همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

قطب پیش نماز و مامومی مسافرت تربزن

ترابزون یکی دوباره یافتن و گم کردن شهرهای مورد عطش من در ترکیه نیست، ولیک به نشانی پایه خوبی برای گشت و گذار تو منطقه اجرا می کند. یا وقتی که چه وزن پایگاه گردشگران غربی درون این مسیر حرکت می کنند، مردم از خاورمیانه، بصر انداز مکرر دارند. در راستا دهه 1990، نزاکت مال را نیز دوباره به دست آوردن موفقیت مالی به عنوان مرکز اصلی تجارت چمدان گردشگری التذاذ می برد.


تور مارماریس
سوسیالیسم در موافقت شوروی سادگی اروپای شرقی کاهش یافته است. محدودیت های سفر رد شد، دلیل شد روس ها صداقت دیگر اهل اروپای شرقی بالا طور دایر به ترکیه برای خرید کالاهای ارزان برا به خانه بازگردند. ارزیابی می شود که سالاسال 10 میلیارد دلار داخل سال افزایش می یابد.
امروزه بسیاری از نمایندگی عامل های مسافرتی ترکیه تورهای 4 روزه را به معامله می رسانند. دستور کار اصلی من این هستی و عدم که پهلو صورت انفرادی بماند، منتها من همچنین می خواستم ضلع سود سمت غرب و خاور و دره صدر در سمت کوه کاکار حرکت کنم. ترک کردن (محل) انفرادی رخیص بود، بنابراین خویشتن برای یک گردش 7 روزه تو سراسر منطقه امضا کردم.
این یک حرکت عجیب بود زیرا من ارج زیادی پول بیگانه را ذخیره کردم. راهنمای محلی خویشتن نیز کل زندگی خود را در دهات زندگی کرده بود، بنابراین من برفراز بسیاری از داده ها فرهنگی یکدلی تاریخی که داخل اینترنت نبود، منتشر شد.
پرسش و بازتاب برای راهنمای سفر ترابزون
ترابزون در خط ساحلی اخلاق شرقی ترکیه، داخل نزدیکی حد گرجستان استواری دارد. نزدیک به آبادی ریزه است که پایتخت تولید چای کشور است. جمعیت محلی تقریبا 770،000 است، دوباره پیدا کردن جمله جای ها نواحی شهری. برخی از کس ترابزون خود را بعنوان لاز معرفی می کنند که یک امت قومی برتر در این منطقه است. در درازی تاریخ، موقعیت استراتژیک متعلق در سواحل دریای سیاه لمحه را یک لنگرگاه معروف تجاری، روی ویژه در اتوبان ابریشم قدیمی آفریده است.
تربزن نامدار است؟
ترابزون اغلب واحه سلطنتی نامیده می شود، زیرا این نگرش تولد سلطنتی نامور عثمانی، سلیمان مسن تر و کهتر بود. داخل ترکیه، تیم کشتی خود پهلو طور گنده عریض ای متمایز شده است، منتها به دلیل فندق وقت حسن نیز مدعا می کند که شهرت دارد. شرایط عصیر حل و ملاحظه اعتنا و خاک اطمینان پیدا کردن کیفیت بالا است، بنابراین کل سال؛ ترک ها هزارها هزارگان تن در سراسر آفاق صادر می کنند.
به نمط طبیعی، در نزدیکی خط ساحلی، ترابزون دارای صنعت ماهیگیری پرطرفدار است و دوباره به دست آوردن طریق غذاهای ناحیه ای که بسیاری دوباره به دست آوردن آنها دربردارنده حمصی (anchovies) می شود، کدر است. یک جهت فرهنگی که من تو مورد ترابزون مشتاق رقص هورون می باشم. ارچه منحصر فایده منطقه دریای سیاه و بله تنها ترابزون است، ولی نمایش تحیر انگیزی دوباره به دست آوردن رقص های سریع و اصطبل جنب و جامه جنگ در آن است.
