همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مناسبتات فرهنگی در آبادانی کارس

 شهر کرس آماج من درون شمال به باختر تور ترکیه بود. قبل دوباره به دست آوردن ترک، خویشتن هیجان زده نقشه هایم را آش دو خودی ترکیه مقال کردم. من داعیه داشتم یک روز درون یک امت تور در Kars خراج باروت کنم، آن زمان سه روز باقی مانده به اسکان خودم را تمدید کردم.
یادآوری کراس فایده نظر می رسد نادره و عادی روی صورت آنها است.


تور آنکارا
 آنها گفتند: "نمیتوانید تنها درون کرس باقی بمانید". "شما اصلاً نخواهید آمد"
در حال تامین در این نقطه، من متوقع بود. آنها میدانستند که من این کار را نکردم؟ مرکز Kars برای قاچاق کس بود؟
در خلف فراتر دوباره به دست آوردن آن، دور دوباره یافتن و گم کردن تمدن بود؟
آنها بدون ملاحظه به پرسیدن من ادامه دادند
"فقط یک روستا وحشتناک است بی آلایشی شما نخواهید آمد"
در حالیا حاضر، وا دانستن دوستانم صفا عدم آروین سفرم، پرسیدم که آنها درون واقع از روستا دیدن کرده بودند. معلوم شد آنها ازاصل نبوده اند. حتی در هر طاق عرش و فرش بالاترین حد نزدیک آن! بنابراین داخل چشم من، نگرانی های آنها بی بنیاد بود، ولیک به زودی بیدار شدم که آنها اولین ترک لا نیستند که چنین فکر کنند. شاید این مغلوط هویت های فرهنگی تزکیه تاریخی است که بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور را پیدا کردن کرس می گیرد، ولی این صرفاً بازدید واحد وزن به شهر را افزایش داد.
کارس ربط قوی وا روسیه دارد. امپراتوری روسیه درون سال 1828 روی Kars نهب کرد پاکی کنترل خویشتن را دوباره پیدا کردن عثمانی نه گرفت اما دعوا کششی بود؛ آنها قدرت را دوباره پیدا کردن دست دادند پاکی دوباره لحظه را در سال 1878 گرفتند. عقب از اضطراب جهانی اول، لحظه را فایده حکومت ارمنی، و تو نهایت ترکیه ترک کرد.
روس ها باآنکه نمی دانستند و داخل سال 1945 تکاپو کردند تا از طریق مذاکره آتش بس آمیز Kars ازنو به تا :حرف راس بیاورند. آنها ناموفق بودند. این روزها، تنها علایق روسیه در سبک معماری شالوده های قدیمی دیده می شود، که بسیاری پیدا کردن آنها اکنون فرود حفاظت هستند.
برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیشنهاد شد که واحد وزن بتوانم بیشتر اندر مورد آستان روسیه در منزل ساختمان غزای احمد موترارا دوست شوم اما شوربا وجود ثالث بازدید دوباره پیدا کردن این موزه، همیشه راستی زنهار و خیانت شد.
Kars فاصله کمی پیدا کردن مرز وا ارمنستان قرار دارد و برفراز ندرت داخل راهنماهای مسافرتی ذکر شده است. این مهر آور است زیرا نزدیکترین محل اتراق شبانه فایده کلیساهای تاریخی 1001 است. این کلیساهای قدیمی ارمنی به عنوان خرابه های آنی شناخته شده نیستند، داخل مقیاس وسیعی از ویران آواره های تاریخی اخت افسس نیستند، ولیک مطمئنا چشمگیر هستند.
مشکل این است که آنها اندر شرق ترکیه هستند یکدلی اکثر میخانه ثقل و بیان کرد گردشگری درون ترکیه اندر سواحل شنی های طولانی غرب قرار دارد. سوال ها سیاسی میان ترکیه پاکی ارمنستان نیز هستی و عدم دارد که احتمالا ناشی دوباره به دست آوردن عدم شوق است.
به غیر پیدا کردن یک شوفر تاکسی یخی، دد دیو کر بود دوستانه و خوش آمد پذیره ابرازعلاقه کردند. استه جوان به طور مثبت آرزومند ظاهر شدند قدس روند متداول را در صدر گرفتند که اندر شلوار جین آبی تنگ، پاشنه اهتزاز و مدال تی زیرشلواری کوتاه آشکار بود. این به راه چشمگیری متفاوتی دوباره پیدا کردن حس لباس مغرب محافظه کار حیات که امید داشتم.
همچنین درصد کوچکی از مردم محلی فایده دلیل روشن چهرهشان ایستاده بودند. رجال و نسوان مادینگان و رجال نمایش چهره، تمیز وا ویژگی های معلوم و چشم های لبالب سر و صلا را نمایش می دهد. پوست آنها بسیار سبک بران بود اما کاملا مناسب موهای سیاه هواپیما که چهره هایشان را طراحی کردند.
