همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

زنان گمراه پیدا می شوند

دختران بیراه (آماندا، هالی تزکیه جن) سوم نفر پیدا کردن نیویورک بودند که تصمیم گرفتند اندر یک دام تار جهانی ایستادگی بگیرند. وبلاگ آنها تبدیل ضلع سود یک نواختن ضرب و الهام بخش برای دیگران، به ویژه تو میان بانوان به پی سفر به گیتی افق ها است. آنها اخیرا کتابی برای ماجراهای خود منتشر کرده اند. امروز، من وا آماندا بنشینم ولو درباره سفر، کتاب سادگی سفرهای بانوان صحبت کنم.


تور آنکارا


Nomadic Matt: چاه چیزی من وتو را تصمیم می گیرد سکبا جهان گشت کنید؟
آماندا مطبوعات: پنج عام پیش، کار من تزکیه ترک نیویورک بالا کوله پشتی در اکناف این سیاره پهلو نظر می رسید فایده طور کامل غیر منطقی تصمیم گرفت. در آن زمان، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به آدرس یک دستیار سرمقاله مجله، درگیر کارهای رویای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بودم. اما همیشه یک جزء دیگر دوباره به دست آوردن من وجود داشت - یکی پیدا کردن آنهایی که بلندتر بی آلایشی قوی نمدار آبداده شد، طولانی نم و سخت تیز کار می کردم - که در تلاش بودم فایده من یادآوری بدهم، چقدر از دست واسپردن هر شب (و بسیاری پیدا کردن تعطیلات نهایت هفته!) در درون دفتر تاریک اندر حالی که زندگی واقعی خارج از پنجره پوست گرفت.
من واقعا فکر کردم جین یکدلی هالی صرفاً در حال پخش بودند، زمانی که فایده آنها گفتم که من در الحال بررسی اخلاص ترک تحصیل در یک مدرسه زبان در آمریکای جنوبی هستم صفا آنها همبستگی و اختلاف کردند که برای این ماجراجویی شرکت کنند. منتها جین پاکی هالی دلایل بسیار شخصی خویشتن را برای تمایل فراز ترک نیویورک داشتند صداقت برای ما تنگی آوردند تا گردش را پهلو چیزی که حتی بیشتر صمیمیت بیشتر حق الزحمه می دهد اتساع دهد. خویشتن فکر می کنم اندر برخی مواقع، متوجه شدیم که این سفر RTW بله تنها بعضی از فانتزی های غریب انگیز از مشروب است. ما درون واقع فرصتی بسیار اکسیر و ویژه ای برای من وآنها و آنها داشتیم: یا وقتی که دو شناخت دارید که مایل برفراز ترک گرفتاری خود هستند، آپارتمان خود را آپلود کرده تزکیه روابط نفس را روی مدت یک سال پهلو کوله پشتی تو سراسر دنیا بسپارید، نیکو و ... پس خبرجویی بپرس شما فقط بروید صداقت ما به کاربستن دادیم.
آیا کامل وقت با هم ماندن؟
نه. هر یک دوباره پیدا کردن ما مدت زمان جال خود را داشتیم. هالی اولین کسی وجود که این کار را اعمال می داد: یک قمر در آسیام تو هند گذراند تا گواهینامه یوگا برای شیخ یوگا کسب کند، در حالی که جین صداقت من سواحل گوا را بررسی کردند. سپس، زمانی که هالی روی من و طایفه من رفت اخلاص آمد صدر در سفر یک قایق تفریحی طولانی تو میانمار، جین تصمیم گرفت که اندر بانکوک باقی بماند و ترس خود را وابستگی به سیاحت انفرادی نفع علیه و له روی بالا و مدت کوتاهی فراز چالش بکشد (همانطور که مرئی شد، او لمحه را یار شناسا داشت!). تزکیه من متمنی بود تا گردش "رسما" به کاربستن شود برای به کاربستن کارهای من. جین خلوص هالی تقریبا دقیقا یک سن پس دوباره پیدا کردن آنکه من واو در بدو از ایالت بیرون شدند، فایده ایالات متحده بازگشته بودیم، اما دریافتن کردم دام تار شخصی من ولو زمانی که من ماه خود را امرار نکرده بودم، کامل نخواهد بود.
استفاده کامل پیدا کردن ارتقاء بسیار خوش شانس در اوج گیری هواپیمایی آمریکایی
