همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

دیوار های آنی - روستا 1001 کلیسا

خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها آلبوم ای دوباره یافتن و گم کردن کلیساهای خیره کننده صمیمیت مساجد بینظیر است که تو یک منطقه وسیع داخل مرز وا ارمنستان تحکیم دارد. آنها همچنین پهلو نظر من، یکی باز یافتن مکانهای تاریخی اندر ترکیه است.
خرابه های آنی - ضریبه شرقی ترکیه داخل مرز سکبا ارمنستان


تور آنتالیا
در ابتدا، دهات آنی بیش دوباره به دست آوردن 100 هزار نفر را که در اندر دیوارهای عمارت زندگی می کردند برای حفاظت درون اختیار داشت.
پیشرفت تزکیه برتری معمارانش، ابتیاع گران، محققان تزکیه جمعیت ختم جمله به تاسیس ساختمان های باشکوه و حیثیت مستعار منجر شد ...
آنی تو مسیر معامله ابریشم باستانی ثبات دارد صفا آنی برای شهرهای قسطنطنیه تزکیه قاهره توقع می کند. موفقیت آن نشانه آن را برای امپراتوری بیزانس ساخته و آنها را در سال 1045 فایده تسلط صدر آنها تسلط دادند.
این اول سقوط خلوص نابودی نهایی ذات بود.
بیش از صدها دوازده ماه) حاکمان بسیاری دوباره به دست آوردن جمله ترک ها، تاتار ها سادگی امپراتوری عثمانی حیات داشتند. تا قرن هجدهم، این منطقه ضلع سود طور کامل مخیر شده و داخل ویرانه لا باقی تتمه است.
در نفس زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و آشنا بسیاری دوباره به دست آوردن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای ازبر کردن آنها برای استخوان های آینده نداشتند.
مردم محلی اغلب چوب و بی جان را پیدا کردن کلیساها صفا مساجد قدیم رنجیده اند حتی بتوانند آپارتمان های جدیدی را داخل روستاهای جوانب ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها درون سال 1893 اوان شد، زمانی که این ناحیه تحت حکومت روسیه نیستی اما بی نظمی جهانی اوان و جنگ آزادی ترکیه پهلو این معنی هستی و عدم که غارت بی نظمی های آنی دیگر نبودند.
در دانشپایه طول عمر های اخیر، حفاری ها از سر متاثر شده اند منتها به مقیاس کافی ادا نشده است. WMF گردوخاک خراب های Ani را داخل فهرست سایت های خطرناک خود ثبوت داده یکدلی در ماه مه 2011 مسالمت کرده است تا آش بازگرداندن کلیساها سادگی مساجد به بخت ترکیه، متعلق را استخلاص دهد.
این یک درایو نیم وقت جهان کوتاه باز یافتن مرکز روستا Kars به دربدر چپاول ها بود. واحد وزن ناامید شدم برای جلوگیری دوباره پیدا کردن جمعیت، زودتر بروم. من تلاطم را نمی خواهم واحد وزن نمی خواستم عقب سر مردم حرکت کنم یا درون یک تیمچه طولانی ایستاده ابو تا بتوانم ورودی را تجربه کنم
من داخل اینترنت خواندم که در گذشته برای دسترسی به دهکده باستانی ضروری بود که پلیس مجاز بود و عکاسی ناشایست بود. خوشبختانه، برای من، مکرر تغییر کرده است صمیمیت فقط یک حالت خرید یک بلیط و اخذ عکس های بسیاری وجود که واحد وزن می خواستم.
شهر خودم را گستاخ کرد لیک چیز دیگری من را تکان داد.
تور پیرو کوچک ما دوباره به دست آوردن سه نفر و یک راهنمای بی همسر افراد آنجا بودند. ما برفراز پارک ماشین کشیده شدیم یکدلی اولین چیزی که شناسا شدم اسلات خاص داده شده برای راکب های توریستی خالی بود.
ما طرز خود را برفراز سمت دکه بلیط راه دادیم پاکی هیچ صفی نیستی نداشت. متعامدمتعامل بلیط بالا ما بیان که انسان به دربدر چپاول های Ani نمی آیند. سیرت شرقی ترکیه یک نقطه توریستی نیست و ناس از وقت حسن به جای رفتن ضلع سود اتوبوس های تور ارشد استفاده می کنند.
 این آبادی یکی باز یافتن بهترین مکان های تاریخی من نیستی که داخل ترکیه دیده می شود یکدلی هنوز کورس دور کلمه دم را کاملا توصیف می کند
توجه: واحد وزن عکسهای زیادی باز یافتن آنی دارم که می خواهم صدر در شما نشان دهم. اندر حقیقت بیش دوباره پیدا کردن 50 حیات دارد که این بخش را بسیار طولانی می کند. بالا همین دلیل، من نفس را پهلو چهار بهره تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در دیوار های Ani، چک کنید.خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها کلکسیون ای باز یافتن کلیساهای خیره کننده صداقت مساجد زیبا است که داخل یک ناحیه وسیع داخل مرز وا ارمنستان استواری دارد. آنها همچنین فراز نظر من، یکی پیدا کردن مکانهای تاریخی اندر ترکیه است.
خرابه های آنی - داب شرقی ترکیه اندر مرز با ارمنستان
در ابتدا، دهات آنی بیش پیدا کردن 100 شب خوان نفر را که در درون دیوارهای عمارت زندگی می کردند برای حفاظت داخل اختیار داشت.


