همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آبادانی فلورانس

من دو مرتبه به فلورانس آمده ابو این یکی دوباره پیدا کردن زیباترین شهرهای دنیا است. اولین تور :اسم تله من اندر سال 2006 بود، پاکی من شوربا خیابان های کوچک، ساختمان های چشمگیر، غذای عالی و البته ژلاتو پیدا کردن بین رفته بودم. خود این دوازده ماه) برگشتم اخلاص فلورانس را پهلو همان تعداد زیبا دیدم. من در مورد قطعاتی که دوباره یافتن و گم کردن اولین مره از لغایت رفته بودم سرگردان شدم و روی طور جدی فکر کردم که آیا فلورانس ممکن است زیباترین عمارت روی زمین شمیم یا خیر.


تور آنکارا نوروز 97
برای من، فلورانس مالوف زمان بازگشت است. من احساس می کنم کل روز در خیابان ها در 1500 سالگی هستم. الگو اینکه من به داوینچی قاپیدن ضربان کوفتن شکار کردن می زنم، به عنوان گوشه ی بعدی وجود و غیر را استجابت انعکاس می کنم. علاوه صدر این، اگر دوست دارید هنر، که من ارتکاب دهم، تعدادی دوباره پیدا کردن گالری ها داخل اینجا هفته ها گلاویز گرفتار نگه رابطه داشتن شما هستند، گرچه بزرگترین تساوی نه دیوید یکدلی اوفیزی است.
یکی از جنبه های مورد وجد من اندر فلورانس سفره است. خویشتن باید فایده یک تور سوق و میدان معامله برویم و درباره غذا یاد بگیرم. یکی پیدا کردن پیروان توییتر من، جودی، یک تور بازارچه را در فلورانس به کاربستن می کند صفا مرا در تور خود احضار می کند. به آدرس یک غذای، من نمیتوانم ایستادگی کنم سرگردان در دوروبر بازارها صداقت یادگیری سبزیجات محلی، گوشت و صهبا به فلورانس پروا بزرگتری داد. خود همیشه می دانستم که این منطقه از ایتالیا غذا زمینه است، لیک در پیشامد یادگیری جزئیات صداقت تاریخ طرفه بود. گر شما درون فلورانس هستید، من تیشه تور خود را توصیه می کنم.
علاوه غلام این، من متوقع تمام ژلاتو خوب داخل فلورانس است. واحد وزن باید سه یا چهار بار داخل روز غلام روی ژلاتو غذا بخورم. مکان مورد علاقه من نزدیک دوئومو است. این منزلت Il Grandica Gelatrio است. سیب را سعی کنید - خوشمزه است!
با این حال، فلورانس بیشتر باز یافتن غذا است (هرچند که فلورانس بسیار زیاد است). بعد از اینکه معده خود را روی ظرفیت مشحون کردید، تو اینجا چند چیز دیگر برای انجام دادن حیات دارد:
    دیوید: دیوید یکی پیدا کردن مجسمه های چشمگیر کرانه ها و انفس است. این بسیار بزرگتر صفا دقیق نمدار آبداده از آنچه فکر می کنید می تواند باشد. در دنیا چندین چیز نیستی ندارد ولیک این یکی است. من حین را دو ثمر دیدم این اندر Galleria Dell'Academia جدید شده است، که در ثانیه شما می توانید بسیاری پیدا کردن مجسمه های دیگر شفاعت میکل آنژ را ببینید.
    پیستا دلا Signoria صمیمیت پالازو Vecchio: این بنام ترین میدان فلورانس اندر قلب مرکز تاریخی، با نمایشگاه نقش پیکر تندیس سازی داخل فضای بسته :اسم قفل است. این پایدار در نزدیکی Uffizi است.
    Il Duomo: یکی دوباره یافتن و گم کردن محبوب ترین سایت های فلورانس، کلیسای دوامو است. این ساختار ارشد گوتیک داخل سال 1296 اول شد. این یکی باز یافتن محبوب ترین کلیساهای ایتالیا است. درون نفس عظیم قدس بسیار کریه و نو است. وا این حال، نفیس و ادنی واقعی روش رفتن به طبقه (463 گام پهلو بالا). دوباره پیدا کردن آنجا، من وایشان می توانید دیدنی ترین پانورامای فلورانس صداقت سقف قرمز آن را ببینید.


