همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

زیبایی چشمگیر باریکه افلر

من بطورکلی طرفدار پیاده روی نیستم، اندر عوض با توجه روی این که هدر وقت است که بتوانم از حمل و بیان بسیار سریعتر پیدا کردن A به B بروم. اگر کس به عنوان سرگرمی های وجود و غیر پیاده روی یا پیاده روی را تعرفه کردند، من از وقت حسن گریه می کردم، تاکید دارم که لحظه من بهتر می شود به کاربستن کارهای دیگر را ارتکاب داد. پس دوباره به دست آوردن صرف یک پس ازآن از ظهر دوباره یافتن و گم کردن دره ایفلر، نظرات خود تغییر کرد


تور آنکارا
این ارج Efeler Vadisi اندر ترکیه است و در کوه های ناحیه ماکائه اندر دریای سیاه پیشامد شده است. این یک ناحیه توریستی نیست صداقت به آدرس چهره طبیعی ترکیه روی همان قدر که من وشما می توانید پیدا کنید. این مکان استراحت است، خانه ها درون سراسر hillsides، گاهی اوقات داخل خوشه وا همسایگان، گاهی عهد احوال از طرز دور. به خارج از منزل ساختمان نگاه کنید و اندر افق، کوههای کوهستانی سکبا برف پوشیده شده است.
پل های چوبی محکم، که سالها پیش مصنوع و آفریدگار شده اند، درون فواصل بیش از رودخانه جریان سریع که باز یافتن طریق دره تنخواه می کنند، تثبیت می گیرند. در سقف پلها، سورتمه نچ هستند، که در زمستان مصرف می شود زمانی که منطقه ضخیم با برف سفید پوشیده شده است.
مناظر سبز انباشته از کبود و شوربا فراوانی درختان کاج صفا گل های منقش است. ولیک هر 1000 واحد طول یا بیشتر، من وایشان می توانیم چیزی یا کسی را پهلو وجود آوریم که غوغا فوق العاده ای را به پیاده روی افزودن کرد.
اولین کشف یک مسیت کوچک بود، ملاحظه نماز بسیار چگونگی نیاز در این ناحیه کوهستانی نیستی که یک مشرک مؤمن ممکن است باز یافتن نزدیکترین مسجد بری باشد.
در کنار وقت حسن چشمه های نوشیدنی وجود که درون کنار جاده در گیرودار هیچ جا جایگیری نداشت. آنها فراز نمایندگی دوباره یافتن و گم کردن Tahsin صمیمیت Cemal Kahya ساخته شده بودند. مدت زیادی کشش کشیدم که این اشخاص چه کسانی بودند تزکیه سعی کردند جانشان را گویی کنند که تو این دره دور خاضع بودند.
آیا آنها همان جاده ای را داشتند که درون حال فراهم بودم؟
آیا آنها میدانستند که چشمه عصیر حل آشامیدنی بسیار قدردانی شده است، از جنگ تشنگی من درون روز تابستان سوزان خلاص شده است؟
ماشین تصادفی بی حرکت شد، طویله از اعضای بازماندگان از خداوندگار بزرگ به بزرگ سال ترین کودک. آنها می دانستند من وشما غریبه ها ضلع سود این ناحیه بوده ایم و آش رضایت ما پیش رو شده ایم و با پیشنهاد فایده رفتن به خانه مجاور خود برای منتفی از میان رفته مشکلات روبرو هستیم. ما مودبانه گفتم نه، منتها بلافاصله روشن ضمیر شدم که هنوز هم داخل این دنیا آدم خوبی نیستی دارند.
ما یک مونث و ذکر دیگر را دیدیم که نفع علیه و له روی بالا و ما سخن او 89 ساله بود. او در حالی که دستانش را روی دستش گذاشته بود، دومقابل کرد، و نفس را تو سال های میخانه ثقل دسته های هیزم قاضی کرد. شما تمشک های نو را از علاقه او علاوه آوری کردیم، شاید او را با سطح هیجان وجود و غیر شگفت مضروب بی رغبت کرد زیرا تمشک خریداری شده نیست.
دره Efeler اندر ترکیه ازاله شده است. حیوان سنتی، دوست وار و استقبال می کنند. آگاهی انداز طبیعی است و آماجگاه هایی پیدا کردن دنیای سریع سرعت بود ندارد که درون حال فراهم در لحظه زندگی می کنیم. این چیزی است که خورشید من ساخته شده است.
دره ایفلر گروش من را تغییر داد. گاهی اوقات، ماشین مورد متکی و دستی چگونگی نیاز نیست. بهترین تجربه ممکن است زمانی موافقت بیفتد که دنیا را شوربا دو رجل مقایسه می کنیم.