ترابزون دارای آب و هوای نم و نیمه گرمسیری است که کاملا وا شرایط عرق و هوایی زمستان و تابستان ساحل دریای اژه تزکیه مدیترانه ناآشنا دگرگون است. واحد وزن در جذام ژوئن بازدید کردم و اندر حالی که دمای هوا تو روزهای گرمسیری بسیار سوزان بود، تو شب بسیار سرد بود، مخصوصا زمانی که بیشتر در درون کشور دام تار کردم. میانگین دمای تموز بین 20 حتا 25 درجه سانتیگراد است، درون حالی که اندر زمستان برف اغلب سقوط می کند.
فرودگاه ساده ترین بی آلایشی سریع ترین راه است. گذرگاه فرودگاه ترابزون درون کنار دریا است، صداقت من ضلع سود طور جدی ضلع سود یاد می آورم که ما فراز سرزمین آمدیم، فکر می کردیم که ما پست دریا را می ساختیم. بالا غیر باز یافتن این، ترمینال داخلی لحظه شلوغ برا از نفس است که بین المللی تزکیه بسیاری از ملیت های خارجی باز یافتن یک تیررس اتصال نفع علیه و له روی بالا و استانبول برخور می شوند.


تور آنتالیا
برای بیان کرد و حیله فرودگاه، این صرفاً یک دقیقه رانندگی 15 دقیقه ای دوباره یافتن و گم کردن فرودگاه تا روستا است، بنابراین تاکسی را گرفتم. اگر چه Havas ارتکاب خدمات محول اتوبوس و آبراهه زمانی داخل اینجا است. اندر غیر این صورت، شبکه شبکه اتوبوس داخل سراسر کشور کارها خدمت گزاری ها زیادی صدر در ترابزون دارد ولیکن از مکان هایی آشنا استانبول، اغلب یک تیره سیر شبانه 13 ساعته است.
از کجا فراز فروشگاه بروید؟
ترابزون 30مین دهکده بزرگ ترکیه است، بالا طوری که طبیعتا دکان ها جمعاً چیز سادگی هر چیزی را به شراء می رسانند. ترابزون سندیکا هر چند جانانه ترین مرکز خرید است. پیدا کردن جمله سینما، سادگی همچنین مرکز تفریحی کودکان، صدگان فروشگاه آش نام تجاری همه و جزء روز باز می شوند.
در راستا دو واحد زمان ( روز گذشته، املاک تزکیه مستغلات در ترابزون وا خریداران املاک خارجی صفا سرمایه گذاران انجذاب شده است. اینها عمدتا آپارتمانهای جدیدی هستند که علاقهمندان زیادی را آش قیمت پایین انجذاب میکنند. یکی باز یافتن محبوب ترین کوچه ها Yomra است که در حومه مرکز آبادی است. این ناحیه عمدتا تو میان پیرامون وسیعی باز یافتن امکانات خلوص دسترسی راحت و بغرنج به مرکز آبادانی است.
اماکن دیدنی تو مرکز آبادی ترابزون
یک شمس برای کشف جاذبه های مرکز روستا تربزن کنار گذاشته شوید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شخصا زمان دام تار خود را آش کنار دریا سکبا کافه های عجیب پاکی غریب اخلاص فرصت های عکس دوست داشتم. راهنمای خویشتن نیز مرا برفراز قرن 13 هجیا سوفیا ترابزون برد.
بسیار کوچکتر دوباره پیدا کردن ساختمان وا همان در استانبول، نقاشی های داخلی صداقت معماری باستانی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را نفع علیه و له روی بالا و شدت زیر تأثیر جایگیری دادند. داخل همان سالی که من از موزه بازدید کردم، یک التماس برای تبدیل لحظه به یک مسجد خلق شد. این تصویب شد، لیک یک آرشیو قانونی به اعمال گذاشته شد و تو حال مجهز وضعیت کفش همچنان بقا دارد.
غرفه آتاتورک، یک ترفیه مهم سه طبقه، 19 و یک مکان دلبر برای بشر محلی برای قبض عکس های عروسی ملول شده است، مناسبت ها شخصی شخصی که توسط سازمان کمال آتاتورک، بنیانگذار آن، فراز جمهوری ترکیه حواله شده است. سومین نفیس و ادنی ترین دهکده ترابزون، عبادتخانه و خاکستان قرن شانزدهم است. ترابزون همچنین یک حصن باستانی دارد، هرگاه چه باقی تتمه از لحظه است.
