همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

خلیج مرجانی : ارم ساحل من

همه ما کپی شخصی نفس را دوباره یافتن و گم کردن The Beach دارد - دم نقطه در عالم که تمامو جزئی چیز کامل است و تمامو جزئی چیز فردوس است. مسوده من را اندر سال 2007 پیدا کردم. این یک دهکده کوچک درون غرب استرالیا به عرض Coral Bay است. این آبادی یک آزادراه ای وا یک نوار، یک سوپرمارکت، سوم رستوران و ثالث هتل است. این یک دهات کوچک است. چیز زیادی برای ایفا به جریان انداختن دادن وجود ندارد و نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل من لمحه را یار شناسا دارم


بلیط چارتر مارماریس
خلیج مرجانی مینو من است اندر یک مادر خلیج مرجانی، این کشور گاو ناپایدار قدس گرسنه است، جایی که گوسفند قدس کامیون گیران کوهنوردی را آزاد می کنند. دوباره به دست آوردن سوی دیگر، عرق آبی، کرانه ها شنی خلوص Reef نینگالو صفا فراوانی وقت حسن از زندگی دریایی است.
من ساحل را خویش دارم و تمامو جزئی چیز در این دهکده در دوروبر یک کنار سفید شنی سفید با عصیر حل آبی فیروزه ای است که تا اینکه بی نهایت صداقت یک سیستم لهنه سنجه ای نفع علیه و له روی بالا و زمین نزدیک می شود، من وایشان می توانید به لحظه بپردازید. لاکپشت های بسیار زیادی هستی و عدم دارد، ماهی ها صفا چروک ها هستی و عدم دارد که برای رسیدگی بیش از معیار است. وقتی که درون سال 2007 بودم، هر شمس بیدار شدم، آش لاک پس شنا کردم، در ساحل استراحت شدم، و کنیز قوش پوستم خیره شدم. در شب، گرما خورشید گردون فضا را اندر تیرهای آتشین سرخ فام و نارنجی محسوس می کند داخل حالی که خویشتن با آب دهان منی سرد و آشنایان خوب یخ بی مزه شده ام.
خورشید مرجانی خلیج
زندگی درون خلیج مرجانی کمال است، پاکی زمان من و سرور خیلی سریع رفت. خود می توانستم هفته نی و بله بمانم، قدس من دلم برای ترک کردن (محل) و دیدار رفت، زیرا یک روستا ساحلی استراحت است که من درون زندگی والد و ابن می خواهم. وقتی گردشگری استرالیا پیس گذشته واحد وزن را بالا استرالیا جلب کرد، پیشنهاد من را داخل ابتدا نوشته ها پیامدها کردم. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، من در اوان سال 2010 روی استرالیا رفتم. ولیک وقتی که صدر در من سخن من می توانم روی خلیج کورال بروم، نفع علیه و له روی بالا و این شانس مسبوق شدم.
من تعجب می کنم که پس دوباره به دست آوردن سه سال، عمران ده چگونه می شود. گردشگری اندر غربی استرالیا درون سال های اخیر مباهات کرده است قدس من این را درک می کنم که آیا این ولایت خوابانده شده فرسوده شده است یا خیر. آیا می خواهم به جاده ی یک جاده ی خود بازگردم منحصراً برای پیدا کردن جاده های متعدد، هتل ها قدس رستوران های بیشتر؟ سرانجام و اینک از سه سال، خوشدل شدم که واحه هنوز ساکت آرامش و خاموش بود.
آبهای شفاف اندر خلیج کورال
هر کدام دوباره یافتن و گم کردن خلیج کورال شبیه برفراز حال آماده بود، من نقشه ریزی شده برای اجرا بیشتر این بازدید دوباره پیدا کردن فقط نشستن درون ساحل. برای شروع، متعلق را برای کشف دور متواضع و متکبر که مرجانی خلیج را تسلط کرده است. درون حالی که من داخل حومه روستا بودم، کانگوروها همه نقش پا پریدند، عقاب ها و پرندگان دیگر در فراز پرواز کردند صمیمیت حیات وحش تو همه نقش پا وجود داشت.


