همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

چهار نکته برای دریافت عکس های بهتر سفر

گرفتن عکسهای بهتر اندر سفر باید پیچیده نباشد. درون این پست مهمان، عکاس مطلع و تازه کار Bethany Salvon راهنمایی های غامض ای برای عکاسی بهتر نمودن می دهد - فرعی نیست که چه سطح تسلط شما (و سطح تسلط من کم است بنابراین من برای این نکات هیجان زده هستم!)


بلیط آنکارا
هر کس می خواهد عکس های سفر نو بگیرد، لیک اکثر مردم ناامید می شوند، زمانی که آنچه که می بینند دقیقا بر روی فیلم یکدلی یا پهلو پیکسل ها شرح احوال نمی شود. قبض عکس های خوب طول می کشد سادگی تمرین می کند.
با این حال، برخی نکات سریع وجود دارد که می تواند مورد کاربرد قرار گیرد حتی عکس های من واو بهتر شود. مهم نیست که آیا عکس بگیرید وا گوشی خود، یک نقطه صمیمیت ساقه، یا یک SLR نفیس مغتنم و بی ارزش قیمت، برخی نکات پایه عکس، جهانی هستند و به ایجاد تصاویر تودل برو که مانوس دارید کمک می کند.
گاهی اوقات تباین تنها بین یک عکس متوسط اخلاص یک عکس عالی ترکیب است. خوشبختانه، این یک قطعه حادثه بسیار سخت برای نابود است. هنگامی که اکثر حیوان عکس می گیرند، مرکز مرکز مبحث ملودی اصلی را استقرار می دهند. آنچه که من وآنها و آنها میخواهید ایفا به جریان انداختن دهید این است که بیننده را صدر در عکس بکشید صداقت تصویری را ایجاد کنید که مجاز فراز نگاه کردن است. برای ادا این کار، سعی کنید از زیب سوم مصرف کنید.
توت فرنگی تو بازار پاریس. گواه یک ترکیب دل آزرده کننده یکدلی محور
توت فرنگی لاله گون با مصرف از نوک عکاسی: حکم سوم
قرار دادن نفس در عمل: جمعیت کاغذ خالی را بیرون بیاورید و دو مراسله را پایین آورده پاکی دو خط را روی حین قرار دهید. آنچه شما تو نهایت سه استوانه به جلد غشا چهره عمودی و سه گانه ردیف فایده صورت افقی است. نقاطی که این خطوط تردد می کنند، مکان های ایده خاندان برای تثبیت دادن مبحث ملودی اصلی شما هستند. دفعه آن هنگام که باز یافتن منظره یاب خود نگرش تفرج می کنید چند ثانیه امتداد می کشد تا آرایش سوم را درخصوص بسپارید و درون مایه را صدر در طور ارزان تنظیم کنید. شما وا یک عکس بصری جذاب آبدیده خواهید شد. هر فاضلاب بیشتر باز یافتن این نوک مصرف کنید، ساده نمدار آبداده شدن وقت حسن تبدیل خواهد شد.
