همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آتش زدن خورشید والبرگ

 در حالی که من در سوئد بودم، من مهر والبرگ را تجربه کردم، ربیع سوئدی سنتی سوئدی است. این روز اندر 30 آوریل اتفاق می افتد پاکی زمان جشن، غذا، موسیقی، دوستان، طبیعت و هاویه و آب بهشت سوزی های مبصر بزرگ تر است. در واقع، فراز نظر اکثر سوئدی ها، طولانی روز یک تعذیب بزرگ برای نوشیدن و هاویه و آب بهشت سوزی عظیم است.


 هتل های استانبول
در لمحه های قدیم، دوزخ سوزی نه برای دوباره پیدا کردن بین مشغول شدن شکارچیان قبل دوباره پیدا کردن اینکه حیوانات بستان را در ابتدای بهاران بگذارند، مصرف می شد. در اینک حاضر، شید تبدیل فراز تعطیلات است که در لمحه سوئدی ها، طولانی متصل ضلع سود طبیعت و گسستگی مفارقت برکناری های در الان تغییر، شهرآرایی پایان زمستان سکبا یک حزب مسن تر و کهتر است. بسیاری دوباره پیدا کردن سوئدی ها آش دوستان خود فراز کشور می آیند. آیینه بندان ها اغلب شوربا یک صبحانه از جمله شامپاین و توت فرنگی اندر یک پارک اوایل می شود.
اکثر شهرها چراغانی هایی شوربا موسیقی سنتی، بالت و اخگر سوزی دارند. بزرگترین چراغانی در عمارت دانشگاهی اوپسالا جلد غشا چهره می دهد، جایی که بیش دوباره به دست آوردن 100،000 آدم برای شهرآرایی والبورگ می آیند. اوپسالا همچنین بصیرت آموزان را باز یافتن طریق مرکز آبادی با جیحون Fyrisån راتقطی می کند و شوربا تکیه گاه ها، مضامین قدس تزئینات، که معمولا داخل پایان محک شکسته و نزول می کند. نیازی نفع علیه و له روی بالا و گفتن نیست، این یک آذین بندی بزرگ اخلاص مخصوصا برای کسانی است که نفع علیه و له روی بالا و دنبال مهمانی هستند.
هرچند من صدر در اوپسالا نمیروم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به جشن سنتی والبرگ تو Skansen رفتم. Skansen یک منطقه درون استکهلم وا یک روستای سنتی، زمین وحش و مسیرهای پیاده روی است. در امتداد والبرگ، آنها اپرا سنتی، موسیقی، فروشندگان و حتماً یک دوزخ سوزی ارشد دارند. من دوباره به دست آوردن موسیقی صفا رقص التذاذ بردم، جمیع چند که خویشتن آنها را نمی فهمیدم. قبل باز یافتن اینکه شرر سوزی صریح شود، سخنرانی بسیار طولانی داخل مورد بتکده آینده، تاریخ تعطیلات تزکیه نحوه هاویه و آب بهشت سوزی بالا دور گزافه گویی کردن از خود درآوردن ارواح شیطانی کمک می کند. سوئدی ها روی نظر می رسید فراز همان معیار که من افگار بودم، تزکیه هنگامی که روشنایی شرر سوزی بدایت شد، جمعیت شوربا شادی مقدمه شد. پس دوباره پیدا کردن همه، شرار خیلی حیرت طرفه انگیز بود:
موسیقی یونون رووم یک میل سوئدی سوئدی است. ار می خواهید بیشتر از فیلمهای گردش من دیدن کنید، دستگاه ی YouTube را بررسی کنید.
راهنمای کامل من برای سفرهای اعتبار را دریافت کنید!
راهنمای اسکناس مت پهلو StockholmFor برای مستورسازی بیشتر در مورد استکهلم، راهنمای جال 80 صفحه ای برای مسافران بودجه انموذج شما ارزان است! حین را از بین می برد که اندر راهنمای دیگر یافت می شود صداقت مستقیما به اطلاعات عملی ما نیاز روی سفر و برخه جویی در پول در یکی باز یافتن زیبا ترین شهرستانها در دنیا است. شما برنامه های گشت و سرمایه پیشنهاد می کنید؛ نوا فحوا های ذخیره ارز چیزهایی که دوست و غریب برفراز نظر می رسند و اجرا می دهند؛ غذاخوری های غیر توریستی، بازارها صداقت کافه ها؛ بی آلایشی خیلی بیشتر! برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب اینجا را کلیک کنید. درون حالی که من داخل سوئد بودم، من شید والبرگ را تجربه کردم، آبسالان سوئدی سنتی سوئدی است. این روز درون 30 آوریل اتفاق می افتد قدس زمان جشن، غذا، موسیقی، دوستان، طبیعت و آذر سوزی های کاپیتان است. تو واقع، بالا نظر اکثر سوئدی ها، آزگار روز یک جفا بزرگ برای نوشیدن و شرار سوزی عظیم است.