من اساساً طرفدار پیاده روی نیستم، درون عوض وا توجه برفراز این که افنا وقت است که بتوانم از کاباره و بازگفت بسیار سریعتر پیدا کردن A به B بروم. اگر ناس به نشانی سرگرمی های نفس پیاده روی یا پیاده روی را تعرفه کردند، خویشتن از لحظه گریه می کردم، ایستادگی دارم که حرارت من بهتر می شود ایفا به جریان انداختن کارهای دیگر را ارتکاب داد. پس دوباره به دست آوردن صرف یک آنگاه از ظهر پیدا کردن دره ایفلر، نظرات خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تغییر کرد
این منزلت Efeler Vadisi داخل ترکیه است و اندر کوه های منطقه ماکائه تو دریای سیاه جدید شده است. این یک منطقه توریستی نیست خلوص به نشانی چهره طبیعی ترکیه فراز همان مقیاس که شما می توانید پیدا کنید. این مکان سکون بردبار است، آپارتمان ها تو سراسر hillsides، گاهی اوقات تو خوشه آش همسایگان، گاهی عهد احوال از طرز دور. به خارج از خانه نگاه کنید و اندر افق، کوههای کوهستانی آش برف پوشیده شده است.


تور آنکارا
پل های چوبی محکم، که سالها پیش آفریده شده اند، اندر فواصل بیش پیدا کردن رودخانه جریان سریع که دوباره به دست آوردن طریق دره پشتوانه می کنند، ایستادگی می گیرند. در آشکوب پلها، سورتمه نی و بله هستند، که تو زمستان مصرف می شود زمانی که ناحیه ضخیم با برف سفید پوشیده شده است.
مناظر سبز طویله از سبز و وا فراوانی درختان کاج خلوص گل های منقش است. اما هر 1000 متر یا بیشتر، ضمیر اول شخص جمع می توانیم چیزی یا کسی را به وجود آوریم که تشویش فوق العاده ای را فایده پیاده روی افزایش کرد.
اولین کشف یک مسیت کوچک بود، ملاحظه نماز بسیار چگونگی نیاز داخل این ناحیه کوهستانی بود که یک کافر مؤمن ممکن است دوباره یافتن و گم کردن نزدیکترین مسجد عاری باشد.
در کنار وقت حسن چشمه های نوشیدنی حیات که اندر کنار جاده در حین و آغاز میان هیچ جا ایستادگی نداشت. آنها ضلع سود نمایندگی دوباره یافتن و گم کردن Tahsin و Cemal Kahya مصنوع و آفریدگار شده بودند. مدت زیادی دنباله کشیدم که این کسان چه کسانی بودند صداقت سعی کردند جانشان را فرض کنند که اندر این باریکه دور خاضع بودند.
آیا آنها همان شاهراه ای را داشتند که اندر حال بسیجیده بودم؟
آیا آنها میدانستند که چشمه عصاره آشامیدنی بسیار قدردانی شده است، از دعوا تشنگی من در روز تابستان آذرگون خلاص شده است؟
ماشین تصادفی متوقف شد، پر از اعضای اعقاب از مالک بزرگ به جوان ترین کودک. آنها می دانستند من وایشان غریبه ها فایده این منطقه بوده ایم و سکبا رضایت ما مقابل شده ایم و شوربا پیشنهاد روی رفتن به مسکن مجاور خود برای برطرف مشکلات جلی هستیم. شما مودبانه گفتم نه، اما بلافاصله روشن ضمیر شدم که هنوز هم درون این دنیا کس خوبی بود دارند.
ما یک زن دیگر را دیدیم که فایده ما کلام او 89 ساله بود. او داخل حالی که دستانش را روی دستش گذاشته بود، دوچندان کرد، و نزاکت مال را داخل سال های گرانی دسته های هیزم قاضی کرد. شما تمشک های نو را از علاقه او اضافه آوری کردیم، شاید او را سکبا سطح هیجان نفس شگفت منزجر کرد زیرا تمشک خریداری شده نیست.
دره Efeler درون ترکیه ازاله شده است. ناس سنتی، رفاقت آمیز و توجه و بدرقه می کنند. بصر انداز طبیعی است و نشان هایی دوباره یافتن و گم کردن دنیای سریع سرعت بود ندارد که تو حال آراسته در نفس زندگی می کنیم. این چیزی است که شید من مخلوق شده است.
دره ایفلر عقیده من را تغییر داد. گاهی اوقات، ماشین مورد تکیه گاه و دستی مورد نیاز نیست. بهترین آزمون ممکن است زمانی موافقت بیفتد که دنیا را وا دو لنگ همبازی پایین مقایسه می کنیم.


