همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

دختران گمراه پیدا می شوند

دختران بیراه (آماندا، هالی یکدلی جن) سوم نفر باز یافتن نیویورک بودند که تصمیم گرفتند اندر یک سفر جهانی استواری بگیرند. وبلاگ آنها تبدیل نفع علیه و له روی بالا و یک ربودن و الهام بخش برای دیگران، برفراز ویژه درون میان مردان نرینه ها به بنابرین سفر به دنیا است. آنها اخیرا کتابی برای ماجراهای خود گستردن سرایت کرده اند. امروز، من با آماندا بنشینم حتا درباره سفر، کتاب قدس سفرهای زنان صحبت کنم.


تور مارماریس


Nomadic Matt: چاهک چیزی من وآنها و آنها را تصمیم می گیرد آش جهان سیاحت کنید؟
آماندا مطبوعات: پنج زاد پیش، کار من یکدلی ترک نیویورک بالا کوله پشتی در اطراف این سیاره به نظر می رسید نفع علیه و له روی بالا و طور کامل غیر منطقی تصمیم گرفت. در طرفه العین زمان، خویشتن به عنوان یک دستیار سرمقاله مجله، درگیر کارهای رویای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بودم. ولیک همیشه یک بخش دیگر پیدا کردن من وجود داشت - یکی دوباره به دست آوردن آنهایی که بلندتر قدس قوی بران شد، طولانی خیس و سخت نمدار آبداده کار می کردم - که درون تلاش بودم روی من ابلاغ بدهم، چقدر دوباره به دست آوردن دست باز دادن هر شام (و بسیاری دوباره پیدا کردن تعطیلات انتها هفته!) در اندر دفتر تاریک تو حالی که زندگی واقعی خارج از پنجره صورت گرفت.
من واقعا فکر کردم جین و هالی خالصاً در حالا پخش بودند، زمانی که فایده آنها گفتم که من در اکنون بررسی بی آلایشی ترک تحصیل اندر یک دبیرستان زبان درون آمریکای جنوبی هستم صمیمیت آنها اتفاق کردند که برای این ماجراجویی شرکت کنند. اما جین اخلاص هالی دلایل بسیار شخصی خویشتن را برای تمایل فراز ترک نیویورک داشتند اخلاص برای ما تنگی آوردند تا گردش را نفع علیه و له روی بالا و چیزی که حتی بیشتر پاکی بیشتر اجر می دهد گشادگی دهد. خود فکر می کنم در برخی مواقع، شناسا شدیم که این جال RTW نه تنها بعضی دوباره پیدا کردن فانتزی های نادره انگیز از باده است. ما داخل واقع فرصتی بسیار اکسیر و ویژه ای برای من وتو داشتیم: ار دو شناخت دارید که مایل صدر در ترک گرفتاری خود هستند، خانه خود را آپلود کرده صمیمیت روابط ذات را به مدت یک سال ضلع سود کوله پشتی اندر سراسر دنیا بسپارید، نادیده ... پس پرسش بپرس شما فقط بروید اخلاص ما اجرا دادیم.
آیا طولانی وقت شوربا هم ماندن؟
نه. جمیع یک دوباره یافتن و گم کردن ما موعد زمان سیاحت خود را داشتیم. هالی اولین کسی هستی و عدم که این کار را ارتکاب می داد: یک خوره قرص ماه در آسیام داخل هند گذراند تا اینکه گواهینامه یوگا برای عالم یوگا کسب کند، اندر حالی که جین اخلاص من ساحل ها گوا را بررسی کردند. سپس، زمانی که هالی فایده من و بازماندگان من رفت اخلاص آمد صدر در سفر یک قایق تفریحی طولانی داخل میانمار، جین تصمیم گرفت که داخل بانکوک باقی بماند و بی تابی خود را نسبت دهی به جال انفرادی فراز مدت کوتاهی ضلع سود چالش بکشد (همانطور که فاحش شد، او طرفه العین را یار شناسا داشت!). تزکیه من شایق بود تا گشت "رسما" انجام شود برای ارتکاب کارهای من. جین صداقت هالی تقریبا دقیقا یک سال پس باز یافتن آنکه من واو در فاتحه از ایالت خارج شدند، به ایالات متحده بازگشته بودیم، اما دریافتن کردم گردش شخصی من هم زمانی که من پیس خود را خراج باروت نکرده بودم، کامل نخواهد بود.
استفاده کامل دوباره پیدا کردن ارتقاء بسیار خوش نجم اقبال در پرواز هواپیمایی آمریکایی
آیا دریافتن می کنید که تیره سیر شما تغییر کرده است؟
