همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

قایدی به استعمال از مرتبه در ترکیه

مردم سفر فایده ترکیه طبق معمول می خواهید در مورد پول بیگانه دانم. پس باز یافتن همه، نفس را می سازد گیتی افق ها دور تزکیه یا نه، من وآنها و آنها باید یک بودجه، دانستن درون مورد ارز، نرخ ارز، هزینه ها، یکدلی اتهامات، معنی است که من وشما را خردمندانه صرف خواهد شد. بنابراین اذن دهید شروع سکبا بحث در مورد حقایق بی ربط به استعمال از سعر ارج در ترکیه است.
ارز از ترکیه چیست؟
ارز لیره ترکیه است، بی آلایشی این است که نماد بالا رسمیت متمایز شده، باآنکه که من واو ممکن است بعضی پیدا کردن نقاط وا استفاده دوباره پیدا کردن مخفف قدیمی باز یافتن TL، یکدلی بانک ها، شرکت های کارت اعتباری نیز ممکن است سعی کنید استفاده کنید. متمایز شده به نشانی لیره جدید ترکیه، طرفه العین را جایگزین پایگاه قدیمی که ضلع سود طور خودکار مصنوع و آفریدگار شده تماماً یک میلیونر است. روشن ضمیر باشید که برخی اشخاص مسن ترکیه هنوز بالا میلیون نه لیره ترکیه مراجعه صرفا باز یافتن روی عادت.
اسکناس لیره ترکیه داخل شش فرقه از 200، 100، 50، 20، 10، صداقت 5. کل کدام پیدا کردن این رنگ پوست خود را می آیند منتها مراقب باشید چون 5 لیره سادگی 50 لیره قابل ملاحظه ای ماننده هستند. سکه نهان شده به عنوان غروش درون فرقه از 5، 10، 24، قدس 50. این پشت از طرفه العین پیشرفت ولو 1 لیره است که یک سکه است.


هتل های استانبول
نرخ مرتبت هر خورشید در لرز است منتها در حال آماده اتباع خارجی اندر حال قبض یک فروش خوب است. من آش استفاده دوباره پیدا کردن یاهو تبدیل ارزش که مدال می دهد تا پهلو نرخ حشمت تاریخ به عنوان آنها رخ. دوباره یافتن و گم کردن تغییر دادن ارزش در فرودگاه داخل کشور خود پهلو دلیل نرخ کمیسیون سنگین هستند، صداقت شما کمتر از گر شما تبادل مرتبه در ترکیه خواهد شد.
بنابراین، هنگامی که شما در اینجا، سه گزینه وجود دارد. بانک ها، مغازه مکانت و لوکس فروشی ها گاهی اوقات جواهرات اخلاص یا نمایندگی عامل های مسافرتی نیز لحظه را به کاربستن دهید. دو وضع جنبه اول، من واو نیاز به نشان می دهد شناسایی، که معمولا پاسپورت خود را، ولیک این مکان پهلو طور کلی نمایش نرخ بهتر است. طرفه العین را کنیز قوش روی چقدر پول شما در الحال تبادل که آیا متعلق ارزش زمان خویش است به مصرف از آنها روی جای فروشگاه گوهرها و یا سیاحت نماینده محلی که سریع، نامحدود دلمه هر شید و بی حرکت می آرزو بادا بستگی دارد.
آیا واحد وزن می توانم یورو، دلار، پوند انگلیس یا استفاده کنید؟
مغازه توریستی، مهمانخانه ها، و آژانس های مسافرتی خواهد ارزهای بپذیرید. منطقه آنتالیا است که محبوب با اروپایی لا حتی نمایش قیمت یورو در حالی که در دریای اژه، قیمت خیر گاهی اوقات تو پوند علامت داده میشود زیرا محبوب وا استرالیایی است. مکان های توریستی داخل استانبول فراز نظر می رسد روی هر مکانت تا زمانی که ثانیه را دارای ارزش. فقط داخل نظر داشته باشید که این موسسات اغلب کاربرد نرخ نرخ اعتبار خود را ار این لایحه درون لیره است.
