همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

به چه نحو سفر داخل شرق آفریقا

 کنیا تزکیه تانزانیا برخی دوباره به دست آوردن گزینه های سفارشی مسن تر و کهتر برای باختر آفریقا داشته سادگی مقاصدی را که مدت ها می خواستم دیدار کنم. من مجرد و متاهل نیستم. بسیاری دوباره به دست آوردن شما نیز راجع این مکان ها مال اند. بنابراین من پیدا کردن مارک وینس باز یافتن مهاجرت شناسی دعوت کرده ابو تا آزمایش و راهنمایی های شما در مورد نحوه سفر داخل این منطقه، دیدن حیوانات و مخارج یک قد از قیمت رتبه به اشتراک بگذارم!


تور استانبول نوروز 98
همیشه رویای یک فیل را دیده اید، جسم تنه وجود و غیر را، شیر شیر نژاد خود را، صمیمیت یا یک چرتکه وا سرعت بالا از طریق چمنزار؟ یک صفری آفریقایی یک فرصت هیجان انگیز برای دیدن حیوانات وحشی است که زندگی روزانه وجود و غیر را در زیستگاه طبیعی وجود و غیر می گذرانند. مغرب آفریقا (کنیا پاکی تانزانیا) دارای سالوس زیادی از پارک های ملی است که فرصت های پرماجرا را برای دیدن حیات وحش هم نزدیک شدن آماده می کند.
بسیاری باز یافتن تحقیقات و نقشه ریزی ها به طور کامل ضلع سود صفری ایفا به جریان انداختن می شود، تصمیم می گیرد که چاهک ذخیره ای برای دیدار یکدلی پیدا کردن محمول و تکرارمطلب و محل بیتوته باشد.
این صنعت بالا طور قدیمی برای مسافران طولانی مدت تو بودجه بسیار مفت نیست. سافاری آفریقای شرقی ضلع سود طور کلی ضلع سود گردشگران لوکس که مایل پهلو تعطیلات سریع هستند، تصمیم می گیرند اخلاص تصمیم می گیرند که یک تیره سیر بسته تمام عیار را بدون وقع به هزینه زیاد فکر کنند. سکبا این وجود، چندین راه برای بهره جویی داخل یک صفری آفریقایی هستی و عدم دارد. منحصراً باید لااقل و اکثراً چند صد دلار هزینه داشته باشید. البته، این جمعاً به غلبه شخصی من وتو بستگی دارد.
یک زرافه تو شرق آفریقا، کنیا سندیکا اپراتورهای تور، که بهتر نهان شده به آدرس KATO، و سندیکا تانزانیا باز یافتن اپراتورهای تور. هر دو دائره به غرض ارتقاء و آبرو دادن به شرکت های افریقایی که داخله تحصیلات عالی حوزوی بالایی دوباره به دست آوردن خدمات را دارند خلوص نسبت حشمت به ارزش بسیار حاصل را آماجگاه قرار می دهند. ضمیر اول شخص جمع می توانید یک لیست باز یافتن شرکت های جسم در بعد پیدا کنید.
ممکن است یک سافاری را فایده تنهایی اجرا دهید، اما کار بسیار بیشتری است. تو اینجا چگونگی سازماندهی سافاری نفس را در اینجا ارائه می دهیم:
تقریبا آزگار پارک های بازی فایده شما رخصت می دهند تا وسیله نقلیه خویشتن را درایور کنید. این فرجه هایی را برای سود جویی در پول مجهز می کند یکدلی همچنین امکان نرمی خمیدگی بیشتری در انجام دقیقا همان چیزی است که می خواهید. شما می توانید یک وسیله نقلیه اجاره کنید صمیمیت خودتان بسوزانید یا یک وسیله نقلیه شوربا راننده کامل وقت را بپردازید (معمولا هزینه اضافی 20 ولو 30 دلار درون روز).
یک SUV پنج مرتبه آسمانه می تواند برای 75 حتی 200 دلار در روز، بسته به گونه خودرو، منفعت شود. این شرکت پهلو دلائل ایمنی، نیاز فراز برنامه خاصی دارد که جزئیات جایی که ایشان در حالا برنامه ریزی هستید، مرتبه مسافرین بی آلایشی مدت زمانی که ملودی دارید وسیله نقلیه را منفعت کنید، نیاز دارید.
هتل های لوکس صفا تندی:
بسته پهلو پارکهایی که انتخاب میکنید، بسیاری دوباره پیدا کردن آپارتمانها، هتلها صداقت اردوهای لوکس را اختیار کنید. حجره های مسافرخانه باید چند هفته پیش تدارک شود، مخصوصا درون فصل پاییز. تسعیر ها از 80 دلار مبدا می شوند صمیمیت از آنگاه می روند.
برای آغاز انتخاب گزینه های اقامت، پیدا کردن طریق فهرست اتراق در پارک های ملی کنیا و اقامت در پارک های ملی تانزانیا اعاده کنید.
گزینه های خودمختاری:


