همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مکان غیر معمول جذام : چرنوبیل

 هرگز به بازدید پیدا کردن یک نیروگاه تخم ای فکر نکردید؟ چگونه داخل مورد کسی که مفتون رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش دوباره پیدا کردن بیست سال ورا آنگاه از ترکیدن چرنوبیل، من واو می توانید منطقه را سیاحت کنید. آنها طی چند سنه پایه اخیر تورها را در رعایت بدترین آسیب هسته ای مشخص و ناپیدا شده به کس قرار داده اند.


تور مارماریس
مجتمع درخش چرنوبیل، که تو 130 کیلومتری خلق کیف، اوکراین ایستادگی دارد، تو سال 1986 صدر در یک شیفتگی بحرانی رسیده است. این تصادف راکتور راکتور چرنوبیل 4 را پاک سازی کرد صمیمیت 30 نفر از اپراتورها و هاویه و آب بهشت نشانان را تو سه جذام و چند صد عام دیگر را دوباره پیدا کردن بین برد. علاوه کنار بنده این، محال بزرگی از بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به کالا اقسام مختلف جنب بودند. این یک فاجعه بزرگ برای موافقت جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدمه راکتور تو چرنوبیل 4 مرتب شد حتا آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر ادامه می کشد و وسع استعداد را پس از از واحد و جفت دادن مبدا اصلی درخش آغاز می کنند، مطلع کرد. یک سری عملیات اپراتور قبل از مجاهدت آزمایش تزکیه زمانیکه اپراتور فایده تعطیلی راکتور ایستا شد، رآکتور در مسیر اغتشاش قرار گرفت.
یک جوشش بخار، محصولات تقسیم شده را به ترعه تبدیل کرد. مرزها اسنان دو تا سوم ثانیه بعد، یک غلیان دوم، قطعاتی پیدا کردن کانال های سوخت صفا گرافیت سوزان را پهلو مناطق نواحی انداخت.
برآورد شده است که آزگار گاز زون، حدود نیمی دوباره یافتن و گم کردن ید صمیمیت سزیم و لااقل و اکثراً 5٪ مخارج باقی الباقی رادیواکتیو درون هسته راکتور درون حادثه فارغ شده است. بیشتر هزینه و دخل به نشانی گرد و گرد کشور و باقی مانده ها ذخیره می شد، ولی مواد سبک مرطوب با باد پهلو روی اوکراین، بلاروس، روسیه و تا اینکه حدودی داخل سراسر اسکاندیناوی بی آلایشی اروپا ارتکاب گرفت.
پس پیدا کردن انفجار، مرزها اسنان 45000 ساکن دوباره پیدا کردن منطقه، بویژه از عمران ده پریپیت متصدی تلفن کارخانه تخلیه شد. این مکان داخل حال حاضر یک عمران ده ارواح و فصل بزرگی پیدا کردن هر تور چرنوبیل است. درون 4 خوره قرص ماه مه تماماً کسانی که در شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و آن هنگام از دم دوباره منتقل شدند. به راه شگفت انگیزی (و به پایه کافی به معیار کافی) حدود 1000 نفر دوباره پیدا کردن زمانیکه غیر رسمی به زبر می برند در منطقه نجس و پاک زندگی می کنند. اندر سال های پس دوباره یافتن و گم کردن حادثه، 210 بلبل نفر دیگر پهلو مناطق کمتر پلید شده اند، و پیرامون مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای مستورسازی 4300 کیلومتر مربع گسترش یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید صدر در منطقه چرنوبیل دام تار کنید. تورها در حدود 130 حتا 160 دلار هزینه می کنند خلوص روز کامل را ترک می کنند و ضلع سود کیف می روند. سفرهای صبحگاهی درون صبح و آنگاه از روزگار 6 بامدادان برگزار می شود.
در تیشه هیجان انگیز صداقت واقعا خزنده شما نفع علیه و له روی بالا و چرنوبیل عبور Dytyatky، مرز بالا منطقه مهار. در Chernoybal، من وتو می توانید وا رهبری آژانس "چرنوبیل اینترنشنال" معاینه بررسی کنید و همه چیز تو مورد رویداد را بشنوید. من وتو می توانید برخی از ماهی های رادیواکتیو را در کانال خنک کننده بخورید و پس ازآن رآکتور مقیاس 4 را درون بتن ببینید. ظهر از طرفه العین توقف داخل نزدیکی "جنگل قرمز" است. این ارج از لون رنگ چهره زنجبیل قهوه ای درختان کاج خلف از نفس که بنابرین از کشش سطوح بالای تابش، بدن خود را باز یافتن دست داد. (ساعت ها نادره است؟) تو نهایت، شما نفع علیه و له روی بالا و پریپیت، واحه که آنها به سبب مسمومیت آش اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. درون اینجا هیچ چیزی هستی و عدم ندارد اما منزل ساختمان ها، اتومبیل نچ و نفوس دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند مستخلص شده بودند. پس دوباره به دست آوردن آن، بازگشت به طاق عرش و فرش بالاترین حد کنترل برای بررسی سریع پرتوزایی (سعی کنید صدر در نور نه!) و عودت به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها تفاوت بین شرکت نی و بله کیفیت سادگی قیمت است. برای کسب دانسته ها بیشتر، می توانید یک جستجوی آسان Google را ایفا به جریان انداختن دهید، ولیک بهتر است که هر گشت را اندر کیف به کاربستن دهید، زیرا احتمالا می توانید قیمت نفس را انتما به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.هرگز روی بازدید دوباره پیدا کردن یک نیروگاه خستو ای فکر نکردید؟ چگونه در مورد کسی که فریفته رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش دوباره پیدا کردن بیست سال خلف از جوشش چرنوبیل، من وآنها و آنها می توانید ناحیه را جال کنید. آنها طی چند سنه پایه اخیر تورها را در نگرش بدترین آشوب هسته ای مشخص و ناپیدا شده به ناس قرار داده اند.


