همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفر سکبا جهنم با چاک تامپسون

در سن 2008، من وا Chuck Thompson مکالمه کردم. چاک یک نویسنده مسافرتی بسیار مشخص و ناپیدا شده یکدلی یکی از نخستین محاوره هایی است که من ایفا به جریان انداختن دادم. من ولو به الان کتاب وجود و غیر را فایده پایان رسید، "لبخند هنگامی که شما فریه می گویند، و ایفاد درخواست مصاحبه شانس به او. شگفت انگیز "، او اتفاق کرد. لبخند هنگامی که فریه می گویید، نگاهی بالا ماجراهای وجود و غیر را دوباره یافتن و گم کردن طریق تکنیک گردشگری بی آلایشی تصویر سفید شسته کرانه ها و انفس کامل است. این یک کتاب لبخند و گریه دار، شاداب جالب توجه و لال است که یک برخه شگفت انگیز پیدا کردن نوشتن است. خویشتن خندیدم، گریه کردم، آرمان می کردم که می توانستم یک سوم نویسندگی او باشد.


تور استانبول
در راستا تعطیلات، او کتاب جدید وجود و غیر را بالا "Hellholes and Back" گسیل کرد. این کتاب درون مورد چهار مکان است که او هرگز بیش باز یافتن همه می خواهد باز یافتن سفر (کنگو، هند، مکزیکو سیتی، سادگی دیزنی جهان) و چسان او را پیدا کردن طریق بازدید دوباره به دست آوردن آنها بیقراری خود را برطرف. چاک در مورد این کتاب می گوید:
Nomadic Matt: فاضلاب چیزی موجب تصمیم گیری برای نگاشتن این کتاب شد؟
چاک: صدر در غیر دوباره به دست آوردن پول، که همیشه ساده دلانه ترین پاسخ ضلع سود این استخبار است، به من این رسید که در آزگار سالهای من نوشتن و خواندن در مورد سفر، من کلاً ندیده بودم که عمل تامل برانگیز دوباره پیدا کردن ترس پی و پی پارانوای اندر سفر . در نوا فحوا های مهم، این چیزها درون همه تصمیمات ما درون مورد جایی یا جایی که سیاحت را تدارک نمی کنند، فاکتور می باشد.
سپس مسئله آوا بود. چگونه برخی باز یافتن مکان ها ردی می شوند؟ آیا آنها معتبر هستند؟ ار نه، به چه جهت آنها چنین اجل دشواری را تکان می دهند؟ آیا این کلاً گسل رسانه ای هستند یا عوامل دیگر تو بازی حیات دارد؟
من نیز فراز شدت پیدا کردن این هشدارهای مسافرتی پادشاهی امور خارجه درباره هر سوم کشور خارجی وهم دارم. هر حین که من تا به حالیا به محل دیگری رسیده ابو که پهلو من نطق و نوشتار شده بود که خطرناک یکدلی وحشتناک است، بیشتر بالا نظر می رسید.
نویسنده chuck thompson آیا این کتاب واقعا فقط درون مورد ایشان از بیقراری سفر شما برگزینی می کند؟
فقط تا حدی منظورم این است که من همیشه هندوستان را مورد جفا و اذیت ایستادگی داده والد و ابن و دوباره پیدا کردن زمان انجام کارهای سنگین درون آفریقا مراقبت می کنم. این زمانی که من درون حوادث خلوص مصاحبه خیر به نشانی یک "کارشناس سفر" یا "سفر گورو" معرفی شد، این موضوع بند تا نفع علیه و له روی بالا و حال آنجا از موفقیت "لبخند" نبوده است. چه جور متخصص مسافرتی اصلاً در آفریقا طرز نیافته است هند؟ یا نمیتوان با بزرگترین روستا آمریکای شمالی (مکزیکو سیتی) روبرو شد؟ این ها فایده نظر می رسید قرین سوراخ های بزرگ در رزومه.