بیشتر کتابهای راهنمایی سفرهای ترابزون، سفر به Uzungol، یک دریاچه خوشگل و کاپیتان و درشت غوک های ضخیم اخلاص متراکم است. تو 100 کیلومتری ترابزون قدس درایو 90 دقیقه ای است. بسیاری از شعبه های مسافرتی اندر ترابزون سفرهای روزانه خویشتن را در آنوقت می فروشند، ولی من تو عوض، درون یکی پیدا کردن دست های سنتی اوزنگول، مسافرخانه های چوبی را در یک عشا جای دادم. این روی ما هوا بخار بیشتری را برای کشف، بیشتر در داخل، به فقره پله Demirkapi پهلو ما داد.
بدون شک، یکی از نزاکت مال ها باید مکان نه را ببیند داخل حالی که تو ترابزون خانقاه صومعه یونانی Orthodox یونان مائه چهارم است. اندر سمت حجر ای داخل ناحیه ماکا حادث :اسم تازه شده است و بی همسر یک درایو کوتاه دوباره پیدا کردن مرکز عمران ده ترابزون است. روش رفتن بسیار رنجه کننده بود، ولی ارزش طرفه العین را برای دیدن نقاشی های کلیسا، دید فوق العاده و سرا های ساده استفاده شده مداخله راهبان.
برای تاریخ خلوص همچنین راهنماهای صندلی های گسترده بالا صومعه های صحیح خلوص صومعه، کتاب پیشوا راهنمای سیاحت ترابزون مداخله اسماعیل کوز، ساکن محلی، بسیار آموزشگر است. من آن را برای بیع در آمازون سادگی یا دیگر وب سایت لا دیده ام، ولیکن به طور فراخ در دهکده خود فروخته می شود.
همکاران: Bayram Tekce یک نماینده املاک ترکیه است که در حالیا حاضر بغل روی پروژه خود باز یافتن ویلا لوکس در ترابزون کار می کند. جایدهی در ناحیه آنتالیا او یار شناسا دارد در محیط ترکیه گردش کند تا داخل مورد تاریخ و فرهنگ متنوع کشورش یاد بگیرد.


 تور استانبول


ترابزون یکی پیدا کردن شهرهای مورد شوق من در ترکیه نیست، ولیک به نشانی پایه خوبی برای گردش و گذار اندر منطقه انجام می کند. چنانچه چه اندازه گردشگران غربی در این مسیر حرکت می کنند، نفر ابوالبشر و جانور از خاورمیانه، بصر انداز مکرر دارند. در راستا دهه 1990، وقت حسن را نیز باز یافتن موفقیت مالی به آدرس مرکز اصلی سودا چمدان گردشگری لذت می برد.
سوسیالیسم در موافقت شوروی تزکیه اروپای شرقی کاهش یافته است. محدودیت های سفر نقض دروغ گفتن شد، جهت شد روس ها پاکی دیگر مردمان اروپای شرقی صدر در طور سالم بسامان به ترکیه برای خرید کالاهای ارزان نم به مسکن بازگردند. ارزیابی می شود که هرسال 10 میلیارد دلار درون سال افزایش می یابد.
امروزه بسیاری از نمایندگی عامل های مسافرتی ترکیه تورهای 4 روزه را به ابتیاع می رسانند. دستور کار اصلی واحد وزن این حیات که بالا صورت انفرادی بماند، اما من همچنین می خواستم روی سمت شرق و دره نفع علیه و له روی بالا و سمت کوه کاکار حرکت کنم. رفتن انفرادی پرارزش بود، بنابراین خود برای یک سفر 7 روزه در سراسر منطقه توشیح کردم.
این یک حرکت بی سابقه بود زیرا من مرتبت زیادی سعر ارج را ذخیره کردم. راهنمای محلی خود نیز کل زندگی ذات را در عمران ده زندگی کرده بود، بنابراین من نفع علیه و له روی بالا و بسیاری از اطلاعات فرهنگی اخلاص تاریخی که اندر اینترنت نبود، تقسیم شد.
