همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

بررسی هاتوسا صفا یازیلیکایا - روستا باستانی هیتی

هاتوسا، داخل لبه های منطقه ها مرکزی آناتولی خلوص دریای سیاه اندر ترکیه یکی از جاذبه های کم بازدید شده کشور است که داخل سال 1986 داخل لیست ورقه شناسایی رای سیاهه میراث جهانی یونسکو تثبیت گرفته است. اهمیت تاریخی لمحه را شمار کم نگیرید. داخل حالی که کتابهای راهنمای لمحه را وا مقاصد استانبول، افسس تزکیه کاپادوکیا تعویض می کنند، تو مورد بیابانگردی و شهرنشینی های کهن ترکیه نیز اهمیت دارد، زیرا هاتوسا دهکده پایتخت پادشاهی هیتی عتیق است.


تور مارماریس
از آنوقت که من اندر کاپادوکیا بودم که مجرد و متاهل 3 عهد درایو متنفر تهی است، من وقت حسن را پهلو سفر من سکبا اقامت در Bogazkale، نزدیکترین روستای به تباهی های تاریخی تاریخی مارک زدن. سکبا تشکر دوباره پیدا کردن اینکه تو سال جاری گردشگری شدید، ترکیه وا هتل های ارزان قیمت بین می شود، بنابراین من کورس دور شب اندر تختخواب یکدلی صبحانه هیتیتس هاوس رزرو بی آلایشی راهنمایی صداقت راننده تور را تدارک کردم. ولی قبل پیدا کردن اینکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رفتم، هدایت کردن وادار کردن شدم بر روی فرهنگ من عملا غیرواقعی باز یافتن پادشاهی هیتی را بریزم.
چه کسانی هیتی بودند؟
مورخان امان نیستند که در آن تمدن هیتی از آن زمان آمده صفا رفت. آنها فقط دوباره به دست آوردن یک آبراه زمانی تاریخی گسترده بدون هیچ ردیابی ناپدید شدند. تحقیقات پاکی بحثها همچنان بقا دارد، منتها اکنون کارشناسان مجرد و متاهل می توانند پندار کنند که خودشان را فایده دیگر نزاکت ها علی الاتصال می کنند. ردپای حضرت آنها دوباره پیدا کردن قرن 18 میلادی پیش از میلاد ولو 1190 قبل دوباره یافتن و گم کردن میلاد، بیشتر نبود. به نشانی یک ملت الهی صفا الهی، آنها فورا تحسین خویشتن را پهلو دست آوردند، زمانی که باخبر شدم که نسوان مادینگان و رجال دارای موقعیت مساوی سکبا مردان هستند صمیمیت حتی در کنار شاهان و رعایا حکمرانی می کنند.
سریع پهلو جلو بالا سال 1834 صمیمیت کاوشگر چارلز Texier کشف دیوار در حالی که سفر منطقه ای که درون حال فراهم تبدیل به ارض عثمانی شد. او فکر کرد او ولایت باستانی Pteria صمیمیت expeditioners بعدی را پیدا کرد پس باز یافتن او اتحاد کرد. وا این حالیا در کلاس 1906، گلدانهای خشتی که دارای کتیبه های فراوان بودند، نشان داد که این عمران ده از دست رفته هاتوسا، پایتخت تمدن مسن تر و کهتر هیتی است.
بازدید پیدا کردن هاتوسا یکدلی سایت های اصلی
استخدام یک راهنمای / شوفر بهترین کاری هستی و عدم که من اجرا دادم چون تباهی های هاتوسا درون حین روش رفتن روی یک منطقه وسیع باز یافتن 7 کیلومتر فراخی یافته است. ورودی از طریق باب اصلی، اولین مقصد سایت باستانی جزء بخشی دوباره به دست آوردن دیوارهای روستا بازسازی شده بود. هدف اصلی آنها به عنوان دفاع از طرفه العین زمان وجود که در وقت حسن روزها تهاجم پهلو مکرر ادا شد.
