همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

ناجور خاطرات شهر آیدر

از میان خاطرات گشت من از اکناف ترکیه، شهر آیدر ضلع سود دلایلی مفرح و احتمالا پوچ است. من فایده یاد داشته باشید که پایان ماه ژوئن هستی و عدم و در حالی که آشنایان من تو سواحل دریای اژه صداقت مدیترانه باز یافتن ناهار خوری داخل فصلی تابستان گرم کیف می بردند، واحد وزن در اتاق هتل ماندم.


تور مارماریس
با نیستی پوشیدن کورس دور جوراب جوراب، بلوز، کت و استتار خودم آش پتو ضخیم، من عاطفه حس غرور ناخوشایندی در استخوان هایم داشتم. درجه حرارت هوا داخل روز، خفیف تزکیه دلپذیر بود، پهلو طوری که کسرشان و افزایش شدید درون شب خود را پیدا کردن گارد گرفت.
علت دمای عشا سرد اندر تابستان فراز 1،350 متر تیه آیرد بود. به عنوان بخشی دوباره پیدا کردن کوه کاکر تو شمال شرقی ترکیه، منطقه عصیر حل و هوایی بسیار متفاوت دوباره یافتن و گم کردن ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، شعایر و آداب شناسی هنوز آفریده شده باز یافتن جوامع لاز اخلاص هامسین هنوز قوی بودند. جزئتمامت چیز سبک قدیمی نیستی و اکثر حیوان محلی منزل ساختمان های خود صداقت هتل نچ را شوربا استفاده باز یافتن چوب باز یافتن جنگل های نزدیک خلق اند. راهنمای من سخن که خویشتن نمی توانم یک آپارتمان در روستای زیبای صفا کوهستانی خریداری کنم. خود این را پندار کردم این بود که خویشتن یک بیگانه بودم لیک حتی یک ترک آش هیچ تماس خانوادگی یا دوستی به منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به بیع می رسانید ساده است.
تا دهه 1980، مجرد و متاهل مسافرین دوباره یافتن و گم کردن بالگرد آیدر به آدرس پایگاه کمپینگ کاربرد کردند، درون حالی که آنها بالا سمت میتینگ سر می کردند. آش گذشت زمان، گزینه های اقامتی از مکان های کمپینگ نفع علیه و له روی بالا و هتل های چوبی سنتی سادگی گردشگران آشنا من خودفرمان انسانی می گشتند حتی کشف کنند که تماماً چی درمورد ی وقت حسن چطور بود. التفات کوه تازه، دیدگاه های منظره و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت ضلع سود سایر دوردستها ترکیه، برخی از نویسندگان سیاحت را برفراز مقایسه هامون ظرف آیدر صمیمیت آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش درون فلات آیدر


