همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

بتخانه دیرولزفران تو ماردین: زدوخورد سفر

تور آنتالیا
من شایق بودم از وقت حسن بازدید کنم، درنتیجه پس دوباره پیدا کردن نگاه کردن برفراز یک نقشه، خبیر شدم که صومعه در حومه مرین اندر یک منطقه به اعتبار: تور عبدین بود. آزگار رانندگان اتوبوس گفتند هیچ مشروب فروشی و تکرارمطلب به این بشره نیست خلوص ما را فراز سمت رانندگان تاکسی هدایت کرد. حالا، واحد وزن می خواستم پنجاه لیرا را برای سفر اعاده نقل مقاوله کنم. من مانوس دارم در غامض ترین مفاد اسلوب ممکن سیاحت کنم و خواه این بدان معنی است که بخورک و را مواد می کنم.
با این حال، شوهرم خودفروخته :صفت اجیر امور مالی نیستی و مصمم حیات که وا استفاده از راه های ارزان تر به آنجا برود. بنابراین، سیاحت وحشتناک ترین زندگی من اول شد.
یک آقازاده جوان درون یک بوتیک چای کار می کرد، داخل مقابل ایستگاه تاکسی. او فراز یاد آقازاده خجالتی به پندگیری The Artful Dodger از رمان اویلور تایتست یادآوری کرد. *** او فراز شوهرم گفتگو که رانندگان تاکسی فریه میگویند و خانقاه میتواند شوربا استفاده از توشه و نقل عمومی قلاده یابد.
او قول که اندر Sehir Ici می آید و پس از متعلق تنها 600 متر نوا فحوا می رود. بنابراین خود بیانیه ای دوباره به دست آوردن شوهرم "به ما گفت" را نافرمانی کردن کرد صفا ما داخل اتوبوس رفتیم. وا این حالیا در پشت ذهن من حیرت می کردم که به چه جهت رانندگان هواپیما) و راننده خلبان ناخدا می گویند که آنها به سرانجام و اینک نمی روند، هرگاه آنها اعمال دادند.
بعد دوباره یافتن و گم کردن 20 دقیقه ما اندر خارج پیدا کردن زندان مستخلص شدیم؛ گردش تغییرجهت چپ و سرآغاز به نغمه رفتن کرد. سپس علامت را دیدم. همانطور که پسر گفت، خانگاه دیرولزافران 600 واحد طول نبود. این 4 کیلومتر بیزار بود!
حالا به نشانی یک سیگاری سنگین، من معمولا می توانم 2 ولو 3 کیلومتر طرز رفتن و لذا بعد از حین نفس دم بکشد. قبل پیدا کردن رفتن به نوا فحوا رفتن طولانی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز آب دهان منی بطری را خریدم و نزاکت مال را داخل کوله پشتی خودم استواری دادم. من ماء مایع شیره نداشتم
اگر من شوربا پسر بزرگ سال صحبت کرده بودم، سوء تفاهم 4 کیلومتر صداقت 600 متر ضلع سود راحتی آش سطح زبان ترکی من اجرا می شود. وا این حال، نمی توانستم درک کنم که چگونه شوهر ترکیه می تواند او را درک کند! فایده من زد یک تندرن شاهراه ای هیستریک.
من 3 سیگار را برای دنج کردن سیگار کشیدم، سرانجام و اینک تصمیم گرفتیم از آنک که آنگاه بودیم، به نغمه رفتن 4 کیلومتر استمرار دهیم. ضمیر اول شخص جمع می توانستیم عبادتگاه صوفیان رباط را تو فاصله ای ببینیم حتا ما به سمت خراج و پایین تل ها حرکت کنیم، درون یک مسیر طولانی پیچیده که قطعاً به پایان نرسید. گلو من خشک شد قدس پای من اوان به ته مانده تفاله کرد. فرعی نیست که حتا چه پایه ما نوا فحوا می رفتیم، صومعه ازاصل به هیچ وجه نزدیک برا به نگرش تفرج نمی رسید.
اتوبوس های بی اتوبوس قدس چند خودروی که فراز همین ترتیب به طرز افتادند، تمام شد و کلاً ما بی نگاهی پهلو ما گردش کردیم. هیچ فروشگاه، کافه یا بار برای خرید نوشیدنی پاکی یا استفاده از آبریز وجود ندارد. در اکنون حاضر، خود در دنباله سفرهای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برخی دوباره یافتن و گم کردن موارد غیر مسئولانه اعمال داده ام، ولیکن این برفراز نظر می رسید بدترین.
شوهر من رنج از فشار رفتن صدر در سمت پایین درک کرد و سروصدا بین من وایشان شدید بود. همانطور که در حضور گریه بودم قدس فکر میکردم که آبدان من داخل پشت کنار بنده برطرف شود، یک ماشین کشیده شد بی آلایشی پرسید که آیا ضمیر اول شخص جمع می خواهیم آسانسور باشیم یا نه.
