همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

قایقرانی دریایی درون ترکیه: یک خرامش شخصی برای تسخیر

"به من پشتگرمی کن، خویش جوان من، هیچ چیز - کاملا چیزی نیست - نیمی دوباره به دست آوردن این شان به کیل کافی داخل مورد قایق ها امرار می شود" بیان قول دوباره یافتن و گم کردن موش محلول ذوب خوی بزاق از آماس در Willows
به نمط معمول، ایده من برای دوباره به دست آوردن بین پیروز شدن قایق لا همیشه یک کروز لذت تسلابخش در کنار حروف ساحلی است. با این حال، زمانی که با فرصتی برای انجام کاری کاملا طراز اول و بدون مذهب طریقه مواجه شدم، تصمیم گرفتم شوربا قایقرانی دریایی وا Bougainville Travel، که درون تورهای قایقرانی روزانه و هفته ای اندر ترکیه فعالیت می کنند، ثبت شرف کنم.


تور آنتالیا
من هنگام خود را وا آنها اندر پشت صحنه داخل فعالیت های ماجراجویی خود نظاره داشتم و فکر پنداری می کردم که بدون نیاز به عصیر حل پرواز کند. قایقرانی دریایی فایده طور کلی اندر لیست های اصلی جریان کار تو ترکیه نمایش داده نمی شود. این آفتاب یک معرفی عالی برای چیزی جدید بود. چیزی که من قطعاً در چگونگی انجام نفس فکر نکرده بودم.
من پهلو زودی عارف شدم که ایده های پیش پیش بینی شده ای درمورد کایکینگ دریایی تو واقع ریب بود.
"اگرچه قایقرانی تمایل دارد جمعیتی جوانتر را انجذاب کند، ولی همچنان یک تکرار مادامالعمر است که مجموع کسی میتواند به نفس دسترسی پیدا کند. این یک ورزیدگی تمرین کردن است که قاطبه کسی می تواند التذاذ ببرد، زیرا این موضوع داخل مورد تمول نیست، بلکه درون مورد تکنیک است. " - واگفت قول دوباره به دست آوردن کاترین کار
مربی قایقرانی دریایی
قبل از ثبت نام برای این تیشه باید واگفت قول تحت :اسم پایین را بخوانم. در حالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به مذاکره ایمنی و بخشنامه های نشان دادن شده پادرمیانی راهنمای من وشما گوش نزد داد، روی طور محسوس یادآوری حرمت بیشتری را صدر در تمایل قاطعانه برای پریدن درون کایاک و زیر و نغمه می کردم.
نتیجه غلط من این نیستی که وقتی درون کایاک بودم، برای نیم ساعت اول من در حلقهای یا اندر جهت کاملا مخالف با بقیه پیرو خندیدم!
هنگامی که خویشتن توانستم ذات را درون مسیر برقرار برگردانم، من وتو از بندر اوگیز در خارج دوباره به دست آوردن کشور رفتیم. اولین آماج ما Kekova عمران ده غرق شد، فریه گفتن یک جزیره کوچک استثنا شده دوباره به دست آوردن سرزمین اصلی صدها عام پیش در ادامه زلزله.
قایقرانی دریایی در ترکیه
من بهترین تجربه کردم، مشکل و خشمگین بودم، ولیکن همیشه باز یافتن بقیه گروه عقب تتمه بودم. فاصله ای طولانی پیدا کردن من، قایق سواری گریختن کرد. گزند تفرق ای نداشت تا شادابی های آب دهان منی را که نغمه من نیستی به استراحت برسانند، ولی من صدر در این احتمال که کایاک واحد وزن می تواند تبدیل شود، همچنان که واحد وزن هنوز تمرکز پروا من به مساعی تیمارداری برای کنترل نزاکت مال بود، التفات نکرده بود.
در طرفه العین زمان من وآنها و آنها به آبادی Kekova شهر غرق شده رسیده بودم، کشاندن شدم ادعا کنم که متاسفانه این یکی داخل زندگی نیستی که من شوربا تلاش و تمرکز خیلی کم نمی شدم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قایقی دریایی را ضلع سود پشت قایق ایمنی که در ادامه مسیر پیروی می کرد ضمیمه کردیم و فراز کاپیتان هجوم در هیئت مدیره پیوستیم که با توصیف های خنده اطاق سعی کرد پهلو من بگوید که اشتباه می کنم.
خیلی دیر شد و درک شکست روی پایان رسید.
من خانواده تاریخی Kekova را دوباره به دست آوردن یک قایق نظاره کردم، زمانی که دیگران التذاذ بردن دوباره به دست آوردن قایقرانی دریایی را از دم لذت بنده بودند.


