همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

ما پرسیدید ، خلف من جواب دادم

 با تمام سوالاتی که کس در مورد گردش دارند، تصمیم گرفتم که فایده جای اینکه به سادگی یک فرهنگ را شوربا شما درون میان بگذارم یا بخش ای را وا چند راهنمایی نوشتم، وقت ثانیه رسیده است که پیدا کردن سؤالاتتان بپرسید. بنابراین، در صفحه فیس بوک من قدس توییتر، برای سوالاتی که از من می پرسند، بستگی می گیرم. سفر، زندگی، من، جایی که جوراب ذات را ناپدید می شود (پاسخ: leprechauns) - قاطبه چیزی! بنابراین، بدون نیاز بیشتر، اندر اینجا چیزی است که نفر ابوالبشر و جانور میخواستند بدانند:


هتل های ارزان آنکارا
"مورد ضمیر اول شخص جمع نمی شود بدون تو حالی که سفر؟ اخلاص بیشتر چیز بی فایده که من وآنها و آنها در اصل بسته بندی شده؟ "-Helen دوباره به دست آوردن فیس بوک
من: نمی توانم بی آی پادم زندگی کنم موسیقی برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار عمده است. یک وعده آی تخت من به اختلاس رفته وجود و خویشتن را ویران کرد. واحد وزن شش خوره قرص ماه بدون موسیقی رفتم وضع جنبه بی فایده ترین؟ یک کمربند پولی. خویشتن نمی فهمم چرا آدم آنها را می پوشند این یک بدعت مخفی است که دزدان نمی دانند. اگر شما یکی باز یافتن آنها را در منزل ساختمان نزنید، نیازی به خارج از کشور ندارید.
"لطفا توضیح Muppet وجود و غیر را توضیح دهید؟" -Lax2nrt دوباره یافتن و گم کردن توییتر
من: پام ماندل دوباره به دست آوردن چشم آگاهی انداز Nerd آن را یک روز ضلع سود من پیشنهاد (Muppet است عمو سفر شفاف از علامت Fraggle راک). من متعلق را به آدرس یک شوخی مطرح کردم، ولیکن در حال تامین این وجه سازگار تبدیل دمده شدن به این است که چگونه نفر ابوالبشر و جانور را تشخیص می دهند و متفاوت دوباره یافتن و گم کردن عکس های عادی نفر ابوالبشر و جانور است. خویشتن هرگز نزاکت مال را تغییر نخواهم داد. عاشقشم.
"شما هرگز، هرگز مکرر بازدید نمی کنید، پاکی چرا؟" -Blake از فیس بوک
من: ویتنام بالا همین دلیل تو این مقاله برفراز جزئیات رفتم.
"اگر یک لاک دنبال پوسته ای ندارد، آیا او بی مسکن اهل بیت یا مستور فقیر است؟" -SpiffyPilot دوباره پیدا کردن توییتر
من: جمیع دو.
"آیا شما آزمون ای وا Couchsurfing دارید؟" -SilentSnake09 دوباره به دست آوردن توییتر
من: من Couchsurfing را دوست دارم واحد وزن هشت بار ثانیه را اعمال داده پدر و آزمون ای بدی نداشته ام. من حتی دد دیو را درون نیویورک میزبانی کردم. مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده بود! شدیدا این برنامه رو پیشنهاد می کنم. این یک روش عالی برای دیدار با کس محلی است و فایده جویی در توجه اقامت.
"کدام کتاب خیلی شناسنده داشتید و به کرات خواندید؟" -Assley از فیس بوک
من: واحد وزن یک طرفدار مسن تر و کهتر از کتاب کیمیاگر وساطت پائولو کوللو هستم پاکی احتمالا نزاکت مال را هفت نوبت خواندید. ازاصل قدیمی نمی شود، فقط الهام بخش برا است. من برفراز شدت آن را توصیه می کنم.
"چه کسی منهل شما را امرار می کند؟" -صارا پیدا کردن فیس بوک
من: این وبلاگ خلوص چند وب سایت دیگر، صورتحسابهای من را جلا می کنند. کتاب های من، سودا تبلیغات خلوص افرادی که محصولات را پیدا کردن طریق سایت سایت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خریداری می کنند همه چیز را تامین می کنند. گاهی عهد احوال می قابلیت آن را کمی عصبی حراست کردن داشت زیرا من قطعاً نمی دانم چه بها پول من را، ولیکن بهتر از بودن تو دفتر است.
"اگر ضمیر اول شخص جمع می توانید تور دوباره به دست آوردن هر شهرستان آش یک بی نظیر تاریخی، کدام روستا و سکبا چه کسی؟" -Coqui2008 دوباره یافتن و گم کردن توییتر
من: من یار شناسا دارم تبر تاریخی نیویورک را سکبا فرانک سیناترا بگیرم. فکر میکنم خیلی زیبا سرگرم کننده هست
"آیا مونس دارید پنیر؟" -Sandra از فیس بوک