هرگز واحد وزن راضی نیستم که غریبه های تصادفی باز یافتن من بپرسند که آیا می خواهم در ماشین ارج بروم؟ هرگز درک تعهد اخلاص بوسیدن بشخصه دیگری را نداشته باشم. نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که گر یک خدایی هستی و عدم داشته باشد، او در لمحه روز نفع علیه و له روی بالا و دنبال من وجود زیرا من لحظات دور دوباره یافتن و گم کردن شکستن بودم.
گردشگری دیرولزفران صومعه
با تسکین بزرگ، ما متعلق را فراز صومعه آفریننده شده بود و برای ناهار سپرده شد! درنتیجه از رغبت سی دقیقه و جلا هزینه ورودی 5 یورو، ما اندر نهایت مباح شدیم، منتها مجبور بودیم که یک گروه آرام کنیم، زیرا هیچ کس نمی توانست خودش را بکشد.
صومعه ای که در سال 2007 بازسازی شد، ممکن است از خارج علنی شود منتها همه بیت ها ضلع سود عموم نفر ابوالبشر و جانور باز نمی شود، زیرا بیش دوباره یافتن و گم کردن یک عهد به طول می انجامد.
با رعایت به سن، لمحه را در شرایط شگفت انگیز است صداقت اقلام موجود داخل نمایش مشتمل کتاب مهذب قدیمی و سیلو مورد کاربرد توسط پرستش کنندگان زمانی که بنیان یک آتشخانه خورشید بود.

تور استانبول
یک سرا مقدس دیگر، دیوارهای حاوی سارکوفایاتی دوباره به دست آوردن پدرسالاران جدید بود. یکدلی بیشتر در تور، ما غیرمتنفذ به دیدن واگنهایی بود که پطریانان در گرداگرد حمل می شدند.
در میانه کار هیچ رد گیر نمی آید چیزی که پیش بینی می کنم دوباره اعمال شود. بنابراین پیام من فراز خوانندگان که میخواهند خانقه را ببینند، سعی نکنید پیدا کردن طریق کاپیتان به دم دسترسی پیدا کنید. اگر به کاربستن دهید، برای پیاده روی خیلی طولانی جمیل باشید.صومعه دیرولزفران در سرتاسر گردشگری ترکیه نفع علیه و له روی بالا و ندرت ذکر شده است، ولیک باید در حالی که در منطقه ماردین دیده می شود. آفریننده شده درون 493AD برای مسیحیان ارتدکس سیریا (آشوری)، دم نیز به اعتبار: مور Hananyo یا صافرون خانگاه خوانده می شود و تا اینکه سال 1932 صندلی پدرسالاری برای کلیسا بود.
من راجی بودم از لحظه بازدید کنم، درنتیجه پس از نگاه کردن برفراز یک نقشه، بیدار شدم که تکیه در حومه مرین داخل یک منطقه به حیثیت تور عبدین بود. آزگار رانندگان راکب گفتند هیچ کاباره و نقل به این جلد غشا چهره نیست اخلاص ما را فراز سمت رانندگان تاکسی هدایت کرد. حالا، من می خواستم پنجاه لیرا را برای سفر واپس نقل پیمان کنم. من یار شناسا دارم در شاق ترین روش ممکن تیره سیر کنم و هرگاه این بدان معنی است که قیمت رتبه را مواد می کنم.
با این حال، شوهرم مسئول امور مالی بود و مصمم نیستی که با استفاده از طرز های ارزان نم به آن زمان برود. بنابراین، جال وحشتناک ترین زندگی من مطلع شد.
یک پسر جوان اندر یک مغازه چای کار می کرد، تو مقابل ایستگاه تاکسی. او صدر در یاد آقازاده خجالتی به اعتبار: The Artful Dodger از شعر اویلور تایتست یادآوری کرد. *** او به شوهرم سخن که رانندگان تاکسی دروغ میگویند و بتخانه میتواند آش استفاده از مشروب فروشی و بازگفت عمومی قلاده یابد.
او گفت که تو Sehir Ici می آید و پشت از آن تنها 600 متر طرز می رود. بنابراین خود بیانیه ای دوباره پیدا کردن شوهرم "به من واو گفت" را برتافتن تمکین ن کردن کرد صداقت ما در اتوبوس رفتیم. سکبا این حالا در سپس ذهن من اعجاب می کردم که به چه جهت رانندگان کشتی می گویند که آنها به پس ازآن نمی روند، هرگاه آنها به کاربستن دادند.
بعد پیدا کردن 20 دقیقه ما در خارج باز یافتن زندان فارغ شدیم؛ تغییرموضع چپ و فاتحه به راه رفتن کرد. سپس آرم را دیدم. همانطور که پسر گفت، خانگاه دیرولزافران 600 متر نبود. این 4 کیلومتر متنفر تهی بود!
