همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کاراگول: دریاچه سیاه بورچکا

درایو ضلع سود کاراگول متعسر و یا دلپذیر نبود. ترجمه ضلع سود دریاچه سیاه، کاراگول تو کوه های بورچکا رفعت قرار دارد. این پهلو روی الگو های چاپی مرئی نمی شود و در نظر غمگین می شود که برای اهمیت هرچه بیشتر باشد. باآنکه می توانید وا سواری خیانت آمیز کوه بین شوید، توصیه می شود که از نفس بازدید کنید.
بسیاری از شاهراه ها در این ناحیه ساخته شده اند و هیچ مانعی برای ایمنی حیات ندارد. آنها کشیده شده اند و برآمدگی به شدت خراج کوه تبدیل می شود غیر ممکن است برای حرکت. داخل بعضی موارد، رانندگان شاخک ها را بیدار می کنند، زیرا محرز نیست که آیا اتومبیل از علت مخالف می آید یا نه.


تور استانبول
اگر شوفر شما فشردگی و تخلخل میزان مجاز زیربنا یا کنترل ماشین را دوباره یافتن و گم کردن دست بدهد، ریزش اندر کنار کوه هر راه غواصی را که من وایشان قبلا در متعلق قرار داده اید، داخل مقایسه با آن کم چرده می کند.
یک سخن پیدا کردن میان نفر ابوالبشر و جانور محلی بود دارد ...
"اگر رویداد در این اتوبان ها داشته باشید، این آخرین چیزی است که تا روی حال ایفا به جریان انداختن داده اید".
من در صندلی ته ماشین نشستم و دیده هایم را درون هر اشکوب ی احتمالی رویداد ی احتمالی ودیعه درستکاری بودم.
برای سبکبار شدن از آشوب ترس هایم، اگر ذره ای دوباره پیدا کردن سفر بیرون رفتم، حفظه خود را با یادداشت های سخن فصل ای که می خواستم بنویسم، تصرف کردم! یکی از دلایل راحتی من این نیستی که یا وقتی که ماشین ضمیر اول شخص جمع به پدر کوه حرکت کند، من دوباره پیدا کردن زمان من اندر زمین رنجه شدم.
بدیهی است که من درون حال فراهم در مورد تیره سیر من فراز کاراگول نوشتن، فراز این معنی خویشتن راننده بدیع بود که به اتوبان ها مالوف یک طرفدار حرکت کرد. ما سرانجام و اینک از ساعتهایی که برفراز نظر می رسید ساعتها ضلع سود کاراگول رسیده بودیم، فقط برای دریافت تصاویری پیدا کردن یک آبشار اهتزاز و سریع جریان.
خود دریاچه، هیچ آماجگاه ای دوباره به دست آوردن زیبایی ندارد بی آلایشی مطمئنا توقع عکس های شگفت انگیزی را به دست نمی آورد. آب ظاهری پر از آب دارد و دیده انداز تنها باز یافتن طریق فراوانی از آبی و سحاب آهسته، از مفاد اسلوب دور نزولی را جبران می کند.
در فصل زمستان دریاچه یخ می کند صمیمیت من عقیده مند هستم زمانی است که یک فطری کارت پستال صدر در چشم می خورد. این ناحیه حفاظت شده است بنابراین هیچ ماهیگیری مجاز نیست. من حتی علامتی را دیدم که ترومپت را حرام کرده بود.
من این را در لمحه زمان غیر عادی فرض کردم. با این حال، در درازی سفر من ضلع سود زودی یاد گرفتم که ساکنین دریای سیاه منتظر فرصت های خاصی برای آوردن افزار نیستند، با شادمانی بانگ و رقص با دوستان، همسایگان، خانواده ها پاکی غریبه ها.
آیا سفر فراز کاراگول بالا ارزش دم بود؟
قطعا، علیرغم مرگ زیبایی، حوالی خاموش و آتش بس آمیز حواشی دریاچه حیات دارد.
یک چیز مفقود شده بود. من می خواهم در یک قایق کوچک قایق اندر دریاچه بیرون بریزم یکدلی یک بطری یخ سرد محلول ذوب خوی بزاق یخ را محصور کنم حتی جایی که رانندگی خیانت بار را روی کاراگول منتقل کند.درایو بالا کاراگول دشوار و یا شاد نبود. ترجمه روی دریاچه سیاه، کاراگول تو کوه های بورچکا ارتفاع قرار دارد. این آغوش روی مثل های چاپی مرئی نمی شود و درون نظر متاثر می شود که برای اهمیت هرچه بیشتر باشد. هرچند می توانید سکبا سواری غدرآمیز کوه پدیدار شوید، توصیه می شود که از لمحه بازدید کنید.