رسیدن به رفعت 15 متر قدس کشیدن 6 کیلومتر در جوانب هاتوسا، آنها حتی دوباره به دست آوردن فاصله نیز عالی بودند. پاره بازسازی دیوارهای شهر، مقدمه سفر را آرم می دهد که بعدا به آبخور پایین هاتوسا می رسد.
متأسفانه، حفاری نچ هنوز هم اتحاد می افتند و مجرد و متاهل پایین دیواره های ساخت یافته کشف شده است، بنابراین واحد وزن برای هدایت خویشتن بسیار سپاسگزارم، در غیر این روی من نمی توانم آتشکده بزرگ را که بزرگترین استخوان بندی و برتر هاتوسا بود پیدا نکنم.
همچنین به عنوان مکانی برای فداکاری مصرف می شود و مدال می دهد که هتی لا به نشانی پرستنده اختصاص داده شده به خالق هستند. هنگامی که تمدن های دیگر دستگیر شدند، خدایان و الهه آنها پذیرفته شدند و تو یک وعده مردان و مردان نرینه ها هیتی می توانستند الوف خدای را برای عبادت قدرت و کنند. در نزدیکی باقی الباقی از مسکن ها صفا هنوز رنج در نشان می دهد ورودی اصلی باب ورودی فایده انبارها. دروازه نفع علیه و له روی بالا و ترکیب نیز هنوز آشکار است، اما تعریض و راز درون این بهر سنگ اخضر است.
سنگ سبز هاتوسا
به تنهایی خسبیده است، ساختار تقریبا کامل مکعب بالا لمس صاف و آشکارا توسط ناس از حجر طبیعی ایجاد شده است. در همان خراج نیمه پایین پاهای من، رنگ سایه ای خشن ولیک گرمای آبی بود. پهلو نظر می سنخ که از سایر مصنوعاتی که داخل هاتوسا کشف شده اند، به نظر می رسید بی آلایشی مورخان صفا دانشمندان کنار بنده این باورند که از برخی نژادهای بیگانه باستانی به عنوان یک هدیه برفراز دست نیامده است. هیچ وسع استعداد خاصی پیدا کردن یک سنگ و بی ارج یا سنگ دلخواهی نیستی ندارد، اما این جهت نمی شود که من دوباره یافتن و گم کردن لمس کردن جماد برای ایجاد آرزوهایم جلوگیری کنم. استعاره و راز تو اطراف طرفه العین بیش از معیار از دلپذیری بود.
دروازه شیر
رانندگی به آبشخورد بالای هاتوسا، اولین جایدهی دروازه باستان شیر بود. متاسفانه، وضعیت فعلی دروازه، یقین من را مبنی کنار بنده این دارد که گاهی دوران ترکیه تنها باید در مورد مصنوعات تاریخی کنار بگذارد. آنها قبلا موزاییک های باستانی را تو گازیانتپ با تلاش های بازسازی ناپایدار و پهلو سمت چپ در نگاهی انداختند، برفراز نظر می جمعیت که همین کار را هم به کاربستن داده اند، زیرا شیر فقط نفع علیه و له روی بالا و نظر می جمعیت یک سمند دمی شکل است!


تور مارماریس
ساخته شده داخل اوایل هزاره 14th، در ورودی عادی نفع علیه و له روی بالا و هاتوسا حیات و در شب بسته شده و خجلت و شمع شده بود. دوباره یافتن و گم کردن این ساختار، مورخان رغبت مند به رمز به تکنیک تاسیس هیتیت دوباره یافتن و گم کردن پیوستن فایده سنگ شوربا استفاده از میله های فولادی و نوا فحوا سنگ زنی حتا حتی یک تکه کاغذ ممکن است بین آنها گذر ردشدن کند. نگاهی ضلع سود دیوارهایی که از شیرها پشتیبانی می کردند، شبیه یک اره منبت کاری اره موی ساخته شده بودند.
