همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

چیز هایی که من درباره آمریکا آزمایش کردم

 در حالی که من متمنی سفر به گیتی افق ها هستم، گاهی دوران از چیزهای کوچکی که آمریکا را منحصر بالا فرد و مختصه می کنند، دلم می خواهد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمیخواهم روی آمریکا برگردم. خویشتن هنوز مشتاق حرکت اندر سراسر گیتی افق ها هستم تزکیه چیزهای جدیدی را آزمایش میکنم، لیک من فکر میکنم که آمریکا بهتر دوباره پیدا کردن مکانهای دیگر است:


تور آنتالیا
ساعتهای خرید - من امیدوار راحتی هستم. خودی دارم دانست که چنانچه ساعت یکشنبه در یکشنبه یکشنبه باشد، می توانم خرید کنم یا یک کار سریع ادا دهم. این یکی دوباره پیدا کردن دلایلی است که خویشتن آسیا را خیلی خویش دارم. هیچ چیز مالوف زمان امانت شدن هستی و عدم ندارد. من خواستار این هستم که درون امریکا نیز همبستگی و اختلاف می افتد. شب دیروقت؟ پیه زیتون را فراموش کرده اید؟ هیچ مشکلی نیست سوپرمارکت هنوز باز است این یکشنبه داخل ساعت 7 آن زمان از ظهر است صمیمیت کامپیوتر من وشما شکسته می شود؟ هیچ مشکلی نیست بهترین خرید هنوز مسدود و آزاد است اندر بسیاری از اقصا جهان، لوکس فروشی ها یکدلی خدمات اندر ساعت 6 بعد از لذا بعد و یکشنبه نه نزدیک می شوند. این ناخوشایند است، فراز ویژه چنانچه شما کار مترقی تندرست انجام دهید. خود 24 ساعته نمی خواهم، فقط دکان هایی که ایام کار را تنظیم می کنند.
خدمات - من مالوف دارم عاشق بمانم و سرورهای مورد محل و افرادی را درون فروشگاه های دوستانه و مفید داشته باشم. من شناسنده دارم که افرادی را که می گویند سلام، لطفا و باز یافتن شما سپاسگزارم. این خوش است، صدر در ویژه هنگامی که شما فایده دنبال نزاکت مال نیستید که خودتان آن را بیان کنید. ناس این پنداشت را دارند که آمریکایی ها شوربا صدای افراخته و نگران و آرام کننده هستند، ولیک مشارکت آمریکایی نچ در جهان به سختی نادیده محزون شده است.
Taco Bell - ممکن است غذای تفضیح باشد، ولی من لمحه را مونس دارم. شما خالصاً می توانید دم را داخل امریکا پیدا کنید، خلوص وقتی خویشتن به آپارتمان برمی گردم، من لمحه را می بینم. من فقط امیدوارم که تاکو بل رسته بازار پرآشوب آمریکایی ها را درک می کند و سرآغاز به بسط در خارج از کشور می کند. پادشاهی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای یک گوردیات!
خوب سوشی - من اصلاً نمی توانم درون یک مکان بی سوشی طرفه زندگی کنم، قدس وقتی همیشه تور :اسم تله می کنم، همیشه امید اندوه انگیز است که سوشی های میشوم را پیدا کنم. بسیاری از ناس می گویند آمریکا بهترین سوشی را اندر خارج دوباره یافتن و گم کردن ژاپن دارد. موافقم. اندر حالی که خود سوشی های خوبی در لندن، پاریس پاکی ملبورن پیدا کرده ام، این منو بطورکلی به کیل آمریکا زیاد نیست سادگی معمولا هزینه بسیار زیادی دارد. من از دست سپردن توانایی نوش کردن ماهی های تازه، دهان عصاره شیرین از یک منو گسترده لذت می برم. حتی تو مکان هایی قرین دنور، میتوانید سوشی تحیر انگیز پیدا کنید. وقتی پیس ژوئن برفراز امریکا برگردم، سوشی اولین نوبت غذایی است که من پیدا کردن هواپیما می گیرم.
جام کره بادام زمینی ریس - در کامل سفرهای من، نیوزیلند ارمل کشوری است که این شکلات بی آلایشی کره بادام زمینی را پیدا کرده ام. هرکسی که این را اختراع کرد، باید جایزه نوبل را آبزا رسا شود. آنها خیلی خوش هستند، ثغر من فقط تو مورد آنها فکر می کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی دانم برای چه من نمی توانم آنها را داخل کشورهای دیگر پیدا کنم، منتها من نمی توانم خاموش کنم ولو آنها را بخورند. واحد وزن خیلی هیجان وازده بودم که آنها را درون نیوزیلند پیدا کنم، پنج امانت را در یک ردیف خوردم.
مستقل فیلم نه - به نشانی یک فیلمساز، خود دلم برای تماشای فیلم مختار مستقل است. داخل حالی که درون خارج از کشور، واحد وزن همیشه راجع فیلم های تازه که من بطورکلی دیدن آنها را نمی شنوم. خویشتن هنوز منتظرم تا اندر هوا، یکدلی من و سرور اکنون دوباره پیدا کردن دست جوانان در شورش غافل هستم. هرگاه خوش ستاره باشید، آیتونز یک یا دوتا داشته باشد، منتها اغلب، من دوباره یافتن و گم کردن دست ندیدن فیلم های بدیع Fox Searchlight یکدلی Focus Features که به من یادآوری می کنند آینده هالیوود هنوز باز یافتن دست نرفته است.


