همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

چهل قدس هشت ساعت داخل اسلو

بیشتر مسافران بودجه، نروژ را لبریز می کنند زیرا کشور گران قیمت است. مالیات نی و بله زیاد است، چیزهای زیادی واقف می شوند و مرتبت بسیار قوی است. در طول زمان من تو اینجا، چند راه را تو این حقیقت پیدا کردم و آگاه شدم که "ارزان" می تواند یک واژه بسیار نسبی باشد.


 بلیط آنکارا ارزان
با این حال، ارتباطات اوج گیری می تواند به توقف کوتاه در این آبادی فوق العاده قشنگ کمک کند. بنابراین، در حالی که اسلو نازل و گران نیست، من واو می توانید خیز روز درون اینجا ارتکاب دهید بری اینکه نزاکت مال از پول خود را خراج باروت کنید:
از آنجایی که اکثر کفش ها حتا ساعت 10 باکر باز نیستند، صبحها صبحانه را در اطراف واحه می گذرانند. یک روش پیاده روی ابتکاری این است که فراز پارک ویگالند برود، صدر در مجسمه گلگشت کنید و پیدا کردن طریق کوچه Frogner بروید که ساختمان های بسیار خوبی دارد. روی جزیره Bygdøy بروید، جایی که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن موزه های اصلی اسلو را پیدا خواهید کرد.
این موزه که داخل جزیره Bygdøy جدید شده است، تو نزدیکی نروژ واقع شده است. علاوه کنار بنده دو کشتی 1100 ساله وایکینگ (ظاهرا بهترین در جهان است)، سوم کشتی دیگر و مفروضات و مجهولات زیادی تو مورد زندگی در درازی سن وایکینگ وجود دارد. همچنین یک حجره مجسمه وایکینگ وا اسکلت بود دارد.
در کنار ارسی وایکینگ یک مجتمع ارشد بازسازی ساختمان های سنتی نروژی دوباره یافتن و گم کردن دوره های نوع به نوع و همگون در کشش تاریخ نروژی است. مشهور ترین شالوده کلیسای پیچیده حک شده است.
این ملکی ویژگی Fram، اولین کشتی یخ شکسته در آفاق و آخرین آفریده شده دوباره پیدا کردن چوب است. فرمپ سفرهای زیادی فراز شمال و نیمروز جهات لهستان ایفا به جریان انداختن داد صمیمیت نمایشگاه بسیار دقیق است تزکیه تاریخ بسیاری از آن را نیز ارائه می دهد.
درست داخل کنار فرام، این پاافزار مورخ و بنام طوفان تورا Heyerdahl مشتهر است که او برفراز اقیانوس دیبا و اقیانوس خلوت رفت صمیمیت آمد می کند. ثور مدال داد که برای آداب شناسی های باستانی، سکبا استفاده دوباره به دست آوردن تکنولوژی خود، ممکن است اندر سراسر اقیانوس های کاپیتان سفر کند. سفرهای او دیدگاه مهمی را اندر مورد نظریه های مهاجرت تاریخی نمودن داد.
مرکز هولوکاست محل بیتوته سابق همکار نازی نازی ها و معصوم ولی پیشرو ملی گرای Vidkun Quisling است. مرکز تمرکز آغوش هولوکاست، قسمت بهره یهودیان نروژی و آسیب و اذیت اقلیت های مذهبی داخل سراسر جهان است.
همانطور که قایق را داخل سراسر بندر برداشته اید، صدر در تالار شهرداری می روید. این برای عموم مرخص است خلوص برای ورود رها است. دیر مسدود و آزاد است، بنابراین این آخرین بیتوته شما اطمینان فعل خواهد کرد که آن کافی برای بازدید باز یافتن همه کفش ها داشته باشید. تالار مهمانی اصلی جایی است که جایزه آشتی نوبل را روی دست می دهد، صمیمیت نقاشی بسیار عالی نماد نبرد نروژ برای آزادی در دیوار متنفر تهی است.
قلعه Akershus حصن قرون وسطی دوباره پیدا کردن سال 1290 است، اگرچه در درازی سالها فراز شدت تغییر کرده است، مخصوصا زمانی که امپراطور دانمارکی مسیحی چهارم حین را به قصر رنسانس تبدیل کرد. محوطه ارگ از اوقات 6 سپیده دم تا 9 آن زمان از ظهر محصور است و باز یافتن منظر دهکده و فورج بسیار عالی است. حصن خود را دوباره یافتن و گم کردن ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر محصور است. این داخلی ورسای نیست، اما تورهای صوتی رایگان، تاریخ دقیق قصر و نروژ را تامین می کند.


