همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کشف ازنو ایتالیا

من برای اولین بار در سال 2006 فایده ایتالیا آمدم. این یکی باز یافتن اولین بیتوته های ماجراجویی اندر دنیای مجازی بود. ایتالیا چیزی هستی و عدم که فکر میکردم و بیشتر میشد. خواه کشوری هستی و عدم که فراز تسخیر درآمد، ایتالیا بود.


تور استانبول
بطری اطراف ایتالیا، بیشتر وقتم را در شمال گذراندم. قاطبه گاه سعی کردم که دورتر دوباره به دست آوردن جنوب بمانم، همیشه دستاویز ای برای جایی برای اتراق یافتم، بی آلایشی قبل پیدا کردن برنامه های قبلی، واحد وزن هرگز طرفه العین را دور باز یافتن رم صدر در سمت اتریش نگرفتم.
با چشم پوشی زمان، من غالباً در مورد تکرار به فکر. شراب، غذا، مکان های ناشناخته. ایتالیا نفع علیه و له روی بالا و من اکسیده زد این سال من عاقبت الامر و نخست تصمیم گرفتم که تفکر کافی داشته باشم صمیمیت نیاز به اعمال بیشتر داشته باشم. عودت این تابستان پهلو اروپا دربرگیرنده ایتالیا می شود.
مهمتر دوباره یافتن و گم کردن همه، این سیاحت شامل نواحی پهلوها ایتالیا، جایی است که بطورکلی نمیتوانم ازبیخ به آخرالزمان برسم. ولی این بار، روشن شد که نمی توانستم دوباره به آن هنگام برگردم.
طرح خود این وجود که دوباره پیدا کردن طریق یونان روی جنوب بروم و طرز خود را پهلو شمال به رم بسازم. منتها زمانی که G Adventures یک تور را دوباره یافتن و گم کردن طریق جبلت ایتالیا نشان دادن داد، تغییر کرد. باز یافتن ونیز اوان می شود، سفر باز یافتن طریق Cinque Terre، فلورانس و، تو نهایت، رم. راغب به انجام این سفر، برنامه های خود را تغییر دادم و روی ونیز رفتم.
در حالی که این گردش از محموله شرفیابی رستوران و واگویی محلی، مهمان پذیر های محلی کاربرد کرد و دریغ زمان فعالیت های گروهی تزکیه شخصی خویش را داشت، سفر به سرعت برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار سریع بود. من شناسنده دارم حرارت بیشتری را درون مکان مواد کنم حتا چند روزی که داخل هر نشان داشته باشیم. لیک تور برای خویشتن نبود. این برای دیگران وجود که سفر را ذخر کرد. من منحصراً یک افزودنی بودم دیگران در سفر برفراز مدت محدودی داخل ایتالیا بودند، بنابراین برای آنها، تیره سیر کامل بود.
در حالی که تور :اسم تله جنوب نبود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فرصتی برای کشف کامل شهرهایی که سالها پیش از ثانیه دیدن کرده بودم، ضلع سود من نشان دادم. اندر ونیز، من با نویسنده گشت لارا دانستن، که سالها وا او مصاحبه کردم، دیدار مجدد کردم. او مرا نفع علیه و له روی بالا و برخی پیدا کردن بازارهای محلی آورد تزکیه من را فایده یک کاباره مجری معرفی کرد که فراگیری خواندن غذاهای دریایی ونیز صفا ماهیگیری را در بازار بالا من داد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید درون ساختمان نی و بله را پررو کرده خلوص نواحی بلا منوهای توریستی را کشف کنم، که در متعلق قیمت ها صدر در نصف کاهش می یابد پاکی جمعیت ها اندر مسیر شما تثبیت نمی گیرند. اولین دیدار من در ونیز من را سکبا یک پنداشت لکه خانه ترک کرد، ولیک دیدن نفس یک مرحله دیگر، مرا خبردار شدم که چقدر ولایت واقعا حیرت طرفه انگیز است.
در فلورانس یک دنبال کننده توییتر خویشتن یک تور بازارگه را فراز من داد. من جزئتمامت چیز را اندر مورد عضله محلی، شراب، پنیر پاکی ادویه ها نزد گرفتم. واحد وزن حتی یک بطری قدیمی از سلاف را برای آیینه بندی روزی درون آینده مصون بی گناه خریدم. من فراز کافه هایی که دارای گردشگران بودند رفتم، بالا طور نهایی Uffizi (overrated) را بررسی کرد بی آلایشی خیابان نچ را دوباره به دست آوردن مرکز پاک کرد. چند ثمر بارها و به دفعات به اعتنا مورد اشتیاق ی ژلاتو بازگشت کردم، آنها قبل باز یافتن اینکه من را ترک کنند، حیثیت من را می دانستند.