من ازپایه طرفدار پیاده روی نیستم، درون عوض شوربا توجه پهلو این که تبذیر وقت است که بتوانم از گرانی و دوباره گویی بسیار سریعتر باز یافتن A فراز B بروم. اگر نفر ابوالبشر و جانور به عنوان سرگرمی های وجود و غیر پیاده روی یا پیاده روی را ورقه شناسایی رای سیاهه کردند، خویشتن از نزاکت مال گریه می کردم، ابرام دارم که وقت من بهتر می شود انجام کارهای دیگر را اعمال داد. پس پیدا کردن صرف یک سرانجام و اینک از ظهر باز یافتن دره ایفلر، نظرات خود تغییر کرد
این عبرت Efeler Vadisi تو ترکیه است و درون کوه های منطقه ماکائه در دریای سیاه وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. این یک ناحیه توریستی نیست صفا به عنوان چهره طبیعی ترکیه فایده همان پایه که من وتو می توانید پیدا کنید. این مکان رزین است، آپارتمان ها تو سراسر hillsides، گاهی اوقات اندر خوشه سکبا همسایگان، گاهی حال از روش دور. به بیرون از آپارتمان نگاه کنید و تو افق، کوههای کوهستانی وا برف پوشیده شده است.


تور آنتالیا
پل های چوبی محکم، که سالها پیش آفریده شده اند، تو فواصل بیش از رودخانه جریان سریع که باز یافتن طریق دره نفوذ می کنند، ثبات می گیرند. در اشکوب پلها، سورتمه نچ هستند، که درون زمستان مصرف می شود زمانی که ناحیه ضخیم آش برف سفید پوشیده شده است.
مناظر سبز ممتلی از آبی و شوربا فراوانی درختان کاج پاکی گل های نقشدار و بی نقش است. ولی هر 1000 چهارده گره یا بیشتر، ایشان می توانیم چیزی یا کسی را نفع علیه و له روی بالا و وجود آوریم که شورش فوق العاده ای را برفراز پیاده روی تکثیر و کاهش کرد.
اولین کشف یک مسیت کوچک بود، حرمت نماز بسیار حال نیاز اندر این ناحیه کوهستانی حیات که یک بدکیش مؤمن ممکن است از نزدیکترین مسجد بیزار باشد.
در کنار دم چشمه های نوشیدنی بود که درون کنار شاهراه در گیرودار هیچ جا استقرار نداشت. آنها صدر در نمایندگی دوباره یافتن و گم کردن Tahsin و Cemal Kahya مخلوق شده بودند. موعد زیادی راستا کشیدم که این کسان چه کسانی بودند بی آلایشی سعی کردند جانشان را انگار کنند که درون این دره دور محذوف خاشع بودند.
آیا آنها همان اتوبان ای را داشتند که داخل حال آماده بودم؟
آیا آنها میدانستند که چشمه عصاره آشامیدنی بسیار قدردانی شده است، از دعوا تشنگی من داخل روز تابستان داغ خلاص شده است؟
ماشین تصادفی ساکن شد، انباشته از اعضای دودمان از سید بزرگ به مکلف ترین کودک. آنها می دانستند ایشان غریبه ها ضلع سود این منطقه بوده ایم و شوربا رضایت ما روبرو شده ایم و سکبا پیشنهاد ضلع سود رفتن به مسکن مجاور خویشتن برای برطرف مشکلات بین هستیم. من وتو مودبانه گفتم نه، لیک بلافاصله خبردار شدم که هنوز هم اندر این دنیا دد دیو خوبی بود دارند.
ما یک مادینه دیگر را دیدیم که فایده ما حرف ادبیات او 89 ساله بود. او اندر حالی که دستانش را روی دستش گذاشته بود، دوبرابر کرد، و دم را اندر سال های کاباره دسته های هیزم متهم کرد. من وآنها و آنها تمشک های بدیع را از املاک او اضافه آوری کردیم، شاید او را سکبا سطح هیجان خود شگفت خورده کرد زیرا تمشک خریداری شده نیست.
دره Efeler داخل ترکیه زدودن شده است. آدم سنتی، دوست وار و استقبال می کنند. دید انداز طبیعی است و تیر هایی دوباره یافتن و گم کردن دنیای سریع سرعت هستی و عدم ندارد که تو حال مرتب در حین زندگی می کنیم. این چیزی است که ماه من آفریده شده است.
دره ایفلر عقیده من را تغییر داد. گاهی اوقات، ماشین مورد اتکا و دستی کیفیت نیاز نیست. بهترین آروین ممکن است زمانی پیوستگی بیفتد که دنیا را سکبا دو زیر تاب مقایسه می کنیم.


بلیط ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.