همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آتشکده مذهبی باستانی که دنیا تاریخ را به فتنه و مرج پرشکن

ترکیه قدر عظیمی دوباره پیدا کردن زمین را فایده خود اختصاص می دهد، 783،562 کیلومتر چهارگوشه دقیق است. بسیاری دوباره پیدا کردن امپراتوری ها در درازی تاریخ اندر مرزها حیات داشته اند، بنابراین، بدیهی است، هزاران سایت تاریخی کشف شده اند و روی نظر می جمعیت هر ماه؛ یک کشف جدید قدس هیجان انگیز، متخصصان تاریخ بین المللی بی آلایشی داخلی را روی یک دیوانگی خوشدل می فرستد.


تور آنکارا
ترکیه به نشانی مرکز مرکزی بین مشرق و غرب، یک زمین بازی برای مورخان سادگی یک گنجینه برای کهن شناسان است. امانت به اکتشافات خلق شده صفا نظریه ها درستکار می شود که می تواند کاری را اعمال دهد یا شکست دهد
سایت باستانی آتشخانه گوبکلی تپه اندر سانلیورفا ترکیه یک آن محوری اندر کار کلاوس اشمیت بود، یک دیرین شناس آلمانی که ناامید فایده رهبری تیم خود درون کشف مکان های باستانی اندر ترکیه بود.
کشف آذرکده گوبکلی تپه
در زاد 1994، کلاوس اسمیت، اسناد نتیجه معلول شده تو سال 1963، درباره یک پشته کوچک درون نزدیکی سانلیورفا را واگویی ازسرگیری کرد، که احیانا معماری که از عهد احوال نوسنگی نهانی گوشه وکنار شده بود و همچنین به نشانی آخرین روزهای گردش حجر شناخته می شد.
سایر باستان شناسان این سایت را برفراز دلیل فوت اهمیت اندر نظر گرفتند. آنها بی زن آثاری را یافتند که وسایل کشاورزی بودند، که هزارها هزارگان نفر پیدا کردن آنها کشف شده بودند و داخل موزه ها درون سرتاسر دنیا نشسته اند.
کولوس توصیه های همکاران نفس را نادیده گرفت و تو سال 1995 تیمش مبدا به حفاری نمود. او بالا جای ادوات کشاورزی، استوانه های ارشد شکل T را درون شکل های دایره ای کشف کرد که یک شکل از انجام دینی را پیشنهاد کردند.
در استوانه ها، او نظاره گر تصاویری عمیق پیدا کردن حیوانات هستی و عدم که ضلع سود طور سنتی برای پذیرایی رباط شکار شده بودند و غلام روی یک ستون، تصویری دوباره پیدا کردن یک بامروت بدون فوق و پایین و یک مایه تناسلی بلند بود. کشف استه های حیوانی همچنین ملت های فداکاری را پیشنهاد دادند.
معبد گوبکلی تپه
کشف این تاسیس و ساز مصنوع و آفریدگار شده در درازی دوره نوسنگی، بله تنها کرانه ها و انفس تاریخ را به فتنه و مرج، بلکه دین نیز فردار و کم تاب کرد. تمام اسناد نشر اشاعه شده قبلی علامت داد که مردم نئولیتیک هیچ چیز جز شکارچی شدید قبل دوباره پیدا کردن فرو تشریف بردن ابزارهای آدمکشی او نبود، بلکه کشاورزان بود.
هیچ مدرکی مبنی غلام این حیات نداشت که منجر به استفاده از دین تو این روزگار شود.
گوبکلی تپه - پیدایی دین گوبکلی تل همه چیز ایشان را داخل مورد تکامل ناس می دانستند پاکی هر کسی که دعوی کرد کتاب مبرا گفت جهان حدودا 6000 ساله خالصاً تئوری نفس را کاملا از عصاره غرق شده است.
گوبکلی فلات - کار بیگانگان نیست
گوبکلی تپه Theories: بیگانگان و علاقه عدن
گوبکلی فلات crème de la crème از اکتشافات تاریخی است. بعضی باز یافتن آنها به عنوان استون هاین ترکیه نامگذاری شده است، ار چه طرفه العین 6000 واحد زمان ( روز مسن تر از همتای نفس بریتانیا سادگی 7000 عام پیش دوباره پیدا کردن هرم است.
    National Geographic نفس را "تولد دین" نامگذاری کرد
    نشریه New Scientist اعلام کرد که برای بندگی سیریوس، بازیگر سگ در هوا و زمین ساخته شده است
    کارشناسان دیگر ابرام ورزیدند که ابزارهای نئولیتی، به مرتبه کافی قوی نیستند تا حکاکی روی استوانه ها اعمال شود، بنابراین تکنولوژی بیگانه مورد مصرف قرار گرفت.
    بعضی از متخصصان مذهبی تقاضا می کردند که می تواند "باغ عدن"
    رغبت مندان دیگر پیشنهاد کردند که یک بادیه نشینی گمشده نیستی دارد که ضمیر اول شخص جمع هیچ چیز را نمی دانستیم


