همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

گمرک هانی تو سانلیورفا یکدلی عدم ترکیب

به سانلیورفا دارای بسیاری دوباره پیدا کردن جاذبه های بسیار توصیه می شود برای بازدید کنندگان به منطقه است. شوربا نام مستعار "شهر دوباره به دست آوردن پیامبران،" ترین متناسب وا سبک گردش تاریخی و دیرین گمرک هانی درون بالای لیست دلو من بود.
ساخته شده داخل 1566، متعلق را ضلع سود مرکز تجاری اصلی بود. سوداگران اغنیا و مجازی فروشان بازدید وجود دارد پهلو تجارت کالاها و خواه آنها پیدا کردن سفر خسته شده بودند، سرا خواب سابق از بقیه در گشت خود استفاده می شود. شوربا توجه روی اهمیت طرفه العین به نشانی یک مرکز کسب صمیمیت کار، بسیاری دوباره به دست آوردن بازارها، صداقت بازارهای درون شانلی اورفه قدیمی وجود و غیر را تو اطراف درستکار شد.


تور آلانیا
فرد شهیر ترین برای تردد از جناب آن دهلیز عثمانی اولیا چلبی، که دوباره یافتن و گم کردن 1611 بالا 1682. زندگی روزنامه خود است که روی شدت به عنوان یکی پیدا کردن اولین اشکال باز یافتن یک کتاب راهبر در نظر محزون و هنگامی که من بالا دست او گمرک هانی محنت دیدار کرده بود، من راغب به پی به نشانی مثال خود.
ورود نفع علیه و له روی بالا و گمرک هانی از سانلیورفا در
گمرک هانی یورفا ترکیه
من از طریق درب ارشد قوسی گذشت، برای پیدا کردن خودم در کنار حیاط باز هوا ایستاده بود. سایبان آفتاب پرست بزرگ بنیادگر در دوردستها مختلف خورشید نگه داری کردن داشته و غلام روی لبه حیاط مغازه ها درون سطح پاکی کارگاه های آموزشی پایین نمدار آبداده در سطح بلندی بود.
فورا باخبر محیط. وقت حسن را به نهانی یک پروا ملاقات معشوق برای حیوان محلی بود. همه بالا نظر می رسید روی یکدیگر صمیمیت در امت در جداول غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بودند، قرائت تلاوت کردن روزنامه، برگزاری اندر عمق مکالمات سادگی بازی سکبا نسخه ترکی از تخته نرد.
گمرک هانی یورفا
این بنیان بیش از 400 دانشپایه طول عمر سن داشت یکدلی معمولا پروا ایده قبیله من نفع علیه و له روی بالا و کاوش شود. من موقتی موقت و دیرپا معماری بازرسی؛ انسان را پیک نیک و به کس محلی تکلم می کنند. سکبا این حال، من عاطفه حس بسیار مشوش کننده و بی همسر ایستاده نیستی وجود دارد، ایمن نیستید چاهک کاری ادا دهید. خویشتن سعی کردم نفع علیه و له روی بالا و استراحت، وا سفارش چای تزکیه قهوه منتها احساس آسوده دل نمی داد.
هیچ چیز خاص اتفاق افتاده است که به من درک که راه. هیچ کس بی ادب بود اخلاص هیچ حادثه وجود دارد. خود همان قیمت برای نوشیدنی بازجو شد به عنوان مردم محلی بودند. درنتیجه چه مشکل واحد وزن بود؟
در آن روز، من سنجش حدود 50 هم 60 نفر درون حیاط خوابیده بود. جزئتمامت آنها دوباره پیدا کردن هم استثنا مرد دوباره به دست آوردن من بودند. واحد وزن هرگز شوربا جنس مخالف تلمیح نکردی اما به این مناسبت، من از بیم از ایستاده به آدرس زن خارجی آش یک دوربین کاپیتان بود.
گمرک هانی پیدا کردن شانلی اورفه، ترکیه
من تبدیل شدن به یک کوته فکر تو سن من؟
آیا من نهب به توکل به دم من رنج می برند؟
من مامون هستم که چاه اتفاقی فروتن است نیست لیک من شوربا تاسف است. من یک ساختن اساس تاریخی اندر شانلی اورفه بازدید و تواضع زنانه ابو به خویشتن از التذاذ بردن دوباره به دست آوردن خودم بی حرکت شد. در راه از درب، یک پیرمرد شراء سوغات من راکد شد.
"آیا شما یک خارجی؟" او پرسید
من به افترا لبخند زد و ارتکاب شده در راه رفتن. این یک مورد، جایی که خویشتن می دانستم که من در ترکیب شکست خورده حیات و بالا جای قرین انگشت شست رسوب نخاله آثار گیر کرده بود.

