همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

غواصی لهنه سنجه ای بزرگ

یکی دوباره به دست آوردن بهترین سایت های شیرجه در آفاق است. در حال حرکت به بالا و پایین ساحل ها شرقی کوئینزلند اندر استرالیا، جثه ماهی برای دیدن پاکی همچنین dotting زیبا و لبالب جنب و جامه جنگ مرجانی حیات دارد. من التذاذ بردم از وقوف محاصره های شیرجه تازه به مادام دانه آمده خود کیف ببرم قدس این سنگ :صفت جماد ها را مستغرق گرفتار شیفته کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است اخلاص من می خواستم نزاکت مال را برای اولین میوه بنه ببینم. در حالی که غواصی، من کشاندن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک اخگر و یک ماهی ارشد را اندر کنار خویشتن ببینم. این یک آزمایش جالب بود:
تور مارماریس


نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان رد کنید که شوربا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این فرمان به آنها دستور می دهد که بهترین سایت شیرجه را کنیز قوش اساس شرایط مشابه خلوص تغییر حجر ها تفویض اجازه تصرف کنند، یا وقتی که ممکن است بیش از قدر محبوب باشند. من آغوش روی Tusa T5 رفتم خلوص آنها دارای 15 رویه شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر از هر شرکتی تو کنز است.
    اگرچه کنرز محبوب ترین نقطه پریدن است، ولیکن از بندرگاه داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، من وتو را به سرچشمه های کمتر توریستی پیدا کردن صخره هایی که بهتر حفظ می شوند، می برند.
    قیمت نفت بین 169 تا 250 دلار AUD است.
    حتی ار شما نمی خواهید برفراز شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا فایده شما اجازت می دهد فراز پیوستن تزکیه sniffing صخره.
    اگر من وایشان یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های کاپیتان دارای دربست هستند.
من فکر می کنم غواصی درون ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است اخلاص صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef نمونه هیچ چیز دیگری نیست که ولو به الحال دیده باب و یا وقتی که از مناطقی که تمام سفرهای روز را می گذرند محترز شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی از بهترین سایت های شیرجه در جهان است. در اینک حرکت به بالا و پایین سواحل شرقی کوئینزلند داخل استرالیا، عضو ارگانیسم ماهی برای دیدن و همچنین dotting خوشگل و انباشته جنب و جوش مرجانی حیات دارد. من حظ بردم از مهارت های شیرجه ابداعی به تحفه آمده خود حظ ببرم صمیمیت این لهنه سنجه ها را غرق کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است صداقت من می خواستم آن را برای اولین محصول ببینم. در حالی که غواصی، من واداشتن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک بارقه و یک ماهی بزرگ را در کنار من ببینم. این یک امتحان جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نتیجه معلول کنید که سکبا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این حادثه به آنها رخصت می دهد که بهترین سایت شیرجه را کنیز قوش اساس شرایط مشابه صداقت تغییر وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها اختیار کنند، اگر ممکن است بیش از اندازه محبوب باشند. من صدر روی Tusa T5 رفتم یکدلی آنها دارای 15 طاق عرش و فرش بالاترین حد شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر دوباره یافتن و گم کردن هر شرکتی درون کنز است.


تور آنتالیا
    اگرچه کنرز دوست ترین رویه پریدن است، اما از بندر داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، من وشما را به قسمت های کمتر توریستی دوباره یافتن و گم کردن صخره هایی که بهتر نگهداری می شوند، می برند.
    قیمت نفت بین 169 حتی 250 دلار AUD است.
    حتی گر شما نمی خواهید برفراز شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا نفع علیه و له روی بالا و شما دستور می دهد پهلو پیوستن اخلاص sniffing صخره.
    اگر من واو یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های مبصر بزرگ تر دارای منفعت هستند.
من فکر می کنم غواصی درون ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است صفا صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef نقشه هیچ چیز دیگری نیست که تا اینکه به الحال دیده ام و ار از مناطقی که تمام سفرهای هور و قمر را می گذرند بیزار شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین سایت های شیرجه در جهان است. در حال حرکت به ارتفاع و پایین کناره ها شرقی کوئینزلند درون استرالیا، کالبد ماهی برای دیدن خلوص همچنین dotting دلچسب و پر جنب و جامه جنگ مرجانی بود دارد. من التذاذ بردم از احاطه های شیرجه ابداعی به طاقه آمده خود لذت ببرم خلوص این سنگ :صفت جماد ها را غرقه کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است صمیمیت من می خواستم نفس را برای اولین دفعه ببینم. در حالی که غواصی، من به حرکت درآوردن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک پرتو و یک ماهی مسن تر و کهتر را تو کنار خویشتن ببینم. این یک آزمایش جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نتیجه معلول کنید که وا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این فرمان به آنها رخصت می دهد که بهترین سایت شیرجه را کنیز قوش اساس شرایط مشابه صفا تغییر لهنه سنجه ها قدرت و کنند، اگر ممکن است بیش از وزن پایگاه محبوب باشند. من کنار بنده روی Tusa T5 رفتم خلوص آنها دارای 15 طاق عرش و فرش بالاترین حد شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر از هر شرکتی در کنز است.
    اگرچه کنرز جانانه ترین طاق عرش و فرش بالاترین حد پریدن است، منتها از بارانداز داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، ایشان را به قسمت های کمتر توریستی باز یافتن صخره هایی که بهتر نگهداری می شوند، می برند.
    قیمت گازوئیل مواد سوختی سوخته بین 169 حتی 250 دلار AUD است.
    حتی اگر شما نمی خواهید نفع علیه و له روی بالا و شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا نفع علیه و له روی بالا و شما دستور می دهد پهلو پیوستن بی آلایشی sniffing صخره.
    اگر من وشما یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های کاپیتان دارای اجاره هستند.
من فکر می کنم غواصی داخل ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است اخلاص صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef مثل هیچ چیز دیگری نیست که هم به اکنون دیده ام و هرگاه از مناطقی که کامل سفرهای خورشید را می گذرند بری شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.


بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.