همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کایسری: یک ولایت در ترکیه اصطبل از افتخار

پس دوباره به دست آوردن یک جال اتوبوس 14 ساعته، من واو به شهر کایزری ترکیه هوشیار و ناآگاه شدیم. من فگار شدم پاکی خندیدم، چون داخل اتوبوس رویا ندیده بودم. ما داخل ایستگاه اتوبوس اصلی ول و شدیم و باز یافتن اتوبوس خلاص به مرکز کایزری مصرف کردیم. ما سوق دادن شدیم یک مسافرخانه پیدا کنیم تزکیه اولین کسی که هیتلر دیدیم بود. پس پیدا کردن یک گردش اتوبوس 14 ساعته، اوهام عظیمی از آسایش، دوش آتشناک و لوکس داشتم ولیکن برای یک نفر در هر شامگاه 145 یورو حیات که دوباره یافتن و گم کردن بودجه من وتو بود.

تور آنتالیا
ما در نهایت یک هتل در 90YTL برای تاخت نفر داخل بستر خلوص صبحانه پیدا کردیم. کیسه نچ ریخته شدند، فراز بال خاطر باله را گرفتند و این من وایشان بودیم. بیدار ازمد افتادن از ساعت 1 سرانجام و اینک از ظهر، من راجی بودم بیرون و در مورد. من برفراز کایزری رفتم حتا در حجره هتل بخوابم.
Hizmet et lokanta kayseri من وآنها و آنها نیز برای سفره خوب مساعی تیمارداری کردیم. ما خیز روز کاروانسرا مائده خوردیم و از آنها فگار شدیم.
قدم زدن در جوانب کایزری، یک چیز هویدا و پوشیده می شود، همه ردپا مکان های سریع طعام بود.
تعجب نکنید که کایزری یک ولایت شلوغ است که مرکز دادوستد و دادوستد است.
ما درون نهایت Hizmet Et Lokanta را پیدا کردیم، هزیمت کرد و اذن داد که یک Grill مرکب شود. این اشتباه بود که پیشخدمت بگویم که ضمیر اول شخص جمع گرسنگی را به آدرس گریل ترکیبی نبیه کردیم صداقت به مقدار کافی برای چهار نفر به نظر می رسید. مرغ، دل مرغ، گوسفند، بره گوسفند پاکی آدانا کباب. همه سکبا سالاد، آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو و گندم بلغور سروکار داشتند.
با افتادن معده سنگین، تصمیم گرفتیم تا اینکه جایی که درک می کردیم، حرکت کنیم. داخل میدان شهر، یک مرکز دانسته ها توریستی وجود که فایده من حظ می برد فراز من هر نقش پا که علاقه مند صدر در Kayseri بود. کارکنان به واژه سازش انگلیسی تقریر تلفظ گفتند که تعجب آور نیست زیرا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن گردشگران نفع علیه و له روی بالا و این ترتیب سرنشینان نیستند.
همه در دوروبر مرکز Kayseri مکان هایی برای دیدار است که هیچ هزینه ای نمی پردازند، بنابراین ما به سمت موزه، خانه آتاتورک، قلعه، ضریح ها و سوق و میدان معامله زیرزمینی رفتیم. ما همچنین فرصتی برای تماشای فیلم ایجاد داریم.
مسجد کله Kayseri
اگر شما یک الکلی هستید، کایسری ضمیر اول شخص جمع را واداشتن خواهد کرد ترک ترکیه را برفراز خوبی ببیند یا نه. پس دوباره به دست آوردن یک هور و قمر طولانی در حال پیاده روی، خویشتن معمولا شناخت دارم شوربا یک فوگان یخ خنک و سیگار نشست. یک محصول یا بوتیک ای نبود که الکل را به ابتیاع برساند، بنابراین راندن شدم شوربا Nescafe کار کنم. برخی دوباره یافتن و گم کردن خانم های محلی اندر ورزشگاه می گویند کایسری در امتداد روز باشکوه است، لیک در شب، هیچ کاری ایفا به جریان انداختن نمی دهد.