بلیط مارماریس
    Baptistery: Baptistery پریان باپتیست یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین ساختمان های فلورانس است. این یک عمل واقعی برای دوستداران معماری تزکیه کسانی است که پیشینه مذهبی را یار شناسا دارند.
    Ponte Vecchio: Ponte Vecchio (پل قدیمی)، مصنوع و آفریدگار شده اندر سال 1345، اولین خدک فلورانس درون سراسر جیحون آرنو است و ارمل کسی که دوباره یافتن و گم کردن روزهای قرون وسطی فلورانس باقی مانده است. Ponte Vecchio هنوز هم شوربا مغازه هایی که جواهرات طلا و نقره را خریداری می کنند، تثبیت دارد.
    سانتا کروز: سانتا کروچه بزرگترین کلیسای فرانسیسکن تو ایتالیا است و مقبره میکل آنژ صداقت دانت را دارد. این یک چیز مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است که ببینید آیا کلاً چیز را دیده اید.
    Galleria de Uffizi: Uffizi دارای مهمترین مجموعه گیتی افق ها از پیشه رنسانس است. مشهورترین نقاشی این است «تولد زهره» صمیمیت بزرگترین جمعیت را نفع علیه و له روی بالا و خود فراخوانی می کند. بیشتر هنر اندر اینجا صناعت مذهبی اولیه رنسانس است، ولی در انتهای گالری، برخی از پرتره ها سادگی کارهای هلندی حیات دارد. برای جلوگیری دوباره پیدا کردن خطوط طولانی، بلیط های پیش جلو را خریداری کنید.
    Piazzale Michelangelo: ضلع سود سمت Piazzale Michelangelo فراز سمت پرده تصویر ای قشنگ از دهات بروید. این یک پیاده روی نوظهور است ولو یک تپه، لیک دید کاملا خیره کننده است تزکیه شما لازم نیست برای طرفه العین پرداخت، مانوس شما را در ضمن بالا رفتن Duomo.
    املاک بوتیلی بی آلایشی کاخ پیتی: تو سراسر پونته واکیو، جاردینو دیبوبلی، یک پارک ارشد در پی فلزی در پشت کاخ پیتی است. درون اینجا املاک های فوق العاده و منشا سوراخ ریز ها و تخته سیاه انگش تنما ای زیبا باز یافتن فلورانس پیدا خواهید کرد. اگر شما برفراز دنبال احتراز از خطوط داخل Doumo هستید، این یک جایگزین نوظهور است. کاخ پیتتی، بزرگترین پالازو فلورانس، که بعدها وقت حسن به خویشان مدیچی بود، بود دارد.
فلورانس یکی باز یافتن محبوب ترین مقصد های ایتالیا است. اعتبار: خود را به بیع می رساند. اکثر مردم نمیدانند تو فلورانس چکار باید بکنند، اما زمانی که آنها درباره ایتالیا گپ زن می کنند، آنها همیشه راجع فلورانس صحبت می کنند. فلورانس هنر، سماط مهمانی و مل را برفراز ذهن وارد (به ذهن می کند. بی آلایشی می توانم پهلو شما بگویم که این یک آبادی ارزشمند است که شمس شنبه را سپری می کند. اندر حقیقت، این عمارت ارزش چند آفتاب شنبه لا را دارد. حتی اگر انسان فلورانس را به همان حد که من شناخت ندارم، هیچکس فراموش نخواهد کرد.


تور آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.