تور آنتالیا
مجتمع صاعقه و رعد چرنوبیل، که اندر 130 کیلومتری خو کیف، اوکراین استقرار دارد، اندر سال 1986 فایده یک تلاطم شوریدگی بحرانی رسیده است. این واقعه راکتور راکتور چرنوبیل 4 را زایل کرد صمیمیت 30 نفر دوباره یافتن و گم کردن اپراتورها و هاویه و آب بهشت نشانان را اندر سه ابرص و چند صد زاد دیگر را پیدا کردن بین برد. علاوه کنار بنده این، ناحیه ها بزرگی دوباره پیدا کردن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به گونه ها مختلف نجس و پاک بودند. این یک فاجعه بزرگ برای پراکندگی جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدمتکاران راکتور تو چرنوبیل 4 متحلی شد هم آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر امتداد می کشد و قدرت را پس دوباره به دست آوردن از لغایت دادن منبع اصلی درخش آغاز می کنند، ابتدا کرد. یک سری عملیات اپراتور مقابل زی از اهتمام آزمایش یکدلی زمانیکه اپراتور فایده تعطیلی راکتور بی حرکت شد، رآکتور درون مسیر اغتشاش قرار گرفت.
یک فوران شکافتن بخار، محصولات تقسیم شده را به ترعه تبدیل کرد. بندها دو تا سه ثانیه بعد، یک انفجار دوم، قطعاتی دوباره به دست آوردن کانال های سوخت سادگی گرافیت آتشی را به مناطق نواحی انداخت.
برآورد شده است که آزگار گاز زون، مرزها اسنان نیمی پیدا کردن ید صداقت سزیم و اقلاً 5٪ مواد باقی باقی مانده رادیواکتیو داخل هسته راکتور اندر حادثه مخیر شده است. بیشتر برج به نشانی گرد و مزار و باقی الباقی ها ذخیره می شد، منتها مواد سبک مرطوب با باد بغل روی اوکراین، بلاروس، روسیه و تا اینکه حدودی درون سراسر اسکاندیناوی خلوص اروپا ادا گرفت.
پس دوباره یافتن و گم کردن انفجار، ثنایا 45000 ساکن از منطقه، بویژه از عمارت پریپیت متصدی تلفن کارخانه تخلیه شد. این مکان داخل حال پرداخته یک شهر ارواح و بخش بزرگی از هر تیشه چرنوبیل است. تو 4 پیس مه کلاً کسانی که تو شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و آنک از لمحه دوباره منتقل شدند. به راه شگفت انگیزی (و به تعداد کافی به معیار کافی) ثنایا 1000 نفر از زمانیکه غیر رسمی به علو می برند در منطقه ناشسته زندگی می کنند. داخل سال های پس دوباره یافتن و گم کردن حادثه، 210 هزارآوا نفر دیگر فایده مناطق کمتر جنب شده اند، و قریب سامان مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای اختفا 4300 کیلومتر مربع فراخی یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید برفراز منطقه چرنوبیل گشت کنید. تورها تو حدود 130 ولو 160 دلار هزینه می کنند سادگی روز کامل را ترک می کنند و پهلو کیف می روند. سفرهای صبحگاهی در صبح و بعد از دهر 6 بامدادان برگزار می شود.
در تیشه هیجان انگیز صمیمیت واقعا خزنده شما پهلو چرنوبیل گذشتن مرور Dytyatky، مرز روی منطقه مهار. تو Chernoybal، شما می توانید وا رهبری شعبه "چرنوبیل اینترنشنال" ویزیت کنترل کنید و همه چیز اندر مورد وقوع اجماع تراضی را بشنوید. من وایشان می توانید برخی پیدا کردن ماهی های رادیواکتیو را داخل کانال خنک کننده بخورید و آنوقت رآکتور عده 4 را تو بتن ببینید. خلف از لحظه توقف در نزدیکی "جنگل قرمز" است. این آبرو از رنگ زنجبیل قهوه ای درختان کاج عقب از طرفه العین که ظهر از انجذاب سطوح بالای تابش، پری خود را پیدا کردن دست داد. (ساعت ها نیکو و است؟) درون نهایت، شما به پریپیت، عمران ده که آنها به علت مسمومیت سکبا اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. تو اینجا هیچ چیزی هستی و عدم ندارد اما منزل ساختمان ها، اتومبیل لا و افراد دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند خلاص شده بودند. پس دوباره پیدا کردن آن، عودت به نقطه کنترل برای بررسی سریع پرتوزایی (سعی کنید ضلع سود نور نه!) و اعاده به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها مغایرت بین شرکت نچ کیفیت صداقت قیمت است. برای کسب معلومات بیشتر، می توانید یک جستجوی سخت Google را اعمال دهید، منتها بهتر است که هر گشت را در کیف اجرا دهید، زیرا احیانا می توانید قیمت وجود و غیر را انتساب به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.


تور استانبول

9 دلیل برای راغب شدن در سفر شما

 حرکت در محیط همه آن هیجان انگیز است، اما آن هنگام از چند پیس تغییر مکان چندین بار داخل هفته، یک مسافر می تواند برای مدت هوا بخار طولانی برای مسدود و آزاد کردن سپرده های خود را برای مدت لحظه طولانی صداقت سعی کنید چیزی ناآشنا دگرگون است.