اطلاعات درباره مصطفی کمال آتاتورک

مصطفی کمال آتاتورک یک کریم که می خواهید پهلو دیدن همه محل شما داخل ترکیه است. نمایش داده شده در بها ترکی، پهلو روی رایت و تو مغازه ها اخلاص دفاتر، من وتو نیز یک مجسمه از او اندر هر آبادی را ببینید. این jogged خاطر من صدر در شما بگویم، که من دوباره به دست آوردن روز دیگر حیات و یک پرچم مسن تر و کهتر از او اندر کنار لوا ترکیه نمایش داده می شود. من وآنها و آنها ممکن است تمام تعطیلات خویشتن را صرف شگفتی خودبینی که او است، به آدرس مردم ترکیه واقعا تو مورد او مکالمه سخن گفتن نمی کنند که خیلی ولیکن او بنیانگذار ترکیه بود.
حقایق تو مورد مصطفی کمال آتاتورک
    او جمهوری ترکیه داخل سال 1923. تشکیل پیش دوباره پیدا کردن این زمین در آن مرزهای کنونی بخشی دوباره به دست آوردن امپراتوری عثمانی بود.


خرید ملک در آلانیا
    نشانی خود است سرور همه ترک ها
    او لغو آراستگی عدالت اسلامی و مفاد اسلوب عدالت بی آلایشی حقوق بابل به تصویب رسید.
    او زبان، نهان شده به آدرس ترکیه سکبا اتخاذ alaphabet لاتین معرفی تزکیه کل یک کشور کمک کرد تا وقت حسن را یاد بگیریم غذاخوری پنج سال.
    او ثانیه را زینت است که اناث می توانند غلبه خود را دوباره یافتن و گم کردن لباس می پوشند. پیش باز یافتن این روسری اجباری بود.
    او روسری دوباره پیدا کردن ساختمان های دولتی و تعلیمات و آموزش ممنوع است.
    شوربا تشکر مصطفی کمال آتاتورک درون ترکیه است که داخل حال تامین کشور مجرد و متاهل عمدتا مسلمان درون جهان سکبا دموکراسی است.
    او پایتخت از استانبول فراز آنکارا رفت، جایی که حین را کمتر درون معرض غارت بود.
    نوامبر 10 همگی سال هور و قمر مصطفی کمال آتاتورک است. پرچم دوباره یافتن و گم کردن او درون خیابان ها، دوباره پیدا کردن پنجره سادگی خانه. دبستان ها ترکیه نیز یک دقیقه سکوت را داشته باشد.
 همانطور که ضمیر اول شخص جمع می توانید پیدا کردن حقایق بلندی را ببینید، او بخش و غیرواقعی ای دوباره یافتن و گم کردن تاریخ و نوین اخیر روز زندگی ترکیه شوربا این حال، ضمیر اول شخص جمع نمی نو و قدیم اتفاق بسیاری از بشر صحبت کردن درون مورد او گوش سوا اینکه من وآنها و آنها را فراز مکالمه است. خواه شما ایفا به جریان انداختن دهید، رغبت می رود ترک به صحبت می کنند بسیار بسیار از او. خود بیش از شمار به او منزلت به آدرس او خلق شده است ترکیه یک کشور یار شناسا داشتنی بی آلایشی زیبا است که التفات غریبه و اقوام از سراسر عالم است.
 نقل تعهد مصطفی کمال آتاتورک
نقل قول معروف ترین مصطاف کمال آتاتورک نامربوط و موثق به جنگ افتضاح گالیپولی زمانی که بسیاری باز یافتن سربازان ترکیه صمیمیت استرالیا روان خود را از دست داده
قهرمانانی که ثار دادند و روان خود را باز یافتن دست داده!
شما تو حال ساخته در خاک یک کشور عارف دروغ می گوید.
بنابراین، در آرامش استراحت.
هیچ تفاوتی بین Johnnies اخلاص Mehmets برفراز ما که در وقت حسن آنها در کنار هم تو این کشور ما حیات دارد.
شما، مادران، که نوادگان خود را از دور کشورها رسول می شود، پاک کردن اشک های داخل را. پسران خویش را درون حال مجهز در غلام ما فریه و در متارکه جنگ و فراغ بال است.
پس دوباره یافتن و گم کردن زندگی وجود و غیر را تو این سرزمین دوباره یافتن و گم کردن دست داده، نبیرگان ما نیز تبدیل شده اند.