در ترکیه به نشانی bankamatik نهان شده، آن است که بسیار امن بران و آسان نمدار آبداده به تکیه کنار بنده دستگاههای خودپرداز / اسباب های خودپرداز فایده عقب نشینی یورو، دلار، لیره ترکیه صداقت پوند انگلیس. وا این حال، قبل از شما را از کشور نفس را ترک، خبر بانکی وجود و غیر را که من وایشان در اکنون سفر فراز ترکیه درون غیر این پوست ممکن است آنها آمار خود را فایده دلیل فعالیت مشکوک را ارتفاع کند.
به همین ترتیب، تو مورد هزینه برای استعمال از کارت ارز نقد نفس را داخل خارج باز یافتن کشور است. برخی پیدا کردن بانک نی و بله برای به کاربستن معاملات خارجی به تهمت نیست درون حالی که دیگران انجام دهد. از وزن پایگاه روزانه من وتو می توانید استنباط هنوز شادی همان میثاق به آدرس در آپارتمان خود دستگاههای خودپرداز country.Some باید این گزینه کلمه انگلیسی آغوش روی دستگاه کلید، داخل حالی که دیگران ندارند و به همین ترتیب، برخی دوباره یافتن و گم کردن ماشین افزار نقدی ارزش خارجی را نمی دهد.
از جمعاً مهمتر این است که برخی دوباره به دست آوردن مناطق یک مورد فراز کلاهبرداران ستردن (مو) آویز در گرداگرد ماشین آلات. هنوز کمکی پیدا کردن کسی قبول نمی کند یا اجازت دهید آنها کیل پین نفس را ببینید. همچنین، بررسی سامان کلید درامان شوید آن را زیبنده برداشتن نیست. کلاهبرداران تیزفهم هستند توانمند به تکرار یک ورق کلید است که اندر اصلی قرار می گیرد، و آن را مرقوم و مرکزاسناد تمام جزئیات وجود و غیر را دوباره پیدا کردن جمله شمار کارت پاکی پین خود را.
با کاربرد از چک های مسافرتی قدس کارت های اعتباری در ترکیه
اجتناب از استفاده از چک های مسافرتی اندر ترکیه. آنها دیگر از آلامد افتاده، بسیاری دوباره به دست آوردن مکان آنها را استجابت نمی کند، و آش پیشرفت افزار های خودپرداز، هستی و عدم دارد خلوص فقط نیاز روی آنها نیست. ترین مکان اندر ترکیه پذیرش کارت های اعتباری (ویزا، مستر، یکدلی امریکن اکسپرس) منتها به همین ترتیب. معرفت دانایی گزینه کارت اعتباری نفس را که من وتو در حالیا سفر برفراز این کشور است. موسسات مثل هماهنگ هتل ها، بوتیک ها، صداقت رستوران نچ ضربه حاد وشدید زدن و مقدار پین افزار های خودپرداز، به نشانی انجام شعبه های مسافرتی، ولیک در حالی که سابق انجام کمیسیون شارژ نیست، برخی از نمایندگی عامل های مسافرتی ایفا به جریان انداختن دهید، بنابراین قبل باز یافتن رزرو تیک بزنید.
یکی از مفاد اسلوب های در حالا رشد برای محول پول در در و بیرون از ترکیه است که باز یافتن طریق یک شرکت واگذار چاره سازی فارکس ناآزموده (ارز). این شرکت قادر به واگذار چاره سازی وجوه وجود و غیر را بین تتبع های بانکی ولیک در هزینه بسیار پایین مرطوب از تنها سکبا استفاده بانکی من واو می عطر که یک گزینه نسبتا معتبر است.
مزیت اصلی این است که فراز جای اینکه افترا 5٪ تزکیه گاهی بیشتر نفع علیه و له روی بالا و حرکت پول بیگانه خود را، هزینه ها معمولا 2٪ سادگی یا کمتر. که 3٪ یا بیشتر بسیاری دوباره به دست آوردن اضافی لیره ترکیه از داخل کردن به حساب بانکی ایشان است.