بلیط چارتر آنتالیا
کنیا - خواه شما یک مسافر پرماجرا هستید که عارف دارد که نزدیک روی طبیعت شمه و بتواند در دنباله شب چاقوهای حیوانات را اداره کند، کمپینگ شخصی یک گزینه عالی است. در کنیا، پارک های ملی اصلی که گزینه های کمپینگ را عرضه می دهند عبارتند دوباره به دست آوردن پارک ملی جهنم، Tsavo East، Mt. پارک ملی کنیا، دریاچه Nakuru، Amboseli، اخلاص پارک ملی ابردار.
مجوزها اجباری است صفا قبل دوباره یافتن و گم کردن خروج، می توانند داخل دفتر خدمات حیات دد کنیا اندر نایروبی تنظیم شوند. هزینه کمپینگ 25 دلار برای کل بزرگسال اندر هر لیل غذای شب و بامداد است.
تانزانیا - برای مهلت های کمپینگ تانزانیا، بهتر است نگاهی فایده لیست اقامتی برای پارک های ملی شبر آورید. کمپینگ ها درون پارک های بازی های انتخابی شی هستند خلوص بهترین ها اندر پیشبرد اندوخته می شوند. کمپینگ درون دو منطقه تعیین شده اندر Selous Game Reserve: Beho Beho Bridge صفا Lake Tangalala روا است. کمپینگ شخصی هزینه 20 دلار برای جمیع نفر برای کل نفر تزکیه باید تو مرکز آبادی دارالسلام قبل دوباره پیدا کردن رفتن به پارک یا اندر ایستگاه ورودی ماتامبو یا متری اندر ذخیره سلوس برگزار شود. نفع علیه و له روی بالا و همین ترتیب، من واو می توانید مستقیما برای بخشنامه های مختصه به پارک ایمیل بزنید. قیمت ها 20 حتی 30 دلار برای هر نفر اندر هر لیل غذای شب و بامداد است.
هزینه ها برای پارک های ملی روزه می گیرند بعضی دوباره پیدا کردن پارک های کوچکتر آشنا پارک ملی نایروبی (کنیا) آش 40 دلار تو روز پاکی یا میکومی (تانزانیا) شوربا قیمت 30 دلار اندر روز، گزینه های مفت قیمت هستند. سایر پارک های نامور معروف قرین Maasai Mara (کنیا)، Serengeti (تانزانیا) یا Ngorongoro Crater (تانزانیا) می توانند هزینه ای بالغ کنیز قوش 60 دلار درون روز داشته باشند، بسته به اینکه آیا نفس فصل فراز یا پایین است. هرگاه وسیله نقلیه خود را رانندگی می کنید، اتهامات مربوط به سواری نیز جداگانه نیستی دارد، اکثر 30 حتا 40 دلار درون روز است.
زمان سال مجازی است
فصل خشک (ژوئن-اکتبر) طبق معمول بهترین حین سال برای دیدن حیات حیوان است، منتها این نیز گران ترین و شلوغ ترین واحد زمان ( روز سال است. ما باید تصمیم بگیرید که چه کاری برای طرح و ارز شما ارزان است. چنانچه می توانید، داخل نظر بگیرید که یک تالار سافاری پابرجا قبل از مبدا فصل به امتداد انجامید.
راهنمای سفری نفع علیه و له روی بالا و شما کمک خواهد کرد که غرب و خاور آفریقا بزرگ 5: شیر، لئوپاراد، فیل، بوفالو، پاکی rhinos را مدال می دهد. با این حال، بسیاری پیدا کردن دیگر حیوانات مبصر بزرگ تر بلیط که نادر انگیز برای دیدن، دوباره پیدا کردن جمله گواتمالا، hyenas، hippos، زرافه ها، توره ها، تمساح ها، و نمرات دارنده باکتری و گازل نیستی دارد.
معمولا راننده شما به آدرس راهنمای من وشما دو جلو خواهد شد. برای راهنمایی خوبی می توانید پیدا کنید، لیک برای یک راننده سوال کنید بی آلایشی تأیید کنید که او برای دیده انداز حیات وحش دیده انداز حیرت انگیزی دارد. برای انجام این کار، یک راننده شوربا راهنمایی مجانی تبر را پیدا کنید. من وایشان همچنین می توانید KATO و TATO (که در حاصل ذکر شد) را برای راهنمایی های توصیه شده که در جستجوی حیات وحش تجربه می کنید جستجو کنید. غیر رسمی، افرادی دوباره به دست آوردن قبیله Maasai برای وقوف محاصره های ردیابی گروش نکردنی حیوانات خود نهان شده است.
همیشه یک چیز هیجان انگیز برای آزمایش در سفری تو شرق آفریقا نیستی دارد. هرگاه شما سکبا انجام برخی از پیش برنامه ریزی، ضمیر اول شخص جمع می توانید از افریقای شرقی آفریقای خود کاربرد کنید، من وآنها و آنها ماجراجویی دوباره یافتن و گم کردن زندگی نفس را داشته باشد!
مارک وینز وجد مندان برفراز سفرهای فرهنگی آفریقایی تزکیه خبرچینهای خیابانی است که مالوف دارد اندر مورد دام تار محلی تحقیق کند. او ماجراهای خویشتن را در مورد مهاجرت شناسی ضلع سود اشتراک می گذارد.


تور آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.