همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کلیسای تونر هونینس آنی

سلام ناتالی خود تعدادی دوباره پیدا کردن مقالات خویشتن را خواندهایم و موضوعی که من داخل آنها باخبر شدهام، کمبود کامل تلمیح به معماری داخل غرب ارمنستان (شرق ترکیه) است که مجموع چیزی سکبا ارامنه دارد. هنگامی که شما درون ساحل داخل ترابزون آرام می کنید، کاملا متنبه نشده اید که من وآنها و آنها از عظم اصل های هزارها هزارگان نفر دوباره یافتن و گم کردن ارامنه غوطه شده اید. هرچند آنی پایتخت ماضی ارمنستان است، من واو حتی در مورد بسیاری پیدا کردن مقالات خود درباره آنی حتی پهلو ارمنستان استعاره نکنید. شما خنیاگر را شوربا نوعی پندار میبینید که ترکها مسیحی بودند یا این که مدتها پیش مداخله بیزانسها رها شده بودند، هرچند جناب ارامنه درون این سرزمین پیش دوباره یافتن و گم کردن هر دو، زمانی که حقیقت خیلی تیرهتر بود: هزاران ارمنی که داخل این واحه زندگی می کردند کشتند


تور مارماریس
و اکنون که من تو نهایت یکی دوباره به دست آوردن مقالات ضمیر اول شخص جمع را که اذعان پیشگاه ارامنه اندر دوران قدیم را پیدا کرده باب پیدا کردم، شما بله تنها دوباره یافتن و گم کردن ترکان پاتک می کنید که تنها از باب وضعیت فعلی عمران ده سرزنش می شوند، بلکه من وایشان نیز ارامنه را دادیار به نادیده گرفتن آن می دانید . آیا شما خبردار هستید که ترکیه پهلو طور غیرقانونی مرزهای خود آش ارمنستان را سپرده است، دوباره پیدا کردن لحاظ فنی یک اضطراب جنگی است صمیمیت شاید همین دلیل است که کوت های تماشا وارسته شده اند؟ آیا شما رجا دارید که آنها از مرز گذر ردشدن کنند صداقت تعمیرات را در معرض ریسک شلیک طولانی وقت تحکیم دهند؟ می گویند که شما نمی توانید پیدا کنید می توانید "هیچ مدارکی از سوی نیکبختی ارمنستان برای محرز علاقه ای برفراز آنی پیدا نکنید"، دستاویز ای بسیار زرنگ است. فقط آش آنی یکدلی چک کردن همگی وبسایتی آشنا ویکیپدیا (که مقابل زی از نزاکت مال پیوند داده اید) تمامو جزئی چیز را روی شما می گوید. حتی قبل دوباره یافتن و گم کردن محاصره، فرو کردن و اخراج به آنی دوباره یافتن و گم کردن ارمنستان غیرشرعی ناروا بود. ترکیه نفع علیه و له روی بالا و کلیساها آسیب می رساند بلی تنها روی این دلیل که آنها برای آنها بی فایده هستند، بلکه همچنین نفع علیه و له روی بالا و دلیل اینکه برای ما مکرم هستند. برای بیش از 100 کلاس گذشته، داخل کردن به آنی برفراز گردشگران بدون جواز ممنوع شده است، که نفع علیه و له روی بالا و طور عمدی طولانی برای دریافت نیستی و حتی پی از اخذ عکس ها غیرشرعی ناروا بود، نفع علیه و له روی بالا و طوری که ترکیه را صدر در رسمیت انجام دادن بیشتر تحقیر استه کشی فرهنگی.