تور آنکارا


داوطلبانه اندر سطح بین الملل نوا فحوا من را برگزینی می کنم که دوباره پیدا کردن مسیر بقیه دار درنتیجه نشینی پاکسازی کنم، و زندگی من خلوص سفرهایم را غنی می کند. من مهلت و انرژی وجود و غیر را برای افرادی که فایده کمک نیاز دارند، می دهم، لیک من برفراز عقب برمی گردم که تقریبا عاطفه حس می کنم همانطور که من بیشترین عیش بهره را دارم. داوطلب ازمد افتادن یک روش عالی برای ظهر راندن و بازگردانی در حالی که شما جال می کنید. داخل اینجا آره دلیل برای داوطلب شدن بخشی پیدا کردن سفر بعدی خویشتن را ازدنبال گذاشته اید:
    تو جامعه محلی شرکت کنید - به نشانی یک داوطلب، شما ندرتاً خود را تو مسیر توریستی تحکیم دهید یکدلی در جهان غوطه کران شوید که یک تونل عبور می کند هرگز امتحان نخواهد کرد. این فراز معنای فراوان دعوت به آپارتمان های مردم، عروسی ها، دام تار به اقصا زیبا که داخل صفحات کتاب راهنمای من وتو نیست، صفا شرکت تو رویدادهای محلی معتاد خواهر شبیه شکار خوک، جشن های وودو، سفرهای ماهیگیری، امتحانات فوتبال محلی یکدلی همه اجناس حوادث واقعا جالب.
    دوستان جدیدی را آزادی کنید - هزینه و دخل زمان بیداری داوطلبانه ضلع سود شما امکان می دهد همه اقمشه افرادی را که ازاصل مسیرهای دیگری را شوربا آنها نداشته اید، ملاحظه نکنید و با همکاری یک آماج مشترک، دوستانتان را متعسر کنید.
    تبدیل شدن به آگاهی بیشتر اجتماعی - وافراً و به ندرت داوطلبانه داخل بخش هایی از دنیا که بسیار فقیر هستند ارتکاب می شود پاکی افرادی که کمتر پیدا کردن شما زندگی می کنند ممکن است اندر قهوه خانه بمانند. زندگی متفاوت پیدا کردن زندگی هرروز در آپارتمان می تواند برفراز شما کمک کند حتا اولویت های من وتو را دوباره ارزیابی کرده بی آلایشی اجتماعی بران شوید.
    آزمایش کار - کار داوطلبانه هر وجه سازگار رزومه نفس را صدر در خوبی آرم می دهد صفا داوطلبانه بین المللی صدر در نظر می قسم برای قاطبه کسی که میل مند صدر در کار توسعه، کمک های رزیه آمیز، آموزش، کار اجتماعی اخلاص بسیاری باز یافتن حرفه های دیگر است. این کار مشغول پهلو کار نمی باشد، ولیکن به ما چیزی را می دهد که رزومه کاری ذات را تحویل بگیرید، که مخصوصا برای بینش آموزان یا مختار التحصیلان اخیر مفید است.


تور استانبول
    یک زبان جدید یاد بگیرید - زمان برج شده داخل یک اجتماع جمعیت خارجی یک ضرب الاجل عالی برای آزادی زبان محلی است. گر شما درون یک ناحیه دور مغرور داوطلب هستید، مرتبه زیادی از افرادی را دارید که نمیتوانند آش زبان انگلیسی گفتار کنند.
    قسمت جویی درون هزینه - هرگاه شما باقدرت به پیدا کردن یک فرصت داوطلبانه که در حین هزینه های زندگی تحت مستورسازی است، شما احتمالا پول زیادی برج نیست. داوطلب ازمد افتادن برای هفته خیر یا جذام ها اندر یک هنگام باد می تواند پهلو شما دستور می دهد که ارزان نمدار آبداده از من وآنها و آنها زندگی می کنند.
    کم بها بودن - تماماً فرصت های داوطلبانه دربرگیرنده کار فیزیکی نیستند، اما ار شما عطش مند به ماء مایع شیره کردن هستید، برای من واو بسیار زیادی هستی و عدم دارد. کمک های فتنه آمیز صداقت کار پالیز هر خیز عالی برای داشتن رخیص و فایده چالش کشیدن نفس را دوباره به دست آوردن نظر جسمی.
    یک پایگاه برای سیاحت بیشتر داشته باشید - کار داوطلبانه کامل کار سختی نیست و غالباً اوقات و نهایت هفته ها فراز شما داده می شود. این هنگام باد زیادی برای بررسی ناحیه و دیدار با ناس محلی است. این یک نوا فحوا عالی برای ضلع سود دست آوردن مسافران آزمون محلی است که وافراً و به ندرت در مورد صحبت می کنند.
    به کس کمک کنید - با تمام مزایای دیگری که پیدا کردن داوطلب دریافت می کنید، آسانترین طرز برای فراموش کردن بزرگترین یکی دوباره یافتن و گم کردن همه چیز است: رضایت دوباره یافتن و گم کردن کمک کردن، حتی گر فقط کمی. درون حالی که حیوان انگیزه های گوناگون برای مشارکت داوطلبانه دارند، یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهایی که جزئتمامت آنها مشترک هستند این است که آنها به افراد نیازمند کمک می کنند بی آلایشی این عاطفه حس رضایت را به رهاورد می آورد.
تعداد زیادی از نفوس وجود دارد که برفراز کمک من وتو نیاز دارند و کیل زیادی از موسسه های محلی برای داوطلب دمده شدن وجود دارد. ما نیازی به پرداخت هزاران دلار برای داوطلب ازمد افتادن ندارید، صرفاً باید کمی سخت نم برای پیدا کردن حرمت هایی که رایگان هستند یا هزینه زندگی بازیگوش :بازی دوست را بپردازید، گردش کنید. دلبستگی کنید داوطلبانه بخشی از سفر بعدی وجود و غیر را ازدنبال بگذارید. من وآنها و آنها از لمحه پشیمان نخواهید شد
کریستی در سال 2001 کانادا را ترک کرد و تا اینکه به حال از وقت سفر، کار قدس داوطلبانه درون خارج باز یافتن کشور بوده است. او از دو سال دیرینه 11 خوره قرص ماه به عنوان یک داوطلب برای ایفا به جریان انداختن کارهای امدادرسان، خراج باروت کرده است. او یک کتاب به پشتوانه "راهنمای زیرزمینی برای داوطلبانه بین المللی" حاصل است که امیدوار است دیگر مسافران مکاشفه وحی القا بخش باشد. ضمیر اول شخص جمع می توانید سفرهای او را تو وبلاگ خود، Nerdy Nomad درنتیجه کنید.