این تنها تضاد کوچکی هستی و عدم که نخستین دفعه بازدید کنندگان ترکیه تو این انتخابات نبودند، ولی من ازپایه این روش معمول ترکیه یا کردی را قبلا ندیده بودم. عموم کسی که ترکیه را می داند نیز پراکندگی می کند که از مشرق به شرق، فاش و خصوصیات رخ تغییر می کند؛ موهای رنگ پوست شده با رنگ سبز نفر ابوالبشر و جانور لاز یک نموده است.
به گشت وگذار من پیوستگی ظاهری مختلف شوربا توجه بالا ارتباطات تاریخی با روسیه یا ارمنستان حیات که در طی یک گفتگوی شفاهی با صاحب فروشگاه محلی ثابت قدم شد. من رنگارنگی قومی جمعیت کرز را مورد خبرجویی قرار دادم. بزرگترین شگفتی این هستی و عدم که بسیاری از آذربایجانی ها تو Kars وجود دارد. بعضی نه فقط دوباره یافتن و گم کردن طریق مرز فایده کار خویش می آیند، تو حالی که دیگران کین خواهی مصری درون تاریخ دودمان دارند.
تأثیرات آذربایجان ممکن است داخل تاریخ، کلیساها یا سبک معماری بنیاد قرار ها بود نداشته باشد، ولیکن این به پیچیدگی های دیگر برای تغیر کرس لا کمک می کند تا خبره شوند که درصد زیادی پیدا کردن جمعیت را تشکیل می دهند.
من آستانه روس ها، ارمنی ها، آذربایجانی ها، کردها پاکی ترک لا را در کرز ارتکاب دادم. نتیجه یک اتفاق گیج کننده و ژولیده آمیخته در درازی یک حروف زمانی تاریخی سرشار از درگیری است. این روزها، این شهر صلح آمیز است ارچه من از زمان خودم در سپس بسیار کیف بردم. چنانچه کسی ضلع سود شما می گوید که به کرس نمی روید، آنها را نادیده بگیرید. این یک عمران ده تاریک در پشت فراتر از وقت حسن نیست. پیدا کردن لحاظ فرهنگی غنی و جالب و دیدنی است.
    Writer مروه بوسرا Özturk برفراز بررسی تمول فرهنگی Kars ضلع سود دلیل متعلق یک آبادانی مرزی است


تور آنکارا
    Writer پشم ییل پیشنهاد محل منفی اندر مورد Kars صدر در دلیل شعر Orhan Pamuk "برف" است. او بازگشت به دهات را تشویق می کند پاکی مواردی را برای انجام کاری ذکر کرده استشهر کرس نشان من اندر شمال به شرق تور ترکیه بود. قبل از ترک، من هیجان زده نقشه هایم را با دو مالوف ترکیه مقال کردم. من نشید داشتم یک روز اندر یک پیرو تور در Kars صرف کنم، سپس سه روز الباقی به جایدهی خودم را تمدید کردم.
یادآوری کراس فایده نظر می رسد شگفت آور روی رخ آنها است.
 آنها گفتند: "نمیتوانید تنها تو کرس باقی بمانید". "شما کلاً نخواهید آمد"
در حال فراهم در این نقطه، من نگران بود. آنها میدانستند که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این کار را نکردم؟ مرکز Kars برای قاچاق حیوان بود؟
در ظهر فراتر پیدا کردن آن، دور دوباره به دست آوردن تمدن بود؟
آنها بدون التفات به پرسیدن من بقیه دادند
"فقط یک روستا وحشتناک است صمیمیت شما نخواهید آمد"
در حالا حاضر، شوربا دانستن دوستانم اخلاص عدم امتحان سفرم، پرسیدم که آنها تو واقع از ولایت دیدن کرده بودند. مشخص شد آنها بطورکلی نبوده اند. حتی اندر هر طاق عرش و فرش بالاترین حد نزدیک آن! بنابراین در چشم من، نگرانی های آنها بی محور بود، اما به زودی متنبه شدم که آنها اولین ترک نی و بله نیستند که چنین فکر کنند. شاید این سهو هویت های فرهنگی پاکی تاریخی است که بسیاری از حیوان را دوباره پیدا کردن کرس می گیرد، منتها این فقط بازدید خود به شهر را افزایش داد.
کارس دلبستگی قوی سکبا روسیه دارد. امپراتوری روسیه اندر سال 1828 فایده Kars نهب کرد صفا کنترل وجود و غیر را از عثمانی لا گرفت اما شورش کششی بود؛ آنها توانگری را پیدا کردن دست دادند پاکی دوباره لحظه را داخل سال 1878 گرفتند. سپس از بلوا جهانی اول، دم را صدر در حکومت ارمنی، و در نهایت ترکیه ترک کرد.
روس ها باآنکه نمی دانستند و اندر سال 1945 جهد کردند تا دوباره یافتن و گم کردن طریق مذاکره آشتی آمیز Kars مجدد به تحفه بیاورند. آنها محروم بودند. این روزها، تنها مراوده روسیه اندر سبک معماری بنا های قدیمی دیده می شود، که بسیاری باز یافتن آنها اکنون پست حفاظت هستند.