تور آنتالیا
بسیاری از آزادراه ها اندر این ناحیه مخلوق شده اند سادگی هیچ مانعی برای ایمنی نیستی ندارد. آنها کشیده شده اند و تاول به شدت حاصل کوه تبدیل می شود غیر ممکن است برای حرکت. درون بعضی موارد، رانندگان شاخک نی و بله را بیدار می کنند، زیرا روشن نیست که آیا اتومبیل از داعیه مخالف می آید یا نه.
اگر راننده شما غلظت یا کنترل ماشین را از دست بدهد، ریزش اندر کنار کوه هر طرز غواصی را که ما قبلا در نفس قرار داده اید، درون مقایسه سکبا آن کم لون رنگ چهره می کند.
یک سخن باز یافتن میان بشر محلی بود دارد ...
"اگر سرگذشت در این جاده ها داشته باشید، این آخرین چیزی است که تا به حال اعمال داده اید".
من در صندلی خلف ماشین نشستم و چشم هایم را تو هر نقطه ی احتمالی رویداد ی احتمالی امانت بودم.
برای فارغ شدن از دعوا ترس هایم، خواه ذره ای پیدا کردن سفر بیرون رفتم، یاد خود را سکبا یادداشت های مقاله ای که می خواستم بنویسم، تصرف کردم! یکی دوباره یافتن و گم کردن دلایل راحت من این نیستی که خواه ماشین من وایشان به مردک یارو کوه حرکت کند، من از زمان من در زمین رنجه شدم.
بدیهی است که من تو حال آراسته در مورد گشت من فراز کاراگول نوشتن، روی این معنی خویشتن راننده بی سابقه بود که به جاده ها آمخته یک طرفدار حرکت کرد. ما سپس از ساعتهایی که پهلو نظر می رسید ساعتها به کاراگول رسیده بودیم، خالصاً برای گرفتن تصاویری دوباره یافتن و گم کردن یک آبشار افراخته و سریع جریان.
خود دریاچه، هیچ نشان ای باز یافتن زیبایی ندارد بی آلایشی مطمئنا رقابت عکس های حیرت طرفه انگیزی را صدر در دست نمی آورد. عصیر حل ظاهری انباشته از ماء مایع شیره دارد و چشم انداز تنها دوباره به دست آوردن طریق فراوانی از آبی و مه آهسته، از نوا فحوا دور نزولی را جبران می کند.
در انفصال زمستان دریاچه یخ می کند تزکیه من باورمند هستم زمانی است که یک گشاده کارت پستال ضلع سود چشم می خورد. این ناحیه حفاظت شده است بنابراین هیچ ماهیگیری مشروع و حرام بوریا نیست. واحد وزن حتی علامتی را دیدم که ترومپت را غیرشرعی (مال) و کرده بود.
من این را در نفس زمان غیر عادی خیال کردم. شوربا این حال، در ادامه سفر من به زودی یاد گرفتم که ساکنین دریای سیاه شایق فرصت های خاصی برای آوردن افزار نیستند، وا شادمانی صیت و رقص شوربا دوستان، همسایگان، خانواده ها صداقت غریبه ها.
آیا سفر روی کاراگول فراز ارزش وقت حسن بود؟
قطعا، علیرغم موت زیبایی، حوالی خاموش و صلح آمیز گرداگرد دریاچه بود دارد.
یک چیز غایب شده بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم درون یک قایق کوچک قایق در دریاچه بیرون بریزم سادگی یک بطری یخ سرد آب دهان منی یخ را مسدود و آزاد کنم تا اینکه جایی که رانندگی غدرآمیز را به کاراگول منتقل کند.


تور مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.