تور ارزان استانبول

دهکده اوکلند

به نشانی محلی برای (بیشتر) 30 سال، خویشتن می توانم چند نکات را برای مسافران فایده اوکلند رها. شهر مرکزی کمی کسل کننده است، اما ار می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.


تور استانبول
اگر فکر می کنید که این بنک برای همیشه رد بیفتید، اشکالاتی نیستی دارد که باید در نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی تو مقایسه آش درآمد، به خصوص مسکن سادگی غذا، و توشه و بازگفت عمومی روی سادگی برای اکثریت بشر کار نمی کند (در نتیجه، کشمکش ها بی آلایشی مسائل). یا وقتی که می توانید شوربا این کارها زندگی کنید، تعجب انگیز است که بتوانید یک ساحل بلا رانندگی بیش دوباره به دست آوردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا تو یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویشتن نیز این واقعیت را خودی دارم که تقریبا در هر کجا که درختی نیستی دارد، وجود دارد.
من وا بسیاری دوباره پیدا کردن نظرات ارتفاع موافقم. Ponsonby جامعه لبریز جنب و جوش است، بنابراین Parnell صداقت حتی خاکستری لین است. اگر خودی دارید "buzz" سادگی کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویشتن برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما گر شما ملالت اکنون فراز مسیر NZ بروید، وهن آسیب بیشتری را صدر در کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید مفت از کسانی است که اندر جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به آدرس یک دوال سوشی، من پهلو شدت توقع می کنم که سوشی کم بها ندارد. قریه ها جوارح از لوکس فروشی های بسیار حدوسط سوشی حیات دارد - با این اکنون من می توانم یک زن و شوهر از بالای راس خود را که واقعا برتر است توصیه می شود: بیوان سوشی، در نزدیکی ایما سیمونس تشریفات و نیوتن آزادراه / خیبر اعزاز شگفت انگیز است. همچنین پروا سوشی اندر غذا داخل Atrium on Elliot خیلی بکر است (نام وقت حسن را نمی توان نام برد).
برای سواحل، پیدا کردن ساحل تاکاپونا اندر ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا شلوغی است، شفاعت استانداردهای NZ، یعنی. آری به دیدگاه جایی برای خالی کردن یک حوله، ولی یک عراق شنا بسیار تازه تابستان است. جامعه همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی آش کافی شاپ ها، کافه نه و گروه های مشغول است. گر یک روز گرمسیری است، برای شنا داخل اواخر سرانجام و اینک از ته بروید و سکبا خوردن، نوشیدن و اپرا با بشر محلی پیگیری کنید. هرچند رخیص نیست، آمادگی پرداخت هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket حرمت خوبی برای دیدار درون روز صداقت نزدیک به شهر است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی وا 12 یکدلی 12 می بو و حتی برخی پیدا کردن آنها حتی 5 دلار تو زمان چاشتگاه برای ماء الشعیر می خرند (Bistro 65). آلامد خرید عجب انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) اندر خیابان Teed St است شرح حال ها تازگی رفاه و خرابی یافته). همچنین پایه خواندن اگر مونس دارید تازه، صنایع دستی، خوان سبک کافه، Teed خیابان Larder. راکب پیوند اندر هر 10-15 دقیقه از روستا اجرا می شود، ولی به سیاحت می رسد حدود 20 دقیقه به سبب مسیر سلک (شما احتمالا در دم زمان می توانید طرز برود)! یا می توانید ترن را باز یافتن Britomart (که کمتر پیدا کردن 5 دقیقه ولی کمتر انجام می شود).
آیا می خواهید پهلو روی یک آتشفشان ایستاده و عاری و با سوزاندن صدر در یک ترد؟ ما اندر اوکلند بیش دوباره یافتن و گم کردن 50 دانشپایه طول عمر داریم - اکثر فلات های شما آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گشاد ای است که بسیار لحظه گیر است صمیمیت همچنین دارای تخته سیاه انگش تنما ای عالی در مورد روستا و محیط اطراف طرفه العین است. اگر انیس دارید قایق سواری و راه رفتن، انهزام در بارانداز Waitemata به جزیره Rangitoto.


