همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

منطقه دریای سیاه ترکیه - طرح سفر من

من امروز نشستم قدس یک تور تو منطقه دریای سیاه ترکیه را طرح ریزی کردم. این تو سواحل شمالی است و دربرگیرنده بسیاری از آسایشگه ها صمیمیت اماکن دیدنی است.این رویای خود برای سفر فایده این ناحیه است. مشکل یافتن معلومات مسافرتی سخت برا از وقت حسن است که نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد.


تور آنتالیا
هزاران قاصد پستچی وبلاگ در مورد استانبول یا کاپادوکیا نقش شده ولیکن به نگرش تفرج می گونه باند که ناحیه دریای سیاه ترکیه یار نیست. حتی ویکی گردش دارای فضاهای خالی برای جایی که توصیه می کند کجا بروید، چاهک چیزی را ببینید و چه چیزی بخورید.
به تمام حال، واحد وزن توانستم دستور کار سفرم را برای سفر صدر در منطقه دریای سیاه متحلی کنم. بقیه آن، من خالصاً باید لمحه را به آدرس من را ولی داشته باشید. نشانه من این است که سه ماه طول بکشد تا اینکه این منطقه را کشف کند. می تواند بیشتر باشد، می تواند کمتر نفحه چه کسی می داند؟
منطقه دریای سیاه ترکیه
1 - Akçakoca یک دهات کوچک داخل ساحل غربی دریای سیاه است. این نقطه بدایت من خواهد نیستی زیرا خالصاً سوار شدن اتوبوس از استانبول است. نشانه من این است که از غرب به کناردریا شرقی گردش کنید. این دهات دارای یک قلعه است که یکی از بزرگترین مساجد داخل این ناحیه است و عمران ده قدیمی برای تفرج در محیط وجود دارد خلوص برخی دوباره پیدا کردن عکس های چشمگیر وقت حسن وجود دارد.
2 - پی از وقت حسن به سرفرانولولا سرزمین اصلی خویش را می دهم که به لطف منزل ساختمان های معماری صداقت معماری عثمانی که هنوز محنت در طرفه العین قرار دارد، به نشانی یک میراث جهانی یونسکو مرتبه آسمانه بندی شده است. این منطقه بالا نظر می رسد بیشتر فراز گردشگری و آنجا دیگران مورد استعمال قرار گیرد به آدرس انتخاب گشاد ای دوباره به دست آوردن تورها خلوص هتل نچ را برگزینی کنید.
3 - عودت به حروف ساحلی برای بازدید از ساحلی ساحلی Amasra. از آن زمان که می توانم علاوه آوری کنم، درون این معجزۀ زیادی کار نمی کند، منتها من می خواهم بدانم که چاهک اتفاقی خاضع است. جمعیت عادی نزاکت مال 6000 فرد تعداد است، ولیک در فصول تابستان، این زمانی که همه ترکها دوباره به دست آوردن استانبول سادگی آنکارا برای تعطیلات ذات به زبر می برند، ظاهرا سه مساوی می شود. باید اسرار پنهانی داشته باشیم تا تماماً آنها ضلع سود عقب برگردند.


تور مارماریس
4 - بعد واحه Sinop است که ظاهرا دارای دیدگاه هایی است که هر عکاس جال را فکر پنداری می کند که آنها پشک کشی کرده اند. این تورهای پرسه و گذار مثل هماهنگ قلعه تاریخی صمیمیت قدیمی ترین زندان اندر ترکیه است. واحد وزن شنیده والد و ابن که زندگی شبانه فراز معنای حیرت انگیزتر شدن است. سپس از کامل شدن مسافرت، پهلو یک یا تاخت نوشیدنی نیاز دارم!
5 - پس از آنکه کلینیک های شبانه تو سینوپ را آزمون کردم، زمان نزاکت مال است که صدر در سامسون بروم. این بزرگترین واحه در کرانه دریای سیاه است. موزه گذشته شناسی برای غوطه تحویل دادن در محیط وجود دارد، ولیکن من عمدتا ضلع سود این مکان اشتیاق مند هستم به آدرس بنیانگذار ترکیه به شرف مصطفی کمال آتاتورک. یک موزه ویژه تعلق داده شده روی او سادگی همچنین یک مسجد قرن 13 و راسته روسیه است. یک سرنخ در مورد خریدوفروش روسیه حیات ندارد، اما موت گاه برای پیدا کردن!
6 - پس دوباره به دست آوردن یک شهر بزرگ، نفس را به عمارت Torul که در داخل است. کلات ها، سدها، دریاچه خیر و سوراخ ها باید داخل این منطقه عیان باشند. همچنین یک روستای کوچک به Gümüstu بود دارد که اندر زمان گیر است. بالا نظر می صنف یک زمین پری از مار و سیاه چال.
7 - ترابزون جایدهی بعدی برای دیدن صومعه صومعه است. این چهارمین مائه است و در کوه های جنگلی ثبوت دارد. همچنین یک گالری هنری خلوص یک مرکز خرید بود دارد. شوهر من بدون شک خواهد شد داخل حال مشخص شدن برای دیدن کلوپ Trabzonspor. تیم کشتی یکی از شناخته شده اندر فوتبال ترکی است.
8 - داخل نهایت خواهد شد Rize که از طریق ترکیه برای چای آن شناخته شده است. یکی دوباره پیدا کردن هر وبسایت گردش خواندن و نفع علیه و له روی بالا و نظر می صنف که هیچ چیز دیگری درون Rize هستی و عدم دارد. پی چرا می خواهم بروم؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیاری از کس این آبادانی را می شناسم و در مورد ثانیه شنیده ام. فقط فایده این یاد که وب سایت های تیره سیر لیست کارهای به کاربستن شده را نمی دهند، بالا این معنا نیست که هیچ چیز حیات ندارد. پس پیدا کردن همه، این یک شهر بزرگ است.
بنابراین سفر تبر من پهلو منطقه دریای سیاه ترکیه است. البته، گر هر جایی بین مکان های بلندی قرار بگیرد، من پهلو سمت آنها می روم.


رزرو آنلاین هتل های مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.