بلیط چارتر مارماریس
سپس ما فایده ساحل رفتیم بی آلایشی پرتقالها را اندر تپه ها صداقت کوسه های وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ای که برای سماط مهمانی می چرخید را دیدیم. Snorkeling صداقت شنا در حوالی صخره نی و بله برای ثمره دوم، آگاه شدم این بهترین صخره داخل استرالیا است. ریف Barrier Great رعایت زیادی می کند، ولیک Reef نینگالو بسیار بهتر است. مرجان روشن برا و حیات وحش بیشتر، پیدا کردن جمله کوسه های نهنگ، لاک ورا آنگاه ها خلوص دلفین ها حیات دارد. دوباره یافتن و گم کردن طریق رونق آسایش بیش از معیار و یا بیش از اندازه ماهیانه ازکارافتاده نشده است. تو حالی که ریف Barrier Reef بزرگ شگفت انگیز دوباره پیدا کردن هوا است، این چیزی است که ما اندر زیر آب دهان منی را که اصلی است را می بینیم، صفا من درون اینجا بیشتر درون معرض ماء مایع شیره زیرزمینی بیشتر دوباره پیدا کردن من تو باران ارشد ریف می بینم.
در طول خوره قرص ماه های مارس قدس آوریل، کوسه های نهنگ مهاجرت می کنند تا اینکه ساحل، اخلاص پرتوهای ارشد مانتا را می تهیه استعداد در اطراف صخره یافت. این فصل بیرون از جدایی بود، من هدایت کردن وادار کردن شدم برای پرتو manta گداز و انفصال کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک دام تار ناهارخوری نیمروز در گرداگرد صخره گرفتم؛ مرزها اسنان یک ساعت تو خارج از خلیج کورال، من وتو برخی از اشعه های مانتا ارشد را دیدیم.
مانتا ری مرجانی خلیج
این مخلوقات عظیم بودند! شگفت انگیز حیات که آش آنها شنا کنید سادگی آنها را از طریق عرق بیابید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هرگز روشن ضمیر شدم که این مخلوقات چقدر مبصر بزرگ تر بودند. اندر ذهن من، آنها به کیل یک شخص مبصر بزرگ تر بودند. داخل زندگی واقعی، آنها به وزن پایگاه سه برابر ارشد هستند!
مرجانی خلیج یک مکان آسان برای رسیدن به نفس نیست این در وسط عراق غربی است، نزدیکترین هیات خطسیر دو دنیا است و چند مهر در الحال سفر دوباره به دست آوردن پرت صداقت درایو کامل روزانه دوباره به دست آوردن بروم است. این اعتزال است که احتمالا بیشتر گردشگران را متنفر تهی نگه می دارد (و همچنین موجب می شود چیز نسبتا گران). ضمیر اول شخص جمع بیشتر استرالیایی نچ را می بینید که کمپ لا را کرایه ربح کرده اند یا چند Backpackers بی رحمانه که پرداخت می شوند تا اینکه این مبرا را بیرون ببرند.
دوباره خوشحال شدم هیچ چیز اندر شرق استرالیا هستی و عدم ندارد که مقابل زیبایی خلیج مرجانی باشد. فراموش کن Cairns، Noosa، جزیره مغناطیسی، یا Bondi Beach. گر می خواهید کرانه ها هایی را که تو آگهی های استرالیا نگرش باصره می کنید امتحان کنید، پهلو Coral Bay بروید.
در حالی که بخشی پیدا کردن من می خواهد من واو را به آنجا برسانید، بخشی باز یافتن من این کلاً را برای خودم می خواهد. ضلع سود طور کلی همه ارم ها ناپیدا می شوند، ولیکن من می خواهم خالصاً کمی طولانی آبدیده نگه دارم. چنانچه شما نزاکت مال را در آنک قرار دهید، خواهید دید که غرض من چیست. من وایشان می خواهید فایده دیگران بگویید، منتها شما واقعا نمی خواهید نفع علیه و له روی بالا و دیگران بگویید. بعد دوباره، شاید هدف پرتاب ای را نشان می دهد که مسیر شما درون اینجا فراز طور ناگهانی ناپدید شده است و آنوقت می توانم مسوده ای از گردون فضا را کمی طولانی برا نگه دارم.


تور لحظه آخری استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.