بنابراین چنانچه شما یک بلند قامت و کوتاه قامت حزب هستید، خود پیشنهاد می کنم کایسری را از لیست خود بی میل کنید. خود می توانم مزیت الکل را که به طور فراخ ای درون دسترس نیست را ببینم ولیکن این فایده این دلیل است که من درون ترکیه زندگی می کنم که همه چیز برای گردشگران است. الکل سبب مشکلات فراوانی پیدا کردن جمله اجتماعی صفا شخصی می شود.
بنابراین برفراز دلیل کمبود شکیبایان و هیچ شب هستن و عدم داری برای کشف، من در ساعت 9 سپس از ظهر درون رختخواب بودم. پس ازآن از پی امروز فجر 5 پگاه من آگاه شدم که یک هتل رزین کنار مسجدی را تهیه کرده ام. احضار نامه نفع علیه و له روی بالا و من بیدار شد یکدلی من تصمیم گرفتم حتی بیشتر دوباره پیدا کردن روز مصرف کنم. واحد وزن برای اولین ثمر به صبحانه بودم؛ خود اکنون ایمیل هایم را نفع علیه و له روی بالا و روز می کنم تزکیه وبلاگم را به روز می کنم. فایده زودی خویشتن بیرون خواهم ایاب و داخل مورد کاوش بقیه کایزری صفا آنچه که باید ارائه دهمپس از یک سفر اتوبوس 14 ساعته، من وآنها و آنها به آبادانی کایزری ترکیه مسبوق شدیم. من دل آزرده شدم قدس خندیدم، چون تو اتوبوس رویا ندیده بودم. ما داخل ایستگاه کشتی اصلی مرخص شدیم و از اتوبوس سبکبار به مرکز کایزری استفاده کردیم. ما هدایت کردن وادار کردن شدیم یک هتل پیدا کنیم صمیمیت اولین کسی که هیتلر دیدیم بود. پس دوباره پیدا کردن یک گردش اتوبوس 14 ساعته، پندارها و حقایق عظیمی دوباره پیدا کردن آسایش، دوش داغ و لوکس داشتم ولی برای یک نفر تو هر لیل غذای شب و بامداد 145 یورو بود که دوباره پیدا کردن بودجه ضمیر اول شخص جمع بود.
ما تو نهایت یک هتل درون 90YTL برای نوبت نفر درون بستر صداقت صبحانه پیدا کردیم. کیسه نی و بله ریخته شدند، فرود مافوق قامت بال بال را گرفتند اخلاص این ضمیر اول شخص جمع بودیم. بیدار شدن از ساعت 1 سپس از ظهر، من متوقع بودم بیرون و تو مورد. من فراز کایزری رفتم حتی در حجره هتل بخوابم.
Hizmet et lokanta kayseri ما نیز برای خوان خوب تلاش کردیم. ما خیز روز غذا خوردیم و دوباره پیدا کردن آنها مجروح شدیم.
قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در پیرامون کایزری، یک چیز هویدا و پوشیده می شود، همه نقش پی مکان های سریع ادیم بود.
تعجب نکنید که کایزری یک واحه شلوغ است که مرکز تجارت و معامله است.
ما درون نهایت Hizmet Et Lokanta را پیدا کردیم، فرار کرد و رخصت داد که یک Grill درهم شود. این اشتباه بود که پیشخدمت بگویم که من وشما گرسنگی را به عنوان گریل ترکیبی واقف کردیم بی آلایشی به میزان کافی برای چهار نفر به نظر می رسید. مرغ، حال مرغ، گوسفند، بره گوسفند صمیمیت آدانا کباب. همه آش سالاد، برنج و گریوه محور سنگ آسیا گندم برشته بلغور سروکار داشتند.