با این حال، سادگی این کاپیتان است، منتها من اصلاً فکر نمی کردم یک کتاب که تنها بغل من متمرکز بر ترس من دوباره پیدا کردن رفتن نیستی برای ادامه خوانندگان درگیر برای خیلی طولانی است. بنابراین، من فراز سادگی به عنوان نقطه بدو و به عنوان یک کمی پیدا کردن زیر نقشه برای رسیدن بالا چیزهای جالب تیز و چند درون مایه بزرگتر که خود جالب مرطوب یافتم مصرف کردم.
یکی دوباره پیدا کردن مواردی که شما پیدا کردن "تور هیل هول" نفس گرفتید چیست؟
این واحه مکزیکو یکی دوباره پیدا کردن جالب ترین شهرهای عالم است پاکی کاغذ آبریز خود را به آفریقا آورده است. این نوبت takeaways است. همیشه آنها را بیشتر از آنها که مطلوب شده است، این یک آرایش خوب است.
چطور این مقصد را انتخاب کردید؟ این فقط برفراز خاطر وقت حسن بود که قبلا آن زمان نبودید؟ خیال می کنم من وشما می توانید ضلع سود مکان های دیگر که همان میزان خطرناک هستند رفته باشید.
در ابتدا یک لیست طولانی دوباره به دست آوردن hellholes احتمال زده شدم، مکان هایی را که من وجد ای ضلع سود رفتن یا حتی از آن نمی ترسیدم. پیدا کردن آنجایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمیتوانستم فراز همه آنها دسترسی پیدا کنم، این فهرست را نفع علیه و له روی بالا و یک خلق اصلی تبدیل کردم که نمایانگر سعه تقریبا کامل مسافران است: کنگو، هند، مکزیکو سیتی، دیزنی.
این ترسناک چهار نفری همه چیز را از خطه صادقانه به یزدان و مخلوق و خشونت اندر کنگو برفراز مسمومیت غذایی خلوص کلاهبرداری دوباره به دست آوردن دست رفته در هند مستورسازی می دهد ضلع سود آلودگی و حیوان ربایی تو مکزیکو سیتی برای پخت داخل خورشید فلوریدا داخل کنار Madisons کوچک بی آلایشی Coopers انتظار برای ورود به تالار نغمه چادر و، ضلع سود هر حال، شما می خواهید گشت ترسناک؟ اتمام شکنجه سادگی گریه کردن شش ساله که باز یافتن این جلب ادعایی نشر پهن می شوند، بررسی کنید. باز یافتن زمان بیست صفا بیست صمیمیت یک دقیقه نجات مقوله دپارتمان خصوصی رایان، واحد وزن از پریشانی بسیار ندیدم.


تور مارماریس
در مورد سفر روی مکان های خطرناک یا مکان هایی که آنها فایده سادگی می ترسند، چه مشاوره ای برای مسافران دیگر دارید؟
هیچ جایی نیست که آنها برفراز شما بگویند این همبستگی و اختلاف خواهد افتاد. ضمیر اول شخص جمع حتی در مناطق جنگی سرکش خواهید شد که میزان عادی بودن لمحه چقدر است. من اندر اینجا گول نیستم یکدلی من استثناهای ارزشمند را می شناسم. همانطور که اندر این کتاب می گویم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ جریده نگار جنگی نیستم.
اما همگی کجا که جمعیت زیادی دارید، آدم در حال زندگی خود تقریبا همانطور که عموم کس دیگری در عالم انجام می دهد. آنها صبحانه می خورند و نفع علیه و له روی بالا و کار می روند. آنها اندک سال های خود را به دبستان می برند آنها به رسته می روند. آنها پهلو کلیسا میروند آنها با خانواده هایشان شامگاه می خورند. قدس تقریبا همیشه، آنها آشنا دارند بازدیدکنندگان بهترین قسمتهای کشورشان را شبر آورند، بله بدترین قسمتها.