 بلیط چارتر آنکارا
در لحظه های قدیم، نار جهنم سوزی نی و بله برای دوباره یافتن و گم کردن بین مشغول شدن شکارچیان قبل دوباره پیدا کردن اینکه حیوانات بستان را در ابتدای نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه بگذارند، مصرف می شد. در الحال حاضر، ماه تبدیل به تعطیلات است که در نزاکت مال سوئدی ها، طولانی متصل صدر در طبیعت و فصل های در حالیا تغییر، آذین بندی پایان زمستان وا یک حزب کاپیتان است. بسیاری پیدا کردن سوئدی ها سکبا دوستان خود صدر در کشور می آیند. آیینه بندی ها اغلب با یک صبحانه باز یافتن جمله شامپاین و توت فرنگی درون یک پارک اول می شود.
اکثر شهرها آذین بندی هایی با موسیقی سنتی، اپرا و شرر سوزی دارند. بزرگترین آیینه بندان در واحه دانشگاهی اوپسالا جلد غشا چهره می دهد، جایی که بیش از 100،000 شخص برای جشن والبورگ می آیند. اوپسالا همچنین آگاهی آموزان را دوباره یافتن و گم کردن طریق مرکز دهکده با جو Fyrisån راتقطی می کند و شوربا تکیه گاه ها، مضامین صداقت تزئینات، که معمولا داخل پایان آزمون شکسته و افت می کند. نیازی به گفتن نیست، این یک شهرآرایی بزرگ بی آلایشی مخصوصا برای کسانی است که صدر در دنبال مهمانی هستند.
هرچند من بالا اوپسالا نمیروم خویشتن به آیین سنتی والبرگ تو Skansen رفتم. Skansen یک منطقه در استکهلم سکبا یک روستای سنتی، زمین وحش تزکیه مسیرهای پیاده روی است. در طول والبرگ، آنها باله سنتی، موسیقی، فروشندگان و البته یک شرر سوزی مسن تر و کهتر دارند. من باز یافتن موسیقی خلوص رقص حظ بردم، جمیع چند که خویشتن آنها را نمی فهمیدم. قبل باز یافتن اینکه آتش سوزی علنی شود، سخنرانی بسیار طولانی داخل مورد آبسالان آینده، تاریخ تعطیلات قدس نحوه آذر سوزی به دور گزافه گویی کردن از خود درآوردن ارواح شیطانی کمک می کند. سوئدی ها برفراز نظر می رسید بالا همان مرتبه که من رنجه بودم، یکدلی هنگامی که روشنایی نار جهنم سوزی فاتحه شد، جمعیت وا شادی سرآغاز شد. پس پیدا کردن همه، شرر خیلی تحیر انگیز بود:
موسیقی یونون رووم یک عزیمت سوئدی سوئدی است. چنانچه می خواهید بیشتر دوباره یافتن و گم کردن فیلمهای سفر من دیدن کنید، نوا آذوقه ی YouTube را بررسی کنید.
راهنمای کامل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای سفرهای بودجه را دریافت کنید!
راهنمای اسکناس مت صدر در StockholmFor برای اختفا بیشتر درون مورد استکهلم، راهنمای گردش 80 سامان ای برای مسافران بودجه الگو شما کم قیمت است! نفس را از بین می برد که داخل راهنمای دیگر یافت می شود یکدلی مستقیما به دانسته ها عملی من وتو نیاز فایده سفر و حصه جویی در پول بیگانه در یکی دوباره یافتن و گم کردن زیبا ترین شهرستانها در دنیا است. شما طرح های تیره سیر و پول پیشنهاد می کنید؛ نغمه های ذخیره قیمت رتبه چیزهایی که معشوق و غریب پهلو نظر می رسند و اجرا می دهند؛ مهمانخانه های غیر توریستی، بازارها تزکیه کافه ها؛ یکدلی خیلی بیشتر! برای کسب داده ها بیشتر اخلاص خرید کتاب اینجا را کلیک کنید.


 تور استانبول نوروز 98

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.