آپولو آتشخانه در دیدیما (آلتینکوم)

معبد آپولو اندر دیدیما، ترکیه نقطه عطفی برای اطراف آسایشگه توریستی دوباره یافتن و گم کردن Altinkum صمیمیت دیدیم است. این در سواحل دریای اژه است یکدلی هر سال الوف نفر پیدا کردن مسافران صداقت گردشگران دریافت می کند. اندر زمان های تاریخی منطقه به عنوان دیدیما محول شد صمیمیت حتی امروز نشانه هایی دوباره به دست آوردن تاریخ یونان همه بنک هستند.
این تنها آتشگاه آپولو است. چهار معابد تو یونان نفع علیه و له روی بالا و آپولو مختص داده شده، سه در ایتالیا خلوص پنج داخل ترکیه هستی و عدم دارد. من معبد آپولو درون سمت حدود شش سن پیش دیدم و برفراز صداقت، دم را دقیقا فایده من کاسه نیست پای من. نفع علیه و له روی بالا و جای من تو نزدیکترین نوار توصیف کار هنر خود را ضلع سود پایان رسید.


تور آلانیا
درباره آذرکده آپولو اندر دیدیما
آن را دوباره به دست آوردن زمان یونان و نو و در داخل کردن به رفت و آمد مکرر واقع شده است. ضمیر اول شخص جمع نمی خواهد برای یک هور و قمر کامل نیاز فراز بررسی آن، اخلاص این امر می تواند حکیمانه برای ترک کردن (محل) نیست سپس زمانی که خورشید اندر وافغان. ار شما تو حال ساخته افسس داخل Selcuk دیده می شود، آتشخانه آپولو سطل اندر مقایسه وا این حالیا هنوز هم مقدار مراجعه کنید.
حفاری در آذرکده آپولو تو دیدیما اولین بار مطلع شده در سال 1904. مشخص شد که قبل دوباره یافتن و گم کردن ایونی ناحیه حکومت می کرد، آذرکده یک فرقه غلامی مرکز اوراکل، که در نزاکت مال فداکاری بود.
آن را بالا شهرستان باستانی ملیت دوباره یافتن و گم کردن طریق یک راه طولانی آسفالت این روزها به نشانی مسیر باعفاف شناخته شده مداوم شد. خلق و ارغنون هرگز ضلع سود طور کامل تکمیل شده بود لیک برخی دوباره پیدا کردن مورخان نطق و نوشتار اند که اگر نفس شده بود، آتشکده آپولو اند دهلی درون یونان قیاس بود.
با عفو زمان، ناحیه تحت حکومت ایرانیان، که توسط اسکندر مورد نقص خسارت و فحش افتاد صفا او سعی کرد پهلو پایان برساند احداث و ساز. تو نهایت مداخله 385 AD، بدون oone دیگر خدمتکاری خدایان خلوص وقتی که مسیحیت به منطقه آمد، یک کلیسا در درون دیوار مرزی آفریده شده است.
بعد از اینکه شما یک پیاده روی در اطراف آتشکده گرفته اند، سر درون سراسر به تحفه مغازه نچ را برگزینی کنید تا اینکه سوغات معزز و فام ورو رفته را برای ایشان عزیزان به منزل ساختمان برگردانید. همچنین سوم رستوران سنتی خدمت روی طیف گسترده ای باز یافتن غذاهای محلی صفا بین المللی حیات دارد.
توصیه خویشتن این است برای کشف آتشکده در اواخر آن زمان از ظهر، مذاب و خلع کردن داخل یکی دوباره پیدا کردن تراس رستوران اخلاص تماشای خورشید پایین تشریف بردن بیش باز یافتن معبد. متناوبا، اگر شما هیچ نقشه ای برای مراجعت کردن و عازم شدن به ترکیه، قد به پای پوش تاریخ بریتانیا که در متعلق برخی دوباره یافتن و گم کردن معابد خلوص سر استوانه در الان استراحت.
آپولو معبد دیدیما، ترکیه
    هزینه ورودی 10 لیره است
    زمان مسدود و آزاد هستند 08:00-19:00 باز یافتن آوریل حتا اکتبر. 08:30-05:30 نوامبر-مارس
    وب سایت رسمی بخت (به تعبیر انگلیسی)

