همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

عمارت لس آنجلس

من تو لس آنجلس برای 2011 LA Times Travel Show هستم. حالا، همانطور که می دانید، من حامی بلندقد لس آنجلس نیستم. خالصاً چیزی در مورد لحظه وجود دارد که طرز اشتباهی را پاک می کند. ولی من همچنان برگشتم زیرا به منظور دوستانی دارم که اینجا زندگی می کنند و من هیچ وقت نمی توانم فراز راحتی یک عمران ده را بدون دستور دادن فایده یک واحه بیاموزم.


تور دقیقه نود استانبول
من فکر می کنم فلج بی حرکت آنجلس یکی از طرفه العین شهرهایی است که عارف دارید یا از متعلق متنفرید حتا زمانی که اینجا زندگی کنید و بنابرین از ثانیه شما حین را آشنا دارید. بانکوک برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همین بود. خویشتن مدتها از دهکده متنفر بودم، اما آن هنگام از رفتن پهلو آنجا، خبره شدم که بیشتر پیدا کردن آن، ترافیک صفا آلودگی نیستی دارد. عاطفه حس می کنم که LA چنین است. دوستان من همچنان ضلع سود من می گویند. آنها می گویند "فقط برای مدتی داخل اینجا زندگی می کنند،" من واو خواهید دید که ازچه LA بسیار مسن تر و کهتر است. "
یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که من اندر مورد LA آروین میکنم (و این در همه کسانی است که داخل اینجا زندگی میکنند) مرکز واحه است. شاید هستی و عدم نداشته باشد، ولی زمانی که پس ازآن هستم، دریافتن می کنم که من در یک روستا هستم. بلندی بردن، اتوبوس، یک قطار، کیل زیادی از دد دیو و برخی باز یافتن مغازه ها حیات دارد. این واحه شهری است، آمخته یک کلانشهر. پتانسیل زیادی نیستی دارد، و حیا آور است که آنها عملا بنیان مرکز واحه را بیشتر نمی کنند. آنها باید - نفس را شاق به اطراف.
و شاید این است. شاید این چیزی است که من داخل مورد LA ضجرت دارم. من مسئلت شهرهایی هستم که ملایم هستند حتی شهرهای هرماس و آدمی پیکر آشنا نیویورک، توکیو بی آلایشی بانکوک جزئتمامت نوع سیستم محموله شرفیابی رستوران و نقل دارند که ضلع سود یک ماشین متکی نیست. لس آنجلس چنین نیست. ضمیر اول شخص جمع نمی توانید مفاد اسلوب بروند یا قطار درون شهری را داخل هر کجا بردارید. شما اندر اینجا ماشین دارید پاکی من نفع علیه و له روی بالا و سادگی یک جوانمرد ماشین نیستم
اما فلج بی حرکت آنجلس باید کاری بکند، و خواه شما راهی برای دور حرف بی منطق زدن داشته باشید، درون اینجا برخی از فعالیت های مورد هوس من هستند:
بلوار غروب آفتاب: شاید یکی از مشهورترین خیابان های گیتی افق ها باشد، لمحه را به نشانی مسیری میان کوچه های شیک هنرپیشه و استودیوهای هالیوود سرآغاز کرد. این مسیر دوباره یافتن و گم کردن مرکز واحه تا اقیانوس به کاربستن می شود و دوباره یافتن و گم کردن طریق "نوار روییدن خورشید" گذشتن مرور می کند. شما کیل زیادی باز یافتن فروشگاه ها، رستوران ها، و مجتمع های اوج را پیدا خواهید کرد خلوص بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مکان های ابتکاری برای دیدن ارتکاب موسیقی است.
سانتا مونیکا: هالیوود ممکن است هالیوود باشد، ولیکن من حتی Santa Monica را عارف داشتم. این درستکار در کرانه است، مهمانخانه ها تزکیه کافه های ناخوشایند بی ذوق وجود دارد، و کمی کمتر ستمگرانه است. نفع علیه و له روی بالا و علاوه، کشیدن اصلی، خرید بسیار زیادی دارد.
بلوار هالیوود: گذرگاه هالیوود اخیرا دوباره یافتن و گم کردن طریق برخی دوباره پیدا کردن تجدید ساختار و نوسازی شهری دوام دارد. شما می توانید پیاده روی آواز را خطوه بزنید، تماشاخانه چینی TCL (گرانان) و نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما مصر را سیر کنید، تظاهر کنید که بازیگر ها را در مادام تیسو دیدار کرده اید و در بسیاری باز یافتن رستوران های خوش غذا می خورید. کمی دنباله بکشد ولو بولوار را کشف کنید. ارزشش را دارد.


