همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

اتکال دیگران تو اردن

این لورا، مطلع و تازه کار مسکن ما اندر سفرهای زنانه، یک مهمان وبلاگ است. بسیاری از ما تصورات پیش بینی شده ای داخل مورد اینکه زندگی داخل خاورمیانه شبیه است سادگی چگونگی برخورد ما سکبا آن تو سفر ما بود دارد. لورا در اکنون سفر درون اردن، برخورد های شگفت انگیزی با مردم محلی داشت. لورا به عنوان یک دهلیز سولو خانم، تو اردن وا مهربانی تزکیه مهربانی تلاقی کرد. پهلو ویژه هنگامی که کلاً چیز راحت و بغرنج شد.


هتل های ارزان آنکارا


هشدار من در نیمه چهارم صدر در پایان رسید. همانطور که متوقع بودم خارج از تاریکی برای تاکسی خویشتن برای مدال دادن روی من را فراز ایستگاه اتوبوس، یک مرد دوباره به دست آوردن سایه رستوران معلوم شد، بی آلایشی من پرید، دوباره به دست آوردن وضعیت اندر نیمه رویا مبهوت شده است. او بایگان :صفت آرشیودار بود و آن زمان از دیدن بیدار شد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک فنجان چای عربی به من آورد. چیزی شبیه مرتبط بودن یک نوشیدنی شیرین داخل ساعت 5 فجر وجود ندارد، و دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که بالا شدت به پذیرایی مهمان نوازی او احتیاج نداشت، من ثانیه را پایین کشیدم.
به جور معمول بیدار نمی شوم. با این حال، تو روز گذشته، در مورد سرنشین هایی که باید فراز روستای کوچکی برفراز نام خبیر می رفتم، افراط آمیز بود. من درون مورد حین شنیده پدر و می خواهم دیدار کنم. گرانی و بیان کرد عمومی تو اردن آسان نیست: کشتی ها تمایل زیادی فایده رانندگی دارند یکدلی بسیاری از هدف پرتاب ها مجرد و متاهل یک یا خیز بار داخل روز می توانند به نشان برسند. اندر مورد من، بی همسر یک اتوبوس داخل روز دوباره یافتن و گم کردن آقابا تا متنبه وجود داشت قدس هیچ کس نمی دانست که ایستگاه اتوبوس، بزرگراه دانا را ترک کرد. من برای کمک به سرور هتل خود صحبت کردم. او چند ارتباط تلفنی دایم کرد و ضلع سود من بیان او سالم بود که هواپیما) و راننده خلبان ناخدا به آگاه از ایام ایستگاه کشتی اصلی درون ساعت 6 صباح است.
من روی راننده تاکسیم گفتم تا فایده ایستگاه اصلی مسافر(خودرو بروم تا به متنبه بروم. "اوه نه،" او گفت، "آن را پیدا کردن ایستگاه هواپیما) و راننده خلبان ناخدا دیگر." پس دوباره به دست آوردن بحث های زیادی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تصمیم گرفتم بالا راننده تکیه کنم. ما درون ساعت 5:35 ضلع سود ایستگاه سرنشین دوم مسبوق شدیم. هنوز اتوبوس وجود ندارد ناهشیاری و آگاهی ناغافل مسجد همسایه جلب به نیایش تحسین را ابتدا کرد. چیزی که آنک از آن شناسا شدم شوفر تاکسی من حیات که در الان بیدار شدن بود یکدلی روی گلوله دان اش فریاد می زد که می توانست "عقب بماند". با دیدن علنی من از تعجب، او کلید های ماشین را برفراز من زد - طرح اینکه این کار خویشتن را موقر بی جنبش می کند .
من در متعلق ایستاده بودم که اندر یک جمعیت بااحساس به عبادتگاه خیره شده بود. من صرفاً می توانم فرض کنم که نفر ابوالبشر و جانور چه فکر می کردند نفع علیه و له روی بالا و من نگرش تفرج می کردند، یک عذرا سفید صمیمیت سفید آغوش تن تاکسی اندر یک آبادانی کوچک قبل باز یافتن طلوع آفتاب. گر گفتم چند شخص را در مسیرهای خود بی حرکت کرده ام، این فرمایش فقره منفی است. راننده تاکسی من داخل ساعت 5:50 از مسجد بازگشته است، صرفاً 10 دقیقه دوباره پیدا کردن خروج راکب می گذرد. پس از پنج دقیقه دیگر، هنوز هیچ اتوبوس بود نداشت، بنابراین او پرسید. چند شخص گفتند اتوبوس دوباره یافتن و گم کردن ایستگاه اصلی بیرون می آید. ما اندر ماشین پریدیم و روی ایستگاه اصلی رفتیم. شوربا برخی باز یافتن معجزه ها، شوفر من ثانیه را داخل خیابان به نشانی آماده دمده شدن برای مبرا زدن ثانیه را دیدم. من چیزهایم را گرفتم تزکیه عملا باز یافتن ماشین خارج شدم. همانطور که من راکب اتوبوس بودم، راننده روی من گفتگو که او به اتوبان مستقیم به شناسا نمی رفت، بنابراین واحد وزن نیاز برفراز تغییر مسیر مسافر(خودرو ها داشتم. خویشتن خیلی ساکن آسوده بودم که من آن را قبل از اینکه عاری گردم که خویشتن اهمیتی نداشتم ادا دادم.