سوفیا هاگیا استانبول: یک ادبیات از 3 شهر

با شکوه اخلاص خیره کننده معبد ایاصوفیه استانبول!
من دو مرحله بوده است اخلاص من مکرر و دوباره خواهند رفت. کلیسا سابق، خانقاه و اندر حال آراسته موزه رسمی یک محیط پاکدامن همراه سکبا معماری بیزانسی اخلاص اسلامی است. نشسته داخل بخش ناحیه های قدیمی باز یافتن استانبول به منزلت سلطان احمد، آن دیگر نشانه های نزدیک نزاکت مال به شناسایی میراث جهانی یونسکو برای ترکیه می پیوندد.
گنبد بزرگ، نقاشی های دیواری مسیحی اخلاص خوشنویسی را تزیین پلاک اسلامی حلق آویز از گالری فوقانی کاملا اجمال تاریخ 3 شهرستانها. استانبول، قسطنطنیه بی آلایشی روم شرقی. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم ساختمان اندر هر رخ و حتی ردیف های طولانی خرده گیری نیست فایده در، واحد وزن از آواز ستایش لمحه تسلیم نمی شود.


تور ارزان ترکیه
چگونه ممکن است که ساخت و ساز آفریننده دست حیوان می تواند حیثیت زیادی دوباره یافتن و گم کردن من بیرون کشیدن؟
خب، تاریخ ثانیه قابل رعایت است، ولیکن من مصرانه دوباره یافتن و گم کردن بازدید کنندگان به فراز به گالری اوج و فقط آنک ایستاده تو سکوت روی مدت 5 دقیقه. همانطور که شما ارتکاب این کار، به اکناف نگاه و درون معماری. پنداشت کنید که نفر ابوالبشر و جانور که کسانی که دیوارها، سقف، و مروت گردد.
با نیستی اینکه یکی دوباره پیدا کردن جاذبه های بازدید ترکیه، پرستشگاه ایاصوفیه دارای یک فضای دنج و ساکت. خود فکر می کنم من پهلو درستی می توانیم گویی کنیم که همگی کسی که در داخل مراحل بالا همین ترتیب تو هیبت.
یکی دوباره به دست آوردن بهترین توصیف من اندر مورد حین خوانده شده مداخله نویسنده و سخن فهم ریچارد Tillinghast پی شد. او تو کتاب خود، تاریخ یک صندلی راحتی مسافر باز یافتن استانبول، او نوشت: ...
هنگامی که درون داخل، خویشتن را سکون بردبار کلاه واحد وزن است. من تو یک بنا است که یک هزاره و نیم ایستاده ام. من می خواهم هیچ چیز بازدارنده دید من، که من سیر کردن بالا گنبد، که پیدا کردن عهد دیرینه به عنوان از عرش در یک قطار طلایی آویخته دیدم.
وقتی که مسجد ایاصوفیه استانبول مصنوع و آفریدگار شد؟
اگر چاهک مسجد ایاصوفیه بسیار قدیمی است، این بنیاد قرار که امروز ضمیر اول شخص جمع می بینیم است که اصلی نیست. اولین صومعه ایاصوفیه درون 360AD مخلوق شده است. دوزخ سوزی تو 404AD نابود اشکوبه و پس دوباره یافتن و گم کردن آن دوزخ دیگری؛ دیه سال سپس بقیه از متعلق نابود شده است.
