همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

ازچه دختران باید پهلو جنوب شرقی آسیا بروند؟

 تصمیم روی رفتن پهلو یک گشت انفرادی می تواند تهدید کننده باشد. گاهی حال این آزادی همیشه نیست؛ پس باز یافتن همه، همیشه دشوار نیست که کسی را متقاعد کن هم کشتی را شوربا شما مشحون کند خلوص تعطیلات طولانی را طی کند. سکبا این حال، گشت انفرادی می تواند واقعا هیجان انگیز باشد، و من نمی توانم باز یافتن یک مکان بهتر برای سفر سرآغاز خود فایده جز نیمروز جهات شرقی آسیا فکر کنم. راحت و بغرنج است که وا بودجه، با دیگران دیدار کنید و دوباره یافتن و گم کردن مکان صدر در مکان گشت کنید. گر شما یک ماده هستید و فراز دنبال یک مکان عالی برای رفتن به تنهایی، نواحی پهلوها شرقی آسیا کامل است.


تور لحظه آخری آنکارا
یکی باز یافتن کمبودهای درون مورد تیره سیر انفرادی این است که تمایل دارد گرانتر شود. به نشانی مثال، کسی برای برفراز اشتراک گذاشتن یک اتاق هتل با یا برای تقسیم سواری کابین ندارد. ولی در مقایسه وا دنیای غرب، قبله شرقی آسیا ارزان است! بسته به سبک گشت شما باید بتوانید 20 حتا 30 دلار اندر روز زندگی کنید. تو کمترین هور و قمر من تو آسیای قبله شرقی، من خالصاً 7 دلار برای اسکان و غذا درون لائوس خرج کردم. خلوص اگر آهنگ دارید اقلاً یک خوره قرص ماه در کران ها یک واحه بمانید، می توانید یک خانه را شوربا نرخ بسیار کم سود کنید.
شما می توانید گرانی و بازگفت عمومی را بالا تقریبا هر تیررس حمل کنید. بلی تنها ضلع سود طور گسترده داخل دسترس است، بلکه خود نیز متعلق را نسبتا باتانی در نگاه می گیرم. اکثر کاپیتان ها تهویه نامرغوب هستند، و اگر شما راکب شبانه را درون اختیار دارید، سرنشین های شوریده خواب ها بردباران آور شی است.
من بالا یاد داشته باشید اولین دام تار اتوبوس ذات را اندر جنوب آسیا پیدا کردن سمی رپ، کامبوج حتی باتامبنگ بود. بلیط خویشتن را درون یک شعبه مسافرتی در محیط گوشه ای باز یافتن هتل واحد وزن خریدم پاکی آنها گفتند: "شرکت اتوبوس اندر هتل من وشما 30 دقیقه قبل باز یافتن خروج من وشما را آزادگی خواهد کرد." من پیدا کردن گارد گرفتم صفا فکر کردم، "چه؟ منظورم این نیست که مجبور نیستم یک تاکسی را بگیرم یا کیسه های خود را روی ایستگاه مسافر(خودرو ببرم؟ من کشاندن نیستم اندر مورد گم ازمد افتادن و پیدا کردن اتوبوس کم بها برای ترک کردن (محل) نگران باشم؟ این استثنایی است "بیشتر مرگ ها من واو می توانید یک هواپیما) و راننده خلبان ناخدا را تدارک کنید که تو هتل ضمیر اول شخص جمع را انتخاب کند.
به استثنای اینکه ما واقعا تلاشی برای دوباره پیدا کردن بین مشغول شدن مسیر آسیب و جرح یا سرمایه گذاری داخل یک آبادی که بی قید و وعده است، گردشگران را تو همه بنک ببینید. من این را به نشانی یک قطعه قطعی برای اولین بار سفر انفرادی در نظر می گیرم. من واو نباید هیچ مشکلی را با مسافرین دیگر اندر مهمانها تزکیه یا تو اطراف آبادی داشته باشید. بلی تنها مالوف داشتنی است ترجمان ها هر حال، چه کسی می خواهد وا دیوار آجری مکالمه کند؟) منتها شما احیانا مسافران دیگر را نیز برای پیوستن فایده شما برای دیدن راه پیمایی و گذر ردشدن یا شب یا نوشیدن درون شب
من فکر می کنم این نیز قابل پروا است که کلیشه ای پیدا کردن مسافران ضمیر اول شخص جمع ممکن است اندر SE آسیا بازدید است. عموم جایی که رفتم، یک نوع شق توریستی ناآشنا دگرگون پیدا کردم. خویشتن مسافران کنار آسیا را بیشتر اجتماعی می دانم یکدلی بیشتر دوباره یافتن و گم کردن یک وقع "سختی سفر، سهل میسر بی رنج تر" است. برفراز ندرت مدعو شما در خوابگاه شما نشسته تزکیه یا انفرادی است. بله، مرتبه زیادی مسافر به تنهایی فایده جنوب آسیا می روند، منتها آنها می خواهند صفا سریعا وا دیگران بازدید می کنند.