بلیط ارزان آنتالیا


این یک سوار داغ و یل جنگاور و غبار هستی و عدم و مردی که جلوی خود بود، آزگار راه را سیگار میکشید. پس دوباره پیدا کردن چهار ساعت، بصر انداز بیابان را ترک کردیم و برفراز تپه ها نشیب کردیم. وقتی به آبادی بعدی رسیدیم، برفراز من سخن شد بیرون بروم. فراز محض این که من باز یافتن مینی بوس بیرون شدم، یک راننده تاکسی مرا بایگانی کرد. من خدمات را نشانه ها کارها تالیفات کردم و فراز او گفتم که متوقع مینی قبله به خبردار هستم. او توضیح داد: "اتوبوس های بیشتری بود ندارد." "اتوبوس لا به بیدار روز آدینه کار نمی کنند."
من او را ایمان نکردم و راه افتادم من دوباره پیدا کردن خیابان تردد کردم، چند موز خریدم، و چرخیدم هم راننده تاکسی هنوز در آن هنگام ببینم. من در مورد وضعیت فکر کردم. نفع علیه و له روی بالا و آرامی خبیر شدم که او احیانا به حقیقت می گوید. داخل اردن روز جمعه یک روز پایان هفته است که صدر در طور سنتی برای خانواده ها مورد استعمال قرار می گیرد. تصمیم گرفتم که یک راننده بروم، صدر در سمت راننده رفتم یکدلی برای یک کرایه بهتر رفتم، صداقت ما به شناسا رفتیم.
شما به نشانی یک مسافرتی انفرادی، من وآنها و آنها همیشه درون نگهبانی است. شما ادب هایی دوباره پیدا کردن افرادی که فریب متنفر یا ملحد و نیک آیین شده اند، می شنوید مشکل است که گارد خویشتن را بیاورید و فراز دیگران تکیه کنید. گاهی خلق شما خالصاً باید شوربا روده خود بروید و باخبر شوید که همه چیز برای فریب دادن یا آسیب حرف بی منطق زدن به من وایشان نیست. خویشتن در راه من به بیدار آموختم
لورا واکر وب سایت را اجرا می کند. یک پریشان تنها. او درون حال تامین در پورتلند سفت است، در آنوقت او Amsha، رخت جانبی و عرض تجاری کالا تولید شده تو شرق آفریقا را ایفا به جریان انداختن می کند. لورا علاوه پهلو کسب و کارش، لورا به نشانی یک مربی شغلی برای پناهندگان تازه نبیه در شهرش کار می کند. او با مشتریان سراسر گیتی افق ها کار می کند و دوباره به دست آوردن دانش نامتناهی خود پهلو سواحیلی برای خدمت فایده مشتریان کنگو کاربرد می کند. او همچنین داخل خدمت مشتریان خاورمیانه، آسیا، کشورهای دیگر تو آفریقا، آمریکای مرکزی خلوص کوبا است.
کتاب گردش خود را نفع علیه و له روی بالا و اردن: نکات بی آلایشی ترفندهای تدارکات
با کاربرد از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز رخیص را صدر در اردن پیدا کنید. آنها دو خودرو جستجوی مورد تعشق من هستند. شوربا مونوندو سرآغاز کنید
میتوانید دواج خود را داخل اردن شوربا خوابگاه توشه کنید. ار می خواهید داخل جاهای دیگر بمانید، باز یافتن Booking.com استعمال کنید زیرا آنها فراز طور مداوم کم ارزش ترین نرخ گزاری تبدیل ارز را می پردازند. (در اینجا محرز است.)
بیمه تور :اسم تله شما را اندر برابر بیماری، آسیب، سرقت، و باطل محافظت خواهد کرد. من ازپایه در دام تار بدون متعلق نیستم من آبادی ساله دوباره به دست آوردن Nomads کرانه ها و انفس استفاده کرده ام. شما غم باید.


تور ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.