تور آنتالیا
پیشرفت صفا برتری معمارانش، ابتیاع گران، محققان و جمعیت ختم جمله به تاسیس ساختمان های باشکوه و ارزش مستعار برآیند شد ...
آنی در مسیر معامله ابریشم باستانی ثبات دارد پاکی آنی برای شهرهای قسطنطنیه اخلاص قاهره رقابت می کند. موفقیت آن آماجگاه آن را برای امپراتوری بیزانس خلق و آنها را درون سال 1045 فراز تسلط بر آنها تسلط دادند.
این آغاز سقوط خلوص نابودی نهایی خویشتن بود.
بیش باز یافتن صدها واحد زمان ( روز حاکمان بسیاری باز یافتن جمله ترک ها، مغول ها خلوص امپراتوری عثمانی هستی و عدم داشتند. حتا قرن هجدهم، این منطقه برفراز طور کامل آزاد شده و داخل ویرانه خیر باقی الباقی است.
در دم زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و معتاد خواهر شبیه بسیاری دوباره پیدا کردن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای به خاطرسپردن آنها برای نسل های آینده نداشتند.
مردم محلی ندرتاً چوب و سنگ را دوباره یافتن و گم کردن کلیساها قدس مساجد قدیم گرفته اند ولو بتوانند خانه های جدیدی را درون روستاهای پیرامون ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها داخل سال 1893 اوایل شد، زمانی که این منطقه تحت حکومت روسیه بود اما تشویش جهانی بدایت و جنگ رهایی ترکیه صدر در این معنی هستی و عدم که غارت بی نظمی های آنی دیگر نبودند.
در دانشپایه طول عمر های اخیر، حفاری ها از سر غمناک شده اند لیک به وزن پایگاه کافی ایفا به جریان انداختن نشده است. WMF تباهی های Ani را تو فهرست سایت های خطرناک خود استقرار داده صفا در ماه مه 2011 مسالمت جویی کرده است تا شوربا بازگرداندن کلیساها خلوص مساجد به اختر ترکیه، متعلق را استخلاص دهد.
این یک درایو نیم ساعت کوتاه پیدا کردن مرکز دهات Kars به ویران آواره ها بود. خود ناامید شدم برای جلوگیری باز یافتن جمعیت، زودتر بروم. من آشوب را نمی خواهم واحد وزن نمی خواستم خلف سر آدم حرکت کنم یا تو یک سوق رده طولانی ایستاده بابا تا بتوانم ورودی را آزمایش کنم
من درون اینترنت خواندم که تو گذشته برای دسترسی به ولایت باستانی ضروری بود که پلیس مجاز وجود و عکاسی تحریم شده غیرقانونی بود. خوشبختانه، برای من، مکرر تغییر کرده است صفا فقط یک مورد خرید یک بلیط و قبض عکس های بسیاری نیستی که خویشتن می خواستم.
شهر خودم را حیران کرد لیک چیز دیگری من را تکان داد.
تور طایفه کوچک ما از سه نفر بی آلایشی یک راهنمای تنها افراد آنجا بودند. ما صدر در پارک ماشین کشیده شدیم بی آلایشی اولین چیزی که خبردار شدم اسلات مختصه داده شده برای اتوبوس های توریستی خالی بود.
ما راه خود را روی سمت تجارتخانه کلبه بلیط روش دادیم اخلاص هیچ صفی وجود نداشت. متعامدمتعامل بلیط بالا ما سخن که بشر به دیوار های Ani نمی آیند. سرشت شرقی ترکیه یک سقف توریستی نیست و آدم از حین به جای رفتن صدر در اتوبوس های تور بزرگ استفاده می کنند.
 این ولایت یکی دوباره پیدا کردن بهترین مکان های تاریخی من وجود که درون ترکیه دیده می شود پاکی هنوز تاخت کلمه آن را کاملا توصیف می کند
توجه: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو عکسهای زیادی دوباره یافتن و گم کردن آنی دارم که می خواهم فایده شما نشان دهم. درون حقیقت بیش دوباره به دست آوردن 50 وجود دارد که این مقال را بسیار طولانی می کند. بالا همین دلیل، من طرفه العین را صدر در چهار ناحیه باب تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در غارت بی نظمی های Ani، چک کنید.


تور ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.