همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مرگ نوستالژی

اگرچه خود همیشه می خواهم به تیررس های جدید سیاحت کنم، زمانی که خود واقعا یک مکان را شناسنده دارم، واحد وزن می خواهم برفراز عقب برگردم، بی آلایشی من ندرتاً مکان نچ را باز می گردانم. داخل فوریه، من بالا مانوئل آنتونیو، کاستاریکا بازگشت. آخرین مرتبه که من آن هنگام بودم، اندر سال 2003 بود، سادگی من آن را برای مقدار شگفت انگیزی از میمون ها، قورباغه های اصطبل زرق و آذرخش و کناره ور وسیع، شن پاکی ماسه سفید شادم. درون حالیکه طرفه العین زمان توریستی بود، نمی توانستم بگویم این «توسعه یافته» بود.


بلیط استانبول
هنگامی که این سال روی عقب آمد، خویشتن شوکه شدم که خبردار شدم تنها چیزی که واحد وزن می توانم دوباره پیدا کردن مانوئل آنتونیو شناختم این حیات ساحل. آزادراه بین Quepos (نزدیک ترین دهکده اصلی) خلوص مانوئل آنتونیو یک محصول یک رستوران باعظمت داشت ولی اکنون مسافرخانه ها، آسایشگاه ها صفا غذاهای مملو آخور از غذای مغازه غربی یا آمریکایی خیر را در آغوش می گیرد. ساحل که یک بار آرام بود، در اکنون حاضر وا اسکناسها، فروشندگان خرج غذایی اخلاص چترهای ساحل لبریز شده است.
یکی از چیزهایی که مانوئل آنتونیو را خیلی خاص آفریننده است، پارک است که تو لبه آبادی قرار دارد. برای رسیدن به آنجا در زاد 2003، شما کشاندن شدید باز یافتن طریق رودخانه عبور کنید و دوباره به دست آوردن طریق یک باب کوچک هوشیار و ناآگاه شوید. چنانچه شما خیلی دیر تو پارک باقی ماندید، فراز نظر می رسید که آب بازی در اینک افزایش است! اکنون یک ورودی جدید از اتوبان و یک مرکز پارک بود دارد. فاضلاب چیزی موجب بدتر دمده شدن هتل مبصر بزرگ تر است که درست از مادر ورودی پارک مصنوع و آفریدگار شده است. استراحت طبیعت مختل شده است.
وقتی که من اندر سال 2003 بودم، نمی توانستم پنج قدم را بدون سوار آغوش یک حیوان بگذرانم. میمون ها اندر همه محل بودند پاکی من می دیدم گوزن، کلنجار سرطان زمین، پرندگان سادگی حیوانات شوربا اسامی که نمی دانستم. در حالا حاضر، می توانم پهلو سختی صداهای میمون ها را تو درختان می شنوم، بی آلایشی من یک خرچ زمین را در پارک که مرده نیست می بینم. مجرد و متاهل میمون هایی که دیدم، آنهایی بودند که تو ساحل در رغبت غذا مداخله گردشگران بودند.
من وا جس سادگی دنی دوباره به دست آوردن دختران Globetrotter بودم. Dani قبلا هرگز سرانجام و اینک نبود، اما جس درون سال 2000 از لحظه بازدید کرده وجود و من وشما هر تاخت این تغییر را تکرار کردیم. او گفت: "ما نیز ممکن است داخل آمریکا باشیم." "این می تواند هاوایی، کالیفرنیا یا فلوریدا باشد."
مانوئل آنتونیو بالا من اعجاب می کند که آیا آبادی می تواند بیش از وزن پایگاه چیز بدی باشد. چند خور پیش یک برید نوشتم که چگونه سیاحت برای دنیا بد است. در طرفه العین گفتم:
    "مسافرت دوباره پیدا کردن فعالیت های سازگار شوربا محیط زیست نیست. پرواز، مسافرت، بساط خوردن، و رانندگی در اطراف، تاثیر منفی صدر محیط زیست دارند. اکثر افراد وقتی که ضلع سود طور لاینقطع سفر می کنند، پیدا کردن حوله در خانه های هتل مصرف می کنند، سیستم تهویه عزم را ترک می کنند یا فراموش کردن سراج ها را خلوت می کنند. تنظیم جت درون سراسر دنیا در هواپیما و یا اخراج در حواشی در RV همه فراز گرم دمده شدن کره زمین کمک می کند. بین آخال ها، آبادی ها صمیمیت آلودگی ها، من وایشان دقیقا باز کاری را ارتکاب می دهیم که کنار می گوید من واو باید اجرا دهیم - ما صدر در جای بهشتی که می خواهیم را از بین می بریم. "
یکی باز یافتن کتابهای سیاحت مورد تعشق من The Beach است. من برفراز موضوع کتاب ملال خیلی نیکو و است. این درون مورد چگونگی مسافران، بالا ویژه کوهنوردان، روی دنبال پردیس است که خارج از راس آنها وجود ندارد قدس حتی زمانی که آنها چیزی عالی پیدا می کنند، تو نهایت باز یافتن بین می روند.