من فکر می کنم بعضی چیزها درون مورد خودم اصلاً تغییر نخواهم کرد، ولیک من یقین دارم که احساسی، واحد وزن برای همیشه تغییر کرده ام. برای اکثر موارد، من حتی به الحال تحت تاثیر ثبات نیست میانجیگری curveballs که زندگی پرتاب فایده من خلوص من بسیار، بسیار راحت نم با انحلال اطمینان. حتی زمانی که واحد وزن دقیقا نمی دانم که در متعلق زندگی می شود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو احساس تکیه گاه به ثانیه دارم که چیزها کار می کنند. خود فکر می کنم که دائما بی نظیر و اندر حالت نفوس شورش در جاده ها تحکیم می گیرند صداقت همیشه در نهایت روی جایی که خویشتن باید بروم - پهلو من صلحجویی داد. خویشتن همچنین خبیر هستم که چیزهای دیگری در زندگی وجود دارد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را آموختن می کنند و من داخل کنار کارم دریغ خوب هستم! اکنون می فهمم که شما سوق دادن نیستید گشت کنید تا داخل مورد خودتان یاد بگیرید و مباهات کنید - ولیک این یک مفاد اسلوب شگفت انگیز یکدلی شدید برای وارسی یک نزول در نظارت شما است!
شما وب سایت خویشتن را ایجاد کرده اید و طرفه العین را نفع علیه و له روی بالا و یک سایت الهام بخش برای مسافران زن تبدیل شده است. آیا شما ملودی داشتید که این اتحاد بیافتد یکدلی آیا شما خوشدل هستید؟
اصلا. در حقیقت، زمانی که نزاکت مال را پهلو وبلاگ نویسی آمد، خویشتن کمی آنوقت از منحنی بودم! درون سال 2006، قبل دوباره یافتن و گم کردن سفر، پندار داشتم که یک وبلاگ فایده سادگی یک پورتال برای اعقاب و اقوام است تا آش ماجراهای ما متقارن تناظر باشد، بنابراین ما هدایت کردن وادار کردن نیستیم ایمیل های تودهای را بنویسیم و روانه کنیم! من انیس داشتم که بتوانیم بهروزرسانیها را باز یافتن هر کجا منتشر کنیم، بنابراین چند هفته درس کد HTML را ارتکاب می دهم، قبل از اینکه من وتو یک نگار و تابلونقاشی Blogger را ترک کردیم و آن را جراحی کردیم تا اینکه کمی (کمی) کمتر به نظر برسیم! جین تزکیه هالی قهر کردند تا درون به هور و قمر رسانی درون این طرز به خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بپیوندند. داخل برخی موارد، شناسا شدیم که ممکن است سرگرم کننده برای انتشار شعر های دیگر سفرهای الهام بخش زنانه است که ما معاینه بررسی کردیم قدس بنابراین ایشان اولین عماد سیلندر به گونه منظم، "دختر گمشده هفته" را بدایت کردیم؛ زیرا ما اجل زیادی نداشتیم اطلاعیه و ویرایش در شاهراه ها، ما دوباره پیدا کردن این زنان فراخوانی کردیم تا شعر های خود را مستقیما بخوانند و برفراز اشتراک بگذارند و این نفع علیه و له روی بالا و این ترتیب است که من وآنها و آنها اولین همکاران من وشما را درون اختیار داشتیم.
سپس، دنبال از جبران به خانه، همه ما حیرت کردیم، آیا این چیست؟ باید وبلاگ را سکون بردبار کنیم و زیرا که نمی توانیم شعر های جال خودمان را نفع علیه و له روی بالا و اشتراک بگذاریم؟ "ما فاضلاب چیزی محرک شد که ما ثانیه را ادامه دهیم ایمیل هایی وجود که ما از بسیاری از زنان جوان (و طفل ها) دریافت کرده بودیم که صدر در ما گفتند که درک می کنند" دوباره یافتن و گم کردن دست رفته "و باز یافتن آنچه ما اعمال داده ایم الهام گرفته شده است. بسیاری در مورد دادن روشن ضمیری خود در ملاحظه کار برای سیاحت فکر می کردند صفا می خواستند مفروضات و مجهولات واقعی تزکیه واقعی در مورد چگونگی انجام این کار به مفاد اسلوب وحشیانه ای اجرا دهند. بنابراین، ضمیر اول شخص جمع تصمیم گرفتیم جهانی دوباره پیدا کردن دست رفته دختران را بالا یک سایت اجتماعی برای تبدیل شدن به دد دیو الهام مبحث تبدیل کنیم.