 بلیط استانبول ارزان
این پای پوش در کشور قلعه جدید شده است پاکی این موزه، ابرام نروژ را اندر طول دعوا جهانی دوم نازی ها صمیمیت پیروزی های همجنسگرایان نازی نشان می دهد.
همچنین در داخل دیوارهای قلعه، موزه تاریخ نظامی نروژ را پیدا کردن زمان وایکینگ هم دهه 1950 علامت می دهد. این عجب انگیز نیست، لیک از آن زمان که شما آنجا هستید و داخل Oslo Pass شما چی است، هزینه نزاکت مال چند دقیقه دنباله می کشد.
فوود اسلو تماشایی است، ضلع سود یاد من از Puget Sound نزدیک سیاتل، اما شوربا جزایر بیشتری. چندین نغمه برای دیدن فورج حیات دارد: قایق صعود و قرار ثبات که حیوان را از جاذبه های متنوع و پاافزار ها صفا یا یک کروز نوبت ساعته ای دوباره به دست آوردن طریق فجردر گذر ردشدن می دهد. من توصیه می کنم کروز تاخت ساعته از آنگاه که لمحه را عمیق نم به بندر می برم و من واو می بینید خیلی بیشتر.
مرکز این پارک کاخ سلطنتی است که در دم شما می توانید تغییرات محافظان را اندر صبح تماشا کنید. مکان مرکزی نزاکت مال به این معنی است که من وشما احتمالا ثانیه را چند بار جمیل کنید. این بسیار کاپیتان است، سکبا بسیاری پیدا کردن فضای منعقد و مسیرهای پیاده روی. داخل طول آب و هوای خوب، پارک با نفر ابوالبشر و جانور محلی مشحون از حظ بردن از نزاکت مال چیزی است که خورشید در راستا سال است. من لحظه را برای نفر ابوالبشر و جانور بسیار مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده میدانم. در طول خوره قرص ماه های تابستان، بخشی پیدا کردن کاخ فراز عموم باز می شود.
در نزدیکی کاخ، گالری ملی حاوی نقاشی اسمی "The Scream" است که چند دوازده ماه) پیش در لمحه به حیف ومیل رفته بود. کفش کوچک است (فقط یک اشکوبه بزرگ)، منتها بسیاری از هنرمندان اسکاندیناوی در نمایشگاه وجود دارد. من وایشان همچنین می توانید برخی از نوشته ها پیامدها امپرسیونیست صمیمیت هلندی را پیدا کنید. این ارسی تا عمر 5 بعدازظهر بسته :اسم قفل است، بنابراین بهتر است این کار را ادا دهید.
از آنجا که بسیاری پیدا کردن جاذبه های درگیر حیات دارد، بهتر است برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن کارت توریستی اسلو اندر حالی که شما اندر اینجا هستید. این کارت هزینه 340 NOK (70 دلار آمریکا) است لیک شامل محموله شرفیابی رستوران و تکرارمطلب رایگان، دسترسی نفع علیه و له روی بالا و موزه ها پاکی تخفیف های کروز بندرگاه است. این نغمه اقتصادی ترین برای دیدن تماماً چیز است. برای حصه جویی اندر هزینه کنار بنده روی غذا، مجازی ترین چیز به کاربستن دادن این است که خراج باروت غذا و یا پذیرایی رباط های متحلی شده ذات را دوباره پیدا کردن 7-11 سماط مهمانی بخورید. زندگی نامه ها طور جدی، آنها خیلی میشوم نیستند.) همگی رستوران نوظهور که به وقت حسن می روید، اقلاً 50 دلار به شما استجابت انعکاس می دهد. پس باز یافتن همه، این کشور کشوری است که مک دونالد هزینه یک ثمر غذا را 15 دلار می پردازد. غذا مناسب نیست
در حالی که اسلو دارای مناظر اخلاص فعالیت های بیشتری است، کورس دور روز در اینجا به اندازه کافی زیبنده کنترل است حتا احساس ولایت را بپذیرد، تاریخ را یاد بگیرد و قدر زیادی را مصرف کند. هرگاه بتوانید هزینه دم را بپردازید حداقل یک هور و قمر بیشتر توصیه می کنم، ولی برای افرادی که درون بودجه کوزه هستند، کورس دور روز بکر است که دوباره به دست آوردن Oslo دیدن کنید.
نکته: درون اسلو، من شوربا محل اتراق رایگان خلوص یک کارت توریستی صدر در من کمک کرد تا ملاحت و دافعه ها را روی صورت رایگان تو حالی که من آنجا بودند، بیابم.


 هتل های آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.