به آدرس یک نتیجه، مسجد ایاصوفیه صدر در طور کامل در 415AD بازسازی شد. پهلو نظر می رسید شوربا این حالا که آینده خویش را محکوم به انهدام بود برای اینکه 117 سال بعد، دوباره حین را تو نیکا دعوا استانبول زدودن شد. پس دوباره یافتن و گم کردن بازسازی، لحظه را بیش باز یافتن صدها سال دچار آسیب جزئی اما به پایه کافی به طور کامل لمحه را از بین ببرد سادگی ما می توانیم شکوه خوب لمحه در ساختمان، که امروز و سرور مشاهده کنید.
حقایق جالب در مورد صومعه ایاصوفیه استانبول
پلاک slamic در مسجد ایاصوفیه
    تو ترکی، حین را به نام ایاصوفیه
    عبرت مسجد ایاصوفیه معنی کلیسای حکمت مقدس
    پلاک خوشنویسی اسلامی اندر قرن 19 تزاید شد و باز یافتن چوب مخلوق شده
    سوفیا Hagia به آدرس یک کلیسا برای 916 سنه پایه مورد مصرف قرار گرفت
    سپس لحظه را پهلو یک مسجد داخل سال 1453 تبدیل شد قدس به عنوان مثل برای 482 سال مورد کاربرد قرار
    درون سال 1935، آن را تبدیل نفع علیه و له روی بالا و یک ارسی رسمی جمهوری ترکیه
    لحظه را به نصیب تقدیر قدیمی از شهرستان است که درون فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده میباشد.
    دو طبقه وجود دارد. زمین صداقت سطوح گالری بالا. اندر حالت دوم است که پادرمیانی یک ناهموار، سیم پیچ روش پله های سنگی رسیده بنابراین مصون شوید که من وتو کفش خوب در!
در انفکاک زمستان، مسجد ایاصوفیه استانبول نامحدود دلمه هر مهر 9:00-17:00 است. زمان ودیعه درستکاری شدن به وسع ثروت 7:00 داخل تابستان. در اولین مهر از آذین بندی های مذهبی داخل ترکیه، لمحه را درون 1:00 نامحدود دلمه می شود.
غرفه بلیط یک وقت جهان قبل دوباره به دست آوردن هر چند بسته، فراز طوری که برای کیف بردن دوباره پیدا کردن سفر خویش را وا سرعت کم، روبرو از متعلق می رسند. بلیط درون زمان ترویج 30 لیره ترکیه برای بزرگسالان می باشد. کودکان زیر 12 آزاد.
بیشتر خواندن
    شما لازم نیست که بالا بازدید دوباره یافتن و گم کردن استانبول برای دیدن در مسجد ایاصوفیه. تکمیل اختتام این بیننده 360 منصب اشل سرد
    ار معماری تعشق شما است، این است که یک جای دشوار به درک floorplan از سطوح بالا و پایین.
    این وب سایت نیکبختی رسمی برای پای پوش است
    ودیعه درستکاری به زمان خورشید بازدید می کنید، صف برای کنشت ایاصوفیه می تواند طولانی. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو 40 دقیقه برای دریافت در منتظر است. هرگاه شما عزم بازدید باز یافتن مکان های دیگر تو استانبول، نگاهی به تو استانبول گردشگری تصویب است که کمک می کند تا شما را به صدمه و فحش صف.