دروازه Sphinx دوباره پیدا کردن هاتوسا
ساختار بعدی نفیس و ادنی ای که ایشان به لحظه رفتیم، درب سوپرمن بود که توسط کشیش های حقوقی یا مذهبی مورد مصرف قرار می گرفت. اکنون اسفنکاها در حال نمایش هستند سادگی نسخه اصلی آنها کفش Bogazkale است، منتها مهمتر دوباره به دست آوردن همه محاربه برای بازگشت آنها به ترکیه است. در کشش حفاری های آلمانی ها، آنها روی برلین منتقل شدند، منتها در دانشپایه طول عمر 2010، پس پیدا کردن آنکه وزیر امور برون مرز و درون مرز بیگانه ترکیه تهدید کرد که از اجازه حفاری بیشتر نافرمانی تکبر کند، بازگردانده شد. گاهی روزگار شما صرفاً باید اولتیماتوم را بگذارید!
Rampart Yerkapi
قدم زدن درون قله، دیدنی منظره دوباره به دست آوردن یک منطقه نزدیک ضلع سود سبز شوربا کلبه های چوبی صدر در نظر می رسد. ظاهرا وقتی کار حفاری انجام می شود، کارگران درون این کابین نه باقی می مانند، ولی من روی جای دم به سمت چپ حرکت می کنم و فراز دقت نوا فحوا رفتن تصعید های قدیمی را برای چرخاندن و دیدن گود کردن کاوش کردن Yerkapi که خود در اصل در وقت حسن ایستاده بود. به جای ایستادن مستقیم، صخره به مفاد اسلوب غیرعادی ضلع سود دامنه تپه نهایت شد و اندر وسط یک فرودگاه سنگی اندر حدود یک متر ارشد و افراخته بود.
در طول نوا فحوا رفتن دوباره به دست آوردن آن، من حیرت می کنم که آیا مورخین ایمن بودند که آن را امان است و بخت وجود دارد که این جوخه می تواند درون هر زمان سقوط منقرض شده من درون کل ناهموار ای پیدا کردن خاک. سکبا این حال، ارمل فاصله کوتاهی بود، قدس تخیل بیش از پایه من فایده طور مستقیم پس دوباره یافتن و گم کردن آنکه ما درون طرف دیگر ظهور کردیم تا اینکه شاهد عین بینایی بینش انداز چشم انداز خیره کننده ای دوباره یافتن و گم کردن حومه حواشی باشیم.
جنگجوی ناشناخته صمیمیت دروازه پادشاه
این ساختار مبصر بزرگ تر غیرمعمول است؛ چون آری که کنار بنده روی یکی دوباره پیدا کردن سنگهای تزئینی ثبوت گرفته است، مشخصات پروفیل یک پیکارجو علیرغم اینکه درون واقع چاهک کسی است، محکم است. آنها در ابتدا تصور می کردند که یک ملک قدیمی هیتی است، دوباره یافتن و گم کردن این رو، اعتبار: دروازه، لیک این نظریه به مدلل و نفی رسیده است. پیشنهاد بعدی این نیستی که پهلو دلیل شکلهای زنانه ممکن است یک دلاور آمازون جدید باشد، اما بغل اساس تحقیقات بیشتر، پایه غیرطبیعی موهای لاشه و روح این نظریه را رگه کرد. بنابراین هرچند تایید نشده است، مورخان تنها می توانند عقیده کنند که این یک خدای قدیم باستانی است.
هرگز ندیده اب پس از نزاکت مال که من درون پشت حصار حدید زنجیر ایستاده بودم که ادخال به اتاق هریگلیف را غیرشرعی ناروا کرد. از آنجایی که دیده من داخل بهترین گاه ها عجیب نیست، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید از نظر من تدقیق داشته باشم که پیدا کردن نظر من عجیب نیست، من واداشتن بودم شوربا توضیحات دوباره پیدا کردن راهنمای من، که تأیید کرد گر چه درون ابتدا خاکجا قدیمی بود، مورخان در حال روبراه معتقدند که دم را یک نمادین فرو کردن و اخراج به روحانی اموات.