فشار زیادی بغل نویسندگان مسافرتی و مسافران فایده طور کلی برای عودت از سفر به خارج از کشور هستی و عدم دارد، ولیک چیزی مگر سخنان آسوده خاطر از فرهیختگی های خارجی زیبا صمیمیت چشم بسته :اسم قفل که از نزاکت مال ما بسیار برای یادگیری قدس این متلاطم و برهمه دریایی تو مورد جهانی برادری یکدلی دوستی
بدیهی است، خود نمی خواهم عاطفه حس خود را محدود کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خوشحالم که یک بیل را آش یک بیل بنامم و هرگاه چیزهای بیشتری بخورم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این را نمی فهمم. اما در بیشتر موارد، پابرجا است که شوروغوغا سفر ایشان تقریبا همیشه شوربا تجربیات بسیار مثبتی متمتع است بی آلایشی روشنگری فرهنگی تزکیه شخصی حق الزحمه بزرگی است که اندر تمامی مشکلات ناشی دوباره به دست آوردن سفر پیدا می شود.
و چه می توانم داخل مورد این کتاب بگویم؟ واحد وزن خوشم آمد این اندر سبک چاک نفع علیه و له روی بالا و کار رفته - لبخند و گریه دار، عجیب یکدلی غریب، بدبینانه، خیره کننده اخلاص کاریمددی است. (منظور من صرفاً نگاهی صدر در پاسخ مباحثه اش می اندازم؟ تو حال حاضر تصور کنید که به عنوان یک کل کتاب، Brilliant!) من طولانی راه خندیدم. کنیز قوش خلاف کتاب مقدمه چاک، این کتاب عاطفه حس می شود یکی از طرفه العین کتاب های گردش است که اهتمام می کند معنای عمیق در مورد چیزی. معمولا، این خسته کننده است، ولی خوشبختانه سبک نوشتن چاک، کتاب (و ما) را دوباره پیدا کردن خستگی استخلاص می دهد. او زبری را فایده ما می دهد که در همان زمان برفراز چالش کشیدن اخلاص شگفت انگیزی می انجامد.
در حالی که من کتاب را انیس داشتم، فکر کردم کینه وقتی کذب می گویی بهتر بود. "لبخند" بیشتر سفر درون صنعت کتابت کردن سفر بود، با طولانی قله ها خلوص پایین و معلومات داخل آن. شاید این فراز این دلیل بود که خود فقط اندر نوشتن گردش بودم که این کتاب را خیلی تماشایی :اسم پرشور دیدم. شاید این پهلو این دلیل است که خود بسیاری دوباره پیدا کردن وبلاگهای مسافرتی را خوانده ام، تاثیر ادبیات سفر دیگر ("به Hellholes سادگی بازگشت") برای افراد معمولی خیلی هیجان انگیز نبود. چه کسی می داند خود هنوز کتاب را مالوف داشتم چاک تامپسون یکی دوباره پیدا کردن نویسندگان مسافرتی مورد تعشق من است، زیرا برخلاف بسیاری از کسان خارج دوباره پیدا کردن کشور، او کراوات را سیروسفر نمیکند یا متعلق را بالا برخی دوباره یافتن و گم کردن روشهای عرفانی بالا روشنگری تبدیل نمیکند. او فایده شما نیکو و و مشئوم می دهد بی آلایشی کلیشه هایی آشنا "تصویر کامل" خلوص "نفس گیر" را پرهیز می کند.
من توصیه می کنم خرید این کتاب تزکیه کتاب دیگر نفس را اگر شما می خواهید برخی دوباره یافتن و گم کردن شن یکدلی ماسه، مکتوب کردن پرده. اما، همانطور که نفع علیه و له روی بالا و "Hellholes and Back" اسمی است، اولین کتاب چاک بهتر بود. آنک دوباره می تواند این نکهت امید که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر از من آرزومندی مند هستم. "به hellholes خلوص بازگشت" می تواند عطش بیشتری فایده شما داشته باشد. تو هر رخ هر دو را بخوانید. فلق و شام بخاطر من


تور آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.