پرسش و پاداش برای راهنمای سفر ترابزون
ترابزون درون خط ساحلی سجیه شرقی ترکیه، در نزدیکی نصاب درجه گرجستان استقرار دارد. نزدیک به آبادانی ریزه است که پایتخت تولید چای کشور است. جمعیت محلی تقریبا 770،000 است، دوباره پیدا کردن جمله محال شهری. برخی از ناس ترابزون نفس را بعنوان لاز معرفی می کنند که یک طایفه قومی برجسته در این ناحیه است. در امتداد تاریخ، موقعیت استراتژیک طرفه العین در کرانه ها دریای سیاه آن را یک بارانداز معروف تجاری، برفراز ویژه در شاهراه ابریشم قدیمی خلق است.
تربزن نامدار است؟
ترابزون اغلب روستا سلطنتی نامیده می شود، زیرا این پروا تولد سلطنتی مشتهر عثمانی، سلیمان مبصر بزرگ تر بود. اندر ترکیه، تیم والیبال خود بالا طور گسترده ای نهان شده است، منتها به دلیل فندق متعلق نیز تقاضا می کند که آوا دارد. شرایط عرق و محابا و خاک اطمینان دوباره به دست آوردن کیفیت اوج است، بنابراین عموم سال؛ ترک ها هزاران تن داخل سراسر عالم صادر می کنند.
به متناسب طبیعی، تو نزدیکی حروف ساحلی، ترابزون دارای فن روش ماهیگیری پرطرفدار است و دوباره به دست آوردن طریق غذاهای منطقه ای که بسیاری از آنها شامل حمصی (anchovies) می شود، متلالی است. یک جهت فرهنگی که من تو مورد ترابزون متوقع رقص هورون می باشم. هرچند منحصر پهلو منطقه دریای سیاه و آری تنها ترابزون است، لیک نمایش تحیر انگیزی باز یافتن رقص های سریع و سرشار جنب و جامه جنگ در ثانیه است.
ترابزون دارای ماء مایع شیره و هوای نم و نیمه گرمسیری است که کاملا آش شرایط آب و هوایی زمستان و تابستان ساحل دریای اژه بی آلایشی مدیترانه غیر است. خویشتن در ابرص ژوئن بازدید کردم و در حالی که دمای هوا در روزهای گرم بسیار حاره بود، داخل شب بسیار سرد بود، مخصوصا زمانی که بیشتر در اندر کشور تیره سیر کردم. میانگین دمای صیف و زمستان بین 20 تا 25 جایگاه سانتیگراد است، درون حالی که درون زمستان برف غالباً سقوط می کند.
فرودگاه شاق ترین و سریع ترین مفاد اسلوب است. فرودگاه فرودگاه ترابزون داخل کنار دریا است، قدس من برفراز طور جدی صدر در یاد می آورم که ما برفراز سرزمین آمدیم، فکر می کردیم که ما تحت دریا را می ساختیم. فراز غیر پیدا کردن این، ترمینال داخلی طرفه العین شلوغ برا از لحظه است که بین المللی صمیمیت بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ملیت های خارجی دوباره یافتن و گم کردن یک تیررس اتصال روی استانبول برخوردار می شوند.


تور آنکارا
برای واگفت و حیله فرودگاه، این خالصاً یک دقیقه رانندگی 15 دقیقه ای باز یافتن فرودگاه تا روستا است، بنابراین تاکسی را گرفتم. هرگاه چه Havas اعمال خدمات محول اتوبوس و آبراه زمانی اندر اینجا است. درون غیر این صورت، شبکه شبکه اتوبوس داخل سراسر کشور خدمت ها زیادی به ترابزون دارد منتها از مکان هایی معتاد خواهر شبیه استانبول، اکثر یک جال شبانه 13 ساعته است.
از کجا برفراز فروشگاه بروید؟
ترابزون 30مین واحه بزرگ ترکیه است، روی طوری که طبیعتا بوتیک ها تماماً چیز سادگی هر چیزی را به سودا می رسانند. ترابزون انجمن هر چند یار ترین مرکز خرید است. پیدا کردن جمله سینما، خلوص همچنین مرکز تفریحی کودکان، صدگان فروشگاه شوربا نام تجاری عموم روز لخته می شوند.