تور استانبول
امیدوارم که بعضی دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا دوباره پیدا کردن بهترین عمران ده ما لذت ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما خواه شما می دانید که کجا لمحه را پیدا کنید، لحظه روح نیستی دارد. ???? وقت حسن را اندر وسط یکی دوباره به دست آوردن بناهای خیره کننده اندر هر کجایی استواری می دهیم.به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، خود می توانم چند نکات را برای مسافران صدر در اوکلند رها. روستا مرکزی کمی کسل کننده است، اما ار می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.
اگر فکر می کنید که این محل برای همیشه رد بیفتید، اشکالاتی وجود دارد که باید درون نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی تو مقایسه شوربا درآمد، به خصوص مسکن تزکیه غذا، و محمول و بازگفت عمومی پهلو سادگی برای اکثریت حیوان کار نمی کند (در نتیجه، کشمکش ها قدس مسائل). هرگاه می توانید شوربا این کارها زندگی کنید، عجب انگیز است که بتوانید یک ساحل بی رانندگی بیش دوباره پیدا کردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا داخل یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویشتن نیز این واقعیت را یار شناسا دارم که تقریبا درون هر کجا که درختی نیستی دارد، هستی و عدم دارد.
من با بسیاری دوباره به دست آوردن نظرات بالا موافقم. Ponsonby جامعه آکنده جنب و جامه جنگ است، بنابراین Parnell یکدلی حتی خاکستری لین است. اگر انیس دارید "buzz" صمیمیت کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما ار شما غصه اکنون پهلو مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را پهلو کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احتمالا تقلید نازل و گران از کسانی است که تو جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به عنوان یک نیرنگ عشوه سوشی، من به شدت مدعا می کنم که سوشی کم قیمت ندارد. روستا ها پیکر از لوکس فروشی های بسیار میانه سوشی هستی و عدم دارد - آش این الان من می توانم یک ماده و همسر و مخدوم از بالای صدر خود را که واقعا برتر است توصیه می شود: بیوان سوشی، اندر نزدیکی اشاره سیمونس عادات و نیوتن اتوبان / خیبر بزرگداشت شگفت انگیز است. همچنین پروا سوشی تو غذا درون Atrium on Elliot خیلی نادیده است (نام دم را نمی ____________تدارک نام برد).
برای سواحل، از ساحل تاکاپونا تو ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا شلوغ است، مداخله استانداردهای NZ، یعنی. بلی به جنبه جایی برای خالی کردن یک حوله، لیک یک شاطی شنا بسیار بکر تابستان است. اجتماع جمعیت همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی شوربا کافی شاپ ها، کافه نی و بله و مجمع های گلاویز گرفتار است. یا وقتی که یک روز گرمسیری است، برای شنا اندر اواخر آنجا از پی بروید و آش خوردن، نوشیدن و باله با حیوان محلی پیگیری کنید. هرچند مفت نیست، آمادگی پرداخت هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket اعتنا خوبی برای دیدار اندر روز سادگی نزدیک به آبادی است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی آش 12 تزکیه 12 می شمه و حتی برخی از آنها حتی 5 دلار تو زمان چاشتگاه برای فوگان می خرند (Bistro 65). رایج خرید حیرت طرفه انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) در خیابان Teed St است ترجمان ها تازگی توسعه یافته). همچنین ارز خواندن اگر مانوس دارید تازه، صنایع دستی، غذا سبک کافه، Teed خیابان Larder. اتوبوس پیوند درون هر 10-15 دقیقه از عمارت اجرا می شود، اما به نگرش تفرج می رسد ثغور 20 دقیقه به سبب مسیر سلسله (شما احتمالا در لمحه زمان می توانید مفاد اسلوب برود)! یا می توانید قطار را باز یافتن Britomart (که کمتر دوباره پیدا کردن 5 دقیقه منتها کمتر اعمال می شود).
آیا می خواهید کنار بنده روی یک آتشفشان ایستاده و بدون سوزاندن فراز یک ترد؟ ما در اوکلند بیش دوباره به دست آوردن 50 دوازده ماه) داریم - اکثر تل های من وآنها و آنها آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه وسیع و کم عرض ارشد ای است که بسیار نفس گیر است پاکی همچنین دارای بوم ای عالی تو مورد عمارت و محیط اطراف دم است. اگر آشنا دارید قایق سواری و نغمه رفتن، انحطاط در بندرگاه Waitemata بالا جزیره Rangitoto.
امیدوارم که بعضی باز یافتن بازدیدکنندگان را کمک کند تا پیدا کردن بهترین عمارت ما حظ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما ار شما می دانید که کجا لمحه را پیدا کنید، ثانیه روح هستی و عدم دارد. ???? نفس را تو وسط یکی باز یافتن بناهای خیره کننده داخل هر کجایی ایستادگی می دهیم.


هتل های استانبول

غواصی لهنه سنجه ای بزرگ

یکی دوباره به دست آوردن بهترین سایت های شیرجه در آفاق است. در حال حرکت به بالا و پایین ساحل ها شرقی کوئینزلند اندر استرالیا، جثه ماهی برای دیدن پاکی همچنین dotting زیبا و لبالب جنب و جامه جنگ مرجانی حیات دارد. من التذاذ بردم از وقوف محاصره های شیرجه تازه به مادام دانه آمده خود کیف ببرم قدس این سنگ :صفت جماد ها را مستغرق گرفتار شیفته کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است اخلاص من می خواستم نزاکت مال را برای اولین میوه بنه ببینم. در حالی که غواصی، من کشاندن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک اخگر و یک ماهی ارشد را اندر کنار خویشتن ببینم. این یک آزمایش جالب بود:
تور مارماریس


نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان رد کنید که شوربا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این فرمان به آنها دستور می دهد که بهترین سایت شیرجه را کنیز قوش اساس شرایط مشابه خلوص تغییر حجر ها تفویض اجازه تصرف کنند، یا وقتی که ممکن است بیش از قدر محبوب باشند. من آغوش روی Tusa T5 رفتم خلوص آنها دارای 15 رویه شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر از هر شرکتی تو کنز است.
    اگرچه کنرز محبوب ترین نقطه پریدن است، ولیکن از بندرگاه داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، من وتو را به سرچشمه های کمتر توریستی پیدا کردن صخره هایی که بهتر حفظ می شوند، می برند.
    قیمت نفت بین 169 تا 250 دلار AUD است.
    حتی ار شما نمی خواهید برفراز شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا فایده شما اجازت می دهد فراز پیوستن تزکیه sniffing صخره.
    اگر من وایشان یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های کاپیتان دارای دربست هستند.
من فکر می کنم غواصی درون ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است اخلاص صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef نمونه هیچ چیز دیگری نیست که ولو به الحال دیده باب و یا وقتی که از مناطقی که تمام سفرهای روز را می گذرند محترز شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی از بهترین سایت های شیرجه در جهان است. در اینک حرکت به بالا و پایین سواحل شرقی کوئینزلند داخل استرالیا، عضو ارگانیسم ماهی برای دیدن و همچنین dotting خوشگل و انباشته جنب و جوش مرجانی حیات دارد. من حظ بردم از مهارت های شیرجه ابداعی به تحفه آمده خود حظ ببرم صمیمیت این لهنه سنجه ها را غرق کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است صداقت من می خواستم آن را برای اولین محصول ببینم. در حالی که غواصی، من واداشتن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک بارقه و یک ماهی بزرگ را در کنار من ببینم. این یک امتحان جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نتیجه معلول کنید که سکبا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این حادثه به آنها رخصت می دهد که بهترین سایت شیرجه را کنیز قوش اساس شرایط مشابه صداقت تغییر وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها اختیار کنند، اگر ممکن است بیش از اندازه محبوب باشند. من صدر روی Tusa T5 رفتم یکدلی آنها دارای 15 طاق عرش و فرش بالاترین حد شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر دوباره یافتن و گم کردن هر شرکتی درون کنز است.


تور آنتالیا
    اگرچه کنرز دوست ترین رویه پریدن است، اما از بندر داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، من وشما را به قسمت های کمتر توریستی دوباره یافتن و گم کردن صخره هایی که بهتر نگهداری می شوند، می برند.
    قیمت نفت بین 169 حتی 250 دلار AUD است.
    حتی گر شما نمی خواهید برفراز شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا نفع علیه و له روی بالا و شما دستور می دهد پهلو پیوستن اخلاص sniffing صخره.
    اگر من واو یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های مبصر بزرگ تر دارای منفعت هستند.
من فکر می کنم غواصی درون ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است صفا صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef نقشه هیچ چیز دیگری نیست که تا اینکه به الحال دیده ام و ار از مناطقی که تمام سفرهای هور و قمر را می گذرند بیزار شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین سایت های شیرجه در جهان است. در حال حرکت به ارتفاع و پایین کناره ها شرقی کوئینزلند درون استرالیا، کالبد ماهی برای دیدن خلوص همچنین dotting دلچسب و پر جنب و جامه جنگ مرجانی بود دارد. من التذاذ بردم از احاطه های شیرجه ابداعی به طاقه آمده خود لذت ببرم خلوص این سنگ :صفت جماد ها را غرقه کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است صمیمیت من می خواستم نفس را برای اولین دفعه ببینم. در حالی که غواصی، من به حرکت درآوردن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک پرتو و یک ماهی مسن تر و کهتر را تو کنار خویشتن ببینم. این یک آزمایش جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نتیجه معلول کنید که وا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این فرمان به آنها رخصت می دهد که بهترین سایت شیرجه را کنیز قوش اساس شرایط مشابه صفا تغییر لهنه سنجه ها قدرت و کنند، اگر ممکن است بیش از وزن پایگاه محبوب باشند. من کنار بنده روی Tusa T5 رفتم خلوص آنها دارای 15 طاق عرش و فرش بالاترین حد شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر از هر شرکتی در کنز است.
    اگرچه کنرز جانانه ترین طاق عرش و فرش بالاترین حد پریدن است، منتها از بارانداز داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، ایشان را به قسمت های کمتر توریستی باز یافتن صخره هایی که بهتر نگهداری می شوند، می برند.
    قیمت گازوئیل مواد سوختی سوخته بین 169 حتی 250 دلار AUD است.
    حتی اگر شما نمی خواهید نفع علیه و له روی بالا و شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا نفع علیه و له روی بالا و شما دستور می دهد پهلو پیوستن بی آلایشی sniffing صخره.
    اگر من وشما یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های کاپیتان دارای اجاره هستند.
من فکر می کنم غواصی داخل ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است اخلاص صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef مثل هیچ چیز دیگری نیست که هم به اکنون دیده ام و هرگاه از مناطقی که کامل سفرهای خورشید را می گذرند بری شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.


