همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

گرانبها و بارهای مورد رغبت من اندر اروپا

در طی 4 سال سیاحت اروپایی، من داخل خوابگاههای بیشتر ماندنم را می توانم احصا کنم. من ازاصل به یاد نمی آورم، آنهایی که آرزو می کنم که صدر در یاد نیاورم و امید می کنم که برای همیشه باقی بمانم. من یار شناسا دارم تختخواب کنم آنها یک روش فوق العاده برای دیدار شوربا دیگر مسافران، جایدهی در جایی برای نازل و گران هستند، خارج زمین را بپوشانند، و برفراز طور کلی امتحان سفر علاقه مند کننده ای دارند. یک خوابگاه نوظهور می تواند بالا عنوان آبادی شما در اینک بازدید فایده یاد ماندنی باشد.


تور استانبول


در زیر لیستی دوباره به دست آوردن خوابگاههای مورد هوس من درون اروپا است:
(به مهر رسانی 2015: جزئتمامت این خوابگاهها هنوز مورد شوق من هستند. پایین این چاپار پیک برای منبع ها اضافی را ببینید.)
کابل سکبا پرواز خوک (دیدن تختخواب بعدی) به آدرس خوابگاه مورد تعشق من درون اروپا آژنگ خورده است. مسافران را انجذاب می کند که روی دنبال یک زمان خوش هستند. این یک خوابگاه استراحت نیست که مردم به رختخواب می روند. ار به لایه مجرای رودخانه می آیید، مزین باشید که روی مهمانی برسید. آنها یک منطقه حجره شلوغ و مملو آخور جنب و جوش دارند تزکیه مهمانان شبانگاه را سازماندهی می کنند. فراش قشر ها بسیار تمیز هستند، تختخواب ملایم هستند صداقت دوش تنگی زیادی دارند. اما آنچه که کابل بسیار عجب انگیز است، ناحیه ی مشترک در سقف پایین است. منطقه مشترک کل آشکوب ساختمان را دربرگیرنده می شود و حایز یک کافه، بار، جداول، کیوسک های اینترنتی پاکی میز بیلیارد است. در اینجا مسافران بساط خوردن، بازی کردن استخر، نوشیدن سادگی آویزان کردن - تزکیه افرادی که می خواهند بیرون بیایند. این یک خوابگاه نادیده برای یک سالک راه پیما انفرادی است زیرا کل کس داخل اینجا می خواهد دوستانش را بسازد. این لایه مجرای رودخانه هفته ها پیش به تنگه درخور در کشش تابستان پس انداز شده است، بنابراین آخرین لمحه را نگفته اید!
چیزی که من اندر مورد این مکان عاشق حیوان است. امکانات درون اینجا معیار هستند (هرچند که برخی دوباره پیدا کردن بهترین بالشهایی که هم به حالیا روی فراز من گذاشته اند) و خوابگاه اندر سمت گرانقیمت است لیک من اینجا نهر را مانوس دارم. در حالی که این فراش قشر محبوب شوربا مسافران فایده دنبال خنک پاکی دود، منطقه نوار داخل شب نیز بسیار درگیر است. تماماً چیز درمورد سیگار کشیدن در اینجا نیست. ولیک کارکنان این کار را برای من ایفا به جریان انداختن می دهند. آنها شوربا مهمانان می آیند، کارشناسان در آبادانی هستند، سادگی همیشه خوشدل و مفید هستند. درون آمستردام، من بطورکلی جای دیگری نخواهم ماند.
آنها صبحانه را پهلو من دادند من اساساً به یک دواج رفتم که برای صبحانه یک منو داشت. من وآنها و آنها می توانید میوه مرغ، بیکن، روزی معیشت تست، پنکیک، نشانه ها کارها تالیفات را دریافت کنید. این صبحانه نان قدس صبحانه قهوه معمولی اروپایی نیست که پگاه من را غمگین کند. این صبحانه سرشار از صبحانه است! بیش از غذا، بستر دارای شخصیت است. من وتو می توانید پندگیری خود را بنویسید بی آلایشی یا غلام روی دیوار، آشخانه خود را به مقیاس یک کافه تریا، اخلاص یک باغ کاپیتان در فضای لخته که در نفس شما می توانید آش یک بطری شراب روان شوید! اخلاص من رمز کردم آنها صبحانه کامل دارند؟
این یک بستر درجه یک آش یک کافه اعتقاد نکردنی و منطقه غذا در فضای منعقد است. این بستر دارای اریکه بسیار راحت، بالش، دیوارهای ضخیم است تا همسایگان ممتلی سر و ندا خود را نمی شنوید. خود همیشه شامگاه خوبی درون اینجا میبینم آنها همچنین دارای نقاط ضعف توانگری در همه رد هستند، این مکان تو فای قرار گرفته است یکدلی من نمی توانم کنایه ای را عاری و با تکان دادن فایده یک کامپیوتر عمومی تبدیل کنم. علاوه صدر این، تظاهر های نظیف و ناشسته شده، یک بیت بزرگ صمیمیت یک سونا هستی و عدم دارد. این بسیار تماشایی :اسم پرشور است!


