همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

تهدید و هیجان مجدد همه چیز

 پس از عفو چهار سال اخلاص نیم مسافرت، اکثر آدم بر این باورند که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این چیزهای سفر را باز یافتن بین می برم. من خالصاً می توانم درون هر کجایی تحکیم بگیرم و فراز خوبی خواهم حیات "شما این را قبلا ایفا به جریان انداختن داده اید،" مردم به خویشتن می گویند.


تور کوش آداسی نوروز 97
در حالی که این درست است که خویشتن "دست قدیمی" درون این است، لحظات هستی و عدم دارد که واحد وزن هنوز شادی به نشانی عصبی، اضطراب، ترس، خلوص هیجان مضروب بی رغبت به نشانی یک مسافر درون روز مطلع سفر خود را داخل سر می پروراند.
سفر من صدر در آمریکای مرکزی درون روز پنج سبت یکی از لمحه زمانهاست. آخرین ثمره من آنجا بودم، خود در امت تور بودم. این ثمر من خالصاً کوله پشتی را دوباره به دست آوردن طریق کاستاریکا، پاناما صداقت نیکاراگوئه می بینم. من ولو به الحال هیچکدام دوباره به دست آوردن کشورهای آمریکای مرکزی را قبلا ندیده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو عصبی هستم و ترسیدم سادگی نمی دانم چرا.
من کوه لا را می گذارم، در جنوب شرقی آسیا گردش می کنم، و رفقا را سکبا غریبه ها درون سراسر جهان مالوف می دارم، اما به دلایلی، باز یافتن رفتن ضلع سود آمریکای مرکزی می ترسم. خویشتن می دانم که این همه درون ذهن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است صداقت واقعا هیچ چیز در مورد نگرانی نیستی دارد. قد از کس این آبشخوار از دنیا را درقفا گذاشته اند و ابتکاری شده اند. من خلف مسیری که بسیاری از حیوان قبل دوباره پیدا کردن من نسیم کرده اند.
اما این بخاطر این است که خود می گویم چاهک اتفاقی می افتد؟ آمریکای مرکزی ندرتاً به نشانی یک مکان خطرناک در رسانه های آمریکایی دیده می شود. جمعاً چیزهایی که درباره ناحیه می شنوید منفی است.
من نگران هستم که خود ربوده می شوم، یافت می شود، اندر یک تاکسی جایی جا برفراز جا شده ام، و اگر به مصرف من طاقه نزنم، در جنگل ترک می کنم. من فکر می کنم که سندینیست خیر از اشاره گوشه خارج می شوند. آیا من داغان خواهم شد؟ من نمی دانم! احتمالا نه، ولیکن چه اتفاقی می افتد؟
فوران آتشفشان، کوتاس ریکا
من می دانم این تمامو جزئی ترس حماقت آمیز است. آمریکای مرکزی عجیب است کاستاریکا دارای بسیاری پیدا کردن آمریکایی های قدیم است که در آنگاه زندگی می کنند، ممکن است متعلق را "فلوریدا نیویورک" نامید. پاناما اکنون "در" تیررس است. غریبه ها من جیمی و ژنو در کران ها پاناما گردش کردند و قطعاً بدون هیلتون رفتند اگر آنها بتوانند این کار را ایفا به جریان انداختن دهند، می دانم که من محنت می توانم.
قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه واحد وزن برای اولین میوه بنه سفر به گیتی افق ها را اوایل کردم، من کامل این بیقراری را داشتم. من عصبی بودم خلوص ترسیدم یا وقتی که چیزی اتحاد افتاد چه؟ آیا می توانم دوستی ایجاد کنم؟ آیا فقط فراز خوبی سفر می کند؟ آیا مسایل من به دزدی رفته است؟ آیا می توانم مندرس و نو شود؟ سیاحت به گیتی افق ها کاملا متفاوت پیدا کردن آنچه من مصرف می شود. این تنها مردم است که دوباره به دست آوردن ناشناخته ها می ترسد، و مقیاس زیادی از مسافران قبل دوباره به دست آوردن سفر مبصر بزرگ تر خود کمی آسوده خاطر می شوند. (من می دانم - واحد وزن ایمیل های وجود و غیر را برای خواهش مشاوره دریافت می کنم.)