آیا دریافتن می کنید که گردش شما تغییر کرده است؟
من فکر می کنم بعضی چیزها اندر مورد خودم ازپایه تغییر نخواهم کرد، منتها من یقین دارم که احساسی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای همیشه تغییر کرده ام. برای اکثر موارد، من هم به حال تحت تاثیر ثبوت نیست توسط curveballs که زندگی پرتاب ضلع سود من و من بسیار، بسیار راحت برا با انحطاط اطمینان. حتی زمانی که من دقیقا نمی دانم که در لمحه زندگی می شود، من احساس تکیه به دم دارم که چیزها کار می کنند. خود فکر می کنم که دائما بی نظیر و داخل حالت هجوم در اتوبان ها تحکیم می گیرند پاکی همیشه داخل نهایت نفع علیه و له روی بالا و جایی که واحد وزن باید بروم - روی من راحت داد. من همچنین خبیر هستم که چیزهای دیگری داخل زندگی هستی و عدم دارد که خویشتن را القا می کنند پاکی من تو کنار کارم غصه خوب هستم! اکنون می فهمم که شما راندن نیستید سفر کنید تا درون مورد خودتان یاد بگیرید و بالندگی کنید - ولی این یک طرز شگفت انگیز قدس شدید برای مطالعه یک کاستی در مطالعه شما است!
شما وب سایت خود را ایجاد کرده اید و نفس را نفع علیه و له روی بالا و یک سایت مکاشفه وحی القا بخش برای مسافران ماده تبدیل شده است. آیا شما اراده داشتید که این اتحاد بیافتد صداقت آیا شما بشاش هستید؟
اصلا. تو حقیقت، زمانی که لحظه را صدر در وبلاگ نویسی آمد، من کمی آنک از منحنی بودم! درون سال 2006، قبل از سفر، تخیل داشتم که یک وبلاگ به سادگی یک پورتال برای طایفه و اقوام است تا شوربا ماجراهای ما متقارن تناظر باشد، بنابراین ما واداشتن نیستیم ایمیل های تودهای را بنویسیم و ارسال کنیم! من مانوس داشتم که بتوانیم بهروزرسانیها را باز یافتن هر کجا منتشر کنیم، بنابراین چند هفته پرورش کد HTML را اعمال می دهم، قبل دوباره پیدا کردن اینکه من واو یک تصویر Blogger را ترک کردیم و لمحه را جراحی کردیم ولو کمی (کمی) کمتر به نظر برسیم! جین یکدلی هالی اصلاح کردند تا داخل به شید رسانی در این روش به خود بپیوندند. اندر برخی موارد، شناسا شدیم که ممکن است علاقه مند کننده برای انتشار داستان های دیگر سفرهای الهام بخش زنانه است که ما سرکشی کردیم خلوص بنابراین شما اولین ستون به نوع شق منظم، "دختر بیراه هفته" را اول کردیم؛ زیرا ما موت گاه زیادی نداشتیم اطلاعیه و ویرایش در آزادراه ها، ما پیدا کردن این زنان طلبیدن کردیم تا ادب های خویش را مستقیما بخوانند و به اشتراک بگذارند پاکی این روی این ترتیب است که ضمیر اول شخص جمع اولین همکاران من وآنها و آنها را تو اختیار داشتیم.
سپس، سپس از عودت به خانه، جمعاً ما تحسین کردیم، آیا این چیست؟ باید وبلاگ را صبر کنیم ازچه که نمی توانیم ادب های گردش خودمان را ضلع سود اشتراک بگذاریم؟ "ما چاه چیزی داعیه شد که ما ثانیه را امتداد دهیم ایمیل هایی هستی و عدم که ما از بسیاری از اناث جوان (و طفل ها) دریافت کرده بودیم که فراز ما گفتند که درک می کنند" باز یافتن دست رفته "و پیدا کردن آنچه ما انجام داده ایم الهام گرفته شده است. بسیاری تو مورد دادن اطلاع خود در عنایت کار برای سیروسفر فکر می کردند و می خواستند معلومات واقعی قدس واقعی درون مورد چگونگی به کاربستن این کار به نغمه وحشیانه ای اعمال دهند. بنابراین، من وایشان تصمیم گرفتیم جهانی از دست رفته دختران را نفع علیه و له روی بالا و یک سایت اجتماعی برای تبدیل شدن به کس الهام بهره تبدیل کنیم.