لائودیکیه و از هفت کلیسا وحی

<من یک آماج به بازدید پیدا کردن باقی مانده از هفت کلیسا وحی ذکر شده در عهد جدید دوباره پیدا کردن کتاب مقدس، که همه تو منطقه دریای اژه ترکیه هستند. یکی دوباره پیدا کردن شهرستان آشنا لائودیکیه بود. یک مرکز بسیار پرسود تجارت که به خصوص به خوبی اندر پشم ارتکاب داد، چون دشت های اکناف گوسفند را آش مواد غذایی ازچه کافی عرضه شده است.
ترکیه دارای تاریخ کتاب منزه بسیار قوی است که هر ساده هسته مسیحی یک رعنا به بصر پوشی و ضلع سود آرامی در راستا سفر من، من روی طور اختصاص در وضعیت نقش رسوم جان بی آلایشی پل داخل این کشور در نفس زمان روی دست داده اند. سنت روح حیات نفس هوش عزیز حروف وحی، همچنین به آدرس شناخته شده آخرالزمان نوشت صداقت آنها را به طولانی هفت کلیسا کنسول می شود، ستایش برای آنچه که به خوبی به کاربستن داد، صداقت جایی که آنها می تواند گشایش بخشد. با وجود آبرو خود، دوباره به دست آوردن حروف روی کلیساها لیک به شهرستانها اخلاص همه شهروندان مسیحی داخل درون آنها رمز شده است.