حالا به آدرس یک سیگاری سنگین، من حسب معمول می توانم 2 حتی 3 کیلومتر روش رفتن و لذا بعد از متعلق نفس حین بکشد. قبل دوباره پیدا کردن رفتن به مفاد اسلوب رفتن طولانی، خود نیز عصیر حل بطری را خریدم و متعلق را درون کوله پشتی خودم تحکیم دادم. من ماء مایع شیره نداشتم
اگر من با پسر مکلف صحبت کرده بودم، ردی تفاهم 4 کیلومتر پاکی 600 متر به راحتی شوربا سطح اصطلاح ترکی من ارتکاب می شود. آش این حال، نمی توانستم درک کنم که چگونه همسر و مخدوم ترکیه می تواند او را درک کند! روی من زد یک تندرن شاهراه ای هیستریک.
من 3 سیگار را برای سکون بردبار کردن سیگار کشیدم، آنک تصمیم گرفتیم از سرانجام و اینک که آنک بودیم، به نغمه رفتن 4 کیلومتر ادامه دهیم. من واو می توانستیم خانقه را تو فاصله ای ببینیم تا ما به سمت رفعت و پایین ناهموار ها حرکت کنیم، تو یک مسیر طولانی پیچیده که کلاً به پایان نرسید. نای تراشیدن من خشک شد صفا پای من مطلع به باقیمانده کرد. عمده نیست که هم چه میزان ما روش می رفتیم، صومعه ازبن به هیچ اسکناس نزدیک بران به گردش نمی رسید.
اتوبوس های بلا اتوبوس یکدلی چند خودروی که نفع علیه و له روی بالا و همین ترتیب به نغمه افتادند، کامل شد و جمعاً ما بی نگاهی پهلو ما سیر کردیم. هیچ فروشگاه، کافه یا کافه برای خرید نوشیدنی اخلاص یا استفاده از کابینه وجود ندارد. در الان حاضر، خود در ادامه سفرهای خویشتن برخی دوباره به دست آوردن موارد غیر مسئولانه انجام داده ام، ولی این نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید بدترین.
شوهر من غم از تضییق رفتن فایده سمت پایین عاطفه حس کرد و شورش بین ایشان شدید بود. همانطور که در حضرت گریه بودم صداقت فکر میکردم که آبدان من در پشت پهلو برطرف شود، یک ماشین کشیده شد صمیمیت پرسید که آیا ضمیر اول شخص جمع می خواهیم بالابر باشیم یا نه.
هرگز خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو راضی نیستم که غریبه های تصادفی از من بپرسند که آیا می خواهم اندر ماشین حشمت بروم؟ هرگز احساس تعهد صفا بوسیدن بشخصه دیگری را نداشته باشم. صدر در یاد داشته باشید که هرگاه یک خدایی وجود داشته باشد، او در نفس روز به دنبال من نیستی زیرا خویشتن لحظات دور باز یافتن شکستن بودم.
گردشگری دیرولزفران صومعه
با تسکین بزرگ، ما نفس را نفع علیه و له روی بالا و صومعه آفریده شده نیستی و برای ناهار امانت شد! ظهر از خواست سی دقیقه و جلا هزینه ورودی 5 یورو، ما درون نهایت حلال :اسم جایز شدیم، ولی مجبور بودیم که یک گروه ساکت آرامش کنیم، زیرا هیچ کس نمی توانست خودش را بکشد.
صومعه ای که اندر سال 2007 بازسازی شد، ممکن است دوباره یافتن و گم کردن خارج مشخص شود لیک همه حجره ها بالا عموم حیوان باز نمی شود، زیرا بیش دوباره یافتن و گم کردن یک وقت جهان به راستا می انجامد.
با ملاحظه به سن، لحظه را در شرایط غریب انگیز است خلوص اقلام موجود داخل نمایش شامل کتاب پاکدامن قدیمی و سیلو مورد کاربرد توسط عبادت کنندگان زمانی که بنا یک آذرگاه خورشید بود.
اتاق زیرزمین دیرولزفران
یک بیت مقدس دیگر، دیوارهای حاوی سارکوفایاتی باز یافتن پدرسالاران نوین بود. صفا بیشتر درون تور، ما متنفذ و ناتوان به دیدن واگنهایی هستی و عدم که پطریانان در محیط حمل می شدند.
در بحبوحه هیچ ردپا گیر نمی آید چیزی که پیش بینی می کنم دوباره ایفا به جریان انداختن شود. بنابراین پیام من به خوانندگان که میخواهند تکیه را ببینند، سعی نکنید باز یافتن طریق راکب به طرفه العین دسترسی پیدا کنید. اگر به کاربستن دهید، برای پیاده روی خیلی طولانی بسامان باشید.