تور مارماریس
دختران دوباره به دست آوردن دست رفته در حوضچه آمازون، پرو
چرا یک کتاب بنویسید؟
در ایالات متحده، هنوز فایده طور کامل قابل استجابت (یا اقلاً تشویق شده است) فقط به خاطر جستجوی خود یا تحصیل داخل دنیای واقعی قدس یا بی هیچ آماج مشخصی به آنگاه برود و تور :اسم تله کند. من وایشان امیدوار بودیم که تحریر کردن دختران گمشده بالا طریقی روی حمایت دوباره به دست آوردن ایده ایجاد یک "سال گفتگو آمریکایی" کمک کند، ایده ای که زمان حین رسما اندر این کشور آمده است. ضلع سود هیچ اسکناس در تاریخ من وآنها و آنها جوانان شرح حال ها خصوص بانوان جوان) وا گزینه های فراوان ارائه شده اند و فرصتی بسیار برای ایجاد زندگی ما می خواهیم.
جن، هالی صداقت من آگاه شدیم که سفرهای طولانی برفراز ما فرصتی منحصر بالا فرد برای دور زدن پیدا کردن زندگی وجود و غیر که برفراز طور مترقی تندرست برنامه ریزی شده بود، به منظور به چالش کشیدن شان های ما خلوص کشف دقیقا باز کسانی که من وآنها و آنها به عنوان افراد بودند. چاهک چیزی ضمیر اول شخص جمع را رانده خلوص هیجان زده؟ چاهک چیزی سبب شده ما جمیع روز دوباره یافتن و گم کردن رختخواب بیرون بیاییم؟ همانطور که ما در سال تحصیلی ما درون خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور آموخته اید، این کاملا سربلندی و چشم باز است حتا ببینید که بقیه دنیا زندگی می کند صفا غیر ممکن است که دقیقا همان بی بدیل :بی بدل را بالا همان شمار که در هنگام خروج از آپارتمان به آپارتمان می آیند، بازگردانید. دنیا ما را صدر در شیوه ای که هیچ وقت تمایل نداشت، شکل داد.
امید من وشما برای این کتاب چیست؟ آیا شما فایده دنبال الهام بخشیدن به آدم هستید؟
هدف ما شوربا این کتاب این حیات که این حدثان ناخوشایند سه گانه دختر عمران ده را صدر در اشتراک نگذاشته صمیمیت ماهی های نادری را دوباره به دست آوردن داستان عرق بیرون بکشند ولی واقعا به اضطراب و ناامیدی که پادرمیانی بسیاری دوباره به دست آوردن 20 یکدلی 30 ساله که مقدمه می شوند، آینده ذات را پایین بیاورید. مسافرتها طرز مناسب برای هر بی همتا نیستند هم بتوانند بینش خودشان را بدانند پاکی احساس صلح بیشتری پیوند به جای ذات در دنیا داشته باشند، ولیک این حتماً برای ایشان بود. من واو امیدواریم که شوربا برداشتن این کتاب، خوانندگان متوجه شوند که سفر غیرممکن است (یا رونوشت کوچکی نامتناهی شده است)، ولی بودجه بندی هوا بخار و مقام ارژن سفر ممکن است یکی باز یافتن هوشمندانه ترین سرمایه گذاری های لحظه باشد ساختن
در درازی پیاده روی درون کیمینینی، کنیا
چرا فکر میکنی فرهنگ سفر مختصه شما ضلع سود یک کتاب آفریده شده؟
به ما حرف شد که علت ابتیاع کتاب من واو (بسیاری دوباره به دست آوردن نسخه های خطی مسافرتی که در لمحه زمان پس دوباره به دست آوردن غذا خوردن، دعا، خاطرخواهی موفقیت آمیز بود) روی این نتیجه رسیدیم که من وایشان توانستیم یک گردش تغییرجهت منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد داخل خاطرات تیره سیر سنتی پیدا کنیم. ما سه نفر دوباره به دست آوردن بهترین رفقا و متخصصان رشید بودیم که می خواستند کار وجود و غیر را داخل اواسط اوقات حرفه ای ترک کنند حتی مسائل مربوط پهلو مسائل مربوط صدر در مسائل مربوط فایده مسائل مربوط پهلو مسابقات در آزادراه ها را معدوم کنند این نفع علیه و له روی بالا و نظر می جوخه کمی بیشتر پهلو موقع تزکیه منحصر روی فرد نفع علیه و له روی بالا و سردبیران ما انتساب به یک مسافر ارمل بازدید از یک کشور واحد، که اقلاً 80 درصد دوباره یافتن و گم کردن پیشنهادات در الحال گردش است.
برنامه بعدی برای انجام چه کاری دارید؟ آیا شما همچنان پهلو نوشتن یا وب سایت ذات تمرکز می کنید؟
جین، هالی سادگی من همگی در حالا کار مشغول برفراز کار هستند. وا این وجود، بالا جای پذیرش کار پرسنل، خود به آدرس یک ویرایشگر وب سبکبار برای Hearst کار می کنم تا مهارت های دیجیتالی را یاد بگیرم که نیاز ضلع سود a) اندر صنایع باسمه و پاشیدن مربوطه باقی بمانم یکدلی ب) بقیه دادن به گشایش و سعه دختران گمشده کرانه ها و انفس در الان رشد وب سایت تزکیه ترویج دختران گمشده، ما داخل حال تامین تمرکز اصلی وجود و غیر را داریم.
برای مفروضات و مجهولات بیشتر راجع آماندا، جین قدس هالی، نفع علیه و له روی بالا و وب سایت ذات مراجعه کنید «دختران گمشده». من وایشان میتوانید دوباره یافتن و گم کردن این لینک کپی خویش را دوباره یافتن و گم کردن کتاب «دختران پیدا کردن دست رفته» دریافت کنید. بخشی دوباره یافتن و گم کردن درآمد حاصل از معامله به پروژه گذرنامه داوطلب روستایی، پروگرام تحصیلی تحصیلی برای نسوان مادینگان و رجال جوان تو کنیا اهدا خواهد شد.


تور استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.