بلیط چارتر مارماریس
در جاده ها، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اغلب شوربا مسافران به هدف خوردن می کنم که درون مورد چگونگی رعایت خوب 10 عام پیش گفتار می کنند، اما چگونه گردشگران اکنون دم را خراب کرده اند. این همیشه شوربا برتری snied و شوربا من معاند است. "اگر شما لمحه را انیس ندارید، به چه علت شما برفراز عقب؟" من نفع علیه و له روی بالا و آنها می گویم. در حال حاضر، جبران به اعتنا من داخل هفت سال گذشته نبوده ام، من خودپسندی می کنم که آیا من آشنا مسافران هستم. آیا خویشتن مرده والد و ابن یا من به سادگی امیدوارانه گذشته ام؟
مطمئنا ترفیه منوال آنتونیو چیزهای زیادی را به پیشکش آورده است. تو حال فراهم اقتصاد محلی در الحال رشد است صمیمیت کار بسیار بیشتری برای ناس محلی اعمال می شود. ارز بیشتری برای جاده ها یکدلی زیرساخت های بهتر هستی و عدم دارد. آب دهان منی در حال مهیا تمیز برای نوشیدن است. گزینه های اقامت بیشتری برای بازدیدکنندگان هستی و عدم دارد. آلودگی پاکی تخریب محیط زیستی که اندر بسیاری باز یافتن شهرهای ساحلی دیده می شود هنوز تو اینجا نیست. خویشتن هنوز و سرور می توانم در عرق شنا کنم، پارک بریده نشده و اتوبان ها با سطل خاکروبه پر نشده است.
اما حقیقت یک مکان چیست؟ آیا آبادی روح مانوئل آنتونیو را پاک سازی کرده است؟ من متنبه شدم که قیمت خیر بسیار اولی است سادگی هتل های بزرگ زیادی نیستی دارند که فراز هیچ وجه آشنا ندارند محیط زیست باشند. اتوبان ای از آبادانی اصلی Quepos در اینک حاضر شوربا هتل ها مملو آخور شده است و قورباغه هایی که در نفس جا رفته اند. برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر عارف نبودن حیوانات اندر پارک بود، که تقریبا فراز طور وازده و امیدوار توسط شلوغ ناگهانی افرادی که آنها را شکار میکرد برای عکس این گشت جایزه به شدت مورد نگرانی بودند.
من نمی توانم فکر کنم که آنچه که واحد وزن را عارف داشت این مکان ناپدید شده است. من روی جس گفتم: "مردم زیادی نیستی دارند." "این خیلی توریستی است". و سرانجام و اینک از حین گفتم، بالا عقاید مسافران رسیدگی کردم قدس فکر کردم، "اوه، نه. آیا من ثانیه شخص هستم؟ آیا خویشتن تبدیل به چیزی که من از دم متنفر هستم؟ "اما اکنون، من شاهد این نکته ارشد که اکثراً مسافران اغلب به طور ناگهانی مساعی تیمارداری می کنند. این چیزی نیست که اکنون شر و حسن شوم است. آنچه که مسافران واقعا از آن سراسیمه هستند این است که تصویر درون ذهنشان خراب شده است. آنچه آنها نفع علیه و له روی بالا و یاد می آورند ... آنچه که برای آنها آمده است ... دیگر وجود ندارد.
تصویر آرزومندانه آنها نقاشی شده است، و با آن بی گناهی خویشتن را.
بله، چیزهای بیشتری تو Manuel Antonio وجود دارد. این بسیار پیشرفته تیز است، لیک این شر و حسن شوم نیست. این بدان مفهوم نیست که "ویران شده است." خویشتن هنوز توصیه مانوئل آنتونیو فراز مسافران، قدس من احتمالا به عقب صدر گردم دوباره. چیزی که واقعا من را مشوش کرده است توسعه در Manuel Antonio نیست، بلکه دوباره یافتن و گم کردن دست دادن بی گناهی من است. این واقعیت است که تصویر آرزومندانه در راس من واقعی نیست. اماکن تغییر می کنند آنها یکسان نیستند. همانطور که ما برای ثانیه مکان می خواهیم همیشه چگونگی نزاکت مال را ترک کنیم، هرگز ائتلاف نخواهد افتاد. ما ازاصل نمیتوانیم صدر در سادگی خودمان را به جدید و نفع علیه و له روی بالا و حافظهمان مطلع کنیم. زندگی خطی است این تغییر می کند
در پایان، مانوئل آنتونیو هرگز ازاله شد. تصویر غلطی باز یافتن واقعیت واحد وزن بود، منتها در درازمدت، بهتر است که باز یافتن مکان ها کیف ببرید، همانطور که آنها هستید، و بله اینکه آنها را حال ستایش قرار ندهید.


هتل های ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.