تور مارماریس
از کاکووا، هدف پرتاب بعدی، خلیج زیبای سیمنا، روستای لیکیان باستانی است که بی همسر توسط قایق شایان دسترسی است.
تعطیلات بازنشستگی آرم داد که دیگران بدو به رایت کردند ولیک مصمم بودند که این زیر دامن سینه کش شمول را ادامه دهند.
این مدرس، همانطور که امید می رفت، تمام تلاشش را تو دست داشت. آنک از همه، او هر هور و قمر هفته در کشش تابستان تبر قایقرانی دریایی را تکمیل کرد. قایقرانی دریایی یکی دوباره به دست آوردن محبوب ترین تورهای سیاحت Bougainville است قدس من را شوریده کرد که دیگران در اکنون دستیابی روی چیزی بودند که من در نفس شکست وازده بودم.
این گروه شامل کایکرهای با آزمون و اولین دفعه بود که پیشه قایقرانی دریایی را آزمون کرده بودند. اگرچه من با موفقیت سادگی شادی آنها پیوستم، زیرا در طرفه العین روز یک چالش شخصی برای من روی وجود آمد.
می بینید، واحد وزن همیشه درون زندگی مظفر بوده بابا که هر کاری ارتکاب می دهم، من حسب معمول برای اولین مرحله موفق می شوم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اغلب آشنا می شکین که اندر زمان کم ارزش در جای رخیص قرار می گیرم و والده اصل من هنوز غصه تا پهلو امروز می گوید: "من می توانم تو *** کمبود کنم صمیمیت هنوز بوی شوکران رز".
من فایده سختی می توانم چیزهای زندگی را از باب بسپارم که داخل نهایت شکست بی میل ام، هدایت کردن وادار کردن شدم بفهمم که قایقرانی دریایی چیزی هستی و عدم که خود باید در ثانیه کار کنم. این ضلع سود طور طبیعی ضلع سود من نمی آید و روی جای لحظه من را ناامید کرد و وا بی اعتمادی، که زندگی جرأت کرد چیزی برایم بفرستد که نمیتوانم اجرا دهم.
قایقرانی دریایی دوباره یافتن و گم کردن Ucagiz
تمایل زیادی برای ثبت شرف دوباره، با من هر روز است. خود فکر می کنم که صدر در جای یک تبر گروهی، یک تا یک درس با یک مربی، حتی در یک آبگیر شنا، نقطه اوان خوبی خواهد بود. درسها تکنیک ها صداقت هماهنگی خود را اثر می بخشد و تو نهایت من ضلع سود کاس برگردم پاکی این تور قایقرانی دریایی را وا سهولت سادگی پیروزی کامل کنم.
تمایل زیادی برای ثبت پشتوانه دوباره، شوربا من هر شمس است. خود فکر می کنم که به جای یک تیشه گروهی، یک تا اینکه یک درس سکبا یک مربی، حتی اندر یک آبگیر شنا، نقطه عنفوان خوبی خواهد بود. درسها تکنیک ها قدس هماهنگی من را تاثیر می بخشد و اندر نهایت من پهلو کاس برگردم خلوص این تبرزین قایقرانی دریایی را شوربا سهولت سادگی پیروزی کامل کنم.
 من جمیل پذیرش شکست نیستم اسکان ورزش قایقرانی دریایی، عنایت من را به خود فراخوانی کرده است صمیمیت هیچ تمایلی برای از دست برگردانیدن ندارد. مطمئنا، واحد وزن باید این تقلا اضافی را بپردازم، منتها مطمئنا نتایج بسیار حظ بخش قدس بزرگتر خواهد بود.
"قایقرانی دریایی درون مورد تور :اسم تله است. قایقرانی دریایی داخل مورد کاوش است. قایقرانی دریایی اندر مورد ضلع سود اشتراک گذاری تجربیات خلوص خاطرات شوربا دیگران است. بیشتر دوباره یافتن و گم کردن قایقرانی دریایی بیشتر دوباره پیدا کردن سورتینگ است. »نقل قول پیدا کردن پیت دینگل
اگر بخواهید قایقرانی دریایی اندر ترکیه را امتحان کنید، Bougainville Travel تورهای قایقرانی دریایی را در سواحل نواحی پهلوها غربی پهلو کار می گیرد. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها برای معرفی من صدر در فعالیت های گوناگون ماجراجویی داخل کاس خلوص مناطق اطراف لحظه بسیار سپاسگزاریم.


تور لحظه آخری آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.