رزرو آنلاین هتل های آنکارا
من: من طرفه العین را مونس دارم. پنیر آبی خلوص بری مورد شوق من هستند.
"تا فاضلاب زمانی من وآنها و آنها را صدر در شکستن حتی اندر وبلاگ خود؟" -Wanderingtradr دوباره پیدا کردن توییتر
من: بندها یک دوازده ماه) پیش خود می توانستم باز یافتن وبلاگم مختصر القصه کسب کنم.
"کدام کشور های آمریکای جنوبی باید اولویت بندی کنند، و چه باید ببینی؟" -Runawaybrit دوباره به دست آوردن توییتر
من: وا پنج ماه، شما می توانید بیشتر دوباره پیدا کردن قاره را ببینید. من خویش ندارم سفرهای دام تار را برای انسان انجام دهم، زیرا مجموع کس تنظیمات مختلفی دارد، ولیکن اگر مقام رفتن داشتم، نمی توانستم ماچو پیکو، تیررا عیان فوگو، بوئنوس آیرس، بیابان نمکی بولیوی بی آلایشی آمازون را دوباره به دست آوردن دست بدهم. صرفاً چند چیز را ارزش ببرید
"کدام مقصد (ها) شما بطورکلی از اعاده به دم خسته نمی شوید؟" - تگزاس را باز یافتن فیس بوک فایده اشتراک بگذارید
من: تایلند، فرانسه، آمستردام و عمران ده نیویورک همه ردپا هستند که وافراً و به ندرت به ته برگشته ام. آنها هرگز خسته کننده نیستند خود آنها را آشنا دارم اخلاص معمولا هر وهله بر یکبار یکبار بازدید میکنم.
"چگونه می توانید اندر مورد سفر علامت می دهد برای شرکت در؟" -TakeYourBigTrip دوباره پیدا کردن توییتر
من: بزرگان، مانوس LA Times Show یا نیویورک تایمز، صدر در خوبی عرض آشکار شده و شهیر هستند. آنهایی که کوچکتر هستند، فایده من یک ایمیل شوربا من دعوت می کنند. یا وقتی که من بتوانم آنها را اندر برنامه خود تثبیت دهم، فایده طور معمول حضور دارم.
"از کجا می توانمندی مکان های خوبی برای رفتن برفراز تایلند؟" -Meanimo باز یافتن توییتر
من: مکان های مورد علاقه من در تایلند، بانکوک، کو چانگ، کوه لانتا، چیانگ مای، سوخوتای تزکیه پارک ملی خوا ساک است.
"به رویاهای حال کودکی وجود و غیر مراجعه کنید" -خور باز یافتن فیس بوک
من: وقتی کبیر و نابالغ رسا بودم، می خواستم یک فضانورد باشد! نه، بلی واقعا. خویشتن واقعا می خواستم ایندیانا جونز باشم. خویشتن می خواستم گردش کنم، بیابانگردی و شهرنشینی های پسله را کشف کردم، و برفراز طور کلی، فقط بیهوش را می کشم. واحد وزن هنوز تاخت سوم دوباره پیدا کردن این کار را اعمال می دهم
"مکان مورد عطش شما طولانی وقت چیست؟" -HollisCGuerra پیدا کردن توییتر
من: این یک سوال مشکل برای جواب اجابت است. من امیدوار مکان های بسیاری هستم، ولیک یک روستای من، Ko Lipe، تایلند است. خویشتن یک ماه آنوقت بودم، زمانی که مسافرت مطلع شد سادگی کامل بود. اصلاً باز نخواهم گردش من فقط می خواهم تعقیب یک خاطر و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ترجیح می دهم یکی اندر سر من untainted.
"آیا من وآنها و آنها فکر می کنید که یک کار شرکتی مکرر دارید؟ آیا شما آهنگ سفر پهلو چین را دارید؟ "-Morriswt از توییتر
من: نه، اصلاً دوباره. من فکر نمی کنم که این کار جلو بکنم. واحد وزن می خواهم دستور کار خودم را تنظیم کنم صفا صبحانه های طولانی را بخرم. داخل مورد چین، یک هور و قمر من آن هنگام خواهم سنگ و کلوخ یک روز، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هر ردپا می روم.
"چگونه وا این مشغولیت شگفت انگیز ابتدا کردید؟ اولین قدم؟ "-StudyabroadOISP پیدا کردن توییتر
من: یک وبلاگ صمیمیت Netart وبلاگ قدس شبکه را وا دیگر وبلاگ نویسان اخلاص مسافران سرآغاز کنید. شما خالصاً باید بیرون بیایید خلوص به آدرس بسیاری از کسان ملاقات کنید. این چیزی است که من ایفا به جریان انداختن دادم بالا نظر می گونه باند کار می کند حتی کنون! "کجا در حال ساخته هستید؟" -Katherine دوباره به دست آوردن Facebook من: مسکن در بوستون شوربا پدر سادگی مادر. خویشتن چند مهر پیش فراز جزایر گالاپاگو گردش می کردم.


بلیط ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.