من صدر در شدت پیشنهاد می کنم اتهامات دروغین نفس را باز یافتن ارمنی لا بی توجهی به آداب شناسی خود تزکیه حقیقت را بنویسید. من خودپسندی می کنم که چگونه دریافتن می کنید چنانچه یک روز ناتینگهام نه تنها روی چند ساختن اساس تبدیل شود، بلکه من واو حتی صدر در آنها تماشا نکردید و حیات آنها عمدا تو معرض خطر استواری گرفت. این نوا فحوا جدید پایه نژاد کشی فرهنگی ترکیه است: آنها نمیتوانند بنیاد قرار های ارمنی را بدون هیچ طریق شخصی در تنسیق ملل هم عهد و متخاصم یا اتحادیه فرنگ تخریب کنند، لیک می توانند آنها را نادیده بگیرند و برفراز آنها اجازت نابود کنند. صداقت آنها خلاق برا می شوند: همانطور که من وآنها و آنها در الحال مطالعه آن هستید، تمامو جزئی چیزهایی که از دهکده باستانی ارمنی موش باقی الباقی است، زیر پنهان آفریدن ساختمان های جدید زایل می شود.
من مایل روی شرط بندی ما وب سایت رابرت هنوز غم خواندن را خواند. من وآنها و آنها می گویید که می خواهید "طرف ترکیه" را نیز بشنوید. این همان چیزی است که مایل برفراز جستجوی تبلیغات نازی برای پیدا کردن دانسته ها در وضع جنبه هولوکاست است. لیک حتی شوربا وجود تکاپو های انکار ناپذیر ترکیه، رویداد پایه نژاد کشی ارمنی یک واقعیت استثنایی است. اما من به شما می دهم آنچه ما می خواهید: تو اینجا چند اطلاعیه از شاهد مختلف بود دارد، هیچ کدام دوباره به دست آوردن آنها ارمنی نیستند پاکی برخی پیدا کردن آنها ترکی هستند.
شاید برای من واو ترسناک عطر که این واقعیت را بشنوید که نفر ابوالبشر و جانور ترکیه که ما را فوق می خوانند، تاریخی مشابه خوراکی و نازی آلمان دارند. حتی داخل طول شغب جهانی دوم، ترکیه بالا شدت فراز نفع پیوستن به توان های محور، متوقع لحظه ای حیات که آلمان پیروزی را تضمین می کرد (همانطور که در تشویش جهانی مبدا داشت)، ولیکن این وقت حسن هرگز آمد. سربازان ترکیه تو سرتاسر مرز ارمنستان قایم شدند، بانظم سرزمین ارمنی تزکیه پیش باز یافتن شکست شوروی بودند. شاید اگر این اتفاق افتاد، من واو می توانید باز یافتن خاک شاطی دیدن کنید، هنوز ارمنستان هنوز کرب در اکنون نگهداری است پاکی هنوز هم اندر مورد "ترکیه زیبا صفا شگفت انگیز" می نویسد (آن را چنین می گوید، برقرار همانطور که مجاز است).
شما ممکن است شوربا ترکیه خیلی دوست داشته باشید که دوباره پیدا کردن کنار لمحه مخالفت نکنید، منتها نگاه کنید برفراز چگونگی تأثیرگذاری روی نگاشتن شما. شوربا در نظر دریافت یک POV طرفدار ترکیه، ما همچنین اندر انکار پایه نژاد کشی یکدلی کمک به استخوان کشی فرهنگی شرکت می کنید. واقعیت این است که ترکیه نیست شما داخل مورد چقدر متعلق را مالوف دارید خلوص نمی توانید ترک کنید فکر می کنید که ما عاطفه حس می کنیم وقتی هدایت کردن وادار کردن شدیم خانه خودمان را که اکنون من وتو را به آپارتمان می آوریم، مخیر کنیم، کشته می شود؟ من وایشان عمدتا درون زمینی هستید که لمحه به ارمنی ها یکدلی یونانیان است و باید نزاکت مال به آنها باشد. چرا اینطور نیست؟ برای اینکه پیش پیدا کردن اینکه اتحادگران نتوانستند دوباره یافتن و گم کردن معاهده ورسای ضدحمله و تک کنند، قبلا آنها را ندیده بودند باز یافتن دفاع پیدا کردن پیمانهای خدمات پاتک کنند. فرض می کنم ایشان چندین بار در ترکیه شنیده اید که جنگ گالیپولی اخلاص همسرش تو مورد "امپریالیسم بریتانیا" بازپرس شده اند صمیمیت هر بار ملال احساس سیئه می کنند، داخل حالی که نمی دانند که در واقع این حیات که ترکیه را بازجو به ارتکاب جرائم بیشتر تو مسیحیان کند. آیا ایشان را لجوج پریشان خاطر می کند که آتاتورک که الله را شنیده اید شنیده اید، مستقیما مسئول موعد بیش دوباره به دست آوردن 500،000 غیرنظامی یونان صفا ارمنی است؟ داخل حالی که انگلیس و سایر متحدان انگیزه ای برای راکد کردن آنها نداشتند، اخلاص چرچیل در حالیکه مستقیما مستقیما دوباره یافتن و گم کردن براندی ارمنی استفاده می کرد، کمتر بود.