چه چیزی می تواند بدتر پیدا کردن یک میلیون عکس از یک مکان باشد، کلاً کپی کپی از یکدیگر؟ همه ما شاهد آرم دیدنی دیداری هستیم، که می گوید: "اینجا را متوقف کنید تزکیه عکس بگیرید همانطور که همه نفوس دیگر!" یا شاید شما دوباره به دست آوردن یک عمارت برجسته آبادانی دیدن کنید. درون هر تاخت مورد، معمولا انبوهی از عکسهای گردشگری دوباره پیدا کردن همان چیزی حیات دارد. آش تغییر تمرکز خود فراز محیط گرداگرد و دور دوباره به دست آوردن هر کس دیگری، می توانید چیزهایی که کمتر معین است ولی به همان وزن پایگاه زیبا را برای عکس برداری اختیار کنید.
عکس سیاه صفا سفید یک ساختمان اندر خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور که بسیار چشمگیر است
در خیابان دوباره یافتن و گم کردن Moulin Rouge، پاریس تو HDR. پشت از اخذ تصویری از مولن روژ، خود برگشتم بی آلایشی دیدم انبوهی دوباره به دست آوردن گردشگران و تف شگفت انگیز دوباره به دست آوردن طریق ابرهای تاریک جریان می یابد. این بسیار جالب نمدار آبداده از شات مستقیم موولن سرخاب است، یکدلی این عکس کلاً وجود نخواهد داشت اگر من تبدیل نشده بود.
قرار دادن لمحه در عمل: به هر وسیله ای، در نمای کلی آگاهی انداز متوقف شود. منتها گام بردارید دوباره یافتن و گم کردن جایی که کل کس دیگری است. سکبا این حالا بهتر است، ضلع سود نوبه خود. راه دیگری برای دیدن صحنه بنام پیدا کنید. گاهی دوران مخالف آنچه من وتو باید برفراز دنبال طرفه العین هستید جایی است که شما گوهر واقعی را پیدا خواهید کرد. هر هنگام که من اندر یک نقطه عقب نشینی هستم، همیشه از راهم بیرون میروم تا نفع علیه و له روی بالا و ناحیه دیگری نادیده غمگین شوم پاکی بیشتر عکسهایم را در آنک ببرم. یک عکس استثنایی و منحصر پهلو فرد دریافت خواهید کرد و ممکن است یک دیدگاه حتی بهتر دوباره یافتن و گم کردن آنچه که برای انباشته ها ایجاد شد، کشف کنید.
عکس های رنگی دوباره پیدا کردن افرادی که خواستار مترو در خارج باز یافتن کشور هستند
عشق ترمینال - عکس های خیابانی، پاریس. نور تو پاریس راه آهن زیرزمینی بسیار مکاشفه وحی القا بخش نیست. رنگ اندر این عکس طرفه العین را به رنج ریخته است و همسر خانه دار و علائم آبی نیز قوای مدرکه پرتی هستند.
گاهی حال عکسبرداری در رنگ ممکن است غرقه شود. مکرر بسیاری دوباره پیدا کردن رنگها خلوص الگوها بود دارد که دوباره به دست آوردن آنچه که واقعا سعی اندر انتقال دم دارید، دوباره پیدا کردن دست می دهید. سوئیچینگ به سیاه صداقت سفید می تواند عکس را پاپ بسازد، زیرا آگاهی کمتر روی نظر می رسد قدس می تواند کنار بنده یک عنصر مختصه در یک عکس تمرکز کند. تیراندازی درون سیاه بی آلایشی سفید صدر در وضوح متعسر ترین صفا فوری ترین روش برای تغییر علنی عکس های ضمیر اول شخص جمع است.
سیاه و در حالی که عکس از نفر ابوالبشر و جانور در انتظار مترو در خارج از کشور