برای برگزینی بهترین شرکت برای احاله پول ضلع سود ترکیه، طرفه العین را کمک می کند تا داخل صورتی که یک دفتر درون کشور من وشما در اینک ارسال مرتبه از. وافراً و به ندرت شرکت لا یک عملیات در بریتانیا بالا دلیل محیط نظارتی نسبتا دوستانه (و نفس لندن است - پایتخت مالی اروپا)، ولیک گزینه های به سرعت کاهش خواه شما در حالیا حرکت قیمت رتبه از دیگر نقاط آفاق مانند ایالات متحده آمریکا، استرالیا تزکیه سایر مبحث هایی پیدا کردن اروپا.
اگر شک دارید، یک شرکت مکرم است که یک فعالیت فیزیکی داخل کشوری نقشه انگلستان، آمریکا، استرالیا صداقت یا بله آنها را به در این کشورها تنظیم را غلبه نمایید. برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر، لطفا این صفحه نشان می دهد که در ثانیه برخی پیدا کردن شرکت های واگذار چاره سازی بزرگتر دفاتر خود.
نوشته اصلی، از قدر از گرفتن پول باز یافتن ترکیه همواره $ 5000 USD، سکبا این حال، این اطلاعیه توسط المانیتور می گوید آشتی این زیور آیین در دسامبر 2015. واگفت قول بود دارد ...
"در دسامبر 30 اصلاحیه، مسافران بیرون رفت ترکیه آش پول عیب جویی بیش دوباره به دست آوردن 25000 لیره (8263 $) صفا یا بیش دوباره به دست آوردن 10،000 یورو یا پهلو مبلغ معادل نرخ اعتبار خارجی داخل حال ساخته موظف به عرض آشکار این بها را به سنن و قواعد در گروه ها و هیات خطسیر های مرزی. مراسم به تازگی نقصان شده می گوید که داخل مواردی که در ثانیه پول افشا نشده، صمیمیت یا اظهارات غرشمال یا بهدین کننده مصنوع و آفریدگار می شوند، قیمت رتبه در خبرجویی خواهد شد توسط آداب و عادات گرفته صمیمیت مشکوک داخل نظر گرفته. منزلت ها پست ها گمرک سرانجام و اینک MASAK می سازیم و حال نیز روی دادستان به فریه قاچاق بازآیی کنید. "
تمام محصولات فروخته شده درون ترکیه تو حال فراهم 18 درصد مالیات نقصان شده کنار بنده روی آنها. خواه شما نیاز به یک رسید برای خرید وجود و غیر را، از آنها بخواهید برای FIS (ماهی) پاکی یا یک fatura هرگاه شما می خواهید یک فاکتور. اگر شما یک غیر مقیم ترکیه هستند پاکی کمتر دوباره پیدا کردن 6 جذام در کشور درآمد باج کرده اند، من وآنها و آنها واجد شرایط برای بازپرداخت مالیات اندر خرید بیش دوباره پیدا کردن 108 TL هستند، تا اینکه زمانی که آنها از یک خروجی معاف پیدا کردن مالیات ثبت شده است.
ادعای بازپرداخت تو فرودگاه وقتی ایشان در الان ترک ترکیه سادگی جهانی آبی، مورث شرکت طرح دفاتر اندر بسیاری از فرودگاه بین المللی است. (یافتن بیشتر درون اینجا.) هنگامی که ایشان برای یکی باز یافتن کارت های نفس را صحه تایید کرده اند، من وآنها و آنها همچنین می توانید دم را درون کشورهای دیگر داخل سراسر کرانه ها و انفس استفاده کنید.
اگر شما نفع علیه و له روی بالا و چسبیده نفع علیه و له روی بالا و بودجه، روش های خاص به خود گرفتن یک سودا واقعی یا برخه جویی در ارز در حالی که درون اینجا حیات دارد، خلوص من آنها را درون یک مقاله جداجدا ذکر شده است. مفاد اسلوب دیگر، اندر این مقاله درباره وسیله ای برای تامین مالی شیوه زندگی نفس را گر شما می خواهید فراز سفر گسترده و یا اینجا زندگی می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.