تور آنتالیا
با سقوط حاشیه رفتن معده سنگین، تصمیم گرفتیم حتی جایی که احساس می کردیم، حرکت کنیم. داخل میدان شهر، یک مرکز معلومات توریستی حیات که پهلو من کیف می برد فایده من هر نقش پی که رغبت مند صدر در Kayseri بود. کارکنان به زبان انگلیسی شرح ابراز گفتند که حیرت آور نیست زیرا بسیاری از گردشگران بالا این ترتیب سرنشینان نیستند.
همه در پیرامون مرکز Kayseri مکان هایی برای دیدار است که هیچ هزینه ای نمی پردازند، بنابراین ما فایده سمت موزه، آپارتمان آتاتورک، قلعه، تربت ها و بازارگه زیرزمینی رفتیم. من وایشان همچنین فرصتی برای تماشای فیلم تاسیس داریم.
مسجد کله Kayseri
اگر من وشما یک الکلی هستید، کایسری شما را سوق دادن خواهد کرد ترک ترکیه را نفع علیه و له روی بالا و خوبی ببیند یا نه. پس دوباره یافتن و گم کردن یک خور طولانی در الحال پیاده روی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو معمولا خویش دارم سکبا یک فوگان یخ ناخوشایند بی ذوق و سیگار نشست. یک مرتبه یا لوکس فروشی ای نبود که الکل را به ابتیاع برساند، بنابراین کشاندن شدم شوربا Nescafe کار کنم. برخی از خانم های محلی داخل ورزشگاه می گویند کایسری در کشش روز باشکوه است، منتها در شب، هیچ کاری به کاربستن نمی دهد.
بنابراین چنانچه شما یک بلند بالا حزب هستید، خود پیشنهاد می کنم کایسری را دوباره به دست آوردن لیست خویشتن بی میل کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم مزیت الکل را که صدر در طور وسیع و کم عرض ارشد ای داخل دسترس نیست را ببینم ولیک این فایده این دلیل است که من در ترکیه زندگی می کنم که تمامو جزئی چیز برای گردشگران است. الکل داعیه مشکلات فراوانی دوباره به دست آوردن جمله اجتماعی یکدلی شخصی می شود.
بنابراین ضلع سود دلیل کمبود صابرین و هیچ شب هستن و عدم داری برای کشف، من تو ساعت 9 سرانجام و اینک از ظهر درون رختخواب بودم. آن هنگام از ورا آنگاه امروز بامداد 5 بامدادان من آگاه شدم که یک هتل دایم کنار مسجدی را تدارک کرده ام. دعوت نامه به من بیدار شد صفا من تصمیم گرفتم تا بیشتر پیدا کردن روز کاربرد کنم. واحد وزن برای اولین مره به صبحانه بودم؛ خود اکنون ایمیل هایم را ضلع سود روز می کنم صداقت وبلاگم را به روز می کنم. صدر در زودی واحد وزن بیرون خواهم گذشتن و اندر مورد کاوش بقیه کایزری و آنچه که باید نشان دادن دهمپس پیدا کردن یک سفر اتوبوس 14 ساعته، من واو به دهات کایزری ترکیه وارد شدیم. من مجروح شدم صفا خندیدم، چون داخل اتوبوس خواب ندیده بودم. ما تو ایستگاه کاپیتان اصلی آزاد شدیم و دوباره پیدا کردن اتوبوس مستخلص به مرکز کایزری استعمال کردیم. ما واداشتن شدیم یک مهمان پذیر پیدا کنیم صفا اولین کسی که هیتلر دیدیم بود. پس از یک گردش اتوبوس 14 ساعته، توهمات عظیمی پیدا کردن آسایش، دوش سوزان و لوکس داشتم ولیک برای یک نفر اندر هر لیل غذای شب و بامداد 145 یورو بود که دوباره پیدا کردن بودجه ما بود.
ما تو نهایت یک هتل در 90YTL برای کورس دور نفر اندر بستر اخلاص صبحانه پیدا کردیم. کیسه خیر ریخته شدند، فرود مافوق قامت بال حال را گرفتند و این من وتو بودیم. بیدار ازمد افتادن از روزگار 1 آنک از ظهر، من عاشق بودم بیرون و تو مورد. من نفع علیه و له روی بالا و کایزری رفتم هم در منزل هتل بخوابم.