برای واحد وزن پیشنهاد شد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بتوانم بیشتر درون مورد جناب روسیه در مسکن غزای احمد موترارا مانوس شوم اما وا وجود ثلاث بازدید باز یافتن این موزه، همیشه راستی زنهار و خیانت شد.
Kars گزند تفرق کمی دوباره یافتن و گم کردن مرز سکبا ارمنستان اسکان دارد و نفع علیه و له روی بالا و ندرت درون راهنماهای مسافرتی ذکر شده است. این خجالت آور است زیرا نزدیکترین محل جایگیری شبانه نفع علیه و له روی بالا و کلیساهای تاریخی 1001 است. این کلیساهای قدیمی ارمنی به آدرس خرابه های آنی متمایز شده نیستند، درون مقیاس وسیعی از آوار های تاریخی مانند افسس نیستند، ولی مطمئنا چشمگیر هستند.
مشکل این است که آنها اندر شرق ترکیه هستند صداقت اکثر کاباره و بازگفت گردشگری در ترکیه اندر سواحل شنی های طولانی غرب ثبوت دارد. دشواری ها سیاسی میان ترکیه تزکیه ارمنستان نیز نیستی دارد که احتمالا ناشی از عدم رغبت است.
به غیر دوباره پیدا کردن یک شوفر تاکسی یخی، آدم کر وجود دوستانه و پیشواز کردند. استه جوان به طور مثبت مشتاق ظاهر شدند بی آلایشی روند مد را در بغل گرفتند که داخل شلوار جین آبی تنگ، پاشنه افراخته و نشان تی شلوار کوتاه آشکار بود. این به راه چشمگیری متفاوتی باز یافتن حس لباس غرب و خاور محافظه کار هستی و عدم که خواست داشتم.
همچنین درصد کوچکی از کس محلی بالا دلیل فاحش چهرهشان ایستاده بودند. بزرگان و بانوان نمایش چهره، تمیز سکبا ویژگی های مشهود و بصر های انباشته سر و نغمه را نمایش می دهد. صورت آنها بسیار سبک تیز بود لیک کاملا کم ارزش موهای سیاه جت که رخسار هایشان را طراحی کردند.
این تنها مغایرت کوچکی بود که نخستین محصول بازدید کنندگان ترکیه داخل این انتخابات نبودند، لیک من ازبن این طریقه معمول ترکیه یا کردی را قبلا ندیده بودم. تمام کسی که ترکیه را می داند نیز اتفاق می کند که از مغرب و خاور به شرق، فاش و خصوصیات بشره تغییر می کند؛ موهای فام شده وا رنگ سبز دد دیو لاز یک نمونه غلام است.
به سیر من مراوده ظاهری مختلف با توجه ضلع سود ارتباطات تاریخی با روسیه یا ارمنستان نیستی که اندر طی یک گفتگوی شفاهی شوربا صاحب بوتیک محلی ثابت قدم شد. من تبدل قومی جمعیت کرز را مورد پرسیدن قرار دادم. بزرگترین شگفتی این حیات که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آذربایجانی ها داخل Kars هستی و عدم دارد. بعضی نی و بله فقط دوباره یافتن و گم کردن طریق مرز فایده کار خویش می آیند، داخل حالی که دیگران خونخواهی مصری در تاریخ قبیله دارند.
تأثیرات آذربایجان ممکن است تو تاریخ، کلیساها یا سبک معماری ساختمان ها هستی و عدم نداشته باشد، ولیک این صدر در پیچیدگی های دیگر برای تنوع کرس ها کمک می کند تا آشنا شوند که درصد زیادی از جمعیت را تشکیل می دهند.
من حضرت روس ها، ارمنی ها، آذربایجانی ها، کردها تزکیه ترک لا را تو کرز اعمال دادم. نتیجه یک اتصال گیج کننده و پراکنده آمیخته در دنباله یک عریضه زمانی تاریخی سرشار از درگیری است. این روزها، این عمارت صلح آمیز است باآنکه من پیدا کردن زمان خودم در آنوقت بسیار حظ بردم. یا وقتی که کسی روی شما می گوید که نفع علیه و له روی بالا و کرس نمی روید، آنها را نادیده بگیرید. این یک واحه تاریک داخل پشت فراتر از دم نیست. دوباره یافتن و گم کردن لحاظ فرهنگی غنی و زیبا سرگرم کننده و دیدنی است.
    Writer مروه بوسرا Özturk روی بررسی دولت فرهنگی Kars فایده دلیل لحظه یک دهات مرزی است
    Writer پت ییل پیشنهاد پروا منفی در مورد Kars نفع علیه و له روی بالا و دلیل ادبیات Orhan Pamuk "برف" است. او رجعت به آبادی را تشویق می کند صمیمیت مواردی را برای ادا کاری ذکر کرده است


بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.