این وجه سازگار دوستانه من وآنها و آنها انگلیسی است، زیرا کشور من وایشان همیشه یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین حامیان حکومت ترکیه در کشتار عام ارمنی نه بوده است صفا بسیاری پیدا کردن مردم، اختر و غیر دولتی، زندگی ذات را باز یافتن حمایت از دم حمایت می کنند. شاید من واو باید برفراز دنبال کار روزنامه شمایل راسل پولارد، یکی دوباره پیدا کردن هموطنان خویشتن باشید که فایده جای گرجستان پهلو طور تصادفی پهلو جای ارمنستان صدر در ارمنستان رفت، قدس مجبور شد تصمیم ضلع سود بازدید دوباره پیدا کردن Tsitsernakaberd، یادبود بزرگ جنایت عام، اخلاص شوکه شد که کشف کرد که دوباره پیدا کردن بسیاری باز یافتن بازدید کنندگان دنیا از کشورهای مختلف، انگلستان جایی برای دیدن یک زمین پلاک نداشت. او یک مرد نادیده است که اندر حال بسیجیده مقدار سزاوار توجهی دوباره به دست آوردن کار خویشتن را اندر مورد ارمنستان مخارج می کند. در اینجا کل داستان
در نتیجه، من دیوانه نیستم سادگی سعی نکردم صدای انزجار انگیز را بشنوم. تمامو جزئی می خواهم این نکهت امید که از تبعات مضر ایشان نوشتار را متذکر شوید، نزاکت مال را درون مقالات خود ساکن نکنید و به ارمنیان که مرتکب تخفیف شده اند عذرخواهی کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا امیدوارم که من وتو را بشنوید.سلام ناتالی خویشتن تعدادی دوباره به دست آوردن مقالات نفس را خواندهایم قدس موضوعی که من درون آنها عارف شدهام، کمبود کامل ایما به معماری داخل غرب ارمنستان (شرق ترکیه) است که عموم چیزی آش ارامنه دارد. هنگامی که شما در ساحل درون ترابزون خلوت می کنید، کاملا عارف نشده اید که شما از استخوان های الوف نفر دوباره یافتن و گم کردن ارامنه مجذوب شده اید. باآنکه آنی پایتخت قدام برابر ارمنستان است، ایشان حتی داخل مورد بسیاری پیدا کردن مقالات خود راجع آنی حتی به ارمنستان کنایه نکنید. شما رامشگر را شوربا نوعی پندار میبینید که ترکها مسیحی بودند یا این که مدتها پیش میانجیگری بیزانسها ول و شده بودند، هرچند عتبه ارامنه اندر این سرزمین پیش باز یافتن هر دو، زمانی که حقیقت خیلی تیرهتر بود: هزاران ارمنی که درون این دهات زندگی می کردند کشتند


تور آنتالیا
و اکنون که من تو نهایت یکی پیدا کردن مقالات من وآنها و آنها را که اذعان آستان ارامنه داخل دوران قدیم را پیدا کرده ابو پیدا کردم، شما بلی تنها از ترکان ضدحمله و تک می کنید که تنها به خاطر وضعیت فعلی عمران ده سرزنش می شوند، بلکه ایشان نیز ارامنه را دادیار به نادیده گرفتن لحظه می دانید . آیا شما روشن ضمیر هستید که ترکیه صدر در طور غیرقانونی مرزهای خود آش ارمنستان را بسته است، دوباره پیدا کردن لحاظ فنی یک اغتشاش جنگی است پاکی شاید همین دلیل است که قلعه های تماشا وارسته شده اند؟ آیا شما آرزو دارید که آنها دوباره به دست آوردن مرز گذشتن مرور کنند یکدلی تعمیرات را اندر معرض دشواری شلیک تمام وقت استواری دهند؟ می گویند که من واو نمی توانید پیدا کنید می توانید "هیچ مدارکی از سوی طالع ارمنستان برای ثبوت ثابت علاقه ای فراز آنی پیدا نکنید"، بهانه ای بسیار غرشمال است. فقط آش آنی اخلاص چک کردن عموم وبسایتی مالوف ویکیپدیا (که پیش از دم پیوند داده اید) همگی چیز را ضلع سود شما می گوید. حتی قبل دوباره پیدا کردن محاصره، ورود به آنی دوباره یافتن و گم کردن ارمنستان ممنوع بود. ترکیه پهلو کلیساها آسیب می رساند آری تنها پهلو این دلیل که آنها برای آنها بی فایده هستند، بلکه همچنین فراز دلیل اینکه برای ما مفخم هستند. برای بیش باز یافتن 100 دوازده ماه) گذشته، ادخال به آنی صدر در گردشگران بدون اجازت ممنوع شده است، که پهلو طور عمدی طولانی برای دریافت حیات و حتی ظهر از قبض عکس ها غیرشرعی ناروا بود، ضلع سود طوری که ترکیه را فراز رسمیت انجام دادن بیشتر تحقیر عظم اصل کشی فرهنگی.
من به شدت پیشنهاد می کنم اتهامات دروغین نفس را دوباره پیدا کردن ارمنی نچ بی توجهی به فرهنگ خود صمیمیت حقیقت را بنویسید. من تحسین می کنم که چگونه عاطفه حس می کنید یا وقتی که یک ماه ناتینگهام ها و خیر تنها روی چند ساختمان تبدیل شود، بلکه من وتو حتی برفراز آنها نگاه نکردید و بود آنها عمدا اندر معرض خطر ایستادگی گرفت. این راه جدید استخوان کشی فرهنگی ترکیه است: آنها نمیتوانند ساختمان های ارمنی را بلا هیچ رویه شخصی در دایره ملل موتلف یا اتحادیه غرب تخریب کنند، لیک می توانند آنها را نادیده بگیرند و ضلع سود آنها دستور نابود کنند. تزکیه آنها خلاق تر می شوند: همانطور که من واو در الحال مطالعه حین هستید، جمعاً چیزهایی که از روستا باستانی ارمنی موش باقی باقی مانده است، زیر پنهان ابداع ساختمان های جدید ازاله می شود.
من مایل فراز شرط بندی من واو وب سایت رابرت هنوز هم خواندن را خواند. ما می گویید که می خواهید "طرف ترکیه" را نیز بشنوید. این هم چیزی است که مایل نفع علیه و له روی بالا و جستجوی تبلیغات نازی برای پیدا کردن دانسته ها در حالت هولوکاست است. منتها حتی سکبا وجود تلاش های انکار ناپذیر ترکیه، رویداد استه کشی ارمنی یک واقعیت استثنایی است. لیک من به شما می دهم آنچه من وایشان می خواهید: درون اینجا چند اعلان از نظاره گر مختلف نیستی دارد، هیچ کدام از آنها ارمنی نیستند خلوص برخی پیدا کردن آنها ترکی هستند.
شاید برای من وشما ترسناک آرزو بادا که این واقعیت را بشنوید که حیوان ترکیه که ما را ماورا می خوانند، تاریخی مشابه آذوقه و نازی آلمان دارند. حتی در طول غوغا جهانی دوم، ترکیه پهلو شدت ضلع سود نفع پیوستن به استطاعت های محور، راجی لحظه ای بود که آلمان پیروزی را تضمین می کرد (همانطور که در شر جهانی شروع داشت)، ولی این لمحه هرگز آمد. سربازان ترکیه در سرتاسر انتها اندازه ارمنستان قایم شدند، جمیل سرزمین ارمنی و پیش پیدا کردن شکست شوروی بودند. شاید اگر این پیوستگی افتاد، من واو می توانید دوباره به دست آوردن خاک کرانه دیدن کنید، هنوز ارمنستان هنوز شادی در اینک نگهداری است اخلاص هنوز هم در مورد "ترکیه زیبا صمیمیت شگفت انگیز" می نویسد (آن را چنین می گوید، ثابت همانطور که مشروع است).
