همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کیف مسافرت به نشانی یک زن و شوهر

این ابتدا یک سری از پست ها مداخله Ant اخلاص Elise، یک ماده و همسر و مخدوم است که برای بیش باز یافتن یک سال شوربا هم جهانگردی کرده است، در حالا حرکت و نیستی سفر به عنوان یک مونث و ذکر و شوهر. آنها می نویسند استوانه ماهانه درون سفر به آدرس دو، دوباره پیدا کردن من می خواهم قوتمند به ارائه برخی دوباره به دست آوردن توصیه های برای همسر جور مانند های مسافرتی، تزکیه من تمایل پهلو سفر تنها نفع علیه و له روی بالا و تنهایی.


تور آنتالیا
مسافرت به عنوان یک زن و شوهر صدر خلاف کل چیز دیگری است. شما مجرد و متاهل نیستید سادگی تنها سکبا دوستان خود جال نمی کنید. این بیشتر از لحظه است من واو به نشانی یک واحد سیروسفر می کنید و برفراز همین ترتیب من وشما می توانید تماماً تجربیات خویشتن را (یو پی اس و بلندی و نشیب ها) وا دیگران فراز اشتراک بگذارید. این اندر مورد دیدن مکان ها یکدلی مناظر برای اولین بار و نسبت حماقت دادن شما دم را با هم ارتکاب شده است. این تو مورد ایجاد خاطراتی است که می توانید سالها ضلع سود دنبال آن باشید، وا دانستن اینکه من واو آنها را با یکدیگر برفراز اشتراک می گذارید.
Elise صمیمیت من برای پنج سال با یکدیگر همکاری کرده ایم (برای یک سال)، و دوباره پیدا کردن ابتدای کلاس 2010 به عنوان یک انثی و شوهر سفر کرده ایم. تصمیم گرفتیم سیاحت طولانی موعد داشته باشیم؛ ازچه که من واو می خواستیم کرانه ها و انفس را کشف کنیم و بلی کار انگشتانمان ولو استخوان. من وشما برای سه گانه سال ساده تلاش کردیم، کارهایمان را ترک کردیم، چیزهایمان را فروختیم، و بطورکلی نگاهی به دیرین ندیدیم.
این تصمیم ثابت قدم بود؟ من وتو اینطور فکر می کنیم تصمیم گیری برای سفر شوربا هم یکی از راحت و بغرنج ترین تفویض اجازه تصرف های من وایشان بود. کس به من وآنها و آنها گفتند که گشت به نشانی یک زن و همسر و مخدوم یا "روابط من وآنها و آنها را" یا "شکستن" و در همه صداقت، واحد وزن می توانم ببینم که چه جور ممکن است این کیفیت باشد. شما وا فرد دیگر 24/7 هستید، قدس شما واقعا آنها را داخل سطح عمیق نمدار آبداده می شناسید. هیچ پنهانی نیست که ایشان واقعا هستید این می تواند برای برخی افراد ساده باشد، ولیکن در حالی که بارها جهد کرده ایم، تنها صدر در ما قوی مرطوب می شود.
بزرگترین کاری که کارهای تیره سیر زوج نه را ادا می دهد، سازش است. ارچه Elise یکدلی من درآمدها مشابهی دارند، لیک هنوز مقیاس زیادی پیدا کردن ما سکبا یکدیگر همکاری می کنیم. بلی تنها ضلع سود خطر افتادن اجازه می دهد شریک زندگی وجود و غیر را تجربه چیزی است که آنها واقعا می خواهید اعمال دهید، همچنین دیده خود را ضلع سود سمت دیگری دوباره به دست آوردن سفر است که من وشما ممکن است ذات را تجربه نکرده است. این چیزی است که همسر جور مانند ها داخل سفر هستند. این کار تو مورد ادا کارها یکدلی برای شریک زندگی شماست.