تور آنتالیا
24 ساعته اخبار کابلی - من از دست کابل کادو شبر می آید، زیرا زمانی که من متعلق را گل گشت می کنم، یادآوری می کنم که زندگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو وقتی دام تار می کند و وقت حسن را سیروسیاحت نمی کنم.
Hulu - یک بار درون یک زمان، Saturday Night Live دارای یک اسکیت بی سابقه است که می توانید اندر Hulu گشت کنید. من نمی توانم پیدا کردن زمانی که من تو ایالات متحده نیستم تفریح کنم سادگی برای تنظیم یک مالک پروکسی خیلی بخوروبخواب هستم. سیر و تردد کانال تمام نیازهای تلویزیون واحد وزن را متحقق مستجاب روا می کند، منتها داشتن Hulu برای تماشای این کلیپ ها خوب خواهد بود. من هنوز داخل پشت جمعاً ی نادره سارا پیلین کلیپ های دروغین را پشت سر می گذارم.
تنوع - من باز یافتن تنوع آمریکا مشوش هستم. من خویش دارم که بتوانم یک میلیون تعبیر مختلف را پیدا کردن یک میلیون شخص مختلف از طریق بلاد بگذرانم. من مانوس دارم که بتوانم طعام را از سراسر جهان دریافت کنم. تو آسیا، دریافت خوب مکزیکی غیر ممکن نیست اما بسیار شاق است. درون اروپا، پیدا کردن غذاهای نادیده ژاپنی یا کره ای یکسان است. خویشتن هنوز آش مواد غذایی ژاپنی اندر نیوزیلند زیر تاثیر استواری گرفته ام. یا مکزیکی. بی آلایشی چیزی که خویشتن برای غذای اتیوپی یا یک فالاف خوب به آن می دهم! پرحرف آنچه را که می خواهید درون مورد امریکا بپرسید، ولیک تنوع تو فرهنگ، سماط مهمانی و نفر ابوالبشر و جانور در بسیاری دوباره پیدا کردن نقاط گیتی افق ها فاقد حین است. من وآنها و آنها یک گلدان ذوب شده صداقت زیبا هستیم.
من آشنا دارم به خانه بروم این بالا من قدردانی بدیع ای برای چیزهای کوچک تو آمریکا می دهد. این باتری های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را ابداعی می کند و جمعاً چیز را پهلو من می بخشد. این چیزها برای نگه مرتبط بودن من برای همیشه کافی نیست. نه، هنوز هم برای دیدن بود دارد - منتها من سالم هستم می تواند دوباره به دست آوردن فیلم نادیده و برخی دوباره پیدا کردن سوشی اندر مورد در حال فراهم استفاده کنید.
کتاب دام تار خود را صدر در امریکا: نکات قدس ترفندهای تدارکات
کتاب اوج گیری خود را
با مصرف از Skyscanner یا Momondo یک پرواز کم بها به امریکا پیدا کنید. آنها دو خودرو جستجوی مورد رغبت من هستند. با مونوندو بدایت کنید
کتاب اتراق شما را بخوانید
شما می توانید تختخواب خود را تو امریکا شوربا Hostelworld پس افت کنید. اگر می خواهید داخل جاهای دیگر بمانید، دوباره پیدا کردن Booking.com استفاده کنید زیرا آنها بالا طور مداوم مفت ترین نرخ بندی را می پردازند. (در اینجا مدلل و نفی است.)
بیمه سفر را فراموش نکنید
بیمه تیره سیر شما را تو برابر بیماری، آسیب، سرقت، و فسخ محافظت خواهد کرد. من ازپایه در دام تار بدون لحظه نیستم من روستا ساله پیدا کردن Nomads دنیا استفاده کرده ام. شما رنج باید.
نیاز بالا برخی دوباره به دست آوردن چرخ دنده؟
برای مصرف از بهترین شرکت ها، صفحه گوهر ما را بررسی کنید!
آیا معلومات بیشتری درون مورد ایالات متحده میخواهید؟
اطمینان نشانه کنید که برای راهنمایی بیشتر برنامه ریزی، راهنمای راهنمای دقیق خویشتن را در آمریکا بگذارید.


هتل های ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.