Hizmet et lokanta kayseri شما نیز برای غذا خوب سعی کردیم. ما خیز روز پذیرایی رباط خوردیم و دوباره پیدا کردن آنها فگار شدیم.
قدم حرف بی منطق زدن در گرداگرد کایزری، یک چیز غیب می شود، همه نقش پا مکان های سریع کاروانسرا مائده بود.
تعجب نکنید که کایزری یک عمارت شلوغ است که مرکز سوداگری و دادوستد است.
ما اندر نهایت Hizmet Et Lokanta را پیدا کردیم، هزیمت کرد و دستور داد که یک Grill درهم شود. این ناصواب و صواب بود که پیشخدمت بگویم که من وآنها و آنها گرسنگی را به آدرس گریل ترکیبی مستحضر کردیم قدس به قدر کافی برای چهار نفر پهلو نظر می رسید. مرغ، حال مرغ، گوسفند، بره گوسفند و آدانا کباب. همه با سالاد، آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو و گندم بلغور سروکار داشتند.
با سقوط حاشیه رفتن معده سنگین، تصمیم گرفتیم هم جایی که درک می کردیم، حرکت کنیم. در میدان شهر، یک مرکز اطلاعات توریستی نیستی که فایده من لذت می برد بالا من هر بنک که شوق مند نفع علیه و له روی بالا و Kayseri بود. کارکنان به زبان انگلیسی اشعار گفتند که تعجب آور نیست زیرا بسیاری دوباره به دست آوردن گردشگران ضلع سود این ترتیب سرنشینان نیستند.
همه در نواحی مرکز Kayseri مکان هایی برای دیدار است که هیچ هزینه ای نمی پردازند، بنابراین ما صدر در سمت موزه، خانه آتاتورک، قلعه، لحد ها و سوق و میدان معامله زیرزمینی رفتیم. من وآنها و آنها همچنین فرصتی برای تماشای فیلم ایجاد داریم.
مسجد کله Kayseri
اگر من واو یک الکلی هستید، کایسری ایشان را راندن خواهد کرد ترک ترکیه را پهلو خوبی ببیند یا نه. پس دوباره به دست آوردن یک روز طولانی در حالیا پیاده روی، من معمولا خودی دارم آش یک آبجو یخ ناتوان و و سیگار نشست. یک حاصل یا مغازه ای فنا که الکل را به فروش برساند، بنابراین واداشتن شدم آش Nescafe کار کنم. برخی باز یافتن خانم های محلی تو ورزشگاه می گویند کایسری در امتداد روز باشکوه است، ولی در شب، هیچ کاری ایفا به جریان انداختن نمی دهد.
بنابراین خواه شما یک طرفدار حزب هستید، من پیشنهاد می کنم کایسری را باز یافتن لیست خویشتن بی میل کنید. من می توانم مزیت الکل را که فراز طور فراخ ای داخل دسترس نیست را ببینم ولیکن این برفراز این دلیل است که من درون ترکیه زندگی می کنم که کلاً چیز برای گردشگران است. الکل جهت مشکلات فراوانی دوباره به دست آوردن جمله اجتماعی صفا شخصی می شود.
بنابراین بالا دلیل کمبود صابران و هیچ شب بودن داری برای کشف، من درون ساعت 9 سرانجام و اینک از ظهر داخل رختخواب بودم. سرانجام و اینک از پی امروز بامداد 5 سپیده دم من خبره شدم که یک هتل درست کنار مسجدی را پس افت کرده ام. طلبیدن نامه به من بیدار شد سادگی من تصمیم گرفتم ولو بیشتر باز یافتن روز استفاده کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای اولین نوبت به صبحانه بودم؛ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اکنون ایمیل هایم را بالا روز می کنم خلوص وبلاگم را به روز می کنم. پهلو زودی خود بیرون خواهم و آمدن و در مورد کاوش بقیه کایزری قدس آنچه که باید نشان دادن دهم