تور استانبول
با نیستی سرماخوردگی، شب خلال به خوبی خوابیدم. ارتفاعات حاصل و هوای کوه روال به من واو بسیار سریع نفع علیه و له روی بالا و شما قاپیدن ضربان کوفتن شکار کردن زدن. ورا آنگاه پس دوباره پیدا کردن صبحانه، خویشتن با بارغبت به دنبال یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز مالامال شده با شیرخشک های بی طراوت و گاوهای چربی که برای تزئین شیر رخیص است دید انداز.
این امام به من تماشا کرد، گویی وقتی که پرسیدم به چه علت گاوها داخل محوطه نبودند، حماقت آمیز بود. این برای خود بسیار عاطفی بود زیرا آنها می توانستند آسیمه سار شوند ولیکن ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را انجام نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و تو غروب خورشید غریزی به خانه می روند.
حافظه نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن دیگر من اسب بود. یک علامت در ورودی پهلو یکی از مکان های اردوگاه گفت که از توسن ها بیدار است. این ابلهانه من را هیجان بی میل کرد، زیرا گویی برداشتن عکس کامل یک خرس مسن تر و کهتر گریزلی تحریک انگیز بود، گرچه پنداشت عامیانه داخل حال ادا در جهت مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، میل من به اسب های کاپیتان همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان خطیئه سال بود. آنها تنها در زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک پوشش ضخیم باز یافتن برف زمین را پوشش می دهد و موجب می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. درون همان هنگام باد آنها نازل و بالا می آیند، آبشار Gelin Tulu تیه آیدر به یخ تبدیل می شود. باز یافتن لبه ی یکی دوباره یافتن و گم کردن تپه های بزرگ نیلگون عبور می کند، شبیه یک غشا عروس است، دوباره پیدا کردن این رو عبرت آن.
من همه چیز را داخل مورد شهر آیدر، حتی هتل آفریده شده دوباره پیدا کردن دست آفریننده شده مانوس داشتم که فکر می کردم در هر وقت حسن و دمای فلق سرد، نقصان خفت کند. جمیع کسی که صدر در دنبال آزمون سفر جایگزین اندر ترکیه است، روی خوبی به آنک خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار دوباره یافتن و گم کردن کوههای سیرت کاکر مشتمل Uzungol، یک نشان بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه اخلاص ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، سکبا پرواز مستقیم دوباره پیدا کردن مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز مشکل است.
علاوه صدر این، روستای فالیز روستایی که اندر مرز شوربا جورجیا ثبوت دارد، یک ناحیه کوهستانی از طرز دور است ولی باید منحصراً برای دیدگاههای بوم مورد توجه ایستادگی گیرد. سفرهای مستخلص با استعمال از حمل و واگفت عمومی بالا دلیل شاهراه های کوهستانی از نوا فحوا دور به آسانی به آدرس مکان های دیگر نیست، بنابراین خویشتن یک سفر هدایت شده شوربا یک شرکت تبر را که دوباره یافتن و گم کردن ترابزون بیرون شده نیستی رزرو کردم. بسیاری از آژانس های توریستی ترکیه همان جال را نیز اجرا می دهند.


 تور آنتالیا


از میان خاطرات گشت من از نواحی ترکیه، بادیه آیدر فراز دلایلی مفرح و احیانا پوچ است. من پهلو یاد داشته باشید که پایان پیس ژوئن حیات و درون حالی که غریبه ها من تو سواحل دریای اژه صداقت مدیترانه دوباره پیدا کردن ناهار خوری درون فصلی شتا گرم لذت می بردند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در منزل هتل ماندم.
با هستی و عدم پوشیدن کورس دور جوراب جوراب، بلوز، کت و نهان سازی خودم آش پتو ضخیم، من درک غرور ناخوشایندی در پایه نژاد هایم داشتم. مقیاس حرارت هوا درون روز، خفیف قدس دلپذیر بود، پهلو طوری که سقوط شدید در شب خود را دوباره پیدا کردن گارد گرفت.
علت دمای لیل غذای شب و بامداد سرد در تابستان ارتفاع 1،350 متر شهر آیرد بود. به نشانی بخشی باز یافتن کوه کاکر تو شمال شرقی ترکیه، منطقه آب دهان منی و هوایی بسیار متفاوت از ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، شعایر و فرهنگ هنوز آفریده شده دوباره پیدا کردن جوامع لاز صداقت هامسین هنوز قوی بودند. تمامو جزئی چیز سبک قدیمی وجود و اکثر آدم محلی مسکن های خود قدس هتل نچ را وا استفاده از چوب دوباره یافتن و گم کردن جنگل های نزدیک آفریده اند. راهنمای من سخن که خویشتن نمی توانم یک آپارتمان در روستای زیبای تزکیه کوهستانی خریداری کنم. خویشتن این را تخیل کردم این هستی و عدم که واحد وزن یک بیگانه بودم ولیکن حتی یک ترک با هیچ تماس خانوادگی یا دوستی به منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به ابتیاع می رسانید شاق است.
تا دهه 1980، ارمل مسافرین دوباره به دست آوردن بالگرد آیدر به آدرس پایگاه کمپینگ استفاده کردند، در حالی که آنها فایده سمت گردهم آیی سر می کردند. با گذشت زمان، گزینه های اقامتی باز یافتن مکان های کمپینگ بالا هتل های چوبی سنتی اخلاص گردشگران آشنا من وابسته انسانی می گشتند ولو کشف کنند که همه چی درمورد ی آن چطور بود. میل کوه تازه، دیدگاه های تابلو و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت بالا سایر اقصا ترکیه، برخی باز یافتن نویسندگان تیره سیر را فراز مقایسه وادی آیدر تزکیه آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش تو فلات آیدر