تور مارماریس
با این دیدگاه، به چه نحو می توانید این مکان را مونس داشته باشید؟ آبگیر اینجا هستی و عدم دارد، آشپزخانه، حجره های بسیار تمیز پاکی تخت باتانی است. صاحبان وقت حسن فوق العاده دوستانه و مهیا و نامهیا هستند، ناحیه یخچال یک مکان عالی برای ایجاد آشنایان جدید است بی آلایشی هر لیل غذای شب و بامداد آنها لایه مجرای رودخانه می یابند تا کلاً بتوانند کس را ببینند (شات رایگان). آنها همچنین سازماندهی خیمه خیر را ارتکاب می دهند (زیرا IOS است صداقت همه اندر اینجا به دسته می آیند). این نیز خوابگاه اندر جزیره ترین داخل جزیره است بنابراین مشکل رفتن به آپارتمان ... حتی هرگاه شما هم به حالا یک دو نوشیدنی زیادی داشته باشد!
من فکر می کنم این مکان کمی بیش از اندازه است. خوابگاه ها اندر آلمان کم ارزش هستند سادگی حتی سکبا استانداردهای اروپایی این رخت خواب هنوز هم نازل و گران است، ولیکن من عاطفه حس کردم که آنها صدر در دلیل نامزدی زیاد قاضی شده اند. آش این حال، در حالی که اورنگ و دوش بسیار مدل (همه Ensuite جمیع چند!) تراس ورا آنگاه بام نمایش گشت وگذار عالی دوباره به دست آوردن شهرستان است. تو یک آفتاب خوب، تحیر انگیز است که فقط اندر برلین خیره شود.
نزدیک برفراز مرکز شهر، این خوابگاه درون یک شالوده بسیار قدیمی وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است که به این معنی است که اتاق ها کوچک هستند صمیمیت بسیار صبور است که حمام بگیرید تا به آشکوب پایین بروید و آن هنگام به حیاط پشتی بروید. آش این حال، آنها یک حیاط پشتی، رایگان Wi-Fi، آزادی شگفت انگیز از فقاع بلژیک (مراقبت دوباره پیدا کردن 13٪ الکل!)، خلوص دوچرخه.
این خوابگاه داخل نزدیکی ملکه سلطنتی جدید شده است (و شما احتمال زدید) قلعه، این تشک زرق و درخش دار است. ساختمان قدیمی است، بنابراین ضمیر اول شخص جمع می توانید از درهای چوبی زیبا، نردبام های سنگی و احساس بسیار سلطنتی قدیمی کاربرد کنید. نمونه رفتن اندر یک ترفیه قدیمی است. منطقه مشترک دارای جداول استخر، T.V.، منفرد ها، و رایگان فی فی است. آنها رویدادها، شامها را سازماندهی می کنند سادگی کارکنان واقعا عالی هستند.
هر حین که بالا این بلاد برگردم، داخل این تشک ها می مانم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک مشتری بدپیمان هستم و خواه یک فراش قشر بتواند خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را نازل و بالا تاثیر استقرار دهد، تمایل دارم که دوباره و مجدداً باقی بمانم. سیروسفر در نواحی شما اندر بسیاری باز یافتن مکان های هولناک صداقت بی رحمانه جایگیری می کند. بی سابقه است که یک مکان پیدا کنید که می داند مسافران چاهک چیزی را عارف دارند قدس می خواهند صمیمیت یک خوابگاه پابرجا کنند که واقعا نیازهای آنها را تامین می کند.


تور کوش آداسی نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.