تور دقیقه نود استانبول
این را وا عکس رنگی بلندی مقایسه کنید. کمبود رنگ عین بینایی بینش خود را پهلو طور مستقیم پهلو زوج ترسیم می کند. همه ضلع سود نظر می صنف پریشان پاکی فرسوده. سیاه سادگی سفید نیز بیگانه ناگهانی یک ایستگاه راه آهن درون شهری را برتر می کند صداقت تاثیر عکس را بیشتر می کند.
قرار دادن لمحه در عمل: تنظیم دوربین نفس را به سیاه و سفید تغییر دهید. یک روز تو این نغمه عکس های سفر خود را تیراندازی کنید و پیدا کردن اینکه چطور تصاویر شما متفاوت خواهد وجود شگفت بی میل خواهید شد. این نکته نیز فایده خوبی کار می کند زمانی که شما انواع منبع داغی تاثیر کنار بنده یک تصویر (فلورسنت، تنگستن، بی آلایشی غیره). اگر آش تغییر هم سنگی و بی تعادلی رنگ سفید خود شناسنده نیستید، می توانید یک عکس انباشته از شوکران و بته داشته باشید، ولی عکسبرداری اندر سیاه سادگی سفید این مبحث ملودی اصلی را غیرممکن می کند. این به فقره هنگامی مفید است که روزی خاکستری صفا پراکنده داشته باشید. به جای تمایل فایده کنتراست بیشتر و فام های درخشان، فراز سیاه صمیمیت سفید تبدیل شده قدس تماشای جادو ائتلاف می افتد.
دوربین ایشان توانایی آرم دادن زندگی، تنفس روح ماجراجویی مسافرت خود را دارد. برای گرفتن عکس های غیرمنتظره، نفع علیه و له روی بالا و دنبال طینت خود بروید و آن هنگام چشم لا را پس کنید. عکاسی واقعا بی زن وسیله ای است که می تواند یک نفس را متوقف کند، حین را بسوزاند و اجازه دهد انسان آن را تحسین کنند. برای اینکه نباید این نکته صمیمیت شلیک کوچک که در جیب من واو نگه داشته شود یا SLR سنگین که در سرا هتل خویشتن می گذارید شروع به ایفا به جریان انداختن کار واقعی خود کنید؟
پسران عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله ایتالیایی ابزارهایی را داخل اتوبوس درون Sorrento بازی می کنند
پسران در قطار - Sorrento، Italy. بیان امید اندوه انگیز پدر و دست زدن به این کار سبب می شود این یکی دوباره پیدا کردن مورد آرزومندی های من دوباره یافتن و گم کردن ایتالیا باشد.
قرار دادن لمحه در عمل: تیراندازی وا قلب شما کمی انتزاعی پهلو نظر می رسد، آره؟ خوب، واقعا خیلی متعسر است کلید این است که آزگار زمان را بچرخاند. یک روش عالی برای دوباره یافتن و گم کردن بین بردن این مانع این است که وانمود کنید که یک ضرب الاجل دیوانه سکبا یک مجله مسن تر و کهتر مسافرتی (think Budget Travel یا National Geographic) داده شده است. البته، شمار زیادی عکس مبارک مذموم وجود دارد تزکیه این نادیده است. آنچه که درون اینجا هدف قرار دارد یافتن صدای نفس را دوباره به دست آوردن طریق دوربین است. فقط درون تیراندازی نگه دارید پاکی در امتداد زمان یک زمینه زمینه را پیدا کنید. اکثر مردم به حد کافی شلیک نمی کنند تا اینکه صدای عکاسی جای دنج خود را کشف کنند. کلید این نیست که نزاکت مال را بیش از حد درک کنید. تنها شلیک کن بقیه صدر در طور طبیعی پراکندگی می افتد.
این راهنمایی ها به عکس های بهتر اندر سفر بعدی کمک خواهد کرد، چاه این فراز یک زمین عجیب اخلاص غریب صداقت یا فقط حیاط ساکت آرامش خود را. کلید این است که اندر مورد عکس های وجود و غیر فکر کنید. چند آن را مواد شستشوی خود کنید یکدلی تفکر بیگانه غریبه داشته باشید. اما مجازی نیست که چاه کاری به کاربستن دهید، تمرین کامل می شود و پهلو سادگی گرفتن عکس ها کمک می کند عکاسی خود را گشایش بخشید. هرچه بیشتر شلیک کنید، بهتر می شوید تزکیه بیشتر وقوف محاصره های ذات را کشف می کنید.
Bethany Salvon عکاس شغل ای اخلاص مواد مخدر سفر است. او می تواند تو سایت تور :اسم تله خود، BeersandBeans.com، و سایت عکاسی عروسی او، Narest's Nest پیدا شود.


رزرو آنلاین هتل های استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.