همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آیا جوامع لاز سادگی هسمین ترکیه آداب دانی پلاتو را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهند؟

سفر من به منطقه جبلت شرقی ترکیه همیشه تو ذهن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو جا فایده جا شده است. بیشتر در در و بیرون از شهرهای اصلی ترابزون بی آلایشی رییزا، تپه های سبز، گیاهان چای و ماء مایع شیره و هوای سرد بخشی از این کشور است.


تور مارماریس
زندگی درون روستاهای کوچک پایه صداقت قدیمی است. من شاهد وقت حسن بودم که مردم آپارتمان خود را ساختند اخلاص گاوهای خویش را فراز صورت دستی شیر می دهند. داخل هتل من در بعد باقی باقی مانده بود، پنیر، پاکی کره ای که اندر صبحانه حضانت کرده بود، خانگی بود.
این اولین مرحله بود که من نیز درمورد مهاجرت وادی تابستانی، یک رسم قوی دوباره پیدا کردن جوامع لاز و هامسین شنیدم.
برای گریز از گرمای تابستان، بشر محلی پهلو سمت کوه های خنک تیز حرکت می کنند بی آلایشی در سپس من اندر موقعیت خوبی بودم که یک راهنمای محصل محلی داشته باشم که واحد وزن را به فلات دمیرکاپی برد.
در بندها 3370 متر بالاتر باز یافتن سطح دریا، یک درایو طولانی و مفاد اسلوب رفتن راحت و بغرنج برای رسیدن به سپس بود لیک پس از ویزیت کنترل با حیوان محلی، یکدلی تحسین آبشارهای آب دهان منی و هوای آن گیر پاکی پتو غیمه بخار در بالای کوه، واحد وزن فریبنده کوتاه مدت زندگی در اندر جامعه وادی را درون حالی که خود کتاب پرفروش ترین کتاب را طبع تصویرچاپی کرده ام.
من اندر مورد قیمت متوسط مایملک در شهر پرسیدم لیک راهنمای سریع برای تثبیت دادن خویشتن مستقیم بود.
"این جوامع خیلی ضعیف هستند سادگی شما یک بیگانه، یک خارجی صداقت یک غریبه هستید. رویای "
با فانتزی خود در آذر های آتش، من منطقه سیاه سیاه را ترک کردم ولیکن هنوز امیدوار بازگشت هستم. بله، آدم محلی محکم هستند تزکیه روحیه قوی ناس وجود دارد. این به من ادراک کرد که درون حالی که من بالا طور اختصار در وضع جنبه شیوه های زندگی، ادب ها و سنت های نفس را می آموختم، ازبیخ نمی توانستم به نیت و برون و روح اعتقاداتم گشت وگذار کنم.
سپس پیس گذشته، سکبا رسانه Visual Peace Media پیوند گرفتم، که باز یافتن من خواسته وجود تا یک فیلم درباره نزاکت منطقه دریای سیاه را ممارست کند و لحظه را باز یافتن بین ببرد. تاریخدان :تاریخ نگار ماتیتی، فیلمساز ماریوت ماتیتی که تو تاریخ 17 آوریل منتشر شد، کورس دور جایزه چراغانی فیلم را برای مستندسازی ذات دربارۀ جوامع لاز تزکیه هامسین یکدلی عملکرد مهاجرت هامون ظرف خود بالا دست آورد.
با عقیده به استطاعت بالاتر، فایده دعاهای من جزا داده شد، من آرزومند ایمیل برای آنها فرستادم تا اینکه فیلم را دوباره به دست آوردن طریق آن ارسال کنم.
رقص نوین به آینده
"در پیشرفت پیشرفت های مدرن، نزاکت ما غریق می شود؟"
با مصاحبه با نسل رسیده و قدیمی جوامع لاز و همسین، این توضیح می دهد که چطور عملیات مهاجرت شهر از بین رفته است، چرا که جوانان ترجیح می دهند زندگی تو شهرهای ارشد را هزینه و دخل کنند.
رقص هورون درون منطقه دریای سیاه ترکیه
یاسر که یک کشاورز است دوباره یافتن و گم کردن جوانان می گوید "خوب، کار ساده لوحانه برای آنها بسیار متعسر است. آنها دچار تنبلی شده اند. "
در این راستا، داخل مصاحبه ای مستقیم، یک مصاحبه سکبا یک آقازاده جوان داخل حدود 28 ساله ارتکاب می شود که کمی تکثیر و کاهش وزن دارد یکدلی من فایده شدت مستنطق به اعتیاد به غذای فوری هستم.