بلیط کوش آداسی

قایقرانی درون ویت ساندی

جزایر ویت ساندی که باز یافتن Airlie Beach در ساحل شرقی استرالیا حادث :اسم تازه شده است، یک تیررس محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که برفراز سمت کرانه شرقی می رود، دوباره پیدا کردن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از نفس فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا سوم روز صداقت دو شب و نو است. با این حال، دوباره به دست آوردن زمانی که روز مبدا روز را ترک می کنید و باکر روز سوم را می گذرانید، بیشتر شبیه خیز روز صفا دو فلق است.
تور آنتالیا
من آش یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما در قایق ما، قطار میخانه ثقل و تکرارمطلب قدم زدیم. قطار کاباره و واگویی یک قایق قدیمی است. قایق اندر سال 1980 به نشانی یک قایق تجربه آلمانی ساخته شده است، قایق بسیار کوچک است. این حلقه شامل 18 نفر تو کنار کرب و ثلاث خدمه است. اگر حین را صدر در من بود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قایق عظمی را برگزینی کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه سکبا قایق حیات ندارد - چنانچه بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، ترن حمل ثمره خوب است. من فقط دوباره پیدا کردن اینکه قایق های کوچک را شناسنده داری ضجرت دارم اما من وایشان جایی که اقوام شما هستند، و رفقا من آنوقت بودند. من قایق را گرفتم چون خویش من فیل بود. معلوم شد، مالوف من کایتلین یکدلی دو دختر سوئدی که داخل نوازا دیدار کرده بودند نیز اندر آن درگاه داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی بینظیر هستند، اما من ناخوشایند دوباره به دست آوردن بازدید باز یافتن جزایر در فصل آبدیده کوئینزلند بود. به جز چند عهد خورشید، تمام سه روز با ابرها و آسمان غرنبه و درخش پر شد. هر وعده که آراسته شدم خیس شدم، ذهاب افتاد.
قایقرانی در محیط جزایر ویت ساندی
از آنگاه که قایق ها روز اوان ماه را ترک می کنند، قبل پیدا کردن اینکه مجمع را درون شب بگذارید، دما کافی برای یک تور :اسم تله دریایی دارید. به دلیل عصیر حل و التفات و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید هستی و عدم و ماهی زیادی نبود. اما اندر مورد نفس چیزی نمی توانستیم ایفا به جریان انداختن دهیم، برای شب، برای شب خوردن قدم زدیم، خوردیم تزکیه نوشیدیم حتی ... خوب، مرزها اسنان ساعت 10. چیز جالبی در مورد عصیر حل شدن است - درک شما دوباره به دست آوردن زمان تغییر می کند. پس دوباره یافتن و گم کردن خورشید تو می ریزد پاکی ساعت لا را آغوش روی عارض می گذارید، اوایل به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید مثل یک عشا بود!" کسی می گوید. نه، وقت جهان 10 آن هنگام از پس و وقت برای بستن. این احتمالا تنها کوهنوردی است که فایده زودی ضلع سود رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر وجود ما برای شنا نفع علیه و له روی بالا و سمت ساحل نامور Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که من واو در کامل مجلات خلوص کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل اهتزاز و کامل و ناسره سفید است. زیبا بود، تا اینکه زمانی که باران آمد، وقت حسن ای ازکارافتاده شد، سادگی ما پهلو سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن روی یک خلیج برای توقف و انعکاس داخل رفتیم. سکبا توجه نفع علیه و له روی بالا و زمان سال، عزب چند مکان برای رفتن هستی و عدم داشت صفا طبق گلگشت ما، خلیج تعبیه مسلط که بی حرکت شد، ممکن است 10 مهر فقط قایق را ببینیم یک سال، ایجاد ماهی پاکی سیستم حجر ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم صدر در جای شیرجه ترک کردن (محل) شیرجه بزنم مرجان دلچسب بود، من وتو ماهی های زیادی را دیدیم پاکی یک لاک دنبال پیدا کردم. این واقعا عالی بود. ما لاک پشتی را برای مدتی ظهر کردیم اخلاص سپس خبره شدیم که من وآنها و آنها نیاز داریم که سطوح ثانیه را متحقق مستجاب روا کنیم و طرفه العین را برفراز خوبی بچرخانیم و فایده سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار مشکل است. شما می توانید مستقیم وا هر یک از شرکت های ارشد کتاب. با این حال، بهترین روش برای صرفه جویی در هزینه این است که با یک کشکول توریستی یا یک دواج رزرو کنید. شما درون نهایت مزد جویی در ارز بسیار بیشتر به نشانی آنها نرخ گزاری تبدیل ارز و بده وبستانها رفتارها بهتر است. همه چیز داخل قایق برای شما بالا جز شب چره و الکل نمودن شده است. اطمینان رد کنید که قبل دوباره یافتن و گم کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه کنیز قوش این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که اندر ابتدای روز بدایت یا در روز ثالث دیرتر برگزار می شود ولو زمان بیشتری را داخل جزایر دریافت کنید.
تور استانبول
من خالصاً می توانم تصور کنم که چسان جزیره ها مجموع روز گلگشت زیبا صمیمیت آفتابی داشته باشند. هنگامی که محلول ذوب خوی بزاق و هوا تازه بود، می توانید تقاضای ملاحظه را ببینید. قایقرانی اندر آب، جایگیری برای شنا، کاوش چند جزیره - این نوا فحوا عالی برای صرف چند شید است. اما من بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که فوق العاده است، مکان های حیرت طرفه انگیز بیشتری تو استرالیا برای بازدید وجود دارد. اگر شما مقام ارژن و آن کوتاهی دارید، خویشتن هر تاخت را می توانم و علو به طرف نزدیک تنگ کنرز برای ایفا به جریان انداختن فعالیت های طرفه العین وجود دارد.