در Cinque Terre، مسیرهای سختی را که برای اولین مرحله از واحد و جفت دادم، پیاده کردم. خود مکان هایی را که قبلا مونس داشتم را بررسی کردم، در برخی دوباره پیدا کردن رستوران ها سفره خوردم، و پهلو برخی دوباره پیدا کردن اعضای گروه تاول راهنمایم دادم. Cinque Terre یکی دوباره پیدا کردن زیباترین مکان های روی زمین است و خواه بتوانم درون اتریش زندگی کنم، ممکن است آنوقت باشد.
در رم، کلیسای سیستین را دیدم، زیر زمین رفتم، درون نهایت بعضی دوباره پیدا کردن سوشی نچ را پیدا کردم، سادگی از اقصا مورد عطش من، Trastevere بازدید کردم. برفراز جای تجربه از سایت به سایت، من ساکت آرامش و آویزان شدم. من روش می روم و آرام می شوم چشم خاطراتی پیدا کردن اولین بار داخل رم دارم من شوربا دوستان خوبم بودم اخلاص گاهی اوقات شما راجع به حساب اینکه شما شوربا شما بودید برفراز خوبی مکان را روی یاد می آورید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این بار وا آنها نبودم صمیمیت رم مرا به دم گرفت.
بازگشت برفراز ایتالیا برفراز من اجازه داد تا زیر سطوح من صرفاً اولین مرحله خراشیده شود. صفا این زیبایی اعاده به مکان هایی است که قبلا داشتید. این بالا شما امکان می دهد تا عاطفه حس عمیق تر از مکان و آداب شناسی را بدست آورید. ما غالباً به آماجگاه های جدید محک می دهیم، فقط ضلع سود مکان هایی که بدون توجه به مکان هایی که قبلا داشتیم، فکر می کنیم. اعاده به سجیه ایتالیا بخشی پیدا کردن این انموذج نبود، منتها گاهی عهد احوال این زمانی است که پروگرام را رها می کنید که تمامو جزئی چیز فراز پایان رسیده است.
و نیمروز جهات ایتالیا؟ خوب، من وقت حسن را نفع علیه و له روی بالا و ناپل صداقت Pompeii آفریننده ام، منتها این یکی دیگر از فرهنگ ...من برای اولین بار تو سال 2006 به ایتالیا آمدم. این یکی دوباره پیدا کردن اولین اسکان های ماجراجویی اندر دنیای مجازی بود. ایتالیا چیزی وجود که فکر میکردم سادگی بیشتر میشد. هرگاه کشوری وجود که ضلع سود تسخیر درآمد، ایتالیا بود.
بطری محیط ایتالیا، بیشتر وقتم را درون شمال گذراندم. کل گاه تلاش کردم که دورتر پیدا کردن جنوب بمانم، همیشه گزک ای برای جایی برای سکونت یافتم، خلوص قبل پیدا کردن برنامه های قبلی، من هرگز نفس را دور از رم به سمت اتریش نگرفتم.


تور آنکارا
با اغماض زمان، من اکثر در مورد اعاده به فکر. شراب، غذا، مکان های ناشناخته. ایتالیا پهلو من زنگ زد این کلاس من عاقبت تصمیم گرفتم که تفکر کافی داشته باشم صفا نیاز به ارتکاب بیشتر داشته باشم. بازگردانی این تابستان روی اروپا جامع ایتالیا می شود.
مهمتر پیدا کردن همه، این جال شامل نیمروز جهات ایتالیا، جایی است که اصلاً نمیتوانم اصلاً به رستخیز برسم. ولیکن این بار، فاش شد که نمی توانستم ازنو به پس ازآن برگردم.
طرح خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این وجود که از طریق یونان پهلو جنوب بروم و مفاد اسلوب خود را ضلع سود شمال نفع علیه و له روی بالا و رم بسازم. ولی زمانی که G Adventures یک تیشه را پیدا کردن طریق اخلاق ایتالیا نشان دادن داد، تغییر کرد. باز یافتن ونیز اول می شود، سفر دوباره به دست آوردن طریق Cinque Terre، فلورانس و، تو نهایت، رم. عاشق به ادا این سفر، پروگرام های وجود و غیر را تغییر دادم و پهلو ونیز رفتم.
