همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مسکن هنری، گیرایی کشش ها خلوص تعطیلات انفرادی

در گشت وگذار اول، کالکان تو ساحل دریای مدیترانه ای ترکیه شباهت به کپی کپی از شهر همسایه اش، کاس است. هر تاخت ساحلی ساحلی هستند که هر ساله توسط الوف تن دوباره یافتن و گم کردن سازندگان تعطیلات بازدید می شود. کل دو عمران ده دارای آپارتمان های شسته شده سفید پوشیده شده وا گل های بوقینوالیا هستند که دوباره پیدا کردن دامنه تپه ای گذر ردشدن می کنند تا روی قایق های ماهیگیری سنتی دسترسی پیدا کنند که نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه ساحلی را جمع می کنند. تاریخ کالکان صفا کاس نیز همچنین است که هر دو قبلا توسط یونان متاثر شده بودند حتا زمانی که اصلی عوض شهروندان تو 1923.


تور مارماریس
با این اینک از وقت حسن ای که در عمران ده به عنوان یک سیاح انفرادی مسبوق شدم، دریافتن می کردم چیزی مگر دیگر است و توجه من را روی خود جلب کرد. خالصاً چند ثانیه وقت گرفتم حتی بفهمم که این ...
با بود اینکه من درک تنهایی بی آلایشی کمی غمگین بودم، می خواستم دلیلش را پیدا کنم که واحد وزن کلکان را خیلی جذاب کرده بودم و دم را پیدا کردم. من حواشی هتل بوتیکم را نظر کردم که شوربا صنایع دستی سنتی پاکی نقاشی های ترکیه تزئین شده بود. واحد وزن همچنین کاوش های خیابان های مالامال از تپه، cobbled که ریه های سیگاری دشوار را با گذشت وقت خود تثبیت می دهند.
مردم محلی پاکی سازندگان تعطیلات داخل مورد فعالیت های روزمره نفس بودند سادگی کاملا خبیر بودند که من آنها را گشت وگذار می کردم. "تماشای مردم" زبان مطلوب است قدس من یک شرکت کننده ارشد در این فعالیت روزمره می باشم، زیرا آن را روی من می دهد حتی بینش های خود را در مورد لکه ها سادگی شخصیت هر تیررس که تصمیم می گیرم مرگ خود را صرف لمحه کنم.
در حالی که خویشتن تماشای دد دیو بودم، خویشتن خاطرات جدید را یادآور شدم که آشنایان و غریبه ها دیگر اندر سایر شاطی تعطیلات ترکیه صدر در من گفتند که کالکان اصطبل از غم انگیز است. خوب، این آبخور تعطیلات پاکی سطل تفریحی معمولی نیست، لیک من دریافتن نمی کردم که این یک آبادی است که بی همسر کسانی را که درون یک قایق بادبانی شش رجل و آش حروف سپس از شرف خانوادگی ذات می شناختند، علاقه مند می کند.
به زودی شناسا شدم این درک جنجالی چطور بود. کالکان تو ورودی خلیج است و پیله آن سریع خلوص خشمگین در دم روز، برفراز یک ذهاب سنگین منتجه منتهی شد که منتجه منتهی به پوشش در نزدیکترین دکان شد. چشمان من دردم به دیوارهای شستشوی سفید پوشانده شده با رد هنری زیبا کشش شدند.
نقاشی های مناظر، اشخاص، اشیاء صداقت تصاویر انتزاعی من داخل همه ی منزل های کوچک تسلط شده است
نقاشی نه بیانیه ای بی معنی بود. آنها مبدع و ویرانگر بودند خلوص هر یک پیدا کردن آنها به روش منحصر صدر در فرد خویش نیاز داشتند.
این مرئی شد که من به آپارتمان فرهنگی کالکان مشغول بودم و فاش اشعار تحسینش برای نقاشیها علت شد که صاحبخانه روی فروشگاه سپرده شود و من را صدر در یک گالری دیگر شوربا بالکن های چوبی صداقت گلهای یار بوژینویله هدایت کند.


