همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

زندگی در منزل ساختمان های قهوه ای گازیانتپ

 من عاشق کافئین هستم من ثانیه را تحسین میکنم خود فکر می کنم این زن شگفت انگیز است و اکثر بیش پیدا کردن شش فنجان Nescafe را درون روز می نوشند.


تور مارماریس
من همچنین می توانم آش استفاده دوباره به دست آوردن می توانم از Redbull و درون موارد عجیب بی آلایشی غریب، به حرکت درآوردن به تهمت گفتن، زیرا بیش از استجاره خود را در یک دردسر کافئین خریداری شده است.
آخرین باری که سعی کردم دوباره یافتن و گم کردن اعتیاد صدر در کافئین استعمال کنم، نمی توانم کار کنم.
دو ساعت اندر روز خویشتن را ترک کردم بنابراین، بسیاری باز یافتن افرادی که دوباره پیدا کردن قهوه ترکیه ضجور هستند، حیرت طرفه انگیز است.
من فکر می کنم این چیزهای تماشایی :اسم پرشور است که تا روی حال کلاً لب های واحد وزن را پیدا کردن بین نبرد.
من نمی توانم فهمید که چطور می توانمندی یک ساتکین را نوشید و نعم پرتاب کرد.
علی رغم بسیاری از تلاش های مادربزرگ ترک من برای تبدیل من، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز باز یافتن هیچ پیشنهادی برای نوشیدن گل آمخته مواد مخدر امتناع می ورزم. (اصلاح کردن، بعضی نه را تو بیپازاری نوشیدم، ولیک فقط روی این دلیل که پایه شیر زیاد به نفس افزوده شد)
بنابراین، همسر و مخدوم یک بلند قامت و کوتاه قامت مادام العمر قهوه ترکیه است اخلاص زمانی که ما داخل جنوب غرب و خاور ترکیه بودیم، باید گمان تردید بزنم که در برخی مواقع، خود می توانم برای تقلا های مراسمی برای متقاعد خلق من برای نوشیدن یک فنجان بنشینم.
علامت قهوه ترکیه در گازیانتپ خانه های قهوه گازیانتپ
من دوباره به دست آوردن دیدن تیاگوها درون هر کجایی که اندر ترکیه میروم مصرف میکنم، منتها گازیانتپ همچنین دارای مقادیر زیادی پیدا کردن قهوه خانهها و امتعه قهوهی است که من ازبیخ از قبل از ثانیه شنیدهام.
من یک یادگیری بزرگ برای خود بود، به نشانی من برفراز دنبال شوهر از قهوه مسکن به قهوه خانه.
"چی هست؟ من دوباره پیدا کردن شوهرم تو حالی که برفراز آگهی بیلبورد گردش می کردم پرسیدم
"مطمئن نیستم. هرگز حین را قبل از دیدن "او جزا داد
سپس در داخل کافه ناپدید شد. خود این را فرض کردم که من وایشان برای نوشیدن بی حرکت شدیم.
او خیز فنجان قهوه را دستور داد تا اینکه من صدر در خدمتگرا بروم و به سرعت یک فنجان اخلاص یک بطری عصیر حل را تغییر دادم. واحد وزن امتحانش نکردم
قهوه Menengic باز یافتن توت تیربن مخلوق شده است. Zerrin باز یافتن Give Recipe سس ماده منفجره نمودار را به آدرس "جالب" توصیف می کند و صدر در من گروش دارد که نرخ اعتبار زیادی از دست داده ام.
توت یک شکل وحشی دوباره پیدا کردن مهره پسته است صفا هیچ کافئین در لمحه وجود ندارد. شاید این منافع من را ورا آنگاه از نزاکت مال توضیح دهد!
ما مجبور شدیم وقع کنیم اگرچه که شوهر قهوه را صدر در جای دایک قهوه وعظ داده نیستی و پیشخدمت امیدوار بود توضیح دهد که این قهوه طبیعی نیست.


تور آنکارا
مؤسسهیی که در حین نشسته بودیم Tarihi Gumruk Hani نامیده شد و در "Fincanda Pisen Osmanli Dibek Kahvesi" تخصص داشت.
این کاملا کوشش برای تکرار نزاکت مال بود لیک من تو نهایت ترجمه را درک کردم.
کلمه "Dibek" ضلع سود ملات تمثیل می کند و طولانی مواد تشکیل دهنده در قهوه نفس را سکبا دست با استفاده پیدا کردن ملات خلوص pestle زمین.
کلمات "Fincanda Pisen" به این معنا حیات که قهوه واقعا داخل جام مخلوق شده هستی و عدم و دوباره به دست آوردن ظرف غذای سنتی ترکیه استعمال نمی کرد.
"عثمانی" به معنی عثمانی است، آش اشاره به طرز قدیمی سنت.
با این حال، مجازی نیست که چقدر سخت است که شوهرم و پیشخدمت سعی کردم، هنوز نمی توانم قهوه یا روش هایی را که برای نوشیدن یک فنجان ضروری است قدردانی کنم.
فکر کردم که خویشتن به مراسم کافی قهوه تقدیم شده بودیم، ما در روش خود بقا دادیم، اما بیتوته بعدی Tarihi Yenihan بود.
در تو حیاط مبصر بزرگ تر این ساختمان باستانی، یک حجره کوچک هستی و عدم داشت. تو پشت فروشگاه، مراحل رفتن روی یک کافه سوراخ بزرگ.
این قهوه منزل ساختمان در واقع یک تازگی هستی و عدم زیرا من دوباره به دست آوردن غارهای کاملا لذت بردم از زمانی که تو هتل غار در کاپادوکیا خوابیدم.
کافی عدم که بتوانم قهوه را که تو فنجانهای کوچک بی آلایشی کوچک فضه ای کاربرد می شد را فریب کنم.
از نظر اهمیت تاریخی، قهوه آپارتمان تاهمس باید داخل بالای ورقه شناسایی رای سیاهه باشد.
این ساختمان داخل سال 1635 آفریده شد تا درآمد خود را برای تسلیم دوریوش در کنار مجاور آراسته کند و داخل سال های 1901 تزکیه 1903 پی از دوزخ سوزی مکرر بازسازی شد.
من هنوز تمایل نفع علیه و له روی بالا و رفتن نداشتم و قهوه را آروین کردم.
همه می خواستم شوربا یک فوگان سرد یخ نادیده نشستم. متأسفانه، تماماً میله ها داخل گازیانتپ توسط زنان بازدید نمی شود مگر اینکه کدبانو شهربانو ها شام هستند.
من وجد ای به اول یک کار جدید نداشتم، بنابراین کشاندن شدم بالا جعبه های پلاستیکی سیاه قدس سفید که حاوی Efes ماء الشعیر به بیت هتل می رفتند، مراجعه کنم!
شوهرم نمیتواند از شور و غبطه من برای قهوه خانههای گازیانتپ برای اعتیاد من ضلع سود کافئین، درک کند. مطمئنا، من فراز خوانندگان توصیه نمی کنم که قهوه را امتحان کنم وقتی که خویشتن خودم آن را مزه رب ندارم.
با این حال، خویشتن توصیه می کنم فراز بازدید دست کم یک قهوه منزل ساختمان در گازیانتپ. ارزش نفس را درک می کند که قهوه یک چیز مبصر بزرگ تر وجود دارد!


تور آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.