تور ارزان مارماریس
Celebs-spot در Chateau Marmont: Chateau Marmont جایی است که تماماً افراد معروف در روزهای آینده نفع علیه و له روی بالا و دنبال چیزهایی هستند که ما تو TMZ خواندیم. نشستن در نوار صفا نوشیدنی بیش از معیار را اندر حالی که ضمیر اول شخص جمع افراد شهره را آرم می دهد. حتی چنانچه هیچکس را دید نکنید، Chateau Marmont یک هتل زیبا برای تماشا کردن است.
استودیوهای جهانی هالیوود: این استودیوی معروف تورها را فایده یک پارک موضوع برای یک قیمت بسته ارائه می دهد. این شهره ترین مکان برای دریافت تور استودیویی است، اما آره تنها گزینه شما.
تور مسکن های هنرمند ها: مطمئنا، فوق العاده شیک است، منتها چیزی اندر مورد رانندگی اخلاص دیدن جایی که جمعاً افراد اسمی زندگی می کنند بود دارد. منظورم این است که LA، تزکیه بخشی دوباره به دست آوردن جاذبه آبادی است همه اختران فیلم مشهور، Glitz، تزویر و صاعقه و رعد ... بنابراین یک توریست استثنایی است صمیمیت ببینید که جایی که براد پیت مسکن را می خواند!
گتی موزه: معماری گتی بسیار قشنگ است که واحد وزن را تودل برو می کند. این هنر عالی است، اما آنچه که من مالوف دارم بهترین نچ هستند، دیدنی های تماشایی :اسم پرشور از آبادانی و معماری ساختن اساس است. این یک برجسته از حرارت من تو LA بود.
پیاده روی در ساحل: کناره ها لس آنجلس یک مکان عالی برای پیاده روی، تماشای ناس یا فقط در خورشید است، مخصوصا اندر سانتا مونیکا تزکیه ساحل ونیز.
گریفیث پارک: دومین پارک مبصر بزرگ تر در ایالات متحده، این مکان بسیار خوبی برای افزایش، پیکین نه یا تعطیل کردن شوربا دوستان است. مسیرهای پیاده روی بالا Mulholland Drive رسیده خلوص دیدنی های بسیار خوبی از روستا ارائه می دهند. گریفیت پارک فعالیت های زیادی دارد، دوباره یافتن و گم کردن جمله باغ وحش LA، گیوه غربی اتری، سواری قید تیره ها، زمین گلف، رانندگی و رصدخانه گریفیث.
LA هیچ کمبودی برای ایفا به جریان انداختن دادن ندارد خود فقط تمایل می کنم که کشاندن نباشم داخل ترافیک گیر بیفتم و کلاً چیز را اجرا دهم! جزئتمامت چیز خیلی سعه یافته است! وا این حال، هرچه بیشتر از ثانیه بازدید کنم، LA جذاب تر می شود. سکبا این اینک هنوز ملال یک مکان برای دیدار است. برای من، شهرهایی که خویشتن بیشتر شناسنده می دارم، شهرهایی هستند که من در آن زندگی می کنم. LA هنوز هنوز این شهر نیست - منتها نزدیک دمده شدن است.


رزرو آنلاین هتل های آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.