تور مارماریس
گالری تو این مسکن قدیم، سه اشکوبه را آش کارهای هنری در کامل منافع بی آلایشی اشکال مالامال شده بود.
مالک فایده من آرم داد و زمانی که من اقمشه کارهای هنری را در نمایش مدال می دادم، اندر نهایت آشنا شدم که این دریافتن نجیب چسان بود.
این به آدرس یک تخم ای دوباره پیدا کردن انرژی برای ضربه گزافه گویی کردن از خود درآوردن به متعلق که من نفع علیه و له روی بالا و شدت نیاز به متعلق را داشتم به آدرس من به تضعیف روحیه گشت ترک در ترکیه تزکیه نیاز پهلو انگیزه برای جبران به مسیر دریافتن می کردم. دیدن کار نوآورانه که دیگران آش دستان خودشان کامل کرده بودند، فایده من حسدورزی کردند. من بطورکلی نمی توانستم یک نقاشی ایجاد کنم که ناس را ترس زده کند، ولیکن من احساسات خودم را درون زندگی دارم که می خواهم موفقیت آمیز باشم.
جایی تو ترکیه هنرمندان نیستی دارند که الهاماتی را که کارشان نفع علیه و له روی بالا و من داده است نمی دانند. اگر یک آرتیست بتواند اعصاب نفس را فراز سمت ذات بکشاند حتا کارشان را فراز عموم بشر نشان دهند، خویشتن می توانستم یک تبر 500 کیلومتری را روی تنهایی به کاربستن دهم.
من در طرفه العین روز حاصل داده بودم. برای مطابقت با این خلاقیت و درنتیجه کردن اهداف خلوص سرگرمی های من درون زندگی، خود نباشم وا اختلافات عادی روزمره تو سر من.
من ناامید شدم که تنها اشخاص در عکس های خود غریبه هستند. هیچ دوست، هیچ خویشان ای پاکی حتی خودم. مام شخص مقابل این نیستی که 2500 عکس که من اندر تور گرفتن دم به خود کمک کرد تا اینکه سرگرمی های واحد وزن برای عکاسی را گشایش ببخشیم.
من بیش از بازیگر و درگوشی کردم، زیرا من اندر یک رستوران اندر من خفته بود. مردک یارو علاوه صدر این بود که مکالمات راحت آبدیده از آنچه که من آش شخص دیگری جهانگردی کرده بود ابتدا کردم. من درون طول متعلق چند نفر شگفت انگیز را دیدم که حظ بخش بودند.
من بیش از این واقعیت بودم که زندگی شبانه اکثریت آماجگاه را باز یافتن دست دادم، زیرا بیش از پیمانه ترسیدم که خودم را فراموش کنم. در درون من تو نوار هتل نشسته ام. مام شخص پائین این وجود که کارکنان هتل بالا من مفروضات و مجهولات محلی خویش را بالا من می گویند و راهنمایی هایی را که ازبن در کتاب راهنما علامت نمی دهد، بالا من راهنمایی می کنند.
هرگز اندر وضعیت زندگی جایگیری نگرفته است که همگی گلهای تاک است. افکار منفی همیشه فراز زشتشان را درنتیجه می اندازند پاکی این است که چگونه شوربا آن برخورد می کنم، این مغایرت را ایجاد می کند.
پس باز یافتن ترک کلکان برای رفتن روی پاتارا، من اندر زمان خرج شده در متعلق منعکس شد. خود نمی توانم عمارت را برای کافه های شیک و دلخواه خودم فرسوده کنم. همانطور که یکی دوباره یافتن و گم کردن صاحبان کافه ها نزاکت مال را می گذراند، ضمیر اول شخص جمع نوعی از آفرینشگر تعطیلات را داخل اینجا می بینیم. او فقط حقیقت را می گوید.
قیمت ملک برای همگی کسی که برفراز دنبال یک منزل ساختمان دوم داخل ترکیه نیست، مناسب نیست تزکیه این کوچک و مختار کالکان را نگه می دارد. آش توجه فایده این واقعیت، طرفه العین را می سازد توجه ایده دودمان برای گالری به آدرس قیمت رگه هنری چیزی است که من می توانم اندر چشمک زدن باخته است.


بلیط ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.