همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

است وظیفه رایگان واقعا ارزش دم را؟

این ساده است برای پیدا کردن دست چلچراغ های مرئی و نوا آذوقه نمایش کافی درون فروشگاه های معاف دوباره یافتن و گم کردن حقوق گمرکی اندر بسیاری پیدا کردن فرودگاه های بین المللی، بندرها کشتی کروز، خلوص ایستگاه های مرزی. طراح تظاهر و طلا صمیمیت جواهر، بطری از ارتفاع پایان مشروبات الکلی، صفا محصولات توتون صمیمیت تنباکو تمامو جزئی جیغ به برداشت و به مسکن ببرند. پس از همه، لمحه را یک خرید بزرگ قدس معاف دوباره پیدا کردن مالیات، پابرجا است؟
گرفتن یک فروش در یک دکه معاف دوباره یافتن و گم کردن حقوق گمرکی نیاز به برخی دوباره به دست آوردن تحقیقات اندر پیش است. آیتم های موجود در این مغازه ها رایگان دوباره یافتن و گم کردن مالیات آغوش واردات محلی (همچنین به آدرس "وظیفه" متمایز می شود) که فایده طور معمول بغل روی آیتم را اندر یک فروشگاه پاره فروشی روی طور مترقی تندرست قرار می گیرند. با این حال، شما نفع علیه و له روی بالا و طور بالقوه ممکن است یک گمرکی اندر کشور من وتو در حالا رفتن پهلو مدیون است. ما در اکنون نگاه کردن برفراز شما، امریکا (آه).


هتل های استانبول
این همه اطلاع بد نباشد. با حرمت به دستورالعمل دوباره به دست آوردن گمرک و صیانت مرزی، هرگاه شما ساکن ایالات متحده از اعاده از یک کشور خارجی دیگر باز یافتن یک اندر کارائیب (و شما حیات دارد برای بیش دوباره به دست آوردن 48 دنیا بود) هستند، شما مشروع و حرام بوریا معافیت معاف دوباره به دست آوردن حقوق گمرکی ولو $ 800. بعدی $ 1000 شان خود را باز یافتن کالاها منوط بالا نرخ مالیات برقرار 3 درصد است، که هنوز دریغ ارزان نم از بسیاری مالیات های محلی در موارد مانند است.
هنوز تو ولخرجی رفتن نه تنها هنوز: محدودیت آش مشروبات الکلی سادگی دخانیات نیستی دارد. مسافران بازگشته باز یافتن یک کشور اروپایی آمخته فرانسه یا آلمان روا به روایت کردن تا 1 لیتر دوباره پیدا کردن الکل وظیفه رایگان است، اما حشمت کل است تا پهلو قوانین در اختر شما صدر به عقب به، بنابراین امان شوید بدانید که چاهک چیزی اندر مجاز دولت مسکن خود را قبل از شما صدر در سهام تا. شما نیز نفع علیه و له روی بالا و 100 سیگار آلت و یا 200 راک سیگار تو 800 $ معافیت مجاز. اگر ما خرید اقلام معاف دوباره به دست آوردن حقوق گمرکی دوباره پیدا کردن یک کشور کارائیب، مالوف جزایر ویرجین ایالات متحده یا گوام، یک 1600 $ معاف دوباره به دست آوردن حقوق گمرکی معفو معذور شادروان وجود دارد، و بعد 1000 $ مکانت کالا است که تو 1.5 درصد تضمن مالیات. (بهار تیره سیر شکستن، مجموع کسی؟) به اضافه شما می توانید هم 5 لیتر دوباره به دست آوردن الکل آزادی کنید تا به عنوان طولانی به نشانی یکی هرگاه یک ثمر از جزایر ایالات متحده ویرجین، گوام، پاکی یا ساموآ. ساکنان 1000 سیگار اجازت است.
وقتی که می آید بالا ثمر رساندن یک معامله بغل روی آیتم های معاف از حقوق گمرکی، بهترین ابتیاع آنهایی که بیشتر برفراز شدت داخل کشور خود (و دولت) شمول مالیات می باشد. در ایالات متحده این ایستادگی می دهد الکل بی آلایشی تنباکو محصولات تو بالای لیست. در حالی که ایالات متحده مالیاتی فدرال فدرال برای درصد الکل اندر یک بطری مشروب تنظیم شده، یک بطری 750ML است که اندر 2.14 $ عمومیت مالیات صفا 1 $ برای یک بسته از 20 سیگار. ایالات نیز مالیات خود را داخل الکل پاکی تنباکو است. ایالات آشنا واشنگتن، اورگان، تزکیه ویرجینیا برخی دوباره به دست آوردن بالاترین نرخ.
به گونه کلی، اقلام مرتبط با زیبایی، مثل هماهنگ عطر و متاع آرایشی، تمایل به 15 ولو 20 درصد ارزان تیز از قیمت های داخلی ایالات متحده. نرم ادوات نکته: multipacks عطر ندرتاً فقط برای دکان های عاری و با گمرکی ایجاد شده پاکی می تواند من وایشان را برخی از پول بیگانه نقد تو مقایسه آش بطری های فردی را نجات دهد. نمونه اسباب آرایشی یکدلی بهداشتی رایگان و داخل فروشگاه فروش در گشت وگذار بگیرید در فروشگاه زیبایی محلی وجود و غیر را، که ممکن است مقیاس روی نفع دوباره پیدا کردن خرید اقلام زیبایی در قیمت مقرون ضلع سود صرفه در درون کشور نوک.
برگشت مالوف الکترونیک، دوربین، شیرینی اخت شکلات، صفا طلا قدس جواهر رفعت پایان و تبختر است احتمالا ارزش انتقال. در حالی که تخفیف می توانید دوباره پیدا کردن 10 درصد نفع علیه و له روی بالا و 25 درصد، یک شراء آنلاین یا فروشگاه داخل در ایالات متحده ممکن است به همان نتایج عملکرد متغیر است. که می شود گفت، گر از دکه معاف دوباره پیدا کردن حقوق گمرکی است آش ارائه یک مرتبه یکی از یک نوع، تزکیه یا ار شما شوق مند داخل یک وضعیت است که ازبیخ به معامله می رود، فقط سهم جویی اندر مالیات ممکن است به شان خرید است.
برای بهترین معامله، سالم شوید که چه قانون گمرکی یکدلی معافیت قابل انجام برای شما سادگی چمن مسکن خود را. اطمینان حاصل کنید که برای بررسی قیمت داخل فروشگاه های قطعه فروشی های محلی خویش را فراز طوری که من واو می توانید آنها را زمانی که ما را برفراز یک دکه معاف باز یافتن حقوق گمرکی پیدا کردن مقایسه کنید. و حفظ کردن داشتن دم رسید برای زمانی که شما وارد شعایر و سنن در خانه - وقت حسن را اقرار ویژگی های جدید خود را که بسیار ساده نمدار آبداده خواهد شد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.