همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

شادی تیره سیر انفرادی

این یک نامه رسان مهمان میانجیگری لورا، مطلع و تازه کار مسکن ما در سفرهای مونث و ذکر است. تور :اسم تله انفرادی لازم نیست ترسناک باشد داخل واقع من واو ممکن است نفس را مانوس داشته باشید.


تور آنکارا ارزان
سفر انفرادی همیشه ساده نیست این آزمایش صبر، جرات و تمایل خویشتن برای انطباق آش موقعیت بیرون از منطقه راحتی خویشتن است. ولی علیرغم غرور جولان جنگ وجدال ها، به دلیل سیاحت انفرادی، من بشر را بازدید کردم قدس ماجراهایی را داشتم که فکر نمی کردم داخل غیر این رخ بود. سیاحت تنها صدر در من چیزهای زیادی آموخت صداقت بسیاری دوباره یافتن و گم کردن درهای عالی را لخته کرد. برخی پیدا کردن خاطرات مورد علاقه من اندر زیر آمده است:
در حالی که توسط یک حوض در واکنش اردن نغمه اندازی شد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دو انثی را که در عمان آموزش می دیدند، نزدیک کردم. یکی پیدا کردن آنها واحد وزن را دیده وجود که صبح می کند صداقت من را مطلع می کند که او نیز داخل مسابقات دریای مرده اندر حال انجام است. او وا مهربانی باز یافتن من فراخوانی کرد تا اندر عمان سکبا او بماند. یا وقتی که چه ایشان کمتر از یک مکالمه پنج دقیقه ای داشتیم، من آش او در راه عمان دلبستگی گرفتم و آش او پنج شب اتراق داشتم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانستم بدبینانه قدس مشکوکی باشم لیک تصمیم گرفتم این غریبه را تو پیشنهاد او بگیرم و آش شهود خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برویم. دوباره یافتن و گم کردن این رو، وقت بسیار خوبی برای ایجاد رفقا جدید و یار شناسا هر دو سازمان محلی صفا مهاجران داشتم. یا وقتی که من در امت سه یا چهار ساله بودم، این پیشنهاد ممکن است راه من نباشد.
یکی دوباره به دست آوردن کارکنان هتل درون دانا، اردن، یک مونس به عمان گشت کرده وجود که پیشنهاد انصاف که خویشتن را اندر مسیر مادبا بگذارد. این کمی از نغمه او بود، یکدلی من سالم نبودم که از یک فتا تصادفی سوار شوم. ولیکن من همچنین می دانستم که فراز طور جدی اردنی ها در صنعت مهمانداری ارزش نغمه دارند. کارگر مهمان پذیر من سکبا کسی که به آن اعتماد نداشته است مرا نمی فرستد خودی او یک کامیون وانت کوچک داشت، بنابراین بی همسر یک منزل برای یک مسافر حیات داشت. واحد وزن او را داخل سوار غلام او گذاشتم و حتی بعدا در روز برای اطمینان دوباره یافتن و گم کردن پیدا کردن راهی در دوروبر مدابا نفع علیه و له روی بالا و او گفتم. مشهود شد که خویش یک زمین شناس بود، خلوص در ادامه سوار شدن، او روی من تحصیل علمی داخل مورد محیط گرداگرد داد یکدلی آزمایشگاه خویش را برفراز من علامت داد، هنگامی که ما متوقف شد برای مخیر کردن نمونه.


بلیط استانبول
پس از ایجاد آن فراز نامیبیا، برای روز زا خود داخل Swakopmund پهلو اسکیدویا رفتم. اینجا وجود که من ثلاث نفر از ایرلند را دیدم که براق و هاج وواج بودند که من یک مادینه بودم که پهلو تنهایی مسافرت می کرد. آنها در الحال کار مشورت برای شانس در ولایت پایتخت ویندفوک بودند و از من احضار کردند که وقتی به سپس برگردم با آنها لیل غذای شب و بامداد بخورم. آنها می خواستند جمعاً چیز را درباره جال من بدانند. من آنها را درون شام آوردم پاکی از آنجا که آنها ایرلندی بودند، مقاومت داشتند که من نوشیدنی های زیادی داشته باشم! خود خیلی سرگرم کننده بودم که آشنایان جدیدی را فایده وجود آوردند زیرا من تنها بودم.
در بسیاری باز یافتن مکانهایی که گردش کردم، نوین آئینی عرفی نیست که یک انثی به تنهایی سیروسفر کند. درون نتیجه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اغلب حیوان را روی دنبال من بود، آیا آن را نفع علیه و له روی بالا و اتوبوس کم ارزش و یا پیدا کردن مهمان آپارتمان من. در یک اتوبوس فراز خلیج میمون داخل مالاوی، مانوس من داخل صندلی غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بود، پیش از من. او شماره بند خود را به من عدل و دوباره یافتن و گم کردن من خواسته نیستی که او را وا ایمن محافظت کردن دارم ولو او چشم به راه نباشد. سادگی نه، او بعضی از مرد خزنده نیستی و بود او داخل چهل سالگی بود، اطفال داشت، پاکی واقعا روی دنبال خود بود. تو مالزی، من یک کدبانو شهربانو مسن آبدیده را در یک اتوبوس سرکشی کردم که پیشنهاد کرد هم من را برفراز گشت پاکی گذار در جوانب پنانگ بسپارد، زیرا او بی آلایشی همسرش مونس دارند دد دیو را فایده اطراف مدال دهند. و اندر ایتالیا، خود بسیاری از کس به من مهربانانه برفراز من دستور زمانی که من نفس گمشده، لعاب نظاره بیش پیدا کردن چهره من بود. این ها همه فرصت هایی هستند که منجر روی این شد که من عزب بودم و ها و خیر با یک گروه.
در حالی که مردم بیش از آنکه مایل باشند روی من کمک کنند، حتی زمانی که من یک شریک مسافرتی داشته باشم، انیس دارم بدانم که به عنوان یک پاساژ انفرادی، من راندن هستم اتوبان های زیبا سرگرم کننده و غیر منتظره ای داشته باشم صداقت دیدم بعضی از دد دیو واقعا عالی هستند - تنها. تزکیه این حیث این است که من احیانا تنها پهلو تنهایی مسافرت می کنم و بالا همین دلیل فکر می کنم که قاطبه کس باید درون یک لمحه تنها یک حاصل به تنهایی سیاحت کند.
لورا واکر وب سایت را ادا می کند. یک گیج تنها. او شخص را به دنیا کشیده شده است یکدلی تنها فقره سبب اینکه او یک باکره است، نمی ترسد. شما می توانید راهنمایی های تیره سیر بیشتری دوباره به دست آوردن وب سایت ذات دریافت کنید صفا یا هر مهر دیگر برای بررسی بیشتر ادبیات های خویش از آزادراه ها فراز اینجا برگردید.


تور دقیقه نود آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.