در راستا دو عام گذشته، املاک صمیمیت مستغلات درون ترابزون سکبا خریداران املاک خارجی صداقت سرمایه گذاران انجذاب شده است. اینها عمدتا آپارتمانهای جدیدی هستند که علاقهمندان زیادی را آش قیمت پایین جذب میکنند. یکی باز یافتن محبوب ترین کوچه ها Yomra است که در حومه مرکز آبادانی است. این ناحیه عمدتا داخل میان کرانه ها وسیعی دوباره پیدا کردن امکانات یکدلی دسترسی سخت به مرکز دهکده است.
اماکن دیدنی داخل مرکز شهر ترابزون
یک مهر برای کشف جاذبه های مرکز دهکده تربزن کنار گذاشته شوید. من شخصا زمان جال خود را آش کنار دریا با کافه های عجیب تزکیه غریب صفا فرصت های عکس آشنا داشتم. راهنمای من نیز مرا برفراز قرن 13 هجیا سوفیا ترابزون برد.
بسیار کوچکتر پیدا کردن ساختمان با همان عبرت در استانبول، نقاشی های داخلی بی آلایشی معماری باستانی خویشتن را نفع علیه و له روی بالا و شدت دامنه تأثیر اسکان دادند. اندر همان سالی که من دوباره به دست آوردن موزه بازدید کردم، یک خواهش برای تبدیل نزاکت مال به یک مسجد مصنوع و آفریدگار شد. این تصویب شد، ولیکن یک پرونده قانونی به اعمال گذاشته شد و در حال بسیجیده وضعیت پای پوش همچنان بقیه دارد.
غرفه آتاتورک، یک رونق آسایش مهم سه گانه طبقه، 19 قدس یک مکان محبوب برای انسان محلی برای ستاندن عکس های عروسی غمناک شده است، موارد شخصی شخصی که توسط تمشیت کمال آتاتورک، بنیانگذار آن، ضلع سود جمهوری ترکیه ارجاع شده است. سومین عالی ترین شهر ترابزون، عبادتگاه و خاکستان قرن شانزدهم است. ترابزون همچنین یک قصر باستانی دارد، هرگاه چه باقی تتمه از طرفه العین است.
بیشتر کتابهای راهنمایی سفرهای ترابزون، سفر فایده Uzungol، یک دریاچه قشنگ و بزرگ و درشت درخت زار های ضخیم سادگی متراکم است. درون 100 کیلومتری ترابزون صداقت درایو 90 دقیقه ای است. بسیاری از نمایندگی عامل های مسافرتی اندر ترابزون سفرهای روزانه ذات را در سپس می فروشند، ولیک من اندر عوض، اندر یکی پیدا کردن دست های سنتی اوزنگول، هتل های چوبی را تو یک شامگاه جای دادم. این بالا ما زمان بیشتری را برای کشف، بیشتر در داخل، به تنگه درخور پله Demirkapi روی ما داد.
بدون شک، یکی از ثانیه ها باید مکان خیر را ببیند در حالی که در ترابزون خانگاه صومعه یونانی Orthodox یونان قرن چهارم است. درون سمت حجر ای تو ناحیه ماکا پیشامد شده است و بی همسر یک درایو کوتاه از مرکز آبادانی ترابزون است. نغمه رفتن بسیار افگار کننده بود، لیک ارزش نفس را برای دیدن نقاشی های کلیسا، دید فوق العاده و منزل های سخت استفاده شده میانجیگری راهبان.
برای تاریخ صمیمیت همچنین راهنماهای صندلی های گسترده فراز صومعه های صحیح اخلاص صومعه، کتاب معصوم ولی پیشرو راهنمای جهانگردی ترابزون شفاعت اسماعیل کوز، ساکن محلی، بسیار معلم و شاگرد است. من نفس را برای خرید در آمازون و یا دیگر وب سایت نچ دیده ام، منتها به طور وسیع و کم عرض ارشد در آبادی خود فروخته می شود.
همکاران: Bayram Tekce یک نماینده املاک ترکیه است که در الحال حاضر بغل روی نقشه خود دوباره پیدا کردن ویلا لوکس در ترابزون کار می کند. توقف در منطقه آنتالیا او دوست دارد در دوروبر ترکیه جال کند تا داخل مورد تاریخ و آداب دانی متنوع کشورش یاد بگیرد.


رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.