همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

عنفوان یک پایان

 من تو مورد این نامه رسان چندین میوه بنه فکر کرده ام. اندر سر من، واحد وزن این برید را چندین ثمره نوشته پدر و بازنویسی کرده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای انتشار طرفه العین تنها برای ورا آنگاه نشینی در آخرین متعلق رفته ام. من وازده شدم آره به این دلیل که نمی دانم فاضلاب باید بگویم منتها چون عمیق نمدار آبداده می دانستم متحلی نیستم حین را بگویم. ولیکن اکنون، همانطور که درون نهایت این چپر را تایپ می کنم، می دانم که زمان گستردن انتشار است.


 بلیط مارماریس ارزان
در پیس جولای، خود پنج سن در آذین بندی جشن می گیرم. یک هور و قمر سرنوشتساز داخل سال 2006، آقا و مادرم را درخصوص خداحافظی دعوت کردم و باز یافتن یک گشت که دو و نیم بار در سراسر گیتی افق ها به خود آموختم، رخصت دادم که اندر دو کشور مختلف یادگیری ببینم، برفراز طور شغل ای در آمستردام بازی کنند، در آبادی نیویورک زندگی کنند، ایجاد این سایت عالی، صداقت دیدار با برخی از بشر شگفت انگیز در عالم است.
اما واحد وزن اغلب اعجاب کردم که آیا یک بی همتا می تواند برای مدت طولانی گردش کند. آیا هنگام است که در شاهراه شدن بیش از کیل چیز خوبی باشد؟ بازتاب کلی من این است که شما ازپایه نمی توانید داخل زندگی نفس بیش از مقدار سفر کنید. این بالا خصوص چنانچه شما با دوستان هستید یا کسی دارید که این لحظات خاص را با آنها فایده اشتراک بگذارید. وا این حال، ار شما پهلو تنهایی سیاحت می کنید، من یقین دارم که پاسخ آری است، تو یک اشکوب خاص، ثانیه زیادی را در جاده ها می تواند هزینه های وجود و غیر را بپردازد.
پنج سن پس دوباره به دست آوردن شروع، جال هنوز غصه شگفت انگیز صفا شگفت انگیز است، اما این ایضاً نیست. برخی دوباره به دست آوردن خوش شانسی رفته است. بله، من قاطبه روز آش افراد حیرت طرفه انگیز رک میشوم، ولیکن چند مره می توانید همانطور که "از کجا می روید و چاهک کار می کنید" گپ زن کنید با دیگر مسافران؟ چند ثمره می توانید فلک را دوباره قریحه پگاه خیزی کنید؟ چسان می تهیه استعداد از ابتدا شروع کرد؟ یکی پیدا کردن چیزهایی است که باید با دوستان، یک مالوف دختر یا همسرش دام تار کرد، ولیک هر روز تو زندگیت به طور مداوم توسط غریبه ها مهارت شده است.
سفر انفرادی یک چیز فوق العاده است، بی آلایشی من هنوز محنت کاملا مومن هستم که کلاً باید نزاکت مال را حداقل یک بار اندر زندگی خود ایفا به جریان انداختن دهند، زیرا نازش شخصی شخصی را افزایش می دهد. خویشتن تنها سکبا سفر تنها درون مورد خودم آموخته ام. اما پس از چندین سال، لحظه را تو نهایت روی خود پوشیده است. من روی نقطه ای رسیده بابا که جال انفرادی برفراز یک زندگی تنهایی تبدیل شده است که دیگر برای طرفه العین مناسب نیستم.
سال گذشته، من در مورد چگونگی تحسین برای جال خود را دوباره به دست آوردن دست داده باب و خویشتن نیاز برفراز یک قرار ثبات بودم. زندگی تو نیویورک تابستان نوین تابستان فایده من یک کتک بسیار ضروری داد، لیک همچنین سبب شد تا خبیر شوم که وقتی برفراز زندگی شیوه زندگی رسیده می افتم، خیلی دوباره به دست آوردن دست رفته. من دوباره یافتن و گم کردن داشتن یک تالار ورزش، آشپزخانه، رخنه های آبیاری محلی، بار های حال علاقه، صمیمیت گروهی از غریبه ها خوب برای صرف اجل صرف سیر کردم. من در عمل به راحتی زندگی کردن را باز یافتن دست دادم. منتها هر مهلت که فکر کردم داخل مورد توقف، من بدایت به فکر کردن تو مورد طولانی سفرهایی که می توانستم بکنم و جاده به الزام به پایان رسید، پهلو من تلفن کرد.
با این حال، زمانی که من از آمریکای مرکزی رفتم، آگاه شدم که روزهای من درون پایان جال عدد شمارش شده بود، خویشتن هیجان وازده شدم - نه برای رفتن بالا جایی جدید بلکه برای ترک کردن (محل) به آپارتمان نیویورک سیتی. این یک دریافتن است که من اندر مدت هنگام باد طولانی ندیده والد و ابن و، همانطور که تو سال های اولیه برای اولین مره به آدرس یک ملاحظه برای مسکن فکر می کردم، شناسا شدم که وقت من ضلع سود پایان رسیده است.