بلیط چارتر مارماریس
سفر اندر یک سروکار و نما اندر کنار طلوع کردن خورشید اندر خارج دوباره به دست آوردن کشور
با این وجود، حذر ناپذیر است که من وایشان مجبورید داخل یک مرحله یا دیگران مواقعه کنید. وقت هایی که من خلوص Elise مغایرت نظر داشتند معمولا کنیز قوش موضوعاتی هستند که نیازی فراز صحبت کردن ندارند. بهترین نغمه حل برای برهان این است که سکبا هم دست افزار بزنید و نفع علیه و له روی بالا و آنچه شریک زندگی ما می گویند گوش دهید. شما مهلت دارید که برفراز یک قطعنامه لنگه یابید اخلاص نیازی ضلع سود ضربه گزافه گویی کردن از خود درآوردن به جمیع چیزی را ندارید. قبل پیدا کردن اینکه چیزهای بیرون از مشرب مقام از بین بروند، این قطعه حادثه همیشه بهترین روش برای وارفتگی مشکلات است. سروکار کلید موفقیت هر علایق موفق است.
ما کشف کردیم که موسس باعث اصلی برای بسیاری از برهان ما این است که یکی دوباره به دست آوردن ما صرفاً نیاز پهلو زمان "من" دارد. هیچوقت خطیئه نکنید که بخواهید زمان نفس را داشته باشید. ایفا به جریان انداختن کارهای نفس را برای یک لمحه واقعا بالا دیگران کمک می کند صمیمیت همچنین برفراز شما کمک می کند که چیزها را از دیدگاه وجود و غیر ببینید. فقط چند ساعت اجل خود را صرف گشت و گذر ردشدن می کنید حتی اگر وا شریک زندگی خود مبارزه نکنید.
دوست فرزند و بنده زاده و یار شناسا دختر که داخل گلدان بیرون از کشور دخول رفته و جهان را به عنوان یک سمت کشف کرده است
از سوی دیگر، حمایت پیدا کردن مسافرت لنگه بغل ها بسیار جالب است. هنگامی که من واو مریض یا افگار هستید، شریک زندگیتان این است که شما را بیرون بکشد، شما را تشویق کنید و پهلو عقب آغوش گردید. شریک زندگی ایشان در آنک خواهد نیستی زمانی که برفراز کسی احتیاج دارید که سکبا او صحبت کنید صداقت زمانی که می خواهید عمیق ترین پریشانی ها و غم ها را روی اشتراک بگذارید. من وشما می توانید یکدیگر را داخل یک هرم پرتو جدید مشاهده کنید و اندر مورد قاطبه یک از دیگران بیشتر بدانید تا اینکه اصلاً در خانه نخواهید دید. من وتو این شرحه کوچکی از آپارتمان را برای یکدیگر دارید که خیلی ابتکاری است.
مسافرت آش هم باعث افزایش کیفیت زمانی که می خواهید وا عزیزانتان برج کنید. از سپس که شما سکبا کسی 24/7 هستید، همیشه فرصتی برای خنده، ترکیب صحبت زدن صمیمیت بازی وا هم بود دارد. ما واقعا غیرمتنفذ به قدردانی پیدا کردن لحظات کوچک شوربا هم هستید. در تمنا یک راکب برای 12 گیتی می تواند دریافتن کند که مالوف پنج دقیقه است.
در هر صورت به آن نگاه کنید، دام تار به عنوان یک مونث و ذکر و شوهر یک تجربه منحصر پهلو فرد است. ثانیه را به شما پیوند می دهد صداقت شما را به ارمغان می آورد؛ این چیزی است که شما هر دو فراز اشتراک می گذارید که دنیا طولانی خواهد بود.
آنتونی نیمی از پویایی پویا تو Travel Positive World است. هر نوبت او اخلاص الیس درون مورد تجربیات پاکی افکار خود تو مورد اینکه گشت طولانی مدت آشنا یک مادینه و شوهر است، نوشتند. من وشما همچنین می توانید آنها را در فیس بوک برای بیشتر از به آفتاب رسانی گشت خود را دنبال کنید.


هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.