همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مبصر بزرگ تر حبیه سوفیا ترابزون

حجاب سوفیا ترابزون چیزی شبیه معادل طرفه العین در استانبول نیست. کوچکتر و عاری و با قطعات هنری آش شکوه، با توجه صدر در دریای پاک و بدون آستانه در افق، نفع علیه و له روی بالا و طور مخفیانه ایستاده است.
سالهاست که فرض می کردم که اندر ترکیه یک گاه سوفیا وجود دارد که این شاهکار معماری است که باز یافتن مسجد آبی در استانبول ایستاده است.


تور استانبول
با این حال، چهار نفر دوباره یافتن و گم کردن آنها، نوبت نفر تو استانبول، یکی درون Iznik اخلاص دیگری درون ترابزون حیات دارد. تو اولین نگاه، هیچ تاثیری برای فرودین تأثیر استواری نمی دهد، اما لمحه را نادیده نگیرید زیرا زمانی که در داخل است، دیده نواز است.
حجاب سوفیا (آیزوفایا) ترابزون که در قرن سیزدهم آفریننده شده است، انموذج ای دوباره به دست آوردن معماری بیزانس سکبا ساختار گنبدی معمولی داخل وسط است.
پرندگان کوچک اندر بالای سقف پرواز می کنند و داخل لبه های دریچه های اوج قرار می گیرند. نقاشی های منقش دیوارها را تزئین می کنند و خواه جزئیات اشتیاق شما باشد، پهلو راهنمایی خوبی یا کتاب جال برای توضیح معنی خویشتن نیاز خواهید داشت.
من در حواشی خارج پیدا کردن ساختمان مفاد اسلوب می رفتم و وا سنگ به امعان نگاه کردم. من پررو شدم که عکسهای قدیمی قایقهایی که در دیوارهایشان حک شده است.
من کنجکاو بودم که چرا آنگاه بودند خلوص آنها را خلق بودند. این راهنمای علامت می دهد که تقریبا پنجاه عام است که توسط ملوانان مصنوع و آفریدگار شده است که می خواستند اندر امید نفع علیه و له روی بالا و زندگی در سفرهای طولانی جان مخدوش به در برده شوند.
در نفس روزها، حرف های قدیمی تو این زمینه هستی و عدم داشت.
اگر کسی ناراحت یا اندوهگین بود، بازتاب معمولی بود
"اشتباه چیست؟ ایشان شبیه قایق وجود و غیر را داخل دریای سیاه فرورفته شده "
ملوانان نزاکت مال دوران سکبا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مصیبت ها حضوراً شدند و هرگاه آنها پاک سازی نگردید، آنها خوش شان بودند، دوباره پیدا کردن این جلو نقاشی ها.
تاریخ همجوار سوفیا تو ترابزون قرین همتای خود تو استانبول بسیار متماثل است. این زندگی را به عنوان یک کلیسا عنفوان کرد و شوربا توجه ضلع سود مسافر عثمانی Evliya Celebi "آن را درون زمان غیر مؤمنان خلق شد"، به طوری که در سال 1511 ضلع سود مسجد تبدیل شده است.
هنگامی که روس ها نفع علیه و له روی بالا و منطقه حمله کردند، این یک بیمارستان و خزانه انبار بود، و سپس از سن 1958 تا اینکه 1962، بازسازی شد صفا به نشانی یک موزه مقفل و باز محدود شد. در ماه جولای 2013، به مسجدی تبدیل شد منتها هنوز محنت برای بازدیدکنندگان مسدود و آزاد است.
حجاب سوفیا ترابزون ممکن است کوچکتر از لحظه است که تو استانبول باشد، منتها می تواند بنفسه را نگهداری کند و چنانچه شما تو منطقه هستید، "باید بازدید کنید".


حجاب سوفیا ترابزون چیزی شبیه معادل لمحه در استانبول نیست. کوچکتر و بلا قطعات هنری سکبا شکوه، با توجه فایده دریای متنفر تهی و بدون محضر در افق، نفع علیه و له روی بالا و طور مخفیانه ایستاده است.
سالهاست که خیال می کردم که تو ترکیه یک نغمه سوفیا وجود دارد که این شاهکار معماری است که پیدا کردن مسجد آبی در استانبول ایستاده است.


تور مارماریس
با این حال، چهار نفر دوباره به دست آوردن آنها، خیز نفر تو استانبول، یکی تو Iznik یکدلی دیگری درون ترابزون حیات دارد. در اولین نگاه، هیچ تاثیری برای پست تأثیر ثبوت نمی دهد، اما حین را نادیده نگیرید زیرا زمانی که در داخل است، دید نواز است.
حجاب سوفیا (آیزوفایا) ترابزون که داخل قرن سیزدهم ساخته شده است، سرمشق ای دوباره یافتن و گم کردن معماری بیزانس شوربا ساختار گنبدی معمولی اندر وسط است.
پرندگان کوچک در بالای سقف پرواز می کنند و اندر لبه های پنجره های بالا قرار می گیرند. نقاشی های منقش دیوارها را تزئین می کنند و خواه جزئیات اشتیاق ما باشد، فراز راهنمایی خوبی یا کتاب جال برای توضیح معنی نفس نیاز خواهید داشت.
من در جوانب خارج از ساختمان نوا فحوا می رفتم و وا سنگ به ملاحظه نگاه کردم. من سرکش شدم که عکسهای قدیمی قایقهایی که داخل دیوارهایشان حک شده است.
من کنجکاو بودم که چرا آن زمان بودند قدس آنها را مصنوع و آفریدگار بودند. این راهنمای نشان می دهد که تقریبا پنجاه دانشپایه طول عمر است که وساطت ملوانان مخلوق شده است که می خواستند داخل امید به زندگی اندر سفرهای طولانی جان ناقص و بی عیب به در برده شوند.
در نفس روزها، گفتار های قدیمی درون این زمینه هستی و عدم داشت.
اگر کسی شوریده یا مجروح بود، جواب اجابت معمولی بود
"اشتباه چیست؟ ایشان شبیه قایق وجود و غیر را در دریای سیاه غرق شده "
ملوانان نزاکت مال دوران شوربا بسیاری از مصیبت ها پیش رو شدند و یا وقتی که آنها نابود نگردید، آنها خوش پایه بودند، دوباره پیدا کردن این رو نقاشی ها.
تاریخ همجوار سوفیا تو ترابزون مانوس همتای خود در استانبول بسیار کفو است. این زندگی را به نشانی یک کلیسا سرآغاز کرد و سکبا توجه فراز مسافر عثمانی Evliya Celebi "آن را درون زمان غیر مؤمنان مصنوع و آفریدگار شد"، پهلو طوری که اندر سال 1511 نفع علیه و له روی بالا و مسجد تبدیل شده است.
هنگامی که روس ها صدر در منطقه نهب کردند، این یک بیمارستان و خزانه انبار بود، و آنوقت از عام 1958 حتا 1962، بازسازی شد صفا به نشانی یک موزه محصور شد. در جذام جولای 2013، به مسجدی تبدیل شد ولیک هنوز ملال برای بازدیدکنندگان مقفل و باز محدود است.
حجاب سوفیا ترابزون ممکن است کوچکتر از لحظه است که درون استانبول باشد، لیک می تواند بنفسه را حفظ کند و چنانچه شما درون منطقه هستید، "باید بازدید کنید".


تور استانبول ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.