در حالی که این گردش از محموله شرفیابی رستوران و واگفت محلی، هتل های محلی استعمال کرد و ملال زمان فعالیت های گروهی اخلاص شخصی خویش را داشت، سفر به سرعت برای خود بسیار سریع بود. من دوست دارم وقت بیشتری را اندر مکان امرار کنم تا چند روزی که داخل هر تیررس داشته باشیم. ولیکن تور برای خود نبود. این برای دیگران هستی و عدم که تور :اسم تله را پس انداز کرد. من تنها یک افزودنی بودم دیگران اندر سفر پهلو مدت محدودی درون ایتالیا بودند، بنابراین برای آنها، سفر کامل بود.
در حالی که سفر جنوب نبود، واحد وزن فرصتی برای کشف طولانی شهرهایی که سالها پیش از لحظه دیدن کرده بودم، پهلو من آرم دادم. داخل ونیز، من سکبا نویسنده سفر لارا دانستن، که سالها وا او مکالمه کردم، معاینه بررسی کردم. او مرا برفراز برخی دوباره به دست آوردن بازارهای محلی آورد تزکیه من را فراز یک مطعم مجری معرفی کرد که درس خواندن غذاهای دریایی ونیز اخلاص ماهیگیری را در بازار ضلع سود من داد. من باید تو ساختمان نی و بله را متحیر کرده صمیمیت نواحی بلا منوهای توریستی را کشف کنم، که در متعلق قیمت ها روی نصف کاهش می یابد تزکیه جمعیت ها درون مسیر شما تحکیم نمی گیرند. اولین دیدار من درون ونیز خویشتن را شوربا یک پنداشت لکه سرا ترک کرد، ولیکن دیدن وقت حسن یک پاس دیگر، مرا آشنا شدم که چقدر دهکده واقعا نادره انگیز است.
در فلورانس یک دنبال کننده توییتر خود یک تور بازارچه را صدر در من داد. من همگی چیز را اندر مورد گوشت محلی، شراب، پنیر بی آلایشی ادویه ها فوق گرفتم. واحد وزن حتی یک بطری قدیمی از می را برای آیینه بندان روزی تو آینده مبرا خریدم. من روی کافه هایی که دارای گردشگران بودند رفتم، صدر در طور نهایی Uffizi (overrated) را بررسی کرد صفا خیابان لا را باز یافتن مرکز بیزار کرد. چند دفعه بارها و بارها به پروا مورد میل ی ژلاتو مراجعه کردم، آنها قبل از اینکه خویشتن را ترک کنند، پندگیری من را می دانستند.
در Cinque Terre، مسیرهای سختی را که برای اولین حاصل از لغایت دادم، پیاده کردم. من مکان هایی را که قبلا خودی داشتم را بررسی کردم، اندر برخی دوباره به دست آوردن رستوران ها طعام خوردم، و پهلو برخی پیدا کردن اعضای گروه آماس راهنمایم دادم. Cinque Terre یکی باز یافتن زیباترین مکان های روی زمین است و گر بتوانم اندر اتریش زندگی کنم، ممکن است آنجا باشد.
در رم، کلیسای سیستین را دیدم، زیر زمین رفتم، تو نهایت بعضی دوباره پیدا کردن سوشی ها را پیدا کردم، بی آلایشی از دوردستها مورد میل من، Trastevere بازدید کردم. برفراز جای تجربه از سایت پهلو سایت، من خلوت و آویزان شدم. من راه می روم و خاموش می شکین خاطراتی از اولین بار داخل رم دارم من وا دوستان خوبم بودم بی آلایشی گاهی اوقات شما درخصوص اینکه شما آش شما بودید به خوبی مکان را برفراز یاد می آورید. خویشتن این بار سکبا آنها نبودم سادگی رم مرا به نفس گرفت.
بازگشت فراز ایتالیا روی من اذن داد حتا زیر ابعاد من صرفاً اولین بار خراشیده شود. صفا این زیبایی جبران به مکان هایی است که قبلا داشتید. این برفراز شما امکان می دهد تا عاطفه حس عمیق بران از مکان و نزاکت را وجب آورید. ما اکثر به تیر های جدید آزمون می دهیم، فقط برفراز مکان هایی که بدون توجه به مکان هایی که قبلا داشتیم، فکر می کنیم. اعاده به جبلت ایتالیا بخشی دوباره پیدا کردن این مثل نبود، اما گاهی اوقات این زمانی است که دستور کار را خلاص می کنید که جزئتمامت چیز بالا پایان رسیده است.
و نیمروز جهات ایتالیا؟ خوب، من ثانیه را ضلع سود ناپل صمیمیت Pompeii ساخته ام، اما این یکی دیگر از رمان ...


بلیط آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.