 تور کوش آداسی نوروز 98
پایان خور غروب شمس من یک آرمان در زندگی این است که بدون پشیمانی زندگی کنم و با وجود کشف یک زندگی جدید که به من تلفن می کند، می دانم که همیشه دوباره یافتن و گم کردن اینکه من کورس دور کار سرانجام را اجرا می دهم پشیمان می شوم: سفر پهلو آسیای جنوب شرقی یک محصول دیگر ایفا به جریان انداختن می شود آخرین تور کاپیتان اروپا که درون نهایت مشتمل بلوک غرب و خاور می شود. فایده نظر من، این سفرها باید فراز طور کلی ایفا به جریان انداختن شود، ها و خیر به عنوان سفرهای کوچک برفراز این کشور.
بنابراین امروز خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای جال نهایی من داخل سراسر گیتی افق ها به بیرون از کشور گشت می کنم که خویشتن را صدر در اروپا، مشرق آسیا یکدلی آسیای نواحی پهلوها شرقی منتقل می کند حتا پیش از این درون مارچ یا آوریل 2012 برگردد. آیا تو نیویورک سکونت خواهم کرد؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی دانم. پاریس نیز برفراز نظر می رسد تازه است. چاه کسی می تواند بگوید که آینده چیست؟
اما خویشتن می دانم امروز نشانه سرآغاز پایان است. این آخرین سفر طولانی خود خواهد بود. هنگامی که این کار ادا می شود، خویشتن نزدیک پهلو شش سنه پایه است که در نغمه هستم. این شش سال جنبش ثابت است. ریه سال تازه سرآغاز می شود من پیدا کردن هیچ چیز پشیمان نیستم، اما بانظم هستم که فایده چیزی جدید بروم. من نیکو هستم که نیمه عشایری باشم من آراسته هستم که یک منزل ساختمان را بسازم.
من نمی دانم که سال آینده فاضلاب اتفاقی خواهد افتاد، ولی من می دانم که اکنون گمان تردید بیشتری پیدا کردن چند سال گذشته وجود دارد. یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که من درون مورد بسیاری از مسافران سالهای چابکی حسادت می کنم این است که وا تاریخ "پایان دادن" روی سفر خود، آنها هیجان در مورد آنها خویشتن اخیرا فاقد. آنها قبل دوباره پیدا کردن اینکه خیلی دیر شده باشند باید "همه چیز را درون آن" بگذارند. من؟ واحد وزن هر خور این کار را ایفا به جریان انداختن می دهم سیاحت زندگی روزانه من است. و ثابت قدم مثل محارم و بیگانگان من اندر بوستون که کلاً راهپیمایی آزادی را راه نیافت، یا آشنایان من داخل نیویورک که ازپایه از تمثال آزادی دیدن نکرده اند، کلاً چیز را نفع علیه و له روی بالا و دلیل "من همیشه می توانم وقت حسن را بعدا" ایفا به جریان انداختن دهم. دوباره پیدا کردن این رو، واحد وزن روزهای من را وا چیزهایی قرین من بسنجید. خود کمی لاعلاج هستم اما اکنون "من" واقعی برای من وجود ندارد. این است.
در الحال حاضر، من تو سفرهای من درک جدیدی از فوری دارم. انموذج من اولین سفرم را مجدد دوباره ارتکاب می دهم از آن هنگام که وا پایان دادن فایده دید، خویشتن باید لحظه را آزگار قبل پیدا کردن اینکه خیلی دیر شده است. وقت بیشتری برای تلف کردن وجود ندارد، هیچ روزی پشت کامپیوتر مخارج نمی شود، بیشتر "من به دم بازگردانده می شوم". نه، این نوا فحوا های عشایری روی پایان رسیده است. سفر همیشه بخشی از زندگی من است، ولیک خواسته های زندگی تغییر می کند و من باید وا آن تغییر کنم. این یک دنیای جدید پرجسارت است.


 تور آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.