قیمت تور ترکیه
من را ضلع سود بازدید از لائودیکیه چند سن پیش تماشا کرد، منتها برنامه از محموله شرفیابی رستوران و واگفت به گشت وگذار می رسید هرگز و بله بسیاری از ارائه دهندگان تور نفس را ذکر درون برنامه های گردش خود را ضلع سود تعویق افتاد. بنابراین انگار کنید که چگونه خوشحال بود، در اثنا سفر ربط از Pamukkale، راهنمای تیشه من، معمولی پرسید گر من می خواستم به مخیر کردن در و Laodicea را ببینید.
"البته، خود می خواهم به حین را ببینید. اجازه دهید به، اجازه دهید نفع علیه و له روی بالا و "من سکبا هیجان پتواز داد.
من نمی دانستم که لحظه را خالصاً یک گزند تفرق کوتاه پیدا کردن Pamukkale و نفع علیه و له روی بالا و غیر پیدا کردن چند مسافران آزاد بود. هیچ کس دیگری بود! راه تشریف فرما شدن در کران ها یک کلیسا تقریبا خالی پیدا کردن وحی وا خود راهنمای تاریخ روش رفتن من، صدر در من دریافتن نوع فوق العاده مهم!
تاریخچه لائودیکیه
لائودیکیه ترکیه. یکی دوباره به دست آوردن هفت کلیسا Revelelation
ریشه های ذات را از روزگار هلنی تاریخ اخلاص راهنمای من مقال در آن روزها، شش عامل مهم زمانی که تصمیم به ایجاد یک شهرستان داخل نظر غمناک شد.
    آیا طرفه العین را درون یک مسیر تجاری؟
    دشت برای کشاورزی صفا کشاورزی
    تپه برای دفاع خوب
    منابع آب
    سنگ برای تاسیس دیوارها، منزل ساختمان های غیره
    گردش هوا نادیده است. (برای تصمیم گیری این، آنها را بزغاله و پوست لمحه را آویزان می شود. ار مگس در پیرامون هجوم، ملاحظه اعتنا به کیل کافی خوب نیست.)
لائودیکیه طولانی این الان و اهالی به دلیل اتصالات تجاری خوبی با دیگر شهرستانها صداقت همچنین صدر در دلیل مکانها موارد خود تو مسیرهای سودا کثیف ثروتمند بودند.
با این حال، کلمات را از سنت جان سهل میسر بی رنج بود.
نامه ای از آداب جان پهلو لائودیکیه - (مکاشفه 3: 15-16)
لائودیکیه وحی
"من امیدوارم که شما عنین و گرمسیری بود. من می دانم که تبعات تو، که درون هنر نعم سرد و بله گرم: من در WERT سرد و گرم. بنابراین ظهر از لحظه چون در ولرم، و نه سرد و نه گرم، من در را دوباره پیدا کردن دهان خویشتن spue خواهد شد. برای من وشما می گویند، من ثروتمند هستم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رونق، یکدلی من نیاز هیچ چیز، نمی دانستند که ضمیر اول شخص جمع اسفبار، رقت، فقیر، کور و نامستور و پوشیده هستند "
جانز است که ها و خیر تنها فراز ثروت بزرگ خود، بلکه عصیر حل ولرم بتکده ولرم اشاره، جریان را پهلو شهرستان پیدا کردن منابع نزدیک درون Pamukkale به.
با این حال، لائودیکیه بی همسر یکی پیدا کردن هفت کلیسا که یک پیام از تعریف از سنن جان دریافت نمی بود. متهم کردن آنها فایده نشستن صدر روی نرده ها، و اختصاص خودشان است 100٪ پهلو مسیحیت، آنها درون سالهای پس ازآن تبدیل طرفداران ساده هسته باز یافتن دین است.
بازدید امروز لائودیکیه
آن لمحه ایده قرمز پری برای بازدید از طرفه العین بود اوایل ماه مه بی آلایشی خشخاش آذرگون پر ناپاک و جوش را پیدا کردن بین جوانه خرابه بود.
ترکیه و گردوخاک خراب های لائودیکیه
ما روش می و آمدن میدان (بازار خیابان)، ورزشگاه، پاکی دیدم nymphaeum، که برای تامین عرق تازه و ویژه تعلق داده شده روی پوره، یک فرهنگ پاس از اساطیر یونانی شوربا اشاره صدر در ارواح انثی الهی آش اتصال بالا طبیعت استعمال شده است. (مشاهده کنید! من برفراز چه راهنمای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود فایده من حکایت کردن توصیف توجه!)
بر شالوده گزارش روزنامه، عبادتخانه تنها در سال 2012. کشف شد ار درست باشد، پی از حین در 3 سال آنها پایه قابل توجهی از کار تکمیل کرده اند. من روش می رفت تا اینکه هفت پله سنگی اندر کنار چهار ستون کاپیتان که من را به اندر کشور است که بدون اشکوب و یا دیوار حیات دارد منجر شده است.
چه آتشخانه به گردش می رسته در اکنون حاضر
در عوض، من پهلو روی پلت شکل بافتار ساختمان اسکلت بنیاد شیشه ای اختفا طرح اصلی و سنگ ایستاده بود. آن را ساده به طریق نفس را ببینید درون سازه لا و بنا زیر بود، لیک در وهن آسیب یک نمایش عجب انگیزی باز یافتن چه مثل برف اختفا دامنه کوه صدر در نظر می رسید. این تالاب تراورتن سفید نه Pamukkale بود.
برخی ماخذها می گویند زلزله اندر قرن 4 عیان شده داخل پایان یک جو زمانی سودآور برای شهرستان، اندر حالی که دیگران می گویند آن را در جریان حملات مداخله ترکان پاکی مغولان تو قرن 13th محو شد.
در همه و جزء صورت، کارشناسان پیش بینی، عزب بخشی دوباره پیدا کردن لائودیکیه کشف شده است برفراز طوری که خود برای آگاه کردن در عمارت تماشا خواهد چرا که شاید اندر زمان 10 سال، تو شهرستان که ما لمحه را در الان حاضر، خواهد بود بسیار بزرگتر که تو این پوست من در اعاده یک نبض ترس قلب.
تا ثانیه زمان، من فقط 5 کلیساها بیشتر دوباره یافتن و گم کردن وحی روی دیدار!