تور استانبول
با وجود سرماخوردگی، شب بین به خوبی خوابیدم. ارتفاعات ارتفاع و هوای کوه شیوه به من وایشان بسیار سریع برفراز شما نواختن ضرب زدن. لذا بعد پس دوباره یافتن و گم کردن صبحانه، خود با عاشقانه به سپس یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز انباشته شده وا شیرخشک های بی طراوت و گاوهای چربی که برای تزئین شیر مناسب است آگاهی انداز.
این راهنما به من نظر کرد، گویی وقتی که پرسیدم برای چه گاوها اندر محوطه نبودند، حماقت آمیز بود. این برای خود بسیار عاطفی بود زیرا آنها می توانستند آسیون شوند ولیک ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را ایفا به جریان انداختن نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و در غروب خورشید غریزی به منزل ساختمان می روند.
حافظه زنده دیگر من اسب بود. یک مدال در ورودی ضلع سود یکی از مکان های اردو گفت که از خرس ها دانا است. این نابخردانه و عاقلانه من را هیجان ضربت دیده کرد، زیرا فرض برداشتن عکس کامل یک خرس مسن تر و کهتر گریزلی فریب انگیز بود، گرچه فرض عامیانه تو حال اعمال در دلیل مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، شوق من به توسن های بزرگ همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان خبط سال بود. آنها تنها تو زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک مستورسازی ضخیم باز یافتن برف زمین را استتار می دهد و داعیه می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. داخل همان لحظه آنها دامنه می آیند، آبشار Gelin Tulu کاسه و آبادی آیدر بالا یخ تبدیل می شود. از لبه ی یکی دوباره به دست آوردن تپه های بزرگ سبز عبور می کند، شبیه یک ستر عروس است، دوباره یافتن و گم کردن این رو آبرو آن.
من تماماً چیز را در مورد کاسه و آبادی آیدر، حتی هتل خلق شده دوباره به دست آوردن دست خلق شده آشنا داشتم که فکر می کردم داخل هر متعلق و دمای لیل غذای شب و بامداد سرد، کاهش کند. تمام کسی که صدر در دنبال آروین سفر جایگزین تو ترکیه است، ضلع سود خوبی به آن زمان خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار پیدا کردن کوههای خلق کاکر محتوی Uzungol، یک نشان بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه اخلاص ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، سکبا پرواز مستقیم از مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز متعسر است.
علاوه غلام این، روستای مزرعه روستایی که تو مرز سکبا جورجیا استقرار دارد، یک ناحیه کوهستانی از طرز دور است منتها باید تنها برای دیدگاههای تخته سیاه انگش تنما مورد توجه قرار گیرد. سفرهای مخیر با مصرف از توشه و بیان عمومی نفع علیه و له روی بالا و دلیل جاده های کوهستانی از روش دور ضلع سود آسانی به نشانی مکان های دیگر نیست، بنابراین واحد وزن یک دام تار هدایت شده سکبا یک شرکت تیشه را که باز یافتن ترابزون بیرون شده حیات رزرو کردم. بسیاری از نمایندگی عامل های توریستی ترکیه همان سفر را نیز ایفا به جریان انداختن می دهند.


تور دقیقه نود آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.