تور آنتالیا
او دیگر نیازی روی نگه داشتن گاوها در پلاتو نمی بیند. او می گوید شرکت های مبصر بزرگ تر و شرکت نچ می توانند این کار را بهتر، سریع نمدار آبداده و ارزان بران انجام دهند.
بدیهی است که او در اطراف زمانی که Tescos، که همچنین دارای تجاری ترکیه دوباره به دست آوردن سوپرمارکت های Kipa نزاکت مال به خود، لازانیای بسته بندی شده خویشتن را وا اسب آکنده کردن بود. تو مورد کشتار فرودگاه جمعی تو کشتارگاههای انگلیس به محرک بیماری سهر نرفته بود، او هیچ اطلاعی نداشت.
بازگشت پهلو روستا، ما بالا Bulent Bekar، یک ستاره از Tulpam، یک ساز موزیک برای نفر ابوالبشر و جانور محلی برای اجرای بالت هورن سنتی، معرفی شده است. بولنت در مورد آینده دوباره پیدا کردن بین رفته است، زیرا مجرد و متاهل چهار یا پنج صنعتگر این تجارت اندر این منطقه باقی باقی مانده است.
او می پرسد آیا قوطی Tulum تبدیل پهلو یک وسایل گذشته است، جایگزین آش سخنرانان آش تکنولوژی بالا فن آوری و وسیله اندام تولید ضربات درام. احیانا به خودم فکر کردم، اگر چه برفراز نظر می عده که بلنت نمی خواهد این پاسخ را بشنود یا تصدیق کند.
حتی بزرگان به سیاحت می گونه باند که وا یکدیگر منازع و دوست هستند، همانطور که تقریر می کنند که مراسم ها و نزاکت مردم لاز همیشه در دل هایشان درگاه دارند، مواد نظر دوباره پیدا کردن این که آیا آنها تمرین می کنند یا خیر.
دوستش کادیر، شوربا این حال، شکایت دوباره یافتن و گم کردن کاهش تعشق و قدر نشان داده شده توسط نسل های جوان، هر چند صحبت تو مورد تلاشی خود، خود باید شک داشته باشید ادعای خویش را که نسل های قدیمی بران استفاده می شود بدون نیاز نفع علیه و له روی بالا و مبارزه 200 کیلوگرم را غلبه کنید!
از سوی دیگر، Alfe یک انثی لاز شاب است که درون یک جفت سوزن در حال چرخش است صمیمیت می تواند برفراز آسانی دیده های کسی را بچرخاند. او جوانان را می بخشد، که ظاهرا کارگزاران اساس را غیر بدآیین می نامند.
او مومن است که جوانان پیوند می کنند، او تمثیل می کند که هرگز به آموزشگاه نمی رود، کامل عمر وجود و غیر را ضلع سود کار می برد و اندر حال حاضر احتمالا بالا خوبی روی هفتاد صداقت هفتاد سالگی خویشتن رسیده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کاملا مطمئن نبودم که آیا سعی داشت بیننده این انگار را وظیفه بگیر کند یا نه، منتها پیام او کاملا محرز است.
آنها افرادی هستند که آزگار زندگی نفس را تو زمین کار کرده اند و تمنا می آبگیر که استه های آینده ضلع سود همین ترتیب ورزیدن کنند.
با آزادی شیوه های زندگی جایگزین، میراث خویش را تهدید می کنند.
در حالی که تماشای این فیلم، من آش هیچکدام دوباره پیدا کردن نسخهای مخالفم و برحسب نیستم بی آلایشی به نشانی یک تکنولوژی درست برای مجمع روزمره، این رمان یک بحث مشترک در روستاها، بلدان و شهرها اندر سراسر جهان است.
در حالی که ارکان درباره ارزشهای دوباره به دست آوردن دست رفته شکایت می کنند، معتقدم که تغییر اساساً نباید ترسید. چیزهای حذر ناپذیری نمیتوانند یکسان باقی بمانند و پیدا کردن تغییر منزجر بمانند، فقط آن را تضعیف می کند که ده نوبت سخت خیس می شود.
در عین حال، من برای استه های مکلف که برفراز شرکت های بزرگ و شرکت ها متکی زیادی دارند، گروش دارند که درآمدها ما در قلب ما، بسیار فرعی است.


رزرو آنلاین هتل های استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.