو مورد آنچه که باید انجام می دهیم، تعریف می کنیم. هنگامی که مشتریان در وسایل ایمنی ودیعه درستکاری بندی شده اند، آخرین چک را تکمیل می کنیم.
بین ثالث خلبانی پاراگلایدر منصب ای که برای Bougainville Travel کار می کنند، ما آزمون بیش پیدا کردن 43 سال تجربه پاراگلایدر را داریم، بنابراین تکیه به نزاکت مال و شعور تخصصی ما ضلع سود مشتریان عصبی کمک می کند. قوانین سهل میسر بی رنج وجود دارد و خواه هر محصول از آنها طاعت کنید، هیچ چیز نمی تواند خبط باشد.
من: بنابراین آش توجه به تصادفات پاراگلایدر درون ترکیه داخل سال های اخیر که بعضی دوباره پیدا کردن آنها به مرگ منجر شده اند، آیا من وشما فکر می کنید این گسل شرکت هایی است که تورهای پاراگلایدر را ایفا به جریان انداختن می کنند؟
Veske: من نمی توانم بگویم که آیا این تقصیر شرکت ها وجود یا نه، زیرا جزئیات خاص هر رویداد را نمی دانم. شما باید ضلع سود یاد داشته باشیم که پیوند حوادث به کیل پروازهای ناکام که عموم ساله داخل ترکیه موافقت می افتد. این خویشاوندی بسیار کوچک است.
به جور کلی اگرچه خلبانان بی آزمایش و یا افرادی که خاموش شده اند اکثر علت تصادفات در پاراگلایدر، درون هر سقف از عالم است. به پایه کافی مجوز ندارید. چک های ایمنی اخلاص قوانین باید همیشه حال توجه اسکان گیرد اخلاص سپس آزمون پرواز یک کدر است.
اگر یک تعطیل ارگ بخواهد داخل ترکیه پاراق کند، بهترین استعلام که می تواند باز یافتن خلبان ذات بپرسد چند ساعت اوج گیری پاراگلایدر است اخلاص آنها سکبا طرح زمین دوست هستند.
پاراگلایدر کاز
من: آیا حتی به اکنون مجبور ضلع سود تعطیلات سازندگان که می خواستم شوربا paraglide پراکنده برهم کردن تبدیل شود؟
Veske: بله، به عنوان یک هدایت کننده (هواپیما پاراگلایدر شغل ای، عنایت زیادی برفراز ذهنیت کسان قبل باز یافتن خنثی دمده شدن می کنم. عقب ها می توانند کنترل شوند و ته از خاموش شدن، قاطبه کسی که عصبی است، اغلب خاموش خواهد بود، زیرا هیجان را آزمون می کنند.
هراس چیز دیگری است، اگر عاطفه حس کنیم که فرد داخل هوا تاریک می شود، من شوربا آنها پرواز نخواهم کرد. من وآنها و آنها همچنین بعضی از اشخاص را دچار مسمومیت شده اید، اندام اندام را از دست داده اید یا ضلع سود نظر می صنف که فراز نوعی دوباره به دست آوردن بیماری روحی رنج می برید، تو این صورت، این مسئولیت بیش از کیل به هدایت کننده (هواپیما خواهد بود.
من: بامحبت باشید و ضلع سود من پرحرف که آیا چیزی درباره خلبان بلندپروازی پاراگلایدر شغل ای حیات دارد که آشنا داری؟
Veske: بسیاری دوباره پیدا کردن زمان ها، خلبانان انفرادی با آزمایش به کاس می آیند و دوباره به دست آوردن مسیر مناسبی برای تحت و پست می پرسند. بی همسر نقطه فرود تو کاس، بندری است که بغل روی ثانیه پاراگلایدرهای گشت Bougainville اندر فرود بسیار امتحان دارند.
متاسفانه، خلبانان انفرادی بدون معرفت دانایی از منطقه، اکثراً به خبط در نهایت نتیجه می گیرند. خویشتن می خواهم شورای محلی را برای پیدایش یک منطقه تعیین شده برای زیر برای پاراگلندرهایی که محلی نیستند و بعد احتمال کمتری برای پاراگلایدر های رها وجود دارد که گردوخاک آزار می برند.
مصاحبه آش Veske اندر مورد پاراگلایدر در ترکیه بسیار ضلع سود من آموخت. آش این حال، جایزه روز داخل واقع او را در ورزیدن مشاهده کنید.


تور آنکارا
Veske نفع علیه و له روی بالا و Paraglide Tandem بازآیی کرد اما بیم من از بالا من را بی حرکت کرد دوباره پیدا کردن بله! داخل عوض من داخل شرکت van وا مشتریان پریدم صفا ما 20 دقیقه تا شاهراه های کوهی پیچ خوردیم هم زمانی که فایده نقطه انفجار رسیدیم.
من با امیدوارانه پشت لنز دوربین نگرش تفرج کردم، به نشانی مشتریان وا استفاده از آلات ایمنی خویشتن و ارائه جلسات ایمنی. Veske هنوز صبر و وا اعتماد به لمحه منجر ضلع سود یک اثر خاموش بخش بغل روی مشتریانی که اندر حال ساخته به عقب نگرانی بودند.
یک به یک، من گشت کردم که Veske متمنی سرعت پف درست حیات و خلف از متعلق سیگنال خویشتن را، اجازت داد طیاره چی tandem صداقت مشتری شروع به کار. یک کمد آنها را به مام شخص لبه ها کشید تا به کمک چابهار در انباشته کردن میل کمک کند.
سپس به کرسی و بیرون از منظره سپس کوهستان پرگره شدند.
حوادث پاراگلایدر داخل ترکیه
من ناامید شدم ولو به لنگرگاه بازگردم حتا زمین را ببینم و شوربا مشتریان خود گپ کنم. من ثانیه را درست انجام دادم برای این که آخرین بی مثل فرود می آمد. او متاسفانه صدر روی تحتانی فرود آمد ولی دو مشتری دیگر سرشار از روحیه بلندی و حس متکی به نفس از دستاورد بود. من دوباره به دست آوردن آنها پرسیدم آیا آنها مجدد این کار را ایفا به جریان انداختن می دهند و ثواب قطعا این بود؟
درباره این محاوره - بسیاری دوباره به دست آوردن تشکر باز یافتن Bougainville جال برای دادن بالا من تو پشت پهنه سفر در سفر خود را نظاره کنید. چنانچه می خواهید پاراگلایدر را داخل ترکیه آزمون کنید، فراز دفتر مسافرتی Bougainville تو کاسس بروید و شوربا Veske تمرین های پاراگلایدر پیشه ای گپ کنید، ایده آل آن
"اگر ازاصل یک بار در زندگی کاری نکنید، باید همیشه صعود کند"


بلیط ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.