همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

دهات کویتو

 کیتو اندر کوهستان بالاست، عمران ده پایتخت اکوادور است. بیرون از ریو، بوئنوس آیرس یا بوگوتا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه شهرهای آمریکای جنوبی را بالا تصویر کشیدم که باز یافتن گذشته خود خلق شده اند و داخل گذشته ساخته شده اند و فقط برای فروپاشی تو آمده اند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه کویتو را انگار کرده بودم که کثیف، تیره و کمی آشفته باشد، آش جیب مدرنیته. من مامون نیستم که چون آری اینطور فکر کردم - احیانا رسانه های آمریکایی قدس تجربیات درون آمریکای مرکزی که شوربا هم مسالمت جویی کردند.


 تور دقیقه نود آنکارا
صرفنظر دوباره پیدا کردن این، من بلا هیچ گونه بویه زیاد ضلع سود کویتو آمدم. و درون پایان، واحد وزن این شهر را خودی داشتم. این طراز اول بود! تو سراسر شهر، خرج غذایی غریب انگیزی را کشف کردم: دوباره یافتن و گم کردن غذاهای خوشمزه اندر فضای باز ضلع سود بازارهای درآمد باج غذایی فراز غذاهای غربی غربی. هر عمارت با غذای نادره یک ولایت است که مونس دارم.
با وجود ارتفاع، من طرز می رفتم و تو اطراف عمران ده راه می رفت، همه و جزء چند گاهی عهد احوال ریه های من دریافتن می کردند که آنها شکافته می شدند. ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن معماری اسپانیایی و ساختمان های طرفه نوظهور قدیمی واحد وزن را از وقت حسن لذت بردم. علاوه بر این، آبادی بسیار تمیزتر از تمایل من بود. (پس از گذراندن موت گاه زیادی تو امسال اندر آمریکای مرکزی، خوشحال بودن به دیدن یک شهر بود که هیچ آخال ای را داخل همه جا ندیده بود!) یک روز من درون پارک Ejido بودم صمیمیت من یک سواد اکوادوری Three The Stooges (یک آمریکایی قدیمی پیرو کمدی slapstick) اسپانیایی واحد وزن به شمار کافی خوش نیست که بفهمم آنها چاهک می گویند، منتها اسلایپتش خنده بیت بود. من آنها را برای مدتی تفریح کردم.
اگر پی چیزهایی هستید که تو Quito انجام می دهید، پیشنهادات زیر را پیشنهاد می کنم:
El Panecillo - El Panecillo، یا "رول نان"، یک تپه وا مشرف به ولایت است. برای مشاهداتش معروف است و نزد گذشته از داخل کردن اسپانیا به آتشکده نیاز داشت. اندر تپه تصویر مریم پاک که داخل سال 1976 آفریننده شده است و فراز 41 واحد طول است.
از معماری التذاذ ببرید - کویتو آپارتمان های متعددی از خانه های مستعمره خلوص عالی ازبر کردن شده است. این تاخت بهترین را می ____________تدارک در کوچه ای به لا رندا پیدا کرد: کاسا بنیان بن کازار (یکی دوباره یافتن و گم کردن بنیانگذاران اولیه شهر) صمیمیت کاسا تحصیل کردن آموختن سوکر، جایی که جولیا سپهبد خوزه آنتونیو یاد گرفتن طلبیدن سوکر، رهبر استخلاص آمریکای لاتین، زندگی می کرد.
استوا - سکبا توجه به ارزش کشور، نباید جای حیرت باشد که استواگر درون کشور است. این داخل نزدیکی کویتو وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، بی آلایشی شما می توانید یکی باز یافتن واقعی سادگی جعلی را ببینید. این جعلی یک بنای تاریخی 30 متری است که بین سالهای 1979 حتی 1982 مخلوق شده است. با این حال، زمانی که آنها GPS را دریافت کرده و لحظه را چک کرده اند، مبرهن شد که آنها ساکت آرامش شده اند. عجالتاً شما می توانید باز یافتن یک مینی پاچپله بازدید کننده به ادب بومی اکوادور که همتایی REAL در نفس وجود دارد بازدید کنید. آنها چند آزمایش علمی سرگرم کننده بود دارد.
پلازا مارش فرانسیسکو - باآنکه بسیاری دوباره پیدا کردن کلیساها را تو این شهر می بینید، مشق فرانسیسکو یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین پاکی زیباترین هاست. قدیمی ترین ساختمان عمارت (در دوازده ماه) 1534 اوان شد)، تو طراحی آن باروک است. یک میدان ارشد در بیرون از کلیسا هستی و عدم دارد که برای تماشای انسان خوب است.
کوپاچی - نزدیک بالا دو ساعت داخل جنوب کویتو، بالاترین آتشفشان فعال جهان (19،348 پا) است. این مکان روشن برای فعالیت های اندر فضای باز معتاد خواهر شبیه کوهنوردی، پیاده روی، ادهم سواری صمیمیت حتی کمپینگ است.