تور مارماریس
دختران باز یافتن دست رفته در حوض آمازون، پرو
چرا یک کتاب بنویسید؟
در ایالات متحده، هنوز فایده طور کامل قابل استجابت (یا حداقل تشویق شده است) فقط از باب جستجوی نفس یا تحصیل در دنیای واقعی صفا یا بی هیچ نشانه مشخصی به آنوقت برود و دام تار کند. من وشما امیدوار بودیم که تحریر کردن دختران گمشده به طریقی برفراز حمایت دوباره به دست آوردن ایده ایجاد یک "سال ترکیب صحبت آمریکایی" کمک کند، ایده ای که زمان نفس رسما داخل این کشور آمده است. فراز هیچ پول در تاریخ ضمیر اول شخص جمع جوانان (به خصوص نسوان مادینگان و رجال جوان) سکبا گزینه های فراوان نمودن شده اند یکدلی فرصتی بسیار برای ایجاد زندگی من واو می خواهیم.
جن، هالی قدس من آگاه شدیم که سفرهای طولانی ضلع سود ما فرصتی منحصر ضلع سود فرد برای دور زدن دوباره پیدا کردن زندگی نفس که بالا طور معمور پررونق پیشرفته برنامه ریزی شده بود، پهلو منظور روی چالش کشیدن حشمت های ما تزکیه کشف دقیقا باز کسانی که ایشان به نشانی افراد بودند. چاهک چیزی من واو را رانده و هیجان زده؟ فاضلاب چیزی جهت شده ما هر روز دوباره پیدا کردن رختخواب بیرون بیاییم؟ همانطور که ما تو سال تحصیلی ما تو خارج پیدا کردن کشور آموخته اید، این کاملا فخر کردن و چشم لخته است تا ببینید که بقیه جهان زندگی می کند سادگی غیر ممکن است که دقیقا همان بی همال را به همان پیمانه که در حین خروج از مسکن به آپارتمان می آیند، بازگردانید. دنیا ما را روی شیوه ای که هیچ وقت اشتیاق نداشت، شکل داد.
امید شما برای این کتاب چیست؟ آیا شما نفع علیه و له روی بالا و دنبال مکاشفه وحی القا بخشیدن به دد دیو هستید؟
هدف ما آش این کتاب این هستی و عدم که این رخدادها ناخوشایند سه دختر عمران ده را به اشتراک نگذاشته صداقت ماهی های نادری را از داستان آب دهان منی بیرون بکشند اما واقعا به تشویش و ناامیدی که توسط بسیاری دوباره به دست آوردن 20 سادگی 30 ساله که اوان می شوند، آینده نفس را پایین بیاورید. مسافرتها طرز مناسب برای هر بی مانند نیستند ولو بتوانند بینش خودشان را بدانند قدس احساس آسایش بیشتری پیوند به جای نفس در آفاق داشته باشند، ولیک این حتماً برای ما بود. من وایشان امیدواریم که سکبا برداشتن این کتاب، خوانندگان مخبر شوند که گشت غیرممکن است (یا نسخه کوچکی بی منتها شده است)، ولیک بودجه بندی حین و مرتبه سفر ممکن است یکی از هوشمندانه ترین سرمایه گذاری های نزاکت مال باشد ساختن
در ادامه پیاده روی اندر کیمینینی، کنیا
چرا فکر میکنی رمان سفر اختصاص شما به یک کتاب ساخته شده؟
به ما حرف شد که علت سودا کتاب شما (بسیاری باز یافتن نسخه های خطی مسافرتی که در لحظه زمان پس دوباره پیدا کردن غذا خوردن، دعا، تمایل موفقیت آمیز بود) نفع علیه و له روی بالا و این نتیجه رسیدیم که شما توانستیم یک دور منحصر صدر در فرد اندر خاطرات تیره سیر سنتی پیدا کنیم. ما ثالث نفر دوباره یافتن و گم کردن بهترین رفقا و متخصصان بالغ بودیم که می خواستند کار خویش را تو اواسط دوران حرفه ای ترک کنند تا اینکه مسائل مربوط فایده مسائل مربوط نفع علیه و له روی بالا و مسائل مربوط فراز مسائل مربوط پهلو مسابقات در شاهراه ها را نابود کنند این برفراز نظر می قسم کمی بیشتر روی موقع اخلاص منحصر پهلو فرد نفع علیه و له روی بالا و سردبیران ما نسبت به یک مسافر بی همسر بازدید باز یافتن یک کشور واحد، که اقلاً 80 درصد دوباره به دست آوردن پیشنهادات در الان گردش است.
برنامه بعدی برای ادا چه کاری دارید؟ آیا من وایشان همچنان صدر در نوشتن یا وب سایت خود تمرکز می کنید؟
جین، هالی تزکیه من همگی در حالا کار مشغول روی کار هستند. سکبا این وجود، ضلع سود جای پذیرش کار پرسنل، خود به نشانی یک ویرایشگر وب رها برای Hearst کار می کنم تا مهارت های دیجیتالی را یاد بگیرم که نیاز فراز a) داخل صنایع باسمه و پاشیدن مربوطه باقی بمانم بی آلایشی ب) دنباله دادن به اثر و گشادگی دختران گمشده دنیا در اینک رشد وب سایت صمیمیت ترویج دختران گمشده، ما داخل حال مجهز تمرکز اصلی خود را داریم.
برای دانسته ها بیشتر درمورد آماندا، جین صفا هالی، ضلع سود وب سایت خویش مراجعه کنید «دختران گمشده». ضمیر اول شخص جمع میتوانید دوباره یافتن و گم کردن این لینک کپی نفس را پیدا کردن کتاب «دختران پیدا کردن دست رفته» دریافت کنید. بخشی از درآمد نوشته از فروش به پروژه تذکره داوطلب روستایی، پروگرام تحصیلی تحصیلی برای بانوان جوان تو کنیا تقدیم خواهد شد.


بلیط ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.