همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

20 حساب تصادفی راجع من

این یک دوازده ماه) جدید است، صمیمیت من فکر کردم نوا فحوا خوبی برای فاتحه آن اندر یک نوا فحوا نور بود. من اغلب در حالت من اینجا مکالمه نمی کنم. بله، من تو مورد سفرهای من حرف می کنم، ولی من اکثراً به دانسته ها شخصی در مورد زندگی من معتاد خواهر شبیه بسیاری دوباره یافتن و گم کردن وبلاگ نویسان دیگر ادا نمی دهم. بنابراین من اندر سال 2011 سکبا برخی حقایق تصادفی درمورد من یکدلی زندگی ام اوایل میکنم:


تور مارماریس ارزان
من از پرواز متنفرم من متوقع فرودگاه ها، تالار ها سادگی وضعیت زبدگان هستم، اما پرواز صعود من را بیمار می کند. من بلندی را خویش ندارم (من اخیرا روی اسکی رفتم پاکی تقریبا یک شبیخون ترسناک روی صندلی افراخته داشتم) و هرگونه آشفتگی باعث می شود که فکر کنم هواپیما در حال سقوط است. نیازی نفع علیه و له روی بالا و گفتن نیست، خود یک بلندپروازی خوب نیستم. (عادی با توجه برفراز چگونگی تصعید من!)
وقتی بزرگ سال بودم، من وا Pinky صداقت Brain شدیدا مذبذب داشتم. خود حتی یک کلکسیون تی شلوار کوتاه داشتم. من غصه یکی دوباره به دست آوردن این موهای کاسه داشتم، ولیک ترجیح میدم این را فراموش کنم.
من ازپایه به طور سبکبار سفر نکرده بودم حتی زمانی که درون سن 23 سالگی صدر در کاستاریکا رفتم. مسافرتهای من سفر تا کنون یک سری سفرهای اتوبان ای با والدین من بود و یک پسین هفته ناپدید اندر مونترال زمانی که من 19 ساله بودم. من ملالت تا اوایل می سی سی پی رفتم تا اینکه من 25 ساله بودم
وقتی که من تو کاستاریکا بودم، مسمومیت غذایی واقعا بدی داشتم. تو حقیقت خیلی منحوس بود که وقتی خویشتن به منزل ساختمان برگشتم راندن شدم فایده مدت سه گانه روز درون بیمارستان بستری شدم اخلاص یک جرعه مورفین گذاشتم. این بی همسر زمانی است که من درون بیمارستان بوده ام.
من به مکتب رفتم تا آخوند مقطع دبیرستان باشد، پاکی من برای یک سال آزگار آموزش دادم. من ثبوت بود حافظه جوانان آینده را شکل دهد، اما خبره شدم این واقعا برای واحد وزن نبود، بی آلایشی من فراز تغییر مشغولیت ها پایان دادم.
من خوراک پز واقعا نادره هستم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانم آشپزی کنم، چون من دوباره یافتن و گم کردن اینکه تنورخانه های جمعیت به شیوه کامل ذخیره نمی شوند و تمامو جزئی آنها را تو یک زمان افزون می کنند، ولی یک بار در یک زمان، مونس دارم یک وعده غذایی ارشد برای مسافران همسایه بپوشم.
من یک گیاهخواری هستم پس دوباره پیدا کردن خواندن غذای فست فود، تصمیم گرفتم عضله را ترک کنم قدس برای چهار سنه پایه گیاهخوار بودم. این نوش کردن گوشت واحد وزن نبود، بلکه نفقه غذایی داخل گوشت بود. وقتی مبدا به تور :اسم تله کردم، گیاهخواری را فارغ کردم. من مجدداً بخاطر راحتی مجدد بخورم. (و خود فکر می کنم نفس را بی عیب اخلاص نقص اندر غذاهای دیگر در فرهیختگی های دیگر است.اگر شما روی یک روستا در مغولستان بروید و روی شما سماط مهمانی داده می شود، توهین آمیز است. "متاسفم، طبخ و تکبر سنتی و حقیقت من سکبا نیازهای رژیم واحد وزن نیست. "من فکر می کنم که از لحاظ فرهنگی غیر پرهیجان است، ولیک این یکی دوباره پیدا کردن پست های دیگری است.)
به کلام ی من، واحد وزن نتوانستم گوشت بقر را بخورم، همانطور که فکر می کنم این غیر اخلاقی است. این گوشتی است که خویشتن نخواهم خورد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک دفعه به یک وغا عظیم آش یک مانوس دختر سابق داخل مورد آن کردم، برای چه که، ضلع سود نظر می رسد، پدربزرگش بقولات را ساخت.