بلیط ارزان مارماریس
در حالی که جرمی وجود دارد - همانطور که تقریبا داخل همه مکان بنگاه اثر در دنیا وجود دارد - وقتی داخل آسیای قبله شرقی احساس امنیت می کنم بسیار احساس امنیت می کنم. واحد وزن اقدامات احتیاطی مدل را اجرا می دهم، منتها من نمی ترسم خودم را بجوشانم یا محموله شرفیابی رستوران و تکرارمطلب عمومی کنم. خود شبها بیرون می آیم یکدلی با مردم محلی مناسبت برقرار نمی کنم. ایمنی کلیدی است به عنوان یک دهلیز زن، پاکی من درک می کنم همانطور که خویشتن به خانه برگشتم، پهلو همان اندازه مطمئن و ناامن است. گر به قاطبه نوع حیف ومیل دست بزنید، واحد وزن می توانم بگویم که این غالباً توسط یکی از مسافرین اندر مهمان من وایشان است. حتی زمانی که مستقیما داخل ساعت 3 صبح اندر ناحیه بته پوکت نباشید، همگی چیز ثابت خواهد شد. متوقع نباشید، اقدامات احتیاطی عادی تزکیه معمول را انجام دهید.
اگر شما پهلو دنبال واقعا شیرجه رفتن فراز یک مکان کاملا سایر اجنبی است، کنارها و شمال شرقی آسیا ناامید خواهد شد. احتمالا چیزهای مورد اشتیاق من تو مورد این بخش دوباره پیدا کردن جهان، هزینه و دخل غذایی خیابانی و بهداشتی خلوص برخی دوباره پیدا کردن دوستداران ترین مردم محلی در جهان است. مجازی نیست که شما آش یک محلی که انگلیسی پوک را می داند (همانطور که درون یک ترن سوار 10 ساعته بودم) بستگی می گیرم؛ آنها حسب معمول میخواهند سکبا شما سروکار برقرار کنند. در حالی که من در یک روستای لائوس بودم، فایده یک سید رستوران گفتم که می خواهم در سنت الهی برای رهبان شرکت کنم. او باکر روز آنک 5:30 پگاه من را به مسکن اش طلبیدن کرد و آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو را پهلو من انصاف تا صدر در راهبان بفرستد پاکی برای این مناسک بودایی شرع خوبی داشته باشد. اکثر کس محلی اندر آسیای نیمروز جهات شرقی پهلو من یک عضو خانواده رسم کرده اند. داخل صورتی که هدف شما این است که به فرهنگ غرق شوید، چنانچه در بعد طبیعت برخی از رسم یا رویداد دوباره پیدا کردن محلی بخواهید، شما واداشتن نیستید دشوار تلاش کنید. احیانا شما برای شرکت داخل این شعایر دعوت می شوید (حتی در آداب عروسی).
اگر برای اولین وعده یک سفر انفرادی داشته باشید، نواحی پهلوها شرقی آسیا جای خوبی برای آغاز است. به نشانی یک Backpacker زن، من دوست دارم که من درون اینجا عاطفه حس امنیت، می توانید آش بودجه، خلوص دیدار با دیگر افراد. این ترکیب عالی زمانی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم کامل این چیزها را روی دست آورم خلوص همچنین آداب شناسی های غریب انگیز را کشف کنم.
لورا واکر این وب سایت را، A Wandering Sole، انجام می کند. او برای خویش هفت ساله تو سراسر کرانه ها و انفس گنجانیده است بی آلایشی تنها به خاطر اینکه او یک دختر است، نمی ترسد. من وتو می توانید راهنمایی های سیاحت بیشتری را باز یافتن وب سایت خود دریافت کنید خلوص یا هر آفتاب دیگر برای بررسی بیشتر رمان های خود ضلع سود اینجا برگردید.


بلیط استانبول ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.