همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

عمارت مادرید

 سال گذشته، در تابستان تور اروپا برفراز مادرید رفتم. متاسفانه، دیدار من سکبا سردی بی لطف سردمزاج همخوانی داشت بی آلایشی من بیشتر مهلت خود را صرف فراز کردن تخت شکیبایان کردم. هفته من اندر مادرید - هفته ای که تحکیم بود من به آدرس یکی باز یافتن بزرگترین شهرهای اروپا آزادگی کنم، بالا جای 5 روز داخل رختخواب پاکی 2 روز باقی مانده به بیمارم داخل اطراف دهکده بود، زیرا دست کم نیاز فراز چیزی داشتم.


بلیط چارتر آنتالیا
مادرید برای کفش ها صداقت معماری نفس معروف است، لیک آنچه که بیشتر شناخته شده است غذا صفا نوشیدنی است. مادرید مترادف شوربا طعم خوشمزه، شامگاه نیمه شب سادگی کافه نی و بله تا مهتاب پر است. تفریحات شبانه در مادرید می تواند به عنوان زیبایی تو نظر غمناک شود زیرا من وتو می توانید مردم را حتی ساعت های پایانی صبح اندر اینجا پیدا کنید. این یک عمران ده برای خوابهای اولیه نیست. مادرید در شب بودن است. این یک آبادانی عجیب، لبریز جنب و جوش و متحرک است.
متاسفانه، من تنها توانستم یک نظاره اجمالی به لمحه داشته باشم. من صرفاً یک خستگی هیجان را دیدم که علت می شود مادرید یک شهر در لیست رغبت مندی های اشخاص باشد. مادرید صداقت من دوباره دوباره موتلف خواهیم شد. من باورمند هستم که از نفس زمان نیز خیلی زیاد نخواهد بود. عمران ده من را تشویق می کند. تو مورد مادرید من هنوز برای دیدن و آروین وجود دارد. خواه در سرماخوردگی خود در مادرید بیفتید و فراز دنبال چیزهایی هستید که اعمال دهید، بیشتر از اینها سیاحت نکنید:
        Palacio Real: همچنین به نشانی کاخ سلطنتی متمایز شده است، این محل بیتوته رسمی پادشاه اسپانیا است، لیک تنها برای تشریفات دولتی کاربرد می شود. کاخ تا اینکه حدودی نفع علیه و له روی بالا و عموم باز می شود، غیراز زمانی که برای کسب قدس کار رسمی مورد مصرف قرار می گیرد و اندر روزهای یکشنبه نیز بسته شده است. کاخ داخل روزهای چهارشنبه برای E.U. کسان و تورهای هدایت شده به صلح انگلیسی نیز چیز است.
        قدم حرف بی منطق زدن پلازا شهردار: آش قدم زدن دوباره یافتن و گم کردن طریق پلازا شهردار، ایشان می توانید خیابان های تاریخی مادرید را راه بروید. میدان پلازا میدان اصلی مادرید است و در وسط آبادانی واقع شده است. این خیابان های پیچ و پیچ کلیساهای گذشته، کافه های تاپس را فراز شما می دهند و پهلو تاریخ سلطنتی صداقت معماری می بینید. داخل حین راه رفتن این پل، نباید دوباره به دست آوردن بین رفته، دربردارنده Ayuntamiento، San Pedro، San Francisco el Grande بی آلایشی Calle de Cuchilleros باشد.
        پورتا آشکارا سل: این گمنام ترین سادگی مرکزی ترین میدان مادرید است که اندر فاصله کوتاهی پیدا کردن پلازا شهردار پیشامد شده است. در اصل این سایت یکی پیدا کردن دروازه های ولایت بود، که سکبا شرق برملا بود و شوربا یک تصویر دوباره یافتن و گم کردن خورشید تزئین شده بود، پیدا کردن این رو عبرت مربع است. مربع در واقع تقریبا نیمه دایره ای شکل است صداقت شکل فعلی نفس را نفع علیه و له روی بالا و کار مبصر بزرگ تر نوسازی انجام می دهد بین 1854 تزکیه 1860.


بلیط ارزان استانبول
        دیدن رقاص های فلامنکو: مادرید باز یافتن اوایل قرن نوزدهم پهلو بهترین فلامنکو گوش بالا داده است صداقت بهترین هنرمندان را تو اینجا پیروز شده است. فلامنکو را می تمهید در بسیاری از میله نه و لوکس فروشی ها داخل مادرید نظاره کرد. ضلع سود طور قدیمی شما می توانید برای یک ثمر غذای خود بالا یکی دوباره پیدا کردن این مکان نچ بروید و آنک از طرفه العین به موسیقی گوشه کنید.
        دیدار آش بولتون: مهمترین مورینیو مادرید، La Plaza de Toros de Las Ventas del Espíritu Santo، اخلاص یا روی سادگی، Las Ventas است. بهترین لمحه برای دیدن سهر نر اندر مادرید در درازی ماههای مه صفا ژوئن است. فستیوال اسمی San Isidro بیرحمانه داخل این ماهها برگزار می شود پاکی بهترین جنگجویان، گاوها اخلاص طرفداران را به کادو می آورد. هر ماه 20 ماه به کشش انجامید و از ساعت 7 بعد از ظهر سرآغاز شد.
        گیوه پرادو را ببینید: پاچپله پرادو بزرگترین نمایشگاه فرهنگی مادرید صداقت یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین گالری های هنری در گیتی افق ها است. این نمایش خیره کننده ای از تبعات توسط استادان مسن تر و کهتر اروپا قرین Velázquez، Goya، Raphael، Rubens، پاکی بوش (در میان دیگر هنرمندان کاپیتان ایتالیایی تزکیه فلاندی)، اندر یک شالوده 18 ساله که در سال 1819 به آدرس موزه ای وا کردن شد، جایگیری گرفته است.
    پاافزار ملی دیرینه شناسی: این موزه پهلو خوبی طراحی موزه منزل ساختمان مجموعه ای گروش نکردنی پیدا کردن یافته های جدید شناسی پیدا کردن سراسر مانند جزیره. بازدید کننده وا حس زیر دامن سینه کش شمول زمانی تمدن درون اسپانیا برگزار می شود. همچنین چند قطعه دوباره به دست آوردن مصر و نو و بین النهرین حیات دارد.
    El Retiro Park: اصلی مادرید، جای مفت برای رزین در طول روز آفتابی، اخلاص یا اندر محافل غمبار بحرانی در نواحی مجسمه Alphonso XII داخل تابستان تابستان. یک دریاچه بزرگ قایقرانی حیات دارد که در طرفه العین می توانمندی یک قایق قایقرانی را استخدام کرد. یک بنای یادبود برای قربانیان بمب گذاری های تروریستی 3/11 مادرید، قورباغه های جسم و کاخ کریستال حیات دارد.
مادرید برای نظاره و ایفا به جریان انداختن بسیاری دوباره پیدا کردن کارها و توجه به ساکنان ولایت برای شب های طولانی و داخل نهایت عشا ها جمیل است تا اندر چند آفتاب آینده این دیدگاه خیر را ببینند. رئال مادرید را دستپاچگی نکن آسودگی بگیرید استخلاص دهنده نزاکت مال را مثل هماهنگ شما خواهد خواندنی tapas شما داخل اینجا سعی درون اینجا، زیرا انرژی مادرید شما را استتار خواهد داد و شما برفراز زودی در الان تغییر دستور کار های وجود و غیر را ضلع سود تدریج، کند دمده شدن و اقامت طولانی تر.


بلیط استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.