تور آنتالیا
حفاری های بیشتر هدف پرتاب هایی از پروا زندگی انسان در محل، هیچ نسب آب، رشد وعده یا ساختارهای نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن را مدال نمی دهد. این پیشگویی مدال داد که گوبکیی کوهپایه اولین آذرکده دینی دنیا بود سادگی تاریخ تخمینی احداث و ارغون بین قرن 10 صفا 9 قبل دوباره یافتن و گم کردن میلاد، وقت حسن را تضمین کرد و دوباره به دست آوردن اسرار تاریخی هرم خلوص اسفنکس پافشاری کننده بیرون زد.
گوبکلی تپه - بوقلمون
بازدید از معبد گوبکلی تپه داخل سانلیورفا، ترکیه
تمام شگفتی ها در مورد سایت باستانی من را تشویق کرد تا لمحه را ببیند، در حالی که در ولایت سانلیورفا اتراق می کرد، من وایشان یک ماشین را استخدام کردیم یکدلی برای پیدا کردن آن، سکبا رانندگی در امتداد مسیرهای متروکه شده یکدلی پیچیده، نوا فحوا را گشتیم.
ما بالا زمان قابل مبالات ای سریع رسیدیم منتها به شگفت زده شدم، هیچ کس دیگری را پیدا کردن دو طفل جوان اندر یک موتورسیکلت دیدم. این سایت بی فرهنگ و قرار ثبات بود، بی جمعیت و یا مربیان بزرگ اصطبل از گردشگران chattering با دوربین.
در ورودی، در مقابل یک میز کوچک پر از کتابهای راهنمای، یک بافتوت قدیمی و افگار کننده بود. او عرض که مقدار زیادی از حیوان این کشور را برفراز دیدن آن نمی رسانند، لیک پس دوباره به دست آوردن آغاز دعوا سوریه، گردشگران خارجی پیمانه زیادی را فروختند.
عالی، من فکر کردم بیشتر هوا و ثانیه برای من
گوبکلی تپه - آذرکده باستانی
ما برفراز سمت باقیمانده درون بالای پشته رفتیم. نغمه های چوبی آفریننده شده در اکناف حفاری ها، من وایشان را قوتمند به مشاهده عماد سیلندر های سنگی پیدا کردن هر طرف. شوربا زوم دوربین من، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیدم پیچ و طاقت و ناشکیبایی و پیچیده پیچیده و آماج داده شده نیز اطلاعاتی که قبلا درون اینترنت خوانده شده است.
همه توهم زنی ها در مورد منبع گوبکلی تپه، شاید فاکتور "Wow" را برای خود کاهش داد، ولیکن من می خواستم بیشتر ببینم. بقیه متعلق کجاست؟ پرسیدم؟
این است که، پیر مرد استجابت انعکاس داد. این تقریبا 30 دقیقه کشش کشید و من با دیدگاه های منظره ارتباط به نگرش واقعی خود بیشتر زیرین تأثیر تحکیم گرفتم. احساس فوق العاده رمق امید شده، من وایشان را ترک کردیم و فراز Urfa رفتیم
گوبکلی تپه، Sanliurfa، ترکیه
چرا گوبکلی تپه آتشگاه من را ناامید کرد؟
ناامیدی من آش گوبکلی فلات من را بسامان کرد. دوباره پیدا کردن آنجایی که من مبدا به تحریر کردن کردم، هوس من بیشتر برفراز سمت سایت های تاریخی تبدیل شد و من راغب دیدار کشف شدم که آفاق تاریخ بین المللی را تو سرتاسر دنیا قرار داد.
در بسیاری پیدا کردن نقاط، من غالباً دوستانم را درون رستوران ها خوابیده ام، تو حالی که من روی نزدیکترین پایگاه کهن شناسی یا بنیاد قرار تاریخی می روم. واحد وزن در تعلم خودم درمورد تاریخ این سرزمین نچ پیشرفت می کنم. ته چرا من زیرین تاثیر ثبوت نگرفتم؟
    آیا باید سکبا راهنمایی آگاهانه رفته باشم؟
    آیا تاکید بیشتری بر اندازه کوچک آن بجای اهمیت آن دارم؟
    آیا تحقیقات گنده عریض من قبل باز یافتن بازدید، درون واقع باعث نقصان بار اطلاعات شد؟
من مقال های نویسندگان و وبلاگ نویسان دیگر را خوانده ام و ستایش آنها دوباره پیدا کردن گوبکلی پشته من را پررو می کند. درون واقع، خویشتن برای چندین ماه نوشتن این مقال را راکد کرده ام، برای چه که واحد وزن احساس خجالت و حجب زیادی اندر مورد اشتیاق خود برای سایت داشتم.
بنابراین، من احتمالا می خواهم برای آذر ور شدن آذر های هاویه و آب بهشت بسازم، ولیکن توصیه نمی کنم تیره سیر خاصی را انجام دهم. یا وقتی که شما تو منطقه Sanliurfa هستید، بنابرین از دم بروید، درون غیر این بشره ترک طرفه العین را حتی زمانی که بیشتر باز یافتن سایت کاوش شده است.
البته، مگر اینکه چیزی پیدا کردن دستش بغل بیاد. یا وقتی که شما صدر در گوبکلی کومه بوده اید صمیمیت می توانید مجموع چیزی را که منجر فایده ناامیدی ضمیر اول شخص جمع می شود اعتبار بگذارید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر مایلم که اذن زاویه دهد.


تور ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.