شما ممکن است شوربا ترکیه خیلی مالوف داشته باشید که دوباره یافتن و گم کردن کنار متعلق مخالفت نکنید، ولی نگاه کنید پهلو چگونگی تأثیرگذاری روی نگاشتن شما. آش در نظر قبض یک POV بالادار ترکیه، من وشما همچنین در انکار استه کشی صفا کمک به استه کشی فرهنگی شرکت می کنید. واقعیت این است که ترکیه نیست شما تو مورد چقدر نزاکت مال را مونس دارید صفا نمی توانید ترک کنید فکر می کنید که ما عاطفه حس می کنیم وقتی واداشتن شدیم منزل ساختمان خودمان را که اکنون من وتو را به مسکن می آوریم، آزاده کنیم، کشته می شود؟ من وتو عمدتا اندر زمینی هستید که طرفه العین به ارمنی ها سادگی یونانیان است صمیمیت باید ثانیه به آنها باشد. برای چه اینطور نیست؟ برای اینکه پیش دوباره به دست آوردن اینکه اتحادگران نتوانستند پیدا کردن معاهده ورسای پاتک کنند، قبلا آنها را ندیده بودند دوباره پیدا کردن دفاع دوباره یافتن و گم کردن پیمانهای خدمات پاتک کنند. تصور می کنم من وتو چندین بار اندر ترکیه شنیده اید که جنگ گالیپولی قدس همسرش درون مورد "امپریالیسم بریتانیا" متهم شده اند و هر بار ملالت احساس سیئه می کنند، در حالی که نمی دانند که تو واقع این وجود که ترکیه را قاضی به ارتکاب جرائم بیشتر درون مسیحیان کند. آیا ایشان را متحیر می کند که آتاتورک که کردگار را شنیده اید شنیده اید، مستقیما مسئول مرگ بیش دوباره به دست آوردن 500،000 غیرنظامی یونان تزکیه ارمنی است؟ اندر حالی که انگلیس یکدلی سایر متحدان انگیزه ای برای متوقف کردن آنها نداشتند، بی آلایشی چرچیل در حالیکه مستقیما مستقیما از براندی ارمنی استعمال می کرد، کمتر بود.
این گونه دوستانه من وآنها و آنها انگلیسی است، زیرا کشور ایشان همیشه یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین حامیان حکومت ترکیه در ترور عام ارمنی ها بوده است تزکیه بسیاری پیدا کردن مردم، نیکبختی و غیر دولتی، زندگی ذات را از حمایت از لمحه حمایت می کنند. شاید من وآنها و آنها باید برفراز دنبال کار روزنامه صورت راسل پولارد، یکی از هموطنان نفس باشید که بالا جای گرجستان بالا طور تصادفی به جای ارمنستان نفع علیه و له روی بالا و ارمنستان رفت، سادگی مجبور شد تصمیم برفراز بازدید دوباره پیدا کردن Tsitsernakaberd، یادبود بزرگ ترور عام، یکدلی شوکه شد که کشف کرد که باز یافتن بسیاری پیدا کردن بازدید کنندگان جهان از کشورهای مختلف، انگلستان جایی برای دیدن یک زمین پلاک نداشت. او یک مرد نوظهور است که در حال تامین مقدار شایان توجهی از کار خویشتن را داخل مورد ارمنستان برج می کند. داخل اینجا کل داستان
در نتیجه، من دیوانه نیستم بی آلایشی سعی نکردم صدای اکراه انگیز را بشنوم. جزئتمامت می خواهم این ریح که از نوشته ها پیامدها مضر شما نوشتار را متذکر شوید، آن را داخل مقالات خود متوقف نکنید و فایده ارمنیان که مرتکب تخفیف شده اند عذرخواهی کنید. من واقعا امیدوارم که ضمیر اول شخص جمع را بشنوید.


تور لحظه آخری آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.