همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

این یک دفعه ، داخل حالی که سفر ...

آخر هفته آخر من برخی از رفقا قدیمی باز یافتن کالج را دیدم که سرانجام و اینک از مخیر التحصیلی دیده ام. آنها می خواستند اندر مورد سفرهای خویشتن چیزی بدانند: "داستان های دیوانه ای خود چیست؟ چیزهایی وحشی که برای من اتفاق افتاده نیستی چه بود؟ من اکثر در وضعیت چیزهای دیوانه ای که در الحال سفر هستند فکر نمی کنم. برای من، آنها فقط بخشی دوباره یافتن و گم کردن تجربیات جال است - داستانهایی که هیچ چیز عجیب یا بدتر باز یافتن همه چیز نیست. حتی مبارک مذموم هنوز نو است آش این الحال مجبور شدم در مورد آن فکر کنم، متنبه شدم که اندر 4 سال کهن بسیاری پیدا کردن موارد تصادفی، دیوانه و جالبی صورت داده است، عالی بودن متعلق از جمله:

تور استانبول ارزان
من تو جنگل گم شدم در حالی که سفر فایده کاستاریکا را شناسنده داشتم، دوستانم یکدلی من نفع علیه و له روی بالا و پایان رسیدن سرمشق را سهو گرفتیم و دوباره به دست آوردن پارک ملی آریزونا گریختیم بری یک سراج قوه، سفره یا آب. خواست می ایاب که یک سفر سریع برای دیدن طلوع کردن خورشید رایحه که یک آزمایش 5 ساعته بود. همانطور که شب آمد، پیدا کردن دوربین هایمان به آدرس چراغ قوه کاربرد کردیم صمیمیت سعی کردیم اراده هایمان را ورا آنگاه کنیم. ما در نهایت یک اتوبان را پیدا کردیم، ماشین را لوا کردیم صفا او را ربوده بودیم هم ما را به عمران ده برساند.
همچنین مسافر(خودرو من درون بیرون افتاده است. تو حالی که سفر درون استرالیا غربی، اتوبوس تبر ما درون وسط بیرون از حوالی به فوق و پایین می برد پس دوباره به دست آوردن اینکه تلفن یار و دشمن ما را تلف شده و برده شکست خورده منهزم اید. ما امیدوار 3 دنیا ماشین بودیم تا راننده ایشان را بالا نزدیکترین عمارت برساند اخلاص دو مره دیگر برای کامیون بچرخانیم. شوربا این حال، دما خوبی بود؛ ما آبجو را نوشیدیم، بازی های چیزهای بی اهمیتی بازی کردیم اخلاص روی خورشید من وشما کار کردیم. این امتحان باندینگ بود.
شریک شیرجه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رگولاتور خود را رها کرد. در هنگام یادگیری فراز غواصی، شریک زندگی من صدر در طور تصادفی رگولاتور خویشتن را پیدا کردن دهان واحد وزن 15 چهارده گره زیر آب دهان منی گذاشت. خوشبختانه، فایده یاد می میدان جولان که نفس بکشم یکدلی رگولاتور واحد وزن را بگیرم. در جاه چند ثانیه، مربی من ضلع سود من کمک کرد اما امتحان ای ترسناک بود و ثنایا 10 دقیقه و نیم تانک اکسیژن برای قرار ثبات کردن من حین گرفت. من کلاً در زندگی باب عمیق دم نکشیدم
من تقریبا اندر یک مبارزه شوربا راننده کابین آمستردام بودم. دوباره پیدا کردن کازینو آمستردام برگشتم، یک کابین را وا دو روس که درون همان مسیر حرکت می کردند، تقسیم کردم. من برای اولین بار بیرون شدم و بخشی از هزینه کرایه تاکسیام را پرداختم. راننده متوقع پرداخت کل کرایه شد. ضلع سود هیچ وجه، من جواب اجابت دادم، ما طرفه العین را تقسیم می کنیم. این چیزی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مدیون هستم بی آلایشی من بیرون رفتم روس ها طرفه بودند و پول من را گرفتند ولی شوفر کابین نبود. او نیز بیرون رفت و تصمیمی گرفت که چیزی را دوباره پیدا کردن این بگیرد. واحد وزن زمین خودم ایستاده بودم، روسها درون ماشین دیدند یکدلی راننده مرا تهدید کرد. دیدن تاکتیک های ارعاب او کار نمی کرد، او مرا ترک کرد اخلاص به داخل کابین فریاد زد بی آلایشی رفت.
من صدر در طور دائم یک مالوف را صدمه زد چند دانشپایه طول عمر پیش اندر یک مهمانی ساحلی اندر تایلند، شناخت من (که معیار یک کامیون کوچک است) صفا من (نه پیمانه هر کامیون) تصمیم گرفتیم که من وآنها و آنها خودمان فیلم بگیریم، جایی که خود او را در کشتی کتک زدم. در اکنون اجرا بغل روی قاب، من شوربا او برابری میکنم صمیمیت برای کمی تلاش میکنیم. یک خودی از بار من انحطاط می کند و حین را می شکند. "عزیزم، فاضلاب کار میکنی؟ او مسن تر و کهتر است! "" چشم انتظار نباش، ما رفقا هستیم. "من پاسخ دادم. در وقت حسن زمان، آشنا شدم خودی من خونریزی می کند. ظاهرا، او را بر روی یک بطری آبجو کوچک گذاشتم صداقت بازویش را بسته :اسم قفل کردم. او را ضلع سود بیمارستان راندیم، من وشما او را به غم متصل کردیم اما تا صدر در امروز او 3 خدشه بزرگ دارد که اکثر لغایت چپ او را پنهان سازی می دهد. ظن می زنم توانگری من را نمی دانم