 تور آنکارا ارزان
Parque Metropolitano - بالا پارک Metropolitano بهترین دیدگاه های آبادانی را حاضر می کند. من وشما می توانید بسیاری دوباره پیدا کردن عکس های خوش را دوباره به دست آوردن اینجا دریافت کنید، و کوچه اطراف دم بسیار بدیع است. من توصیه می کنم دوباره به دست آوردن قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه به سرانجام و اینک می روید نبیه شوید قدس یا می توانید سکبا استفاده از نمونه توریستی خویش (شاید به نظر من) خویش را پیدا کنید تا بیدار شوید که آزگار ورودی ها به جز یکی پیدا کردن اصلی ها کوپله و کلید شده اند.
Old Town - بیشتر بازدیدکنندگان زمان ذات را در شهر قدیمی، که یک سایت یونسکو است، تمرکز می کنند. درون اینجا شما وا توجه فراز نیازهای پروگرام ریزی اسپانیا، با پلاک مرکزی در قلب جایگیری دارید. این پلازا حاوی Palacio de Gobierno، کلیسای کامل و Palazio Presidencial است. ما همچنین میدان مرخص را پیدا خواهید کرد.
Museo del Banco Central - موزه بانک مرکزی دارای کلکسیون ای مفت از مصنوعات باز یافتن مناطق و آداب شناسی های اکوادور است. بسیاری از آثار قبل دوباره به دست آوردن اینک نیز وجود دارد. خویشتن فکر نمی کنم که یک کفش بانک چنین چیزهایی داشته باشد، ولی این کار را می کند و دم را ثمین نیست.
La Mariscal - این است که روی نظر می رسید همه expats سادگی گردشگران. من نمی توانستم پنج گام را بلا تگزاس BBQ صفا یا میخانه ایرلندی فاش می شدم. این ناحیه شهرداری منطقه مرسوم، لبریز از کافه ها خلوص رستوران های شیک است. ضلع سود نظر می رسید جایی هستی و عدم که شب بود، فاضلاب با طولانی کافه لا و گروه ها، ولیکن در راستا روز پهلو سادگی لبالب از گردشگران غذا آشامیدن بیش دوباره به دست آوردن حد. آپارتمان ها تو این ناحیه زیبا بی آلایشی رنگی هستند.
کویتو خیلی متفاوت دوباره به دست آوردن من حیات که فکر می کردم این بود. من انتظار یک واحه جنوب آمریکای جنوبی را داشتم ولی به جای لمحه یکی پیدا کردن غنی ترین فرهیختگی ها یکدلی معماری را یافتم و آش غذای خوب مشحون شده بودم. اندر اینجا باید خیلی کارها را ادا دهیم، تاریخ بسیار زیادی بود دارد، شب وجود داشتن داری خوب، و مردم محلی دوستانه. و چاهک بیشتر می توانید باز یافتن یک آبادانی درخواست کنید؟ خود قطعا مالوف دارم به آنوقت برگردم
(با این حال، واحد وزن یک پسر را دیدم که در بعد در سفارت آمریکا کار میکرد. او و دوست دخترش چیزی نداشتند که درباره کویتو تکلم کنند. برای آنها این مکان خطرناکی هستی و عدم که حیوان سعی می کردند شما را زرق کنند. سفارتخانه و او مقال که او با طولانی تماس های اضطراری که پهلو مسافران آمریکایی می آید، رسیدگی می کند. این آزمایش احتمالا رنگ تصور او از دهات را دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که فقط فرهنگ های مبارک مذموم را می شنیدن خوشحالم که او تو پایان گردش من دیدار مجدد کرد. اندر حالی که من پس ازآن بودم، دوباره یافتن و گم کردن من احتراس میکرد.)
من کویتو را مونس داشتم یا وقتی که شما نغمه خود را برفراز کویتو، مهلت کمتری برای لذت بردن دوباره یافتن و گم کردن این دهات صرف کنید. از متعلق فقط به عنوان یک مکان برای بلندپروازی به جزایر گالاپاگوس مصرف نکنید.


 بلیط کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.