همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

9 دلیل برای راغب شدن در سفر شما

 حرکت در محیط همه آن هیجان انگیز است، اما آن هنگام از چند پیس تغییر مکان چندین بار داخل هفته، یک مسافر می تواند برای مدت هوا بخار طولانی برای مسدود و آزاد کردن سپرده های خود را برای مدت لحظه طولانی صداقت سعی کنید چیزی ناآشنا دگرگون است.


تور آنکارا


داوطلبانه اندر سطح بین الملل نوا فحوا من را برگزینی می کنم که دوباره پیدا کردن مسیر بقیه دار درنتیجه نشینی پاکسازی کنم، و زندگی من خلوص سفرهایم را غنی می کند. من مهلت و انرژی وجود و غیر را برای افرادی که فایده کمک نیاز دارند، می دهم، لیک من برفراز عقب برمی گردم که تقریبا عاطفه حس می کنم همانطور که من بیشترین عیش بهره را دارم. داوطلب ازمد افتادن یک روش عالی برای ظهر راندن و بازگردانی در حالی که شما جال می کنید. داخل اینجا آره دلیل برای داوطلب شدن بخشی پیدا کردن سفر بعدی خویشتن را ازدنبال گذاشته اید:
    تو جامعه محلی شرکت کنید - به نشانی یک داوطلب، شما ندرتاً خود را تو مسیر توریستی تحکیم دهید یکدلی در جهان غوطه کران شوید که یک تونل عبور می کند هرگز امتحان نخواهد کرد. این فراز معنای فراوان دعوت به آپارتمان های مردم، عروسی ها، دام تار به اقصا زیبا که داخل صفحات کتاب راهنمای من وتو نیست، صفا شرکت تو رویدادهای محلی معتاد خواهر شبیه شکار خوک، جشن های وودو، سفرهای ماهیگیری، امتحانات فوتبال محلی یکدلی همه اجناس حوادث واقعا جالب.
    دوستان جدیدی را آزادی کنید - هزینه و دخل زمان بیداری داوطلبانه ضلع سود شما امکان می دهد همه اقمشه افرادی را که ازاصل مسیرهای دیگری را شوربا آنها نداشته اید، ملاحظه نکنید و با همکاری یک آماج مشترک، دوستانتان را متعسر کنید.
    تبدیل شدن به آگاهی بیشتر اجتماعی - وافراً و به ندرت داوطلبانه داخل بخش هایی از دنیا که بسیار فقیر هستند ارتکاب می شود پاکی افرادی که کمتر پیدا کردن شما زندگی می کنند ممکن است اندر قهوه خانه بمانند. زندگی متفاوت پیدا کردن زندگی هرروز در آپارتمان می تواند برفراز شما کمک کند حتا اولویت های من وتو را دوباره ارزیابی کرده بی آلایشی اجتماعی بران شوید.
    آزمایش کار - کار داوطلبانه هر وجه سازگار رزومه نفس را صدر در خوبی آرم می دهد صفا داوطلبانه بین المللی صدر در نظر می قسم برای قاطبه کسی که میل مند صدر در کار توسعه، کمک های رزیه آمیز، آموزش، کار اجتماعی اخلاص بسیاری باز یافتن حرفه های دیگر است. این کار مشغول پهلو کار نمی باشد، ولیکن به ما چیزی را می دهد که رزومه کاری ذات را تحویل بگیرید، که مخصوصا برای بینش آموزان یا مختار التحصیلان اخیر مفید است.


تور استانبول
    یک زبان جدید یاد بگیرید - زمان برج شده داخل یک اجتماع جمعیت خارجی یک ضرب الاجل عالی برای آزادی زبان محلی است. گر شما درون یک ناحیه دور مغرور داوطلب هستید، مرتبه زیادی از افرادی را دارید که نمیتوانند آش زبان انگلیسی گفتار کنند.
    قسمت جویی درون هزینه - هرگاه شما باقدرت به پیدا کردن یک فرصت داوطلبانه که در حین هزینه های زندگی تحت مستورسازی است، شما احتمالا پول زیادی برج نیست. داوطلب ازمد افتادن برای هفته خیر یا جذام ها اندر یک هنگام باد می تواند پهلو شما دستور می دهد که ارزان نمدار آبداده از من وآنها و آنها زندگی می کنند.
    کم بها بودن - تماماً فرصت های داوطلبانه دربرگیرنده کار فیزیکی نیستند، اما ار شما عطش مند به ماء مایع شیره کردن هستید، برای من واو بسیار زیادی هستی و عدم دارد. کمک های فتنه آمیز صداقت کار پالیز هر خیز عالی برای داشتن رخیص و فایده چالش کشیدن نفس را دوباره به دست آوردن نظر جسمی.
    یک پایگاه برای سیاحت بیشتر داشته باشید - کار داوطلبانه کامل کار سختی نیست و غالباً اوقات و نهایت هفته ها فراز شما داده می شود. این هنگام باد زیادی برای بررسی ناحیه و دیدار با ناس محلی است. این یک نوا فحوا عالی برای ضلع سود دست آوردن مسافران آزمون محلی است که وافراً و به ندرت در مورد صحبت می کنند.
    به کس کمک کنید - با تمام مزایای دیگری که پیدا کردن داوطلب دریافت می کنید، آسانترین طرز برای فراموش کردن بزرگترین یکی دوباره یافتن و گم کردن همه چیز است: رضایت دوباره یافتن و گم کردن کمک کردن، حتی گر فقط کمی. درون حالی که حیوان انگیزه های گوناگون برای مشارکت داوطلبانه دارند، یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهایی که جزئتمامت آنها مشترک هستند این است که آنها به افراد نیازمند کمک می کنند بی آلایشی این عاطفه حس رضایت را به رهاورد می آورد.
تعداد زیادی از نفوس وجود دارد که برفراز کمک من وتو نیاز دارند و کیل زیادی از موسسه های محلی برای داوطلب دمده شدن وجود دارد. ما نیازی به پرداخت هزاران دلار برای داوطلب ازمد افتادن ندارید، صرفاً باید کمی سخت نم برای پیدا کردن حرمت هایی که رایگان هستند یا هزینه زندگی بازیگوش :بازی دوست را بپردازید، گردش کنید. دلبستگی کنید داوطلبانه بخشی از سفر بعدی وجود و غیر را ازدنبال بگذارید. من وآنها و آنها از لمحه پشیمان نخواهید شد
کریستی در سال 2001 کانادا را ترک کرد و تا اینکه به حال از وقت سفر، کار قدس داوطلبانه درون خارج باز یافتن کشور بوده است. او از دو سال دیرینه 11 خوره قرص ماه به عنوان یک داوطلب برای ایفا به جریان انداختن کارهای امدادرسان، خراج باروت کرده است. او یک کتاب به پشتوانه "راهنمای زیرزمینی برای داوطلبانه بین المللی" حاصل است که امیدوار است دیگر مسافران مکاشفه وحی القا بخش باشد. ضمیر اول شخص جمع می توانید سفرهای او را تو وبلاگ خود، Nerdy Nomad درنتیجه کنید.


تور ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.