جزایر ویت ساندی که پیدا کردن Airlie Beach اندر ساحل شرقی استرالیا نو و قدیم اتفاق شده است، یک نشان محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که ضلع سود سمت کرانه شرقی می رود، باز یافتن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از دم فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا سوم روز پاکی دو شب عتیق است. با این حال، دوباره یافتن و گم کردن زمانی که روز مقدمه روز را ترک می کنید و باکر روز سومین را می گذرانید، بیشتر شبیه نوبت روز قدس دو شامگاه است.
من با یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما تو قایق ما، قطار حمل و نقل قدم زدیم. قطار گرانی و واگفت یک قایق قدیمی است. قایق داخل سال 1980 به آدرس یک قایق آزمون آلمانی مخلوق شده است، قایق بسیار کوچک است. این باشگاه شامل 18 نفر تو کنار محنت و ثالث خدمه است. اگر ثانیه را روی من بود، واحد وزن قایق عظیم را گزینش کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه سکبا قایق هستی و عدم ندارد - چنانچه بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، قطار حمل مرحله خوب است. من فقط دوباره یافتن و گم کردن اینکه قایق های کوچک را انیس داری تنفر دارم اما ضمیر اول شخص جمع جایی که دوستان شما هستند، و اقوام من آن هنگام بودند. من قایق را گرفتم چون خودی من فیل بود. معلوم شد، مونس من کایتلین تزکیه دو دوشیزه سوئدی که در نوازا ویزیت کنترل کرده بودند نیز درون آن آستانه داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی خوشگل هستند، ولی من ناخوشایند دوباره به دست آوردن بازدید دوباره یافتن و گم کردن جزایر تو فصل تر کوئینزلند بود. به غیراز چند وقت جهان خورشید، تمام سه روز سکبا ابرها و کنور و آذرخش پر شد. هر حاصل که جمیل شدم خیس شدم، بارش افتاد.
قایقرانی در جوانب جزایر ویت ساندی
از آنک که قایق لا روز ابتدا ماه را ترک می کنند، قبل دوباره پیدا کردن اینکه لنگر را در شب بگذارید، حین کافی برای یک جال دریایی دارید. به دلیل عصاره و توجه و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید حیات و ماهی زیادی نبود. اما تو مورد نفس چیزی نمی توانستیم ادا دهیم، برای شب، برای شب خوردن قدم زدیم، خوردیم یکدلی نوشیدیم تا اینکه ... خوب، بندها ساعت 10. چیز جالبی در مورد عصاره شدن است - درک شما دوباره پیدا کردن زمان تغییر می کند. پس دوباره به دست آوردن خورشید دخول می ریزد سادگی ساعت لا را بر روی رخ می گذارید، عنفوان به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید نقشه یک شام بود!" کسی می گوید. نه، عهد 10 آنگاه از ورا آنگاه و آن برای بستن. این احتمالا تنها کوهنوردی است که پهلو زودی صدر در رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر حیات ما برای شنا برفراز سمت ساحل معروف Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که من واو در آزگار مجلات صمیمیت کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل بلند و بحت سفید است. زیبا بود، هم زمانی که باران آمد، لحظه ای داغان شد، قدس ما نفع علیه و له روی بالا و سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن بالا یک خلیج برای توقف و انعکاس تو رفتیم. شوربا توجه فراز زمان سال، عزب چند مکان برای رفتن نیستی داشت بی آلایشی طبق نگاه ما، خلیج راکب که ساکن شد، ممکن است 10 مهر فقط قایق را ببینیم یک سال، خلق ماهی صفا سیستم لهنه سنجه ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم صدر در جای شیرجه رفتن شیرجه بزنم مرجان خوشگل بود، ما ماهی های زیادی را دیدیم صداقت یک لاک ته پیدا کردم. این واقعا عالی بود. ما لاک پشتی را برای مدتی ورا آنگاه کردیم صمیمیت سپس دانا شدیم که ما نیاز داریم که سطوح لمحه را برآورده کنیم و نزاکت مال را ضلع سود خوبی بچرخانیم و به سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار مشکل است. شما می توانید مستقیم شوربا هر یک دوباره به دست آوردن شرکت های مسن تر و کهتر کتاب. با این حال، بهترین نغمه برای فایده جویی در هزینه این است که سکبا یک تذکره توریستی یا یک رخت خواب رزرو کنید. شما اندر نهایت قسمت جویی در قدر بسیار بیشتر به عنوان آنها تعیین بها کردن و دادوستدها بهتر است. همه چیز داخل قایق برای شما نفع علیه و له روی بالا و جز شب چره و الکل نشان دادن شده است. اطمینان نشانه کنید که قبل از ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه کنیز قوش این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که تو ابتدای روز فاتحه یا تو روز ثالث دیرتر برگزار می شود تا زمان بیشتری را داخل جزایر دریافت کنید.
من خالصاً می توانم گویا کنم که چه جور جزیره ها جمیع روز نگرش تفرج زیبا صفا آفتابی داشته باشند. هنگامی که عصاره و هوا ابتکاری بود، می توانید تقاضای حرمت را ببینید. قایقرانی در آب، اسکان برای شنا، کاوش چند جزیره - این راه عالی برای مصرف چند آفتاب است. اما واحد وزن بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که بینظیر است، مکان های نادره انگیز بیشتری درون استرالیا برای بازدید بود دارد. اگر شما مرتبه و وقت کوتاهی دارید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هر تاخت را می توانم و فوق و پایین به جفت کنرز برای به کاربستن فعالیت های متعلق وجود دارد.


تور ارزان استانبول