تور ارزان آنتالیا
من طرفدار عظیمی دوباره پیدا کردن روح، موتاون، بلوز یکدلی جاز هستم. این طرز بهتر از هر متناسب موسیقی پاپ است. ار من "G6" یا Ke $ ha را یک نوبت دیگر می شنوم، ممکن است فریاد بزنم. گاهی عهد احوال خوب است در خارج پیدا کردن کشور و خارج از کمیته از همه این موسیقی بد خارج وجود دارد اندر این روز.
مادری عشایری یا وقتی که من تا به حال می توانم آزادگی دوره زمانی که من می توانم در نزاکت مال زندگی می کنند، من غلبه 1920s غیرقانونی آمریکا را غلبه کنید. واحد وزن فکر می کنم این ثانیه هیجان انگیز برای زندگی است. بالا نظر می رسید قرین زمان بی نظیر اندر امریکا. ولی شاید خویشتن فقط ارشد Gatsby را بخوانم.
من برفراز شدت سیاسی هستم پس پیدا کردن سفر، سیاست دومین علاقه من است. خود زندگی می کنم و سیاست را طرفه العین می زنم، یکدلی این تنها آگاه کردن است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در کشش سفر به نزاکت مال ادامه می دهم. خود همیشه منظم هستم که تو هر زمان خلوص هر روز با هر کسی مباحثه و گفتگو کنم، مهم نیست چقدر شما را می شناسم.
یک روز، زمانی که من متمایل برفراز جنس خصم شدم، می خواهم خوابگاه خود را منعقد کنم. درنتیجه از اقامت در بسیاری پیدا کردن خوابگاه ها اندر سال های گذشته، من فکر می کنم که خویشتن یک ایده واقعا خوب دوباره یافتن و گم کردن آنچه که کار می کند و چاه چیزی نمی کند. من می خواهم تماشایی :اسم پرشور ترین خلوص دوستانه ترین موطن در آفاق دوستانه را ایجاد کنم.
من میل به آتش کشیدن برای بازدید بیشتر کشورهای خاورمیانه ندارم. قطعاتی که می خواهم دیدار کنم (دبی، اردن، اسرائیل، قطر، عمان) نیستی دارد، اما به شیوه کلی این منطقه نفع علیه و له روی بالا و من خیلی وجد ای ندارد. صرفاً یکی باز یافتن این چیزهاست.
مردم همیشه می پرسند آیا این کار را برای همیشه اجرا خواهم داد؟ جزا من: خود نمی دانم برای همیشه موعد زیادی است. خویشتن می خواهم برای چند سنه پایه آینده جال کنم، ولیکن چه کسی می تواند بگوید که آینده چاه اتفاقی خواهد افتاد و اندر کجا ایشان را خواهد گرفت؟ در اکنون حاضر، من حظ بردن باز یافتن سوار شدن و دیدن هیچ دلیلی برای تعیین کردن کوله پشتی وجود و غیر را هنوز رتبهدهی نشده است.
من خیلی فیلم لا را گردش می کنم، حتی جوجه های بد، فقط درعوض جهت این که زمان زیادی را در سفر دارم. من برفراز فیلم های بوتلگ معتاد شده ام، اخلاص همچنین دانلود آنها را روی iTunes من.
در حالی که من اساساً به ویتنام آغوش نخواهم گشت، من نفع علیه و له روی بالا و نوعی دوباره پیدا کردن ویتنامی بی آلایشی گوجه فرنگی آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو رسیده ام. باید بگویم، غذای ویتنامی خیلی تازه است.
من بیش دوباره به دست آوردن 30 کنسرت گروه دیو متیوز داشته ام. خویشتن یک طرفدار فوق العاده هستم
من یه ژاپنی هستم من جزئتمامت چیز را اندر مورد فرهنگ دوست دارم: غذا، تاریخ، عرف، عین بینایی بینش انداز، معماری - همگی اینها. من غصه می توانم سوشی را هر هور و قمر بخورم. خویشتن حتی برای صبحانه خوردم
من ملاطفت آور هستم شاید روی این دلیل که من داخل نیو انگلستان مسن تر و کهتر شدم، من اخلاق کاری پوریتین را دارم، و یا وقتی که من کار نداشته باشم، خویشتن فکر می کنم چیزی خطیئه است تزکیه برای خود کار می کند. آماج 2011 من این است که بیشتر بخوابید و مخبر شوید که اکثر وبلاگ من خود را انجام می کند و بی سابقه است که یک رزین انجام دهید.
من تصمیم گرفتم آن زمان از دیدار مجدد پنج تنه از مسافران تو یک تاکسی مشترک در حالی که تو تعطیلات درون تایلند بودم گردش کنم. خویشتن خیلی سرکش شدم در مورد آنچه که آنها اعمال دادند، روز آن زمان تصمیم گرفتم کار ذات را ترک کنم. آنها کورس دور استرالیایی، یک کانادایی تزکیه یک زن بلژیکی بودند. آنها دامان پایین زندگی واحد وزن را تغییر دادند تزکیه هیچ نظری ندارند.


تور ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.