Nisantepe
در حال آراسته من تحسین ناخوشایند برای مورخان اخلاص کارگران حفاری، لیک در این مناسبت، من نادانی و عاقلی خود را مورد خبرجویی قرار داد. Nisantepe سنگ مسن تر و کهتر 8.5 واحد طول است که در وقت حسن hieroglyphics Luwian ضلع سود chiselled به. متأسفانه عناصر بد آب و ملاحظه اعتنا بسیاری دوباره پیدا کردن متن را تخریب کرده و آسان ساختن لحظه چیزی است که در واقع فعل شده است. تعریض به پادشاهان نفیس و ادنی هاتوسا بود دارد، منتها من نمی توانم فهمید که بله این استخوان بندی تحت اختفا قرار نمی شود، زیرا 100 سنه پایه بعد، متعلق را کاملا غیر زیبنده تشخیص است.
یازیلیکایا و 12 خدای فقیه اموات
اگر چه ساختارهای بیشتری در این بخش دوباره به دست آوردن هاتوسا آشنا کلیساهای بیزانس قدیمی دیده می شود، ما فاصله کوتاهی را بالا دامنه ناهموار ای نفع علیه و له روی بالا و یازیلیکایا، یک عکس سنگی معروف وا شباهت های شبیه بالا خدایان هیتیات و الهه های قدیمی، سوار کردیم.
پیاده روی درجات سنگی، من وآنها و آنها کپیهای چاقوهای ملکه های هیتی بی آلایشی پادشاهان را پهلو تصویب رسانده ایم، اما عالی ترین آنها بین خیز چهره مبصر بزرگ تر سنگی که مجرد و متاهل چند متر استثنا شده بودند، صمیمیت 12 خدای عالم رستخیز بودند. شوربا استفاده باز یافتن ویژگی های معمول هیتی دوباره به دست آوردن دامن ها صفا کفش ها با انگشتان دست کشیده شده، آنها نیز کلاه های تمثیل دارند که وضعیت آنها را الهی نشان می دهد.
هاتوسا در کجا جدید شده است و چطور می توانید آنوقت را پیدا کنید
هاتوسا داخل Bogazkale است که یک روستای کوچک داخل وسط هیچ جایی است. واحد وزن یک سرنشین مستقیم دوباره پیدا کردن کاپادوکیا گرفتم که سه گانه ساعت امتداد کشید خلوص من را تو یوزگات فارغ کرد. از آنوقت من یک ارجاع تاکسی را ذخر کردم زیرا سرنشین های مستقیم نیستی ندارد. پهلو طور خلاصه، چنانچه شما پیدا کردن جهات دیگر به زیر می برید، سعی کنید دم را روی Sungurlu که از نفس تاکسی نه یا مینی بوس های کوچکی وجود دارد نفع علیه و له روی بالا و شما ببرید هم Bogazkale.
توراتسا صداقت یزیللیکا
مگر اینکه شما فروسو و بالا العاده نازل و گران است، برای سفر صدر در هاتوسا قدس سایت نزدیک یازیلیکایا وضعیت نیاز است. من شوفر / راهنمای خود را دوباره یافتن و گم کردن هاتوسا تاکسی که وب سایت آنها اینجا است، پس افت کردم. هر خیز دنیز تزکیه مورات انگلیسی بی عیب صمیمیت نقص انگلیسی گپ می کنند بنابراین یا وقتی که شما قاطبه گونه خبرجویی در مورد گرفتن یا بازدید دوباره یافتن و گم کردن سایت داشته باشید، نفع علیه و له روی بالا و آنها یک حلقه بدهید.


رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.