تور لحظه آخری آنتالیا
من فراز اقیانوس افتادم در سال 2006 وقتی که من تو ایتالیا بودم، عکسهایی دوباره یافتن و گم کردن Cinque Terra گرفتم. واحد وزن سعی کردم زاویه خوبی داشته باشم بی آلایشی این رمپ قایق را پایین آوردم. خوب، جلبک هایی را که در حالیا رانندگی روی رمپ رشد می کنند، تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند (فلیپ فلاپ نچ را به خوبی برفراز شما نمی گویند)، بی آلایشی رمپ قایق را به آب فرو می کنید. داخل حالی که من صدر در طور کامل خیس شدم، بدترین مبحث دوربین را که خود 2 قمر قبل خریدم را درون سفرم فروختم، شکستن. این و کودک های ایتالیایی که این گشاده را فراز من خندیدند.
افسران پلیس تایلندی مرا مستی کردند. تو موارد معتنابه یکی دوباره یافتن و گم کردن خیابان های مورد هوس من اندر تایلند، Soi 11 است و اندر ابتدای خیابان یک مغازه غذایی است که هر لیل غذای شب و بامداد این پلیس نوشیدنی است. یک شامگاه آنها بعد از اینکه من سوپ وجود و غیر را ضلع سود پایان رسیدند، خود را ورا پیش خواندند صداقت بعضی پیدا کردن ویسکی نه را روی من دادند. شما اندر تایلند روی پلیس نمی گوئید، بنابراین واحد وزن نوشیدم اخلاص نوشید اخلاص نوشید. آنوقت از آن، هر وعده که رفتم، نوشیدیم صداقت خوردیم خود آنها را انگلیسی می آموزم، آنها فایده تایلندی کلمات بدی می گویند. این یک آروین عالی بود.
صحبت باز یافتن تایلند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یکبار استفاده کردم. برای آخرین شب من درون تایلند تو سال 2007 شناخت من دان صمیمیت من برای چند نوشیدنی رفتیم. ما وا گاو آتش فام معمولی صداقت ودکا اول کردیم. پس باز یافتن آن، نمی دانم چاهک اتفاقی افتاد. چیزی که فراز یاد می آورم عشا روز آن هنگام بیدار شدن اندر نیمکت مغز است. ضربه زدن به درب دان، او نزاکت مال را محصور می کند صداقت می رود: "چکار می کنید اینجا؟" من وشما هیچ یادداشتی دوباره یافتن و گم کردن شب و نو نداشتیم، اما من همچنان شناسه خویشتن و آزگار پولم را داشتم. همه و جزء کسی که شما را استعمال کرد کار راحت و بغرنج ای برای انجام این کار بود، اما من نزاکت مال را سقف ای برای تماشای تمام نوشیدنی های خود که در حالیا حاضر آفریننده شده است.
دو نارنجک M87 شکافته شد. چند ماه پیش، تایلند ناآرامی های سیاسی را فراز دنبال داشت که منجر برفراز یک آذین بندی نبرد چند روزه در بانکوک شد. بخش مجازی ای از مرکز واحه به هاویه و آب بهشت کشیده شد. هفته لا قبل پیدا کردن آن، ولی قبل دوباره پیدا کردن اینکه خویشتن بخوابم، هنگام گساردن شام در منطقه Silom، 2 نارنجک M87 درون نزدیکی واحد وزن رفت. این نزدیکترین من ولو به اکنون برنامه ای برای نزدیک دمده شدن به چیزی شبیه به دم است.
من برای مسمومیت غذایی بستری شدم اندر حالی که در آمریکای مرکزی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سوشی های ردی را خوردم و بعد از عودت به آپارتمان به ایالات متحده، مخبر شدم که من گدا داشتم که روده واحد وزن را خنثی کرده حیات و طرفه العین را نفع علیه و له روی بالا و طور اثربخش بسته بود. خود 3 روز درون یک آشام مورفین درون بیمارستان بودم. وقتی من بیرون شدم، خیلی فربه بودم، انیس دخترم در نفس زمان فایده من گفت، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شبیه اسکلت بودم.
مسافرت اندر مورد قبض خوب با بد است. درون این سطوح، این دکان ها ممکن است ضمیر اول شخص جمع را انگشت به دهان کند که به چه علت من پهلو این مکان ها منعقد می گردم، نمی ترسم یا ادامه می دهم. این بالا این دلیل است که غیر منتظره زندگی را جالب می کند. هیچ چیز بی خطر نیست صمیمیت هر یک دوباره پیدا کردن این خبر به یک مهلت یا پیوند منتج می شود که داخل غیر این صورت رخ نخواهد داد.
چگونه می توان دنیا را درون 50 دلار درون روز سیاحت کرد
تسخیر کوه: سفر انفرادی مونث و ذکر توسط کریستین افزودنی نیویورک تایمز بهترین راهنمای کاغذی کاغذی در سفرهای گیتی افق ها به ایشان خواهد آموخت که چه جور می توانید هنر سفر را نتیجه ربح جویی کنید، مسیر را باز یافتن بین ببرید، قدس تجربیات سیاحت محلی و مکنت بیشتری داشته باشید.