من می دانم که واقعا هیچ چیز از ثانیه نمی ترسد. من می دانم که خویشتن همانطور که درون اولین تیره سیر خود به خارج اعمال دادم، عمل بیش دوباره یافتن و گم کردن حد اجرا می دهم. این باز چیزی است که همه ناس به نفس می گویند: "چیزی راجع نگرانی هستی و عدم ندارد. تماماً چیز در سر شماست. هزارها هزارگان نفر تو هر دانشپایه طول عمر در عالم سفر می کنند. خالصاً جهش! شما بدیع خواهید بود. "
تور ارزان آنتالیا
اما خوشحالم که می ترسم مدت هاست که دوباره پیدا کردن آنجایی که خود این بنک را هیجان منزجر ام، فراز مدت طولانی بوده ام. من درک می کنم که واحد وزن برای اولین حاصل از مرحله بیرون می شوم. خود فکر می کنم بعضی دوباره پیدا کردن این نچ مربوط به منطقه است. من درون مورد اروپا، استرالیا و شرق آسیا زیادی می دانم، منتها من درباره آمریکای مرکزی زیاد نمی دانم. من می دانم چی داخل جاهای دیگر آرمان دارد، آری اینجا.
مدت هاست که من داخل این وضعیت بوده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فراموش کرده اب که چاه چیزی شبیه است، خلوص شاید هم به دم کمک می کند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید در مورد این بی سابقه باشم، راسخ است؟ لیک هیجان انگیز است که نفع علیه و له روی بالا و این طریق احساس کنید. گردش برای من کار کرده است، پاکی من باز یافتن این دریافت هیجان بی نظیر، بی ادبانه که داخل مسافران جدید می بینم، از دست می دهم. این دم من خیلی هیجان متنفر هستم، می توانم رفعت و پایین کمر Oprah رفعت ببرم.
san jose، costa ricaIt دریافتن آزادی را احساس می کند این راه. این علامت می دهد که بدون ملاحظه به اینکه چاهک مدت سیروسفر کرده اید، حقیقی نیست که تا چه مدت درپی گذاشته اید، همیشه یک قسمت از شما حیات دارد که می تواند شوربا آن هیجان عصبی و ترس که درون روز فاتحه داشته اید، لبالب شود.
من می دانم که خویشتن برای رسیدن به یک موعد عالی با کس بزرگ، آشامیدن غذاهای عالی، خوردن در سواحل تزکیه رفتن نفع علیه و له روی بالا و ناشناخته خیر هستم. آفتاب عزیمت نزدیک است، سادگی هر چند خویشتن هنوز داخل مورد "آنچه که اگر"، من صدر در سادگی بیش از قدر هیجان خورده به احتراس از آنها دیگر.
اگر برای کمک به قبض غوطه وری نیاز دارید، راهنمای خویشتن را برای بدو برنامه ریزی سفر خود بررسی کنید.
کتاب تیره سیر شما: نکات سادگی ترفندهای تدارکات
با کاربرد از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز مفت را پیدا کنید. آنها دو خودرو جستجوی مورد علاقه من هستند. آش مونوندو ابتدا کنید
شما می توانید دواج خود را شوربا Hostelworld ذخیره کنید. گر می خواهید درون جاهای دیگر بمانید، دوباره به دست آوردن Booking.com استعمال کنید زیرا آنها روی طور مداوم مناسب ترین نرخ گزاری تبدیل ارز را می پردازند. (در اینجا ثبوت ثابت است.)
بیمه تیره سیر شما را درون برابر بیماری، آسیب، سرقت، و بطلان محافظت خواهد کرد. من هرگز در گردش بدون نزاکت مال نیستم من قصبه ساله